Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 98 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Coen P.

  1. #26

    Standaard

    Weer leuk om te lezen!

    Waarom denk je zelf dat Once Upon a Time in the West je nummero Uno wordt? Want dat is de film kennelijk momenteel nu niet... ??

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans Bekijk bericht
    Weer leuk om te lezen!

    Waarom denk je zelf dat Once Upon a Time in the West je nummero Uno wordt? Want dat is de film kennelijk momenteel nu niet... ??
    The Royal Tenenbaums staat al een lange tijd op één (enkele jaren), maar elke keer als ik Once Upun a Time... zie of hoor (speel de soundtrack vaak af) ben ik echt helemaal idolaat van die film. Ik ben echter al zo'n lage tijd fan van de Tenenbaums zodat het moeilijk is om afscheid van ze te nemen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #28

    Standaard

    Ik vind dat zelf ook een beetje het probleem van 'je favoriete film' bepalen. Omdat je een lijstje gaat maken is het vaak moeilijk om daarin drastische wijzigingen toe te passen.
    Maartoch, vind je The Good, the Bad, and the Ugly niet beter als OUATITW, Coen?

  4. #29

    Standaard

    Ik heb The Good...pas één keer gezien...vond hem toen erg goed, maar OUATITW sprak me meer aan...weet eigenlijk niet goed waarom...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #30

    Standaard

    Wat ik toch steeds weer wil weten: welke muziek luister je graag? Favoriete artiesten, bands, albums? En ben je zelf muzikaal?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Nog een Ierse pub-ganger! Gewoon veel beter en sfeervoller dan die NL zooi!
    Dat denk ik ook, tot ik in Amsterdam gewoon rond de middag zo'n lekkere bruine kroeg binnenwandel ^^ heerlijk, daar kunnen die Ierse heikneuters niet tegenop hoor
    (En ja, ik als Belg zoek mijn heil voor goeie cafés in Amsterdam, wie dat raar vindt is nooit in België op café geweest )
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #32

    Standaard

    Film is in mijn ogen per definitie kunst. Een film kan echter van opzet verschillen. Een ´mainstream´ film bereikt een veel breder publiek en heeft daardoor een totaal andere bedoeling dan een kleinschalige ´arthouse´ film.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wat? Ik ben het volledige met Coen eens.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Wat ik toch steeds weer wil weten: welke muziek luister je graag? Favoriete artiesten, bands, albums? En ben je zelf muzikaal?
    goede vraag!

    als ik muziek luister is het muziek dat op radio 3 of arrow komt...ben zelf altijd fan geweest van de Britse bandjes met een goede gitaar, rauwe stem en een drumstel!

    nu vind ik bv snow patrol, razorlight, editors goed...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    verklaar u nader? met een no no smiley snap ik niet wat je bedoelt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Dat denk ik ook, tot ik in Amsterdam gewoon rond de middag zo'n lekkere bruine kroeg binnenwandel ^^ heerlijk, daar kunnen die Ierse heikneuters niet tegenop hoor
    (En ja, ik als Belg zoek mijn heil voor goeie cafés in Amsterdam, wie dat raar vindt is nooit in België op café geweest )
    in Belgie zitten toch alleen maar vieze oudjes in de kroeg Jupiler of Stella Artois te drinken? Ondertussen bepraten ze de aflevering van Jambers of in de Gloria en eten ze tussendoor Vlaamse friet! Behalve de Walen, die eten Franse friet omdat ze niets van Vlamingen moeten hebben...? toch!?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    goede vraag!

    als ik muziek luister is het muziek dat op radio 3 of arrow komt...ben zelf altijd fan geweest van de Britse bandjes met een goede gitaar, rauwe stem en een drumstel!

    nu vind ik bv snow patrol, razorlight, editors goed...
    Dat valt tegen, hè Herjan? Geen Metal...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Dat valt tegen, hè Herjan? Geen Metal...
    dit is mijn mening over (death) metal

    my musical influences are...cookie monster and jabba the hut! 8)

    http://www.youtube.com/watch?v=t53E-u0U5rI
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    in Belgie zitten toch alleen maar vieze oudjes in de kroeg Jupiler of Stella Artois te drinken? Ondertussen bepraten ze de aflevering van Jambers of in de Gloria en eten ze tussendoor Vlaamse friet! Behalve de Walen, die eten Franse friet omdat ze niets van Vlamingen moeten hebben...? toch!?
    Fout! In de Gloria wordt bekeken door mensen met niveau!
    Jupiler is een goed pils, niet de beste, maar toch de beste "grote" pils in Vlaanderen. Helaas niks tegen een vaasje Amstel hoor...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik heb The Good...pas één keer gezien...vond hem toen erg goed, maar OUATITW sprak me meer aan...weet eigenlijk niet goed waarom...
    Claudia Cardinale ?

    Serieus: Ik vind OUATITW veel meer diepgang hebben. Een beter verhaal met meerdere lagen.
    The Good... is wat dat betreft veel eenvoudiger, maar evengoed toch ook briljant.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    verklaar u nader? met een no no smiley snap ik niet wat je bedoelt...

    Dus films van Uwe Boll zijn tot op een bepaalde hoogte ook kunst....

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Claudia Cardinale ?

    Serieus: Ik vind OUATITW veel meer diepgang hebben. Een beter verhaal met meerdere lagen.
    The Good... is wat dat betreft veel eenvoudiger, maar evengoed toch ook briljant.
    En OUATITW is veel serieuzer van toon, iets dat mij ook meer aanspreekt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Claudia Cardinale ?

    Serieus: Ik vind OUATITW veel meer diepgang hebben. Een beter verhaal met meerdere lagen.
    The Good... is wat dat betreft veel eenvoudiger, maar evengoed toch ook briljant.
    ik denk dat dat het is ja...OUATITW grijpt me ook meer op het emotionele vlak...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dus films van Uwe Boll zijn tot op een bepaalde hoogte ook kunst....
    film is per defintie kunst, zijn insteek is echter anders en met 'iets' minder diepgang dan de gemiddelde filmmaker!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Fout! In de Gloria wordt bekeken door mensen met niveau!
    Jupiler is een goed pils, niet de beste, maar toch de beste "grote" pils in Vlaanderen..
    Mijn persoonlijk favoriet is De Koninck. En een Westmalle dubbel gaat er ook goed in
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #46

    Standaard

    Da's dan ook bier en geen pils
    Als we het dan toch over zwaardere bieren hebben, dan ga ik liefst aan de Rochefort 10. Smaakt eigenlijk net zo goed als Westvleteren (dat zeldzame bier dat slechts één keer in de zoveel tijd te krijgen is in beperkte oplages aan de abdij zelf), en is tenminste altijd wel te krijgen, zij het iets duurder. In Nederland heb ik het ook gedronken. Het beste Nederlandse bier dat ik ooit dronk zal gaan tussen Texels Witbier en een streekbier waar ik helaas opnieuw de naam van kwijt ben...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  22. #47

    Standaard

    Ik heb weinig met de Belgische bieren (sorry, shoot me...)

    Drink zelf altijd Grolsch en ben fan van: Warsteiner (niet alles uit Duitsland is slecht), Corona (water met biersmaak dat er in glijdt maar ontzettend duur is), Bavaria (erfenis uit mijn studententijd)...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #48

    Standaard

    Nederland heeft over het algemeen zeker betere pilsen dan Vlaanderen, maar ik heb dan weer niet zoveel met pils. Het spijtige aan de zaak is dat ik voor goeie Nederlandse bieren naar Amsterdam moet, maar op zich duurt de treinreis ook niet zo lang en kan ik gerust met een paar vrienden een dagje gaan bierproeven in Mokum
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Da's dan ook bier en geen pils
    Als we het dan toch over zwaardere bieren hebben, dan ga ik liefst aan de Rochefort 10. Smaakt eigenlijk net zo goed als Westvleteren (dat zeldzame bier dat slechts één keer in de zoveel tijd te krijgen is in beperkte oplages aan de abdij zelf), en is tenminste altijd wel te krijgen, zij het iets duurder. In Nederland heb ik het ook gedronken. Het beste Nederlandse bier dat ik ooit dronk zal gaan tussen Texels Witbier en een streekbier waar ik helaas opnieuw de naam van kwijt ben...
    Texels Skuumkoppe!

    Jupiler is zeker de mainstream bier van Belgie, meeste bieren daar zijn redelijk apart. Duvel, Leffe Blond...moet je echt van houden.

    @ Coen: Grolsch Kanon ook?

  25. #50

    Standaard

    Duvel en Leffe zijn anders niet echt "gewaagde" bieren ofzo... :/
    De besten zijn natuurlijk onze trappisten. Zes soorten, zeven met Achel (Nederlands) erbij geteld.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •