Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 98 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Coen P.

  1. #51

    Standaard

    Dat streekbier was trouwens 't Völen (noorse O met streepje erdoor ) uit Volendam
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Dat valt tegen, hè Herjan? Geen Metal...
    Niet iedereen heeft smaak...

    Maar ik had van een mr. in de rechten toch verwacht dat ie naar onbegrijpelijke experimentele jazz zou luisteren. Weer een illusie armer...

  3. #53

    Standaard

    Omdat Alex volgende week met andere dingen bezig is, geef ik het stokje voor de komende week door aan Edgar. Wees niet getreurd, over twee weken is Alex alsnog aan de beurt!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Niet iedereen heeft smaak...

    Maar ik had van een mr. in de rechten toch verwacht dat ie naar onbegrijpelijke experimentele jazz zou luisteren. Weer een illusie armer...
    tsja, mensen verwachten van mij ook dat ik altijd in pak loop, een aardappel in de keel heb, graag hockey speelt en niets lievers doet dan over politiek praat...helaas, geen van allen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Omdat Alex volgende week met andere dingen bezig is, geef ik het stokje voor de komende week door aan Edgar. Wees niet getreurd, over twee weken is Alex alsnog aan de beurt!
    Ik wil niet heel vervelend doen, maar dan mag Edgar volgende week keizen en niet jij
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Ik wil niet heel vervelend doen, maar dan mag Edgar volgende week keizen en niet jij
    je doet wel vervelend

    in overleg met de heren is het zo gepland...en ik heb een vermoeden dat Edgar Alex selecteert voor de komende keer!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    jik heb een vermoeden dat Edgar Alex selecteert voor de komende keer!
    Dan is het een ander verhaal
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #58

    Standaard

    ik kies euhm..........Alexander!
    ik ga maar eens gauw de vragenlijst invullen dan, hopelijk is hij dan op maandag klaar .

  9. #59

    Standaard

    Coen, blijft de vraag welke film iedereen gezien moet hebben of doe je voor mij een andere, dan stel ik deze alsnog aan Alexander namens jou

  10. #60

    Standaard

    Toch erg leuk om te lezen! .. props!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Coen, blijft de vraag welke film iedereen gezien moet hebben of doe je voor mij een andere, dan stel ik deze alsnog aan Alexander namens jou
    ik stel hem aan jou!

    Mag jij een nwe voor Alex bedenken!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ik stel hem aan jou!

    Mag jij een nwe voor Alex bedenken!
    Dan ga ik vast nadenken over het antwoord op die vraag......
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #63

    Standaard

    Coen,


    Ik ben vanavond net klaar met six feet under en ik weet precies wat je bedoelt over de slot,geweldige eind......
    Ben ik zo raar dan dat ik als Ier bruine Nederlandse kroegen leuk vind ?:wink:

    gr,vince.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    zeker! drink altijd pints Kilkenny!
    Geen whiskey? Guinness gaat ook nog wel.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Coen,


    Ik ben vanavond net klaar met six feet under en ik weet precies wat je bedoelt over de slot,geweldige eind......
    Ben ik zo raar dan dat ik als Ier bruine Nederlandse kroegen leuk vind ?:wink:

    gr,vince.
    mooi! fantastisch einde van een fantastische serie!

    hehe, gekke Ier in onze bruine kroeg, zing je Hazes ook mee?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Geen whiskey? Guinness gaat ook nog wel.
    whiskey is niets voor mij, drink thuis wel southern comfort (whiskey likeur) en guinness krijg ik niet weg...sorry
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #67

    Standaard

    Guiness en andere Stout Ale verwanten moet ik ook niets van hebben. Bwech..
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Guiness en andere Stout Ale verwanten moet ik ook niets van hebben. Bwech..
    Ik zeg ook, gaat nog wel. Maar liever een goede whiskey. Tja, guinness is een beetje bitter...
    Laatst aangepast door hstadman : 18-04-2008 om 10:27

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Liever whisky.

  21. #71

    Standaard

    Ik bedoel dat ik liever whisky heb, dan whiskey. Maar een gaat er ook wel in. Vooral een speciaal-

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ik bedoel dat ik liever whisky heb, dan whiskey. Maar een gaat er ook wel in. Vooral een speciaal-
    Ik bedoel ook de schotse variant, niet de amerikaanse...whisky is de schotse variant en whiskey de amerikaanse bourbon variant. Whats in a name...die e maakt toch wel veel verschil...voor mij alleen maar echte schotse whisky...:wink:

  23. #73

    Standaard

    Iers is ook met een 'e'. Over het algemeen ook een stuk vlakker van smaak.

    Maar ach, alles komt wel binnen. Pas voor 't eerst genoten van een Islay. Vond ik altijd veel te rokerig, maar vorige week bij een mooie MonteCristo (Cubaanse sigaar), was 't wel te doen. Wel wat verdund trouwens.

  24. #74

    Standaard

    hé!

    beetje ambten en spammen in mijn topic! In mijn topic wordt NIET gerookt en er wordt geen whisky, whiskey of Guiness gedronken
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    hé!

    beetje ambten en spammen in mijn topic! In mijn topic wordt NIET gerookt en er wordt geen whisky, whiskey of Guiness gedronken
    Neemt u ons niet kwalijk.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •