Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    ja idd €165,00 lichter..

    Of ik er vooruitgang mee heb geboekt, moet ik nog ff goed vergelijken... was gisteravond laat thuis, dus kan nog niet oordelen.

    Wat betreft de ruis bij 75, dat betekend dus dat je hetzelfde hebt als ik... weet je wat je eens moet testen. Zodra je een dvd opzet die dus in DTS of DD5.1 dan is het weg.. het lijkt dus dat de ruwe PCM stream uit de PS3 de oorzaak is, zodra er bitstream audio over verstuurd wordt dan is het weg (omdat dan niet de PS3 het geluid genereerd...) Het zal dus de geluidskaart zijn van de PS3 naar mijn mening.

    Echter het enige wat dit tegenspreekt, is dat ik, toen ik tijdelijk de Marantz versterker had, er geen last van had....

    Het zou toch niet aan de combinatie Onky tx-sr605 en PS3 PCM audio liggen he?!

    Gelukkig heb ik mijn HTPC weer ver in orde, daar zal ik toch meer audio langs gaan afspelen...

    Greetz!

  2. #27

    Standaard

    In mijn oude huis met deze versterker had ik ook geen last, alleen stond ie minder hard vanwege kleinre kamer dus kan zijn dat het niet opviel...

    Vind het maar klote wat voor meterkast heb jij dan? Zon oude met klassieke stoppen?

  3. #28

    Standaard

    En?


    Ben er wel achter dat het puur met het stroom te maken heeft bij mij, ik heb de PS3 nu in het geluidsfilter deel van de HTS1000 gedaan inplaats van het beeld filter en nu hoor ik de brom pas bij volume 85 en daar kom ik nooit in de buurt Oftwel denk dat ik er zo tevreden mee moet zijn

  4. #29

    Standaard

    Hoi,

    Ja eigenlijk geen verschil. Maar ik heb wel betere instellingen gevonden op de playstation, en ben er van overtuigd dat het ook daadwerkelijk aan de Playstation ligt wanneer deze PCM stream uitstuurd.

    Komtie:
    Ik heb in de audio-setup van de PS3 alles ge de-selecteerd behalve:
    DTS
    DD5.1
    PCM Stereo 2.0 48Khz.
    De rest staat uit. Dit verminderd de brom zodat ie rond de 80 pas hoorbaar is / wordt.

    Bijkomend voordeel:
    Bij het afspelen van muziek (mp3 / CD) vanaf de PS3 kan ik nu wel switchen tussen de verschillende afspeeld-modi (all-ch-stereo, Dolby Pro. Music etc.. etc..)
    Dit omdat de PS3 schijnbaar zijn muziek standaard als de hoogst beschikbare stream uitstuurt (PCM 7.1 192Khz of iets in die richting) Omdat het een 7.1 PCM stream is met 2.0 stereo erover was het niet mogelijk de Onkyo te switchen tussen de surround modi, en dat gaat nu wel.

    Bijkomend nadeel:
    Doordat PCM 7.1 en 5.1 niet meer aangevinkt staan, is het ook niet mogelijk de PS3 te gebruiken om het TRUE-HD

    Ik zal nog eens dubbelchecken, maar volgens mij heb ik de PS3 in het DVD slot zitten van de HT1000, maar ik denk ook niet dat het uitmaakt hoor, is allemaal dezelfde filter. slechts de markering is makkelijk om je stekker te identificeren.

    (t enige dat ik nog moet proberen is een andere HDMI kabel, maar het is een goede kabel dus...)

  5. #30

    Standaard

    Maar dan zijn de spellen die DTS ofzo zijn ook niet meer afspeelbaar als dat?

  6. #31

    Standaard

    Ja zeker wel!

    DTS
    DD5.1
    staan gewoon aangevinkt zoals je boven in mijn lijstje ziet.
    Spellen die via PCM surround uitsturen (ik heb er geen) zullen dat dan niet doen.... Maar ik denk dat er gewoon DTS of DD5.1 uitgestuurd wordt door de meeste games.

  7. #32

    Standaard

    Maarja spellen met PCM 5.1 (uncharted bijvoorbeeld) kan je dan weer niet in PCM spelen.... maar zal eens proberen wat jij zegt als dat effect bij mij heeft!

  8. #33

    Standaard

    Bedoel je Drakes Fortune? Die stuurt namelijk gewoon DTS uit hoor! Dus geen probleem!

    Ben wel benieuwd of het bij jou dan ook minder wordt.

  9. #34

    Standaard

    Bij de opties kan je PCM 5.1 kiezen geloof ik.

  10. #35

    Standaard

    En heeft het bij jou ook nog effect? En heb je ook ervaren dat zodra je een DTS bron afspeelt de brom weg is?

    Ik denk overigens dat je niet echt het verschil goed kan horen tussen PCM en DTS bij uncharted...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •