Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 90 van 90 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Spellen maken de console is mijn motto.....
    Ik ben een Final Fantasy en Metal Gear Solid fan.
    Verder speel ik graag rpg's
    Gekeken naar de waar de spellen op uitkomen was ik al geneigd een PS3 te kopen.
    Dat ik er bluy Ray films mee kan afspelen is een grote plus voor mij.
    Ik heb ook een PSP waar ik zeer tevreden mee ben, vanwegen zijn vele leuke games zoals locoroco, Patapon Final Fantasy Crisis Core, Metal Gear Solid Portable Ops, God of War en ga zo maar door..
    De connectiviteit tussen beide is voor mij ook een grote plus.
    Zodra MGS 4 uit is koop ik een PS3.
    Toch twijfel ik om hem nu al te kopen. Heb nog een pakket zien liggen met Radget en Clank en Encharted (ook 2 hele leuke games).
    Ik denk dat de PS3 ook net als zijn voorgander de PS2 een wolf in schaapskleding is.
    Net als met de PS2 destijds moet men nog veel leren om hem goed te kunnen programmeren.
    Ik weet zeker dat er veel potentiele kopers zijn die wachten op bepaalde titels alvorens hem aan te schraffen.
    Wel is het zo dat nu wel twijfel om meteen een goede HD TV erbij te kopen.
    Zodat ik in volle teugen kan genieten van de PS3,
    En ik denk dat het bij veel potentiele kopers ook mee speelt in de aanschaf.
    Laatst aangepast door Worp3 : 28-04-2008 om 23:06 Reden: Was een belangrijke PSP titel vergeten bij te plaatsen.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Worp3 Bekijk bericht
    Zodra MGS 4 uit is koop ik een PS3.
    Je zult niet de enige zijn die dit dan (pas) doet.

    Ik denk dat de PS3 ook net als zijn voorgander de PS2 een wolf in schaapskleding is.
    Net als met de PS2 destijds moet men nog veel leren om hem goed te kunnen programmeren.
    Je hebt gelijk, maar dit argument vind ik vaak FUD. Een dev als die van Ratchet kan super veel met de PS3 en een dev als Rockstar kan dit weer niet / minder. Het is gewoon hoe belangrijk ze het vinden. Ik koop ook alleen games die echt top draaien (tuurlijk moeten ze ook tof zijn om te spelen), slechte ports en zo steken ze maar daar waar de zon niet schijnt.

    Ik weet zeker dat er veel potentiele kopers zijn die wachten op bepaalde titels alvorens hem aan te schraffen.
    Absoluut.

    Wel is het zo dat nu wel twijfel om meteen een goede HD TV erbij te kopen. Zodat ik in volle teugen kan genieten van de PS3,
    Relatief begrip 'goede' of 'goed' maar toch, op een HDTV komt een PS3 het best uit de verf: valt niet te ontkennen. Tussen Full HD en HD Ready vind ik minde verschil zitten, vooral wanneer je een scherm < 50" neemt. Een 'goede' HDReady TV, die weet om te gaan met een 1080p24 signaal is evenwel een goede keus voor deze generatie, als je het mij vraagt.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Tussen Full HD en HD Ready vind ik minde verschil zitten, vooral wanneer je een scherm < 50" neemt. Een 'goede' HDReady TV, die weet om te gaan met een 1080p24 signaal is evenwel een goede keus voor deze generatie, als je het mij vraagt.
    Minder verschil tussen HD Ready & Full HD vooral als je 1080p24 hebt?!?!.. gaat weer nergens over.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Minder verschil tussen HD Ready & Full HD vooral als je 1080p24 hebt?!?!.. gaat weer nergens over.
    Dat is niet wat hij zegt. Je probeert hem op de kast te jagen met deze opmerking. Ik ben blij dat Jeroen nog niet gereageerd heeft op jouw bericht en dat ook niet zal doen.

    Ik ben het met Jeroen eens dat, wanneer je momenteel een tv wilt kopen voor weinig geld, je prima uit de voeten kunt met een HD-ready. Zeker bij de kleinere formaten, zoals 32". Als je de kant op gaat van 42 of 50", zou ik adviseren om nog wat te wachten. Als Full-HD populairder is, zullen de prijzen dalen en de kwaliteit/functionaliteit van de tv's beter worden.

  5. #80

    Standaard

    excuses...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    excuses...
    Aanvaard...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  7. #82

    Standaard

    Super zo kan het dus ook

    Tja ben wel in een good mood heb vanochtend mijn 3e kindje ter wereld geholpen.
    Een dochtertje genaamd Danyelle. En ja met 3 kinderen nu hier zal er vast wel een PS3 aankomen.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Super zo kan het dus ook
    Ze zijn nog net niet bij elkaar op de koffie :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Tja ben wel in een good mood heb vanochtend mijn 3e kindje ter wereld geholpen.
    Een dochtertje genaamd Danyelle. En ja met 3 kinderen nu hier zal er vast wel een PS3 aankomen.
    Van harte gefeliciteerd! (met de geboorte van je dochtertje natuurlijk :wink: )

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Tja ben wel in een good mood heb vanochtend mijn 3e kindje ter wereld geholpen.
    Een dochtertje genaamd Danyelle.
    Hey man, goed nieuws! Daar drink ik er eentje op!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  10. #85

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door Tiger0120
    Tja ben wel in een good mood heb vanochtend mijn 3e kindje ter wereld geholpen.
    Een dochtertje genaamd Danyelle.

    yep, gefeliciteerd hiervoor heffen we het glas, veel succes en geluk, hier drinken we een op...of 2..of...


    En ja met 3 kinderen nu hier zal er vast wel een PS3 aankomen.
    hier drinken we natuurlijk ook op

    zo gaat het kratje snel leeg....

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dragon Bekijk bericht
    hier drinken we natuurlijk ook op

    zo gaat het kratje snel leeg....
    [/I]
    Die was ik vergeten, op een PS3 aanschaf drink ik er ook nog eentje. *Pakt blik halve liter 12% bier: 'Je voelt dat je bier drinkt'*
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Super zo kan het dus ook

    Tja ben wel in een good mood heb vanochtend mijn 3e kindje ter wereld geholpen.
    Een dochtertje genaamd Danyelle. En ja met 3 kinderen nu hier zal er vast wel een PS3 aankomen.
    Beste Wensen!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Super zo kan het dus ook

    Tja ben wel in een good mood heb vanochtend mijn 3e kindje ter wereld geholpen.
    Een dochtertje genaamd Danyelle. En ja met 3 kinderen nu hier zal er vast wel een PS3 aankomen.
    Ook namens mij de beste wensen Jammer dat je straks zelf bijna niet van de PS3 kunt/zult genieten door de kinderen Nogmaals gefeliciteerd (stelt cola voor, ik mag geen bier onder 16 )

  14. #89

    Standaard

    Tiger0120
    Maar dan wel frisdrank.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #90

    Standaard

    Vanaf nu kan alles over de PS3 in het centrale topic besproken worden: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60361.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •