Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 90 worden weergegeven.
  1. #26
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De hele vraag stelling, van dit topic klopt niet. Want als ik aan Playstation 3 denk, denk ik aan spelletjes en niet alleen maar aan Blu-ray. Stel dan de vraag: wie koopt er een Blu-ray speler? Want een Playstation 3, is wel wat meer dan alleen een Blu-ray speler.

    Niet iedereen, koopt een Playstation 3, om er alleen Blu-rays op af te kunnen spelen.
    Laatst aangepast door Pieter V : 17-04-2008 om 14:22

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Precies, zou zonde zijn. Heb jij een PS3, of ga je er een kopen?
    Ik heb een 60GB PS3. Ik kan het geluid vaak niet te hard zetten dus heb soms wel last van het geblaas.
    Ik denk dat ik daarom binnen een jaar wel een 2.0 stand alone heb. Natuurlijk komt er dan ook een dikke thuisbioscoop set bij die DTS-HD MA en Dolby TrueHD doet. Dat heb ik nog niet.

    Heeeeeyy... ON-topic!
    The future is Blu

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    De hele vraag stelling, van dit topic klopt niet. Want als ik aan Playstation 3 denk, denk ik aan spelletjes en niet alleen maar aan Blu-ray. Stel dan de vraag: wie koopt er een Blu-ray speler? Want een Playstation 3, is wel wat meer dan alleen een Blu-ray speler.

    Niet iedereen, koopt een Playstation 3, om er alleen Blu-rays.
    Voila!!! Kan niet beter gezegd worden.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik heb een 60GB PS3. Ik kan het geluid vaak niet te hard zetten dus heb soms wel last van het geblaas.
    Ik denk dat ik daarom binnen een jaar wel een 2.0 stand alone heb. Natuurlijk komt er dan ook een dikke thuisbioscoop set bij die DTS-HD MA en Dolby TrueHD doet. Dat heb ik nog niet.

    Heeeeeyy... ON-topic!
    Ja, die 60GB is op het randje van storend. Wordt flink in de buidel tasten voor een DTS-HD MA versterker, met name voor speakers waar je het een beetje op kan horen. Maar in speakers kun je eigenlijk nog het beste investeren omdat die, in verhouding, het minst snel aan vervanging toe zijn door technologische vernieuwingen.

    Overigens is het kolderiek om te pretenderen dat de PS3 alleen maar voor games is. Het is de defacto BD speler. Ik durf te wedden dat meer mensen een PS3 voor de BD functie hebben gekocht dan de best verkochte BD speler (en de 3 daarna). Die lui die hem hebben gekocht hebben wel mooi een 2.0 speler onder hun reet, terwijl er veel BD users zijn die nog lopen te hannesen met hun 1.0 speler...

    *let verder niet meer op ontsporende berichten... doen de mods wel.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    horen wie het zegt

    een slot zou idd niet verkeerd zijn, de vraag is wie er een ps3 gaat kopen

    de mensen die er geen kopen en daar goeie redenen voor hebben worden afgekaft door de topic-starter, heel logisch
    De vraag is: wie gaat er een kopen. Niet, wie gaat er geen kopen, en waarom. Is niet zo interessant. Bedankt voor je opmerking, we weten nu al een tijdje dat je niet bij de club komt. Discussie moet gevoerd worden met argumenten en niet met wartaal.

    Zo, nu gaan we verder!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    De hele vraag stelling, van dit topic klopt niet. Want als ik aan Playstation 3 denk, denk ik aan spelletjes en niet alleen maar aan Blu-ray. Stel dan de vraag: wie koopt er een Blu-ray speler? Want een Playstation 3, is wel wat meer dan alleen een Blu-ray speler.

    Niet iedereen, koopt een Playstation 3, om er alleen Blu-rays op af te kunnen spelen.
    De PS3 is nog steeds de meest verkochte BR speler en dacht ook het goedkoopste
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  7. #32

    Standaard

    Tja nu vraag ik me dus echt af waarom mij die ene post nu ontnomen is????

    Alleen omdat ik zeg dat iedereen het moet doen op de manier hoe hij of zei geniet van High Deff?

    Tjonge zeg denk ach laat maar .....

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    De PS3 is nog steeds de meest verkochte BR speler en dacht ook het goedkoopste

    BIj mm stond er 1 voor 299 in de flyer meen ik.

  9. #34
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik ga zeker deze zomer ne PS3 kopen omdat deze overweg kan met alle blu-ray profiles. En natuurlijk om lekker GT5 Prologue en MGS4 te spelen

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    De hele vraag stelling, van dit topic klopt niet. Want als ik aan Playstation 3 denk, denk ik aan spelletjes en niet alleen maar aan Blu-ray. Stel dan de vraag: wie koopt er een Blu-ray speler? Want een Playstation 3, is wel wat meer dan alleen een Blu-ray speler.

    Niet iedereen, koopt een Playstation 3, om er alleen Blu-rays op af te kunnen spelen.
    Het is dan idd wel zo, maar ik ken toch een heleboel mensen die een PS3 aangeschaft hebben voor games en er nu ook enorm veel Blu-rays op kopen. Voordien hadden ze totaal geen interesse om een BR speler te kopen, maar nu er eentje in de console zit maken ze er enorm gebruik van.

    Ik heb al een PS3 en het is zeker de beste BR-speler op de markt. Een aanrader voor wie de overstap wil maken naar het HiDef-kamp. De laadtijden van de disc's zijn korter dan elk andere speler en hij kan gewoon alles ondersteunen. Gewoon geen miskoop!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #36

    Standaard

    Dat de laad tijd korter is dan elke andere speler ben ik niet helemaal met je eens.
    Neem nu de BDP-1400 van Samsung die na 12 a 14 sec klaar staat voor de film te draaien. Verder moet ik wel toe geven dat buiten de geluids formaten die de ps3 niet ondersteunt hij wel de 1e speler met het 2.0 profiel.

  12. #37

    Standaard

    De PS3 doet dit van de disc's die ik heb vlugger dan 12-15 seconden. Ratatouille laad in 2-5 sec bij mij. Blijft dus de vlugste.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #38

    Standaard

    Ik heb het over van standby naar klaar voor gebruik duurt ongeveer 12-15 sec. Een film is ook tussen de 3 en de 6 sec aan het draaien.

  14. #39

    Standaard

    De PS3 doet er 5 sec langer over om klaar te staan om te spelen,lekker belangrijk
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    De PS3 doet er 5 sec langer over om klaar te staan om te spelen,lekker belangrijk
    Die van mij niet. Is na 4 seconden geboot en een film start na 6 seconden. Bovendien heeft de PS3 iets dat niet alle spelers hebben, maar wat ik wel belangrijk vindt: weergave van accurate data omtrent de bitrates van geluid / beeld.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  16. #41

    Standaard

    Nogmaals lekker belangrijk,ga je met een stopwatch naast je PS3 staan en klokken in hoeveel seconde je film start?
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  17. #42
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Nogmaals lekker belangrijk,ga je met een stopwatch naast je PS3 staan en klokken in hoeveel seconde je film start?
    Moet je dit echt 2x posten

  18. #43

    Standaard

    Ja
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  19. #44

    Standaard

    Ik ga een PS3 kopen als hij een paar honderd euro duurder is. Ik vind €600,- namelijk veelste duur voor een PS3.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ik ga een PS3 kopen als hij een paar honderd euro duurder is. Ik vind €600,- namelijk veelste duur voor een PS3.
    Ehhh? Ik wil 'm voor jou wel een paar honderd euro duurder maken hoor .


    Maarre, de PS3 kost al lang geen 600 euro meer. Het basispakket (console + controller) is 400 euro.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ik ga een PS3 kopen als hij een paar honderd euro duurder is. Ik vind €600,- namelijk veelste duur voor een PS3.
    ik denk dat je bedoelt 'een paar honderd euro's goedkoper'...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Ik ga een PS3 kopen als hij een paar honderd euro duurder is. Ik vind €600,- namelijk veelste duur voor een PS3.
    Waar kost een PS3 nog € 600,-?!?
    The future is Blu

  23. #48

    Standaard

    .. arme wo2-freak heeft hier al zo zwaar, maakt het zichzelf er niet makkelijker op.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #49

    Standaard

    Ja ik bedoel goedkoper natuurlijk. Maar €400,- is nog steeds duur. Ik koop hem als hij €100,- kost over 10 jaar ofzo dus...

  25. #50
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    @w02freak, weer een grapje neem ik aan?
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •