Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 90 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    @w02freak, weer een grapje neem ik aan?
    Als je een reactie wilt geven, doe het dan niet vragend. Je weet donders goed dat ik geen grapje maak. Ik wacht gewoon tot hij €100,- is. De PS2 was eerst ook €600,- na paar jaar is hij nu ook €110,- dus dat is geen grapje nee.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Als je een reactie wilt geven, doe het dan niet vragend. Je weet donders goed dat ik geen grapje maak. Ik wacht gewoon tot hij €100,- is. De PS2 was eerst ook €600,- na paar jaar is hij nu ook €110,- dus dat is geen grapje nee.
    Ja vriend daar is 8 jaar overheen gegaan. Ga jij maar lekker wachten. Dan koop ik tegen die tijd weer iets veel mooiers (PS4?).
    The future is Blu

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ja vriend daar is 8 jaar overheen gegaan. Ga jij maar lekker wachten. Dan koop ik tegen die tijd weer iets veel mooiers (PS4?).
    En misschien vraag ik gewoon aan mijn vader of hij in de zomverkantie een PS3 wilt kopen hé. Dan zal hij wel rond de €300,- kosten. Ik heb binnen 3 maanden makkelijk €400,- op zak maar ik geef het liever uit aan dvd's. En ik heb al een XBOX 360 dus moet er iig wel goed overnadenken of ik hem koop (ik koop de PS3 natuurlijk niet alleen om de films! Ook voor games en andere dingen. En games zijn wel duurder dan BD's!)


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    En misschien vraag ik gewoon aan mijn vader of hij in de zomverkantie een PS3 wilt kopen hé. Dan zal hij wel rond de €300,- kosten. Ik heb binnen 3 maanden makkelijk €400,- op zak maar ik geef het liever uit aan dvd's. En ik heb al een XBOX 360 dus moet er iig wel goed overnadenken of ik hem koop (ik koop de PS3 natuurlijk niet alleen om de films! Ook voor games en andere dingen. En games zijn wel duurder dan BD's!)

    Wat is het toch fijn om jong te zijn he...

    Maaruh Xbox360 is toch voldoende?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Wat is het toch fijn om jong te zijn he...

    Maaruh Xbox360 is toch voldoende?
    Eigenlijk wel ja Heb naast de Xbox 360 ook PS2, XBOX, Gamecube ding, 3 gameboys... maar doe er niets mee

    Ik verkoop binnenkort de XBOX + Gamecube + de 3 gameboys. Krijg ik misschien in totaal €50,- ofzo voor (hoop ik)

    Maar eigenlijk heb je wel een punt... xbox 360 is zo slecht nog niet. Dan wordt het weer wel een blu-ray of hd-speler. Zo duur zijn die dingen toch niet? (Ik hoop iig niet duurder dan PS3)

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Eigenlijk wel ja Heb naast de Xbox 360 ook PS2, XBOX, Gamecube ding, 3 gameboys... maar doe er niets mee

    Ik verkoop binnenkort de XBOX + Gamecube + de 3 gameboys. Krijg ik misschien in totaal €50,- ofzo voor (hoop ik)

    Maar eigenlijk heb je wel een punt... xbox 360 is zo slecht nog niet. Dan wordt het weer wel een blu-ray of hd-speler. Zo duur zijn die dingen toch niet? (Ik hoop iig niet duurder dan PS3)
    1tip, geen consoles verkopen.. krijg je spijt van.
    Je kan idd. beter wachten op 'n leuke stand-alone speler.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    En misschien vraag ik gewoon aan mijn vader of hij in de zomverkantie een PS3 wilt kopen hé.
    [lol-modus]Je kunt ook wachten tot Sinterklaas, en hem aan hem vragen... [/lol-modus]


    Ik heb er tot op heden geen spijt van dat ik hem heb gekocht.
    Daarintegen heb ik er wel spijt van dat ik ooit de 360 gekocht heb. Ik game hier bijna helemaal niet meer op, en voor films heb ik dvd/PS3.

    Iemand nog interesse in een 360?

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    [lol-modus]Je kunt ook wachten tot Sinterklaas, en hem aan hem vragen... [/lol-modus]


    Ik heb er tot op heden geen spijt van dat ik hem heb gekocht.
    Daarintegen heb ik er wel spijt van dat ik ooit de 360 gekocht heb. Ik game hier bijna helemaal niet meer op, en voor films heb ik dvd/PS3.

    Iemand nog interesse in een 360?
    Voor 50 euro neem ik hem wel van je over

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tiger0120 Bekijk bericht
    Voor 50 euro neem ik hem wel van je over
    Ha, ik bied €45! Tegen zo'n onderhandelaar als ik is niemand opgewassen; €45! Wacht, ik maak er €40 van!! €40 dus, PM me even. Maar serieus. Ik zou de 360 verkopen als hij bijna 3 jaar oud is en dan een nieuwe kopen (als je dat wilt) i.v.m. de falende garantie van MS op RRoD. Je kunt een hoop schik hebben met de 360 maar dan moet hij het wel blijven doen.

    Maar goed om te lezen dat veel mensen een PS3 overwegen, zo komen er wel heel veel BD spelers bij mensen in de woonkamer. En als je het te duur vindt vraag je het gewoon aan je ouders of oma / opa. Sinterklaas is geen optie, die deelt alleen Wii's uit...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  10. #60

    Standaard

    Stelletje grapjassen.... €45,-.... hahahaha......Hij is helemaal compleet...20GB Harddidk + 2 controllers + accu's + laadstation + AB + Diverse topgames...... (Gears of War LE/TIN + PES6 + Call of Duty 2 +3 +Splinter cell + Dead Rising).

    @Jeroen:

    Ik doe hem weg omdat ik niets meer mee doe, hij staat alleen een beetje stoffig te worden en dat vind ik ook zonde. Verder is het gewoon een superconsole om op te gamen.
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 25-04-2008 om 15:52

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ja vriend daar is 8 jaar overheen gegaan. Ga jij maar lekker wachten. Dan koop ik tegen die tijd weer iets veel mooiers (PS4?).
    Of Xbox 720??? Voor de goede games hé...

  12. #62

    Standaard

    @Jeroen: nog 1 bericht van je waarin je anderen probeert op de kast te jagen en je hebt een ban aan je broek. Ik ben het nu zat.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    @Jeroen: nog 1 bericht van je waarin je anderen probeert op de kast te jagen en je hebt een ban aan je broek. Ik ben het nu zat.
    Dus nu is het mijn schuld? Ik kom hier niet trollen, dit is een PS3 topic - geen 360 topic. Heb de heren keer op keer verzocht te stoppen met deze topics te laten ontsporen. Heb ze ook voorgesteld om verder per PM te gaan of een 360 topic te openen... En dan richt je je pijlen op mij?
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 26-04-2008 om 10:20
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  14. #64

    Standaard

    Je bent gewoon een eigenwijs ventje dat het altijd beter weet, en zich zeer arrogant opstelt.
    Je moet eens weten hoeveel mensen zich aan jou storen hier op dit (en wellicht ook andere fora) ergeren.

  15. #65

    Standaard

    Om Jeroen een eerlijke kans te geven zich te beteren, wil ik ook iedereen vragen om hem nu niet aan te vallen.

  16. #66

    Standaard

    ik vind de ps3 sowieso de beste koop, als je kijkt naar een xbox die volgens sommige in de buurt moet komen bij de ps3 kwa mogelijkheden kom je bij de elite, en die heeft geen high def. Format player, waar de ps3 de blu-ray heeft, en ze kosten beiden ongeveer gelijk.
    En aangezien t nederlandse volk maar al te graag waar voor hun geld wilt en niet teveel wil uitgeven, is de ps3 natuurlijk een logische keus.
    En als je de harde schijf van de goedkoopste te klein vind (40 gb) dan doe je er een grotere in , t mooie is dat dat kan met behoud van je garantie.

  17. #67

    Standaard

    MOD. EDIT.

    *diepe zucht* Posten om het posten is niet echt zinvol. Dus ook 100 keer roepen dat je PS3 fan bent is niet nodig.
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 28-04-2008 om 14:28
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  18. #68

    Standaard

    Ik heb er zaterdag eentje gekocht!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Knochen Bekijk bericht
    Ik heb er zaterdag eentje gekocht!

    Gefeliciteerd met je aankoop!
    Waar ga je hem (het meest) voor gebruiken, Games of Blu-Ray films?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Gefeliciteerd met je aankoop!
    Waar ga je hem (het meest) voor gebruiken, Games of Blu-Ray films?
    Denk vooral voor games: vind ik toch wel leuk. Ik ben een casual gamer, dus ik speel niet super vaak zoals de nerds. Daarom ook een PS3: niet betalen voor online. Maar ook DVDs kijk ik er op. Heb net een bluray gekocht en die ga ik zo checken.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Knochen Bekijk bericht
    Denk vooral voor games: vind ik toch wel leuk. Ik ben een casual gamer, dus ik speel niet super vaak zoals de nerds.
    Ik ook, maar met Ratchet & Clank Tools of Destruction is het toch wel een paar keer echt laat geworden . En als GTA IV dalijk op de mat ligt, zal't ook wel weer even gedaan zijn met de nachtrust .

    Heb net een bluray gekocht en die ga ik zo checken.
    Zeker als je een wat groter scherm hebt (en tenminste HD ready), een wereld van verschil met DVD 8).

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Ik ook, maar met Ratchet & Clank Tools of Destruction is het toch wel een paar keer echt laat geworden . En als GTA IV dalijk op de mat ligt, zal't ook wel weer even gedaan zijn met de nachtrust .
    GTA heb ik, daarom heb ik zaterdag de ps3 gekocht. Vet spel hoor, en online is echt gaaf, kan niet wachten tot mijn buddies die ook hebben.

    Zeker als je een wat groter scherm hebt (en tenminste HD ready), een wereld van verschil met DVD 8).
    Deze heb ik, geloof ik. http://www.sharp.nl/php/p.php?par=18_522_no_1751

    Nog groter zou nog vetter zijn.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Knochen Bekijk bericht
    GTA heb ik, daarom heb ik zaterdag de ps3 gekocht. Vet spel hoor, en online is echt gaaf, kan niet wachten tot mijn buddies die ook hebben.
    Eh? Volgens mij ligt 'ie morgen pas in de winkel?


    Deze heb ik, geloof ik. http://www.sharp.nl/php/p.php?par=18_522_no_1751
    Nog groter zou nog vetter zijn.
    Nice!! Ik heb overigens deze 8) .... momenteel nog met een 720p beamer weliswaar, maar dat wordt nog wel een keer aangepakt .

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Eh? Volgens mij ligt 'ie morgen pas in de winkel?
    Klopt, maar die van mij heeft de winkel nooit gehaald

    Nice!! Ik heb overigens deze 8) .... momenteel nog met een 720p beamer weliswaar, maar dat wordt nog wel een keer aangepakt .
    Vet hoor, heb ik ook aan zitten denken. Als je scherm een beetje groot is is fullHD toch wel lekker. Maar bij mij thuis tocht het als de ziekte (vul zelf in) dus dan dacht ik dat ik de hele tijd zo'n scherm zou zien wapperen. Je kunt toch ook speciale verf gebruiken op je muur, ipv zo'n scherm?
    Laatst aangepast door Knochen : 28-04-2008 om 19:45

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Knochen Bekijk bericht
    Vet hoor, heb ik ook aan zitten denken. Als je scherm een beetje groot is is fullHD toch wel lekker. Maar bij mij thuis tocht het als de ziekte (vul zelf in) dus dan dacht ik dat ik de hele tijd zo'n scherm zou zien wapperen. Je kunt toch ook speciale verf gebruiken op je muur, ipv zo'n scherm?
    Gezien het gewicht van de onderlat zou het wel heel hard moeten tochten hier wil het scherm daar last van hebben. Maar anders je kunt ook nog altijd kiezen voor een vast spanscherm (met frame dus). Dat hang je als het ware gewoon als een enorm schilderij aan de muur.

    Er is inderdaad ook projectieverf, maar volgens mij heb je met doek toch een mooier resultaat.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •