Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wisseling van de wacht

    Beste forummers,

    Na jarenlangs met plezier aan DVD.nl gewerkt te hebben is het geworden om het stokje over de dragen aan een partij die de site en het forum verder kan ontwikkelen. Gezien de snelle groei van de andere activiteiten binnen ons bedrijf kreeg DVD.nl de laatste tijd namelijk niet meer de aandacht die het verdiende, en dat is zonde.
    Gelukkig hebben we in LP retail en distributie een partij gevonden die met veel enthousiasme en inzet wil gaan zorgen dat DVD.nl nog mooier en completer wordt.
    Vanaf heden is Koos van der Weijde van LP retail en distributie dan ook verantwoordelijk voor de site en het forum, en trekt HWI Group zich terug.

    Rest mij om iedereen hartelijk te bedanken voor alle input, inzet, kritiek en suggesties van de afgelopen jaren, zonder jullie zou de site immers nooit zijn geworden wat het nu is. Ik wens iedereen uiteraard veel DVD, Blu-ray en home theater plezier toe, en kom jullie ongetwijfeld nog tegen op het forum.
    Laatst aangepast door Eric van Ballegoie : 17-04-2008 om 11:14
    Eric van Ballegoie

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ben er nog steeds van aan het bijkomen...

    Hoe was het ook alweer: "De koning is dood, lang leve de koning!"
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #4

    Standaard

    Jammer, jullie hebben het (naar mijn inziens) altijd goed gedaan .

    Succes met jullie verdere voortzetting van het bedrijf!

  5. #5

    Standaard

    Wow, hier schrik ik van.

    Wat heeft het voor praktische consequenties? Krijgen we nu ook andere mods en een andere crew?

  6. #6

    Standaard

    Inderdaad, dat is wel even schrikken. Hoewel ik wel merkte dat er steeds meer aan andere onderdelen van de HWI groep gedaan werd en DVD.nl een beetje het ondergeschoven kindje was..

    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Wow, hier schrik ik van.

    Wat heeft het voor praktische consequenties? Krijgen we nu ook andere mods en een andere crew?
    Binnenkort is er een crewmeeting. Daarna zal er meer bekend worden.

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Jammer, dat DVD.nl hier onder heeft geleden.

    En over het crewleden gebeuren. Ik zie dat er veel crewleden zijn, die nog nauwlijks komen of nog posten. Allemaal van die losse eindjes. Misschien is het beter, om een vaste en hechte groep crewleden te hebben.

    Want nu was het zo. Ze komen even langs, en ze gaan weer snel naar Hardware.info. Ieder zijn keuze, maar als je deel uit maakt, moet je wel een beetje betrokken zijn. En niet alleen je kop laten zien, in de online gebruikerslijst.

  9. #9

    Standaard

    Succes gewenst in je verdere carriere... en huiver niet om hier gewoon op reguliere basis op bezoek te komen!.

    Bedankt voor het opzetten van dit mooie forum!.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #10

    Standaard

    Damn!!!!!
    dat komt even koud op mijn dak vallen zeg!
    Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind omdat de site zich tot onder jullie bezielende leiding heeft ontwikkeld tot een van de iconen op dvd, film en HT gebied.
    Ik wist wel dat er iets aan zat te komen, maar dit is wel erg groot nieuws en verklaart ook een heleboel.

    Ik wil daarom alle crew persoonlijk bedanken voor hun inzet en tijd en het mogelijk maken van dit alles en voor een fantastische tijd op de site en het forum.

    Jullie opvolger zal een hele kluif hebben aan dit forum om het te handhaven zoals het is en ik wens hen daarbij alle geluk toe en ik hoop van harte dat zij de huidige formule niet al te veel zullen gaan aanpassen.

    Edgar

  11. #11

    Standaard

    Het is inderdaad wel even bijzonder nieuws. Ondanks dat ik niet zo heel veel post in het forum, ben ik wel iedere dag aanwezig.
    De site in het geheel heeft me altijd veel informatie geboden en doet dat nog steeds. Ik hoop dan ook dat de nieuwe leiding geen afbreuk doet aan hetgeen jullie (samen met ons) in al die jaren hebben opgebouwd.

    In ieder geval veel succes en wellicht tot ziens op het forum.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  12. #12

    Standaard

    Crew, bedankt voor alles. Dat meen ik oprecht!

    Succes in jullie verdere carrieres!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Binnenkort is er een crewmeeting. Daarna zal er meer bekend worden.
    Daar ben ik dan erg benieuwd naar. Op zich hoeft het veranderen van de eigenaar niet zoveel te betekenen, maar ik zou het toch wel erg jammer vinden als er qua crew veel zou veranderen. De mensen die het forum beheren hebben een belangrijke rol in de bepaling van de 'sfeer' op een forum, en ik zou het niet leuk vinden als die zou gaan veranderen.

    Waar ik me trouwens ook een beetje zorgen over maak is dat de nieuwe eigenaar een aantal DVD-webshops bezit. Gezien de vaak nogal kritische posts over allerhande prijzen van webshops vraag ik me af of er geen tegenstrijdige belangen gaan komen m.b.t. de inhoud van posts op dit forum. Ik ken LP retail en distributie niet, maar ik ben benieuwd wat hun ideeen daarover zijn.

  14. #14

    Standaard

    Jammer om te horen, maar we komen elkaar zeker nog wel 'ns tegen
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #15

    Standaard

    Respect voor wat jullie hier hebben weten op te zetten! Erg jammer dat er een einde aan moest komen, maar nogmaals: Respect!

    Hopelijk kan de nieuwe leiding het forum naar nóg grotere hoogtes duwen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #16

    Standaard

    Ik wil Eric en HWI trouwens ook bedanken voor alle tijd die ze in site en forum hebben gestoken. Het zijn leuke tijden geweest en ze hebben veel werk verzet. Het is wel jammer dat de dvd.nl-chat nooit van de grond gekomen is.

  17. #17

    Standaard

    Om te beginnen wil ik een ieder die betrokken is bij DVD.nl op zijn hart drukken dat we heel graag de redactionele formule en onafhankelijkheid, zoals die nu binnen DVD.nl gehanteerd wordt in stand houden. Ook wij denken dat de kracht van DVD.nl uit deze formule komt.

    De reden dat wij DVD.nl gekocht hebben is volgens mij een logische en vanuit zakelijk oogpunt bezien een vanzelfsprekende beslissing. We prijzen ons erg gelukkig dat we in de gelegenheid zijn een dergelijk forum over te nemen en hebben enorm veel waardering voor het werk dat door redactie en forumleden is verzet.

    Wat gaat er veranderen? Om te beginnen denk ik nog niet veel, behoudens natuurlijk dat wij door omstandigheden wat meer betrokken zullen zijn bij de site. Op den duur willen we de site een make-over geven en langzaam aan nieuwe functionaliteiten toevoegen. Dat commercie een belangrijk onderdeel is mag duidelijk zijn maar dit zal altijd in evenwicht zijn met de nu gehanteerde formule.

    Binnenkort is er een crewmeeting om kennis te maken en te brainstormen over de toekomst. Tijdens deze meeting zal ik onze plannen nader toelichten en de crew hopelijk overtuigen van onze goede bedoelingen.

    Graag krijg ik input van mensen die postitief mee willen denken over DVD.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Koos van der Weijde
    Hoofdredacteur DVD.nl

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koos van der Weijde Bekijk bericht
    Om te beginnen wil ik een ieder die betrokken is bij DVD.nl op zijn hart drukken dat we heel graag de redactionele formule en onafhankelijkheid, zoals die nu binnen DVD.nl gehanteerd wordt in stand houden. Ook wij denken dat de kracht van DVD.nl uit deze formule komt.

    De reden dat wij DVD.nl gekocht hebben is volgens mij een logische en vanuit zakelijk oogpunt bezien een vanzelfsprekende beslissing. We prijzen ons erg gelukkig dat we in de gelegenheid zijn een dergelijk forum over te nemen en hebben enorm veel waardering voor het werk dat door redactie en forumleden is verzet.

    Wat gaat er veranderen? Om te beginnen denk ik nog niet veel, behoudens natuurlijk dat wij door omstandigheden wat meer betrokken zullen zijn bij de site. Op den duur willen we de site een make-over geven en langzaam aan nieuwe functionaliteiten toevoegen. Dat commercie een belangrijk onderdeel is mag duidelijk zijn maar dit zal altijd in evenwicht zijn met de nu gehanteerde formule.

    Binnenkort is er een crewmeeting om kennis te maken en te brainstormen over de toekomst. Tijdens deze meeting zal ik onze plannen nader toelichten en de crew hopelijk overtuigen van onze goede bedoelingen.

    Graag krijg ik input van mensen die postitief mee willen denken over DVD.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Koos van der Weijde
    Hoofdredacteur DVD.nl
    Klinkt positief Zolang alle goede dingen blijven en de mindere dingen weggaan, kan het niet fout gaan, toch

    Ondanks mijn korte aanwezigheid hier, wil ik de oude crew bedanken en de nieuwe veel succes wensen! Het zal een hele kluif worden denk ik
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  19. #19

    Standaard

    Eric en iedereen die vertrekt bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben voor het forum. Jullie laten in ieder geval een erg prettig forum achter.

    En Eric, jouw historische en tegelijkertijd beruchte interview op sbs zullen degene die het gezien hebben nooit vergeten natuurlijk

  20. #20

    Standaard

    Ik ben me nooit echt bewust geweest van een "crew" (en op z'n kop achterstevoren staat er toch merc...ja, dat wisten jullie niet heh ?) dus ach.
    Dat is overigens niet kwaad bedoeld hoor. Ik heb nog nooit geen last van een crew gehad, die gasten doen normaal nooit iets goed, maar op DVD.nl ging het gewoon lekker. Dus uhm, HWI of Eric missen ? Geen idee, ik ken ze niet (edit :ja ja, behalve van SBS inderdaad Pascal!), maar de manier van beheren beviel me wel
    Dus uhm...

    Welkom Koos, maak ons trotst!
    (komt er nu ook een dvd.nl webcomic ? lol, okay, ik zie hele andere dingen als functioneel )
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Krijgen we nu ook andere mods
    Ik mag het hopen.

    Sommige slaan wel erg door nadat ze Mod zijn geworden,
    berichten verwijderen omdat het een Mod niet aanstaat,
    een normaal antwoord geven op een reactie is er niet
    meer bij,je bericht word zonder verdere reactie zo maar
    verwijderd,dan krijg je een slap antwoord het word gezien
    als uppen,als je een topic UPDATE word ook je reactie
    meteen verwijderd belachelijk gewoon,een antwoord
    geven op een reactie moet toch gewoon kunnen.

    Sommige zijn net zielige kleine kinderen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan Bruinsma Bekijk bericht
    Ik mag het hopen.

    Sommige slaan wel erg door nadat ze Mod zijn geworden,
    berichten verwijderen omdat het een Mod niet aanstaat,
    een normaal antwoord geven op een reactie is er niet
    meer bij,je bericht word zonder verdere reactie zo maar
    verwijderd,dan krijg je een slap antwoord het word gezien
    als uppen,als je een topic UPDATE word ook je reactie
    meteen verwijderd belachelijk gewoon,een antwoord
    geven op een reactie moet toch gewoon kunnen.

    Sommige zijn net zielige kleine kinderen.
    Ik kan niet zeggen dat ik het met je eens ben. Ik vind de mods juist erg terughoudend en ik vind de regels hier vrij duidelijk.

  23. #23

    Standaard

    Tja, ik vind commercie zeker belangrijk, maar ik hoop dat de bannering niet van de site een kermisattractie maakt, zoals je wel eens ziet bij buitenlandse fora. Anyway, veel succes met de nieuwe site!

  24. #24

    Standaard

    Eric tot ziens en bedankt voor alles . Don't be a stranger en komt gezellig nog eens langs.

    Koos van der Weijde welkom en succes. Hoop wel dat je meer aandacht besteed aan de site dan aan het DVDwinkel topic. Wacht nog steeds op nieuwe aanbiedingen . Maar verder veel succes en maak er wat moois van. Ben benieuwd naar de nieuwe functionaliteiten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #25

    Standaard

    Hoop inderdaad dat het niet wil zeggen dat forum volledig commercieel zal worden. Of dat er teveel banners komen.
    Positief punt: jullie kunnen aan dvd's van Fox komen, dus we krijgen binnenkort ook weer gewoon recenties van FOX-dvd's?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •