Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 58 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koos van der Weijde Bekijk bericht
    knip
    Ik heb wel een vraag aan je:
    Gaat die verschrikkelijk blueray-flash-banner die onderaan elke openingspost staat, verdwijnen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #27

    Standaard

    Het zou inderdaad wel een mooi openingsgebaar zijn om die weg te halen
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #28

    Standaard

    Zou het voor de nieuwe eigenaar (welkom Koos) niet handiger zijn een nieuw draadje voor nieuwe input te openen en dit draadje te laten als een soort afscheidsdraadje voor de huidige HWI crew (de mods blijven neem ik aan wel gewoon). Just my2 cents

  4. #29

    Standaard

    Zoals in de andere thread gemeldt loopt die banner tot eind deze maand, daarna verdwijnt hij weer.
    Eric van Ballegoie

  5. #30

    Standaard

    Kap nou eens over die banner, nog 2 weekjes dan is hij weg.

  6. #31

    Standaard

    Zowel aan de 'oude' als nieuwe crew veel succes gewenst!!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #32

    Standaard

    Crew bedankt voor alles en hopelijk blijft dit gewoon een geweldig forum.

  8. #33

    Standaard

    Ik heb me eigenlijk nooit verdiept in de achtergrond van dvd.nl en de crew die zorgt dat het allemaal goed loopt. Maar blijkbaar heeft de crew ontzettend goed werk gedaan gezien het feit dat dvd.nl gekocht/overgenomen is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koos van der Weijde Bekijk bericht
    Dat commercie een belangrijk onderdeel is mag duidelijk zijn maar dit zal altijd in evenwicht zijn met de nu gehanteerde formule.
    Met bovenstaande quote wordt duidelijk dat 'ons' dvd.nl-forum een stuk commercieëler van opzet zal gaan zijn en ik denk dat een ieder die zich nu al ergert aan bepaalde reklames en uitingen zich dus terdege moet voorbereiden op de komst van meer. Ik kan natuurlijk niet overzien hoe ergerlijk deze reklame zal gaan worden maar dat er meer banners/reklame gaat komen is volgens mij een onbedongen feit. Er moet nu namelijk echt geld verdiend worden en ieder uur dat een medewerker aan het forum besteedt zal zich moeten terugbetalen.

    Nou, ik ben dus benieuwd wat de toekomst brengt ook al zie ik het niet al te donker. Lama komen ...:wink:

    Oh ja, en natuurlijk bedankt aan de oude crew en bij voorbaat dank en veel succes aan de nieuwe crew.
    Laatst aangepast door Benman : 17-04-2008 om 13:16

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Bedankt, leden van de HWI groep.

    Succes, LP retail. Hopelijk verandert er niet té veel aan het forum. Ik zou willen adviseren, hoe minder ballast , hoe beter

    btw, waar is Alex van den Berg eigenlijk gebleven? Al een hele tijd niet meer gezien hier.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #36

    Standaard

    Door een heel vervelend incident (om het zo maar te noemen) in zijn familie vorig jaar, heeft Alex destijds zijn taken neergelegd. Ik heb 'm ooit nog een keer gesproken, maar toen ging het nog niet goed met hem.
    Laatst aangepast door Herjan Hakkers : 17-04-2008 om 13:50

  12. #37

    Standaard

    Ow, dat is vervelend om te lezen. Nou, Alex mocht je het toevallig lezen, veel sterkte.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #38

    Standaard

    Ben hier pas een jaar, maar vind het een prettige plaats om over films en dvd's te praten en te discussieren. Bedankt voor maken en bijhouden van dit forum...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Door een heel vervelend incident (om het zo maar te noemen) in zijn familie vorig jaar, heeft Alex destijds zijn taken neergelegd. Ik heb 'm ooit nog een keer gesproken, maar toen ging het nog niet goed met hem.
    Dat is niet mooi om te lezen. Was altijd een aangenaam iemand om zijn posts van te lezen. Humor en informatie in één.
    @ Alex: sterkte?

  15. #40

    Standaard

    Zullen er door deze overname ook weer aanbiedingen van dvdwinkel.nl komen?

  16. #41

    Standaard

    Jullie hoeven trouwens niet iedereen van de crew te bedanken hoor, hoewel ik ze graag in ontvangst neem, ook al zijn ze niet voor mij bedoeld....
    De mannen van HWI doen dus een stapje terug en dat zijn dus alleen Eric van Ballegoie, Koen Crijns en Frank Everaardt. De rest blijft vooralsnog gewoon betrokken bij de site.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Jullie hoeven trouwens niet iedereen van de crew te bedanken hoor, hoewel ik ze graag in ontvangst neem, ook al zijn ze niet voor mij bedoeld....
    De mannen van HWI doen dus een stapje terug en dat zijn dus alleen Eric van Ballegoie, Koen Crijns en Frank Everaardt. De rest blijft vooralsnog gewoon betrokken bij de site.

    Bedankt dat je blijft dan.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Zooo, onverwacht zo'n bericht! maar goed, hopelijk dat we met hetzelfde plezier hier nog altijd kunnen blijven rondhangen, en dat jullie ook eens langskomen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Crew, bedankt voor alles. Dat meen ik oprecht!

    Succes in jullie verdere carrieres!
    Hier sluit ik mij volledig bij aan! 8)

  21. #46

    Standaard

    Zozo, wat lees ik nu...HWI Group trekt zich terug van dvd.nl dat is nieuws!

    Voor mij althans, want ik ben maanden lang niet op het forum geweest. Vroeger erg actief (ook als mede oprichter van Safetrader en de plussen en minnenlijst).

    Eric, Koen en Frank...onwijs bedankt voor jullie inzet al die jaren en heel veel succes met jullie verdere praktijken!!!!

    Gegroet,

    Rein

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap Bekijk bericht
    Zozo, wat lees ik nu...HWI Group trekt zich terug van dvd.nl dat is nieuws!

    Voor mij althans, want ik ben maanden lang niet op het forum geweest. Vroeger erg actief (ook als mede oprichter van Safetrader en de plussen en minnenlijst).

    Eric, Koen en Frank...onwijs bedankt voor jullie inzet al die jaren en heel veel succes met jullie verdere praktijken!!!!

    Gegroet,

    Rein

    Kijk, kijk,kijk, het verloren schaap
    Wat brengt jou weer terug hier?

  23. #48

    Standaard

    gezonde interesse in dvd's...ik heb er nog steeds ongeveer 500 in de kast staan en het groeit gestaag....

    Ik lees af en toe nog op dvd.nl maar heb bewust een stap terug genomen op het forum (alweer anderhalf jaar geleden ofzo).

    nog gezellig hier?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap Bekijk bericht
    gezonde interesse in dvd's...ik heb er nog steeds ongeveer 500 in de kast staan en het groeit gestaag....

    Ik lees af en toe nog op dvd.nl maar heb bewust een stap terug genomen op het forum (alweer anderhalf jaar geleden ofzo).

    nog gezellig hier?

    Uiteraard
    We hebben zelfs binnenkort weer een meeting:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60678

  25. #50

    Standaard

    Ik kom hier te weinig om heel veel mee te krijgen, maar wat is er nu in de praktijk te merken van de wisseling van de wacht?
    Als sporadische bezoeker van iets anders dan het fototopic merk ik er namelijk niets van?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •