Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 58 van 58 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Ik kom hier te weinig om heel veel mee te krijgen, maar wat is er nu in de praktijk te merken van de wisseling van de wacht?
    Als sporadische bezoeker van iets anders dan het fototopic merk ik er namelijk niets van?
    Volgens mij is er over het algemeen nog niet veel van te merken, behalve dan dat een aantal oudgedienden zich hebben teruggetrokken (o.a. Eric van Ballegoie).

  2. #52

    Standaard

    Want het was/is wel te merken dat de site anders gerund werd dan een jaar of 2 a 3 geleden. Toen waren mensen als Eric ook echt actief en bijna gepassioneerd met de site bezig. Deed de site goed.

  3. #53

    Standaard

    Hoe bedoel je dat precies Christiaan, wellicht kunnen de nieuwe mensen, waaronder ik, daar nog iets aan hebben.

  4. #54

    Standaard

    Er zijn al tijden plannen geloof ik om dvd.nl een beetje te splitsen naar een dvd.nl / bluray.nl achtig. Registraties zijn er al. Verwijzen ook naar dezelfde site door uiteindelijk. Of bijvoorbeeld een FAQ die zou komen werd maar uitgesteld en uigesteld. Zo'n voorbeeld dat zou worden opgelost volgens mij met de nieuwe eigenaar en nieuwe bezetting. Maar de regels moet je op dit forum voor zover mij bekend ook maar van hebben horen zeggen te weten komen. Die FAQ is er nog niet toch?
    Wat er precies anders is kan ik niet echt duidelijk aangeven, maar ik merk wel dat de site anders gerund wordt voor mijn gevoel dan dus een paar jaar geleden.
    Ik kan nu op dit moment niet zeggen dat er iets te merken is van de wisseling van de wacht.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Want het was/is wel te merken dat de site anders gerund werd dan een jaar of 2 a 3 geleden. Toen waren mensen als Eric ook echt actief en bijna gepassioneerd met de site bezig. Deed de site goed.
    Met alle respect voor degene die toen actief waren en nu: er is geen verschil.

    Misschien dat er hier en daar wat gewijzigd is door beslissingen of nieuwe crewmembers maar grosso modo is het gewoon hetzelfde.

    En als er al verschil is dan is dat toch wel dat er nu sneller door de crew gereageerd wordt en dat is positief.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #56

    Standaard

    Dat er een beetje stabiliteit is in de manier waarop deze site wordt gerund is toch geen slechte zaak? Ik snap niet wat je te klagen hebt. En dat alles nog eens gratis en voor niks...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    En dat alles nog eens gratis en voor niks...
    Goed dat je het nog maar eens aanhaalt !

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Er zijn al tijden plannen geloof ik om dvd.nl een beetje te splitsen naar een dvd.nl / bluray.nl achtig. Registraties zijn er al. Verwijzen ook naar dezelfde site door uiteindelijk. Of bijvoorbeeld een FAQ die zou komen werd maar uitgesteld en uigesteld. Zo'n voorbeeld dat zou worden opgelost volgens mij met de nieuwe eigenaar en nieuwe bezetting. Maar de regels moet je op dit forum voor zover mij bekend ook maar van hebben horen zeggen te weten komen. Die FAQ is er nog niet toch?
    Wat er precies anders is kan ik niet echt duidelijk aangeven, maar ik merk wel dat de site anders gerund wordt voor mijn gevoel dan dus een paar jaar geleden.
    Ik kan nu op dit moment niet zeggen dat er iets te merken is van de wisseling van de wacht.
    Dag Christiaan. Je bent al heel lang een gewaardeerde trouwe bezoeker van de site, dus altijd jammer als je dan wat minder positief bent over ons.
    Voor een belangrijk gedeelte druk ik nu een stempel op de ontwikkeling van de site, waarbij ik me gelukkig prijs te werken met een geweldig team recensenten en forummoderators. Zij verdienen een compliment.

    En zo zie ik jouw opmerking ook. Dat je niets merkt van de "wisseling van de wacht" is enerzijds natuurlijk mooi en beschouw ik als een compliment. Maar anderzijds begrijp ik je ook wel als het gaat om "uitblijven van nieuwe ontwikkelingen". Daar zit eigenlijk je echte kritiek. Want hier is natuurlijk in het verleden al eens wat over geroepen.

    De wisseling(en) van de wacht betekent dat de eigenaar van de site is veranderd. Gelukkig is het team dat daadwerkelijk invulling geeft aan de site niet veranderd en hebben we daardoor stabiliteit. Ons team is nagenoeg ongewijzigd gebleven, behoudens wat personele wisselingen om andere redenen.

    Onze site willen wij als team al langere tijd (ik bedoel hier echt een langere tijd) graag veranderen. Maar deze veranderingen vergen een structurele grote aanpassing van de opzet van de site en dit vergt in euro's een (erg grote) investering. Om verschillende redenen, waar ik hier verder niet op in wil gaan, is deze investering in euro's nog niet gedaan. Ondanks dit alles prijs ik mezelf / ons gelukkig met de nieuwe eigenaar die zonder twijfel bereid is te gaan investeren in de site. Maar ook kijkt of de kosten weer terug te verdienen zijn. Dat is een reden waarom het allemaal wat langer duurt. Toch is hier uitstel geen afstel, de site gaat veranderen. Alleen op dit moment geef ik hier nog geen tijdsplaatje bij. Op het moment dat zaken concreet zijn, geef ik daar uiteraard tijdig informatie over. Tot die tijd hoop en reken ik nog op je geduld en hoop ik je nog lang terug te zien als gewaardeerde bezoeker op onze site.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •