Pagina 244 van 330 EersteEerste ... 144194234240241242243244245246247248254294 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.076 tot 6.100 van 8243 worden weergegeven.
  1. #6076

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 31 :


    03-08-2018 LBJ (DFW Blu-Ray)
    03-08-2018 Escape Plan 2 : Hades (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #6077

    Standaard

    05-09-2018 2001 : A Space Odyssey UHD (WB Blu-Ray), volgends bol.com nu 14/11/2018.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #6078

    Standaard

    Zat er dik in dat die niet klopte aangezien andere landen pas eind Oktober beginnen met uitbrengen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #6079

    Standaard

    Backcatalogus tittels voor de Nederlandse BD markt?????
    07-11-2018 Bud Spencer And Terrence Hill Collection : 6-pack Best Of (SPHE Blu-Ray)

    Wou en dan niet eens door de Dutch-Fubar-Works screw-up.....
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #6080

    Standaard

    Welke 6 films zitten er in? Ik hoop Who Fiends a Friend...

  6. #6081

    Standaard

    Jammer dat het een best of box is . Dat ze het dan gelijk goed doen net zoals deze uitgave: https://www.amazon.de/Bud-Spencer-Te.../dp/B013SBJUK8

  7. #6082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Welke 6 films zitten er in? Ik hoop Who Fiends a Friend...
    De 6 beste bioscoopfilms (1977 t.e.m. 1986) van Bud Spencer en Terence Hill:
    • 1977: Crime Busters (Ned. titel: Twee Door het Dolle Heen)
    Wilbur Walsh en Matt Kirby (Bud Bud Spencer & Terence Hill) zijn twee sympathieke misdadigers die een overval beramen op een supermarkt. Maar in plaats van een supermarkt lopen ze tot hun stomme verbazing het rekruteringskantoor van de politie binnen!
    • 1978: Odds and Evens (Ned. titel: Even en Oneven)
    Miami wordt overspoeld door illegale gokhuizen, gerund door de maffia. De politie wil er iets aan doen en laat zijn beste man, Johnny Firpo (Terence Hill) infiltreren als professionele gokker. Johnny is slim en sterk, maar weet niets van kaartspelen. Daarom heeft hij de hulp nodig van zijn halfbroer Charlie (Bud Spencer).
    • 1981: Who Finds a Friend, Finds a Treasure (Ned. titel: Vier Vuisten Hebben de Tropenkolder)
    Alan (Terence Hill) is gokker van beroep en is de maffia een heleboel geld schuldig is. Achtervolgd door schuldeisers verstopt hij zich op de boot van Charlie (Bud Spencer) die op het punt staat met zijn zeilboot over de wereld te varen. Eenmaal op zee ontdekt Charlie zijn passagier.
    • 1983: Go For It (Ned. titel: De Vier Vuisten Slaan op Hol)
    Door een misverstand worden Doug en Roscoe aanzien voor geheim agenten en krijgen ze een koffer vol geld in handen geduwd. Met het oog op dit fortuin besluiten ze het spelletje mee te spelen. Na veel knokpartijen en achtervolgingen bereikt het duo Miami waar het hoofd van CIA hen opwacht.
    • 1984: Double Trouble (Ned. titel: Vier Vuisten in het Kwadraat)
    De Braziliaanse, rijke neven, Bastiano (Terence Hill) en Antonio (Bud Spencer) vrezen voor hun leven na verschillende doodsbedreigingen te hebben ontvangen. Daarom gaan ze op zoek naar twee ‘lookalikes’ welke ze vinden in Greg Wonder, een crimineel, en Elliot Vance, een stuntman.
    • 1985: Miami Supercops (Ned. titel: idem)
    FBI-Agent Doug Bennet (Terrence Hill) en zijn gepensioneerde collega Steve Forest (Bud Spencer) zijn in een zonnig en warm Miami op zoek naar 20 miljoen dollar die zeven jaar geleden werd buitgemaakt bij een bankoverval. De enige die weet waar het geld is, is de laatst nog levende gangster.



    Bron: Bud Spencer & Terence Hill Collectie - Best Of - 6 Movie Pack (Blu-ray) https://www.bol.com/nl/p/-/9200000096148750

  8. #6083

    Standaard

    Grappig, op de cover staat 1986, terwijl de laatste film van 85 is...

    Alleszins komt deze wel in mijn collectie.

  9. #6084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Grappig, op de cover staat 1986, terwijl de laatste film van 85 is...

    Alleszins komt deze wel in mijn collectie.
    Kijk eens rechtsonder in de hoek

  10. #6085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kijk eens rechtsonder in de hoek
    Die fout wordt wel vaker gemaakt hoor, dat zegt nog niet zoveel. Fox had het ook bij hun 24 BD boxen, daar staat ook DVD1, DVD2 enz op de discs terwijl het BD’s zijn.

  11. #6086

    Standaard

    Die Bud Spencer/Terrence Hill komt er bij mij ook in.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #6087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Die Bud Spencer/Terrence Hill komt er bij mij ook in.
    Idem. Ik was al een tijdje op zoek naar een verzamelbox. Die films blijven grappig.

  13. #6088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die fout wordt wel vaker gemaakt hoor, dat zegt nog niet zoveel. Fox had het ook bij hun 24 BD boxen, daar staat ook DVD1, DVD2 enz op de discs terwijl het BD’s zijn.
    Ik vind dat een grote fout die niet meer moet kunnen. Je zou toch denken dat professionele bedrijven goed kijken

  14. #6089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vind dat een grote fout die niet meer moet kunnen. Je zou toch denken dat professionele bedrijven goed kijken
    Dan ga je ervan uit dat de maatschappijen het ook een ("grote') fout vinden. Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje spijkers op laag water zoeken....

  15. #6090

    Standaard

    Ik zie op FB dat er een 4K benelux versie komt van Avengers: Infinity War. Enig idee of deze ook echt in Nederland gaat uitkomen?

  16. #6091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Ik zie op FB dat er een 4K benelux versie komt van Avengers: Infinity War. Enig idee of deze ook echt in Nederland gaat uitkomen?
    Heb je een link van je bron op FB? Het lijkt mij heel sterk.

  17. #6092

    Standaard

    https://www.facebook.com/scifitoday/...type=3&theater
    stond hier,

    eerder las ik ook al berichten dat hij ging komen en blijkbaar zou dit de cover art zijn. Maar tot ik iets officieels hoor geloof ik niks. Net aan bol gevraagd en hun zeggen alleen dat als hij er komt ze hem gaan aanbieden

  18. #6093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dan ga je ervan uit dat de maatschappijen het ook een ("grote') fout vinden. Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje spijkers op laag water zoeken....
    Of het nu een grote of kleine fout is, zoiets moet gecheckt worden voor je wat uitbrengt. Maar goed, On-topic maar weer

  19. #6094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Of het nu een grote of kleine fout is, zoiets moet gecheckt worden voor je wat uitbrengt. Maar goed, On-topic maar weer
    Ik bedoel niet te zeggen of ze het een grote of een kleine fout vinden, maar uberhaupt een fout. Wie weet hebben ze willens en wetens dat logo gebruikt, bijvoorbeeld omdat ze niet een soortgelijk logo hebben met de BD-afkorting erop.

  20. #6095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Of het nu een grote of kleine fout is, zoiets moet gecheckt worden voor je wat uitbrengt. Maar goed, On-topic maar weer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik bedoel niet te zeggen of ze het een grote of een kleine fout vinden, maar uberhaupt een fout. Wie weet hebben ze willens en wetens dat logo gebruikt, bijvoorbeeld omdat ze niet een soortgelijk logo hebben met de BD-afkorting erop.
    Ze hebben gewoon de DVD verpakking met knippen en plakken bewerkt. En dat zou zo maar door bol.com gedaan kunnen zijn.... Hoewel er wel een Blu-ray logo op de zijkant staat bij de BD verpakking, mmmmm

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #6096

    Standaard

    Pepijn, degene die jij nu hebt gebruikt heeft het dvd logo op de zijkant. Denk inderdaad een slechte fotoshop bewerking van Bol.

  22. #6097

    Standaard

    Iemand een idee of Annihilation hier nog uit gaat komen? Anders ga ik denk ik toch maar voor de US uitgave.

  23. #6098

    Standaard

    De kans dat deze titel in Nederland op disc verschijnt is heel klein.
    Vanaf Oktober is de exclusiviteit van Best Buy voor de 4k disc voorbij en zal hij op meer plekken te koop zijn, tenminste als je daar interesse in hebt
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #6099

    Standaard

    Thanks, ik ben nog van de goeie oude blu-ray

  25. #6100

    Standaard

    Niks mis mee
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 244 van 330 EersteEerste ... 144194234240241242243244245246247248254294 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •