Pagina 311 van 330 EersteEerste ... 211261301307308309310311312313314315321 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.751 tot 7.775 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7751

    Standaard

    Ik kan me niet voorstellen dat Top Gun: Maverick hier niet uit komt.

    Overigens staat Firestarter bij Bol.com nu op 31-8

  2. #7752

    Standaard

    Top Gun : Maverick komt hier wel uit alleen houd Paramount hun plannen voor de fysieke & digital release van de film voorlopig voor hunzelf.
    Dit heeft alles te maken met het feit dat ze elke cent die ze nog kunnen verdienen aan de bioscooprelease eruit willen halen, als ze nu alle details prijs geven dan zakt dat in elkaar.
    Nu verwacht ik dat Paramount in de komende weken alles zal delen maar tot dat moment is het afwachten.

    En wat betreft die Firestarter, ik heb geen gewijzigde release datum gehad van Warner en op hun perssite staat ook nog steeds 10-08.
    Heb het aangepast en diverse nieuwe titels voor September/Oktober/November toegevoegd waaronder X , Marokkaanse Bruiloft, Zwanger & Co en DC League Of Superpets.
    Laatst aangepast door Wedlock : 11-08-2022 om 09:05
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #7753

    Standaard

    Voor mij deze week beslist de UHD van Edge Of Tomorrow!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #7754

    Standaard

    Ik weet waarom Firestarter verplaatst is naar 31/08. Universal zal gemerkt hebben dat ze op labelzijde van de disc (op de dvd althans) het label van Licorice Pizza hebben geperst. Ik heb de dvd in bezit en de juiste film (Firestarter dus) staat wel degelijk op de schijf. Enkel het label op de bovenzijde van de disc zal dus opnieuw geperst worden en dan verschijnen. Ik weet niet of de blu-ray hetzelfde probleem heeft.

  5. #7755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Ik kan me niet voorstellen dat Top Gun: Maverick hier niet uit komt.

    Overigens staat Firestarter bij Bol.com nu op 31-8
    lijkt 1 november te worden qua release date. Zie onder andere bookspot waar hij weer voor te bestellen is.
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

  6. #7756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kamidioblitz Bekijk bericht
    lijkt 1 november te worden qua release date. Zie onder andere bookspot waar hij weer voor te bestellen is.
    De film schijnt IMAX aspect ratio's te krijgen en er komt een in mijn ogen fenomenale steelbook uit!

    Laatst aangepast door Juvefan : 17-08-2022 om 08:01
    The future is Blu

  7. #7757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    De film schijnt IMAX aspect ratio's te krijgen en er komt een in mijn ogen fenomenale steelbook uit!
    En om het geheel nog verder uit te melken, worden zo te zien alle schijven los geleverd tegen een flinke prijs ! (Dus geen Combi BD - 4K UHD meer) + Als je Bol mag geloven zitten er op de 4K geen NL subs
    Laatst aangepast door TifKag : 17-08-2022 om 10:58

  8. #7758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    En om het geheel nog verder uit te melken, worden zo te zien alle schijven los geleverd tegen een flinke prijs ! (Dus geen Combi BD - 4K UHD meer)
    Ik vind het persoonlijk geen uitmelking aangezien de UHD gewoon alle extra's heeft. De BD is dan voor mij overbodig geworden.

    Trouwens hier nog een bericht van Blu-ray.com:

    Expanded aspect ratio for IMAX sequences have been confirmed by Paramount for both digital and disc versions of the movie.


    Erg goed nieuws IMO

  9. #7759

    Standaard

    Voor zover ik kan zien heeft de Steelbook wel de gewone Blu-Ray erbij zitten en de keepcase 4k release niet.
    Dat is bij Paramount bijna standaard, in de US is er al een tijdje geen blu-ray meer bij maar wel een code voor de digital versie.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #7760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voor zover ik kan zien heeft de Steelbook wel de gewone Blu-Ray erbij zitten en de keepcase 4k release niet.
    Dat is bij Paramount bijna standaard, in de US is er al een tijdje geen blu-ray meer bij maar wel een code voor de digital versie.

    Hmmmm, daar zou ik niet heel zeker van zijn. Op de J-slip van de US Steelbook staat geen "+Bluray" vermeld, en ook wordt deze op Amazon alleen geadverteerd als 4K-uitgave. Ik denk dat ze bij deze echt geen blu-ray versie meer bijvoegen bij de 4K UHD.

    71Ers7rDGvL._SX342_.jpg

  11. #7761

    Standaard

    Wie graag een combi wil (4K+BR), kan de Franse of Duitse uitgave bestellen. NL subs staan bij beide overigens niet aangegeven.

    Top Gun: Maverick 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray) (France)
    Top Gun: Maverick 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray) (Germany)

  12. #7762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wie graag een combi wil (4K+BR), kan de Franse of Duitse uitgave bestellen. NL subs staan bij beide overigens niet aangegeven.

    Top Gun: Maverick 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray) (France)
    Top Gun: Maverick 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray) (Germany)
    Ben benieuwd of dit klopt, want deze staat ook voor 5-10 aangegeven. Hoop dat dit niet verouderde specs zijn.

  13. #7763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ben benieuwd of dit klopt, want deze staat ook voor 5-10 aangegeven. Hoop dat dit niet verouderde specs zijn.
    Ach, er zit soms maanden tussen de releases in verschillende landen. Zo komt in VS en Italië Jurassic World Dominion nu al uit en wij krijgen die pas in oktober.

  14. #7764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ach, er zit soms maanden tussen de releases in verschillende landen. Zo komt in VS en Italië Jurassic World Dominion nu al uit en wij krijgen die pas in oktober.
    Dat klopt, dat weet ik als geen ander Maar aangezien er geen officieel persbericht of aankondiging is geweest vanuit Paramount voor die 5 oktober ben ik benieuwd of die info klopt, met daarbij dan ook de bijbehorende coverafbeelding, die vaak wordt gephotoshopt om maar iets bij een release te kunnen zetten.

  15. #7765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hmmmm, daar zou ik niet heel zeker van zijn. Op de J-slip van de US Steelbook staat geen "+Bluray" vermeld, en ook wordt deze op Amazon alleen geadverteerd als 4K-uitgave. Ik denk dat ze bij deze echt geen blu-ray versie meer bijvoegen bij de 4K UHD.

    71Ers7rDGvL._SX342_.jpg
    bij amazon italie en hmv en zavvi staat wel vermeld met blu-ray.
    zoals gezegd de US krijgen sowieso geen blu-ray meer maar een digital code.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #7766

    Standaard

    Zoals meestal zal afwachten de boodschap zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #7767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    bij amazon italie en hmv en zavvi staat wel vermeld met blu-ray.
    zoals gezegd de US krijgen sowieso geen blu-ray meer maar een digital code.
    Amazon.it: reguliere versie wel, maar bij de Steelbook dan weer niet
    HMV & Zavvi: reguliere versie niet, Steelbook (LE) weer wel.

    Nou, er is nog genoeg onduidelijk in ieder geval haha

  18. #7768

    Standaard

    Mja duidelijkheid is er voorlopig nog niet nee maar er staat wel degelijk bij de Steelbook op Amazon.it dat er een blu-ray bij zit :

    Top Gun: Maverick Esclusiva Amazon (Steelbook 4K UHD + Blu-ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #7769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Mja duidelijkheid is er voorlopig nog niet nee maar er staat wel degelijk bij de Steelbook op Amazon.it dat er een blu-ray bij zit :

    Top Gun: Maverick Esclusiva Amazon (Steelbook 4K UHD + Blu-ray)
    Tja, bij "formaat" en op de J-slip dan alleen weer 4K....dus je weet het helaas nog niet helemaal zeker.... Zoals Werner zegt: afwachten maar....

  20. #7770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ben benieuwd of dit klopt, want deze staat ook voor 5-10 aangegeven. Hoop dat dit niet verouderde specs zijn.
    Duitse steelbook komt 3 November uit volgens https://bluray-disc.de/blu-ray-filme..._4k_uhd_bluray.

    4K geen nl subs, Blu-ray bevat wel NL subs.

  21. #7771

    Standaard

    Volgens DVDFR.com is de Franse release van Top Gun: Maverick op 2 november.

    https://www.dvdfr.com/dvd/f301113-top-gun-maverick.html
    The future is Blu

  22. #7772

    Standaard

    @Wedlock: Enig idee of en wanneer Westworld: Seizoen 4 op 4K hier uit komt?

  23. #7773

    Standaard

    Geen idee, er is ook nog geen US release datum bekend maar ik denk dat November of December tot de mogelijkheden behoren.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #7774

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 34 :


    24-08-2022 Fantastic Beasts : The Secrets Of Dumbledore (WB Blu-Ray)
    24-08-2022 Fantastic Beasts : The Secrets Of Dumbledore UHD (WB Blu-Ray)
    24-08-2022 Fantastic Beasts : The Secrets Of Dumbledore UHD Steelbook (WB Blu-Ray)
    24-08-2022 Fantastic Beasts 1-3 Collection (WB Blu-Ray)
    24-08-2022 Fantastic Beasts 1-3 Collection UHD (WB Blu-Ray)
    24-08-2022 The Northman (UNI Blu-Ray)
    24-08-2022 The Northman UHD (UNI Blu-Ray)
    24-08-2022 Rat Race (TS Blu-Ray)
    24-08-2022 De Openbaring (PTD Blu-Ray)
    26-08-2022 Image Of Victory (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #7775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    @Wedlock: Enig idee of en wanneer Westworld: Seizoen 4 op 4K hier uit komt?
    De UK release is op 5 december, dus zal hier ook wel rond die tijd zijn.

Pagina 311 van 330 EersteEerste ... 211261301307308309310311312313314315321 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •