Pagina 318 van 330 EersteEerste ... 218268308314315316317318319320321322328 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.926 tot 7.950 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7926

    Standaard

    Snap je reactie Rogier, we hebben al vaker van deze titels gehoord dat ze eraan zitten te komen waar achteraf blijkt dat het niet gebeurd.

    Toch denk ik dat het deze keer anders zal verlopen....James Cameron heeft zijn handen nu meer vrij om masters te keuren aangezien Avatar 2 al gereleased is en deel 3 ook al in post-production zit. Avatar en Titanic zijn allebei opnieuw uitgebracht in de bioscoop met 4k optie dus die masters bestaan nu. Wat betreft True Lies en The Abyss waren er ook al berichten naar buiten gekomen dat er nieuwe masters zijn dus de weg ligt nu open om alles uit te gaan brengen. Zeker nu James Cameron weer volop in the picture staat. Maar terughoudendheid blijft een onderdeel als het om zijn films gaat dus jouw reactie is begrijpelijk.

    Zeker nu Disney heeft aangekondigd Avatar : The Way Of Water eerst als digital release uit te brengen op iTunes e.d. voor verkoop only volgende week zonder ook maar enige inzicht te geven in een fysieke release behalve dat er een nieuw persbericht komt met meer info over zulke releases.

    Mijn gevoel zegt dat deze films dit jaar wel uitgebracht zullen worden op Blu-Ray en 4k Blu-Ray maar dat is maar mijn gevoel
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #7927

    Standaard

    Snap jouw reactie ook Quint en ik denk dat het ook wel gaat gebeuren hoor. Cameron heeft inderdaad wat meer zijn handen vrij nu hij alleen maar post-productie werk heeft met Avatar 3 en geen enkele draaidag voor Avatar 4, en dat scheelt echt een hoop voor een regisseur. Dit jaar ligt echt de focus op dat post-productie werk voor Avatar 3 maar ook op de home-video release van Avatar 2 en dat gaat echt interessant worden. Want welke keuzes maakt Fox/Disney nu, en die keuzes gaan echt heel belangrijk worden voor de release-strategie voor de komende films en jaren. Want komt Avatar 2 nu ook fysiek uit en zo ja, in welke vorm (2D en/of 3D) en op welk formaat. Want digitaal is leuk, maar die kwaliteit is maar een fractie van de mogelijke kwaliteit voor de film, en die is heel belangrijk geweest tijdens de bioscooprun. Maar ook de keuzes welke film (Abyss, True Lies, Titanic) en in welke vorm en op welk formaat die worden uitgebracht is ook heel interessant. En dan maakt met het totaal niet uit of ze in NL worden uitgebracht, in deze kwestie moet je echt groter en mondiaal gaan denken. Want dat verhaal gaat er echt toe doen, niet alleen voor de films/titels en Fox/Disney zelf, maar ik denk ook dat hun beslissingen echt met argusogen worden bekeken door andere grote studios en distributeurs. Want Sony is al digital-only gegaan, Paramount heeft gedownscaled qua landen en release-strategie en Warner en Universal zullen ook hun release-strategie tegen het licht gaan houden. Maar de keuzes van Fox/Disney zullen echt het landschap gaan bepalen of in elk geval gigantisch gaan beïnvloeden. En dat maakt dit jaar echt heel interessant.

  3. #7928

    Standaard

    Sony is in NL digital only gegaan, gelukkig in het buitenland (nog) niet.

  4. #7929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Sony is in NL digital only gegaan, gelukkig in het buitenland (nog) niet.
    Dat waren toch al? Wat klanten willen interesseert ze geen zier, het gaat ze alleen nog maar om snel geld te verdienen. Helaas is die 'ziekte' bij meer bedrijven aanwezig tegenwoordig.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #7930

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat waren toch al? Wat klanten willen interesseert ze geen zier, het gaat ze alleen nog maar om snel geld te verdienen. Helaas is die 'ziekte' bij meer bedrijven aanwezig tegenwoordig.
    Was een reactie op Rogier

  6. #7931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Sony is in NL digital only gegaan, gelukkig in het buitenland (nog) niet.
    In het buitenland ook, maar dan gaat het om specifieke uitgaven. Versies als Spider-Man; NWH Extended is in het buitenland ook als digital only uitgegeven.

  7. #7932

    Standaard

    Sony is in Duitsland ook gestopt met 4k discs van hun films welke vanaf nu digital only zijn.
    Bijvoorbeeld The Woman King die alleen op blu-ray is uitgebracht en alleen digitaal als 4k versie te krijgen is.
    Uitzondering zou volgens hun zijn wanneer een film een groot succes is, maar ik denk dat dit niet vaak zal voor komen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #7933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Sony is in Duitsland ook gestopt met 4k discs van hun films welke vanaf nu digital only zijn.
    Bijvoorbeeld The Woman King die alleen op blu-ray is uitgebracht en alleen digitaal als 4k versie te krijgen is.
    Uitzondering zou volgens hun zijn wanneer een film een groot succes is, maar ik denk dat dit niet vaak zal voor komen.
    Die is in Frankrijk dan weer wel te koop, inclusief NL (en DU) subs.

  9. #7934

    Standaard

    Klopt maar ik denk dat steeds meer landen het zonder fysieke 4k release moeten gaan doen in de toekomst...voor Sony makkelijker en goedkoper om het digitaal te verdelen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #7935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Klopt maar ik denk dat steeds meer landen het zonder fysieke 4k release moeten gaan doen in de toekomst...voor Sony makkelijker en goedkoper om het digitaal te verdelen.
    Ach, die armoedzaaiers van Sony toch... 7,3 miljard euro (operationele) winst, daar kun je als bedrijf toch niet meer van rondkomen tegenwoordig?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #7936

    Standaard

    @Wedlock, verwacht je nog een NL release voor The Banshees of Inisherin? Ik zie hem niet meer als verwacht in de lijst zonder datum staan. Anders wordt het de UK blu-ray bestellen

  12. #7937

    Standaard

    Ik denk niet dat Banshees of Inisherin nog hier uit gaat komen op disc.....hij is hier sinds een week of twee op Disney+ te zien en te koop op iTunes dus kleine kans.
    Maar ik kan het niet 100 % uitsluiten momenteel.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #7938

    Standaard

    Dank je. Nog even afwachten dan, wordt ie in die UK misschien ook nog goedkoper.

  14. #7939

    Standaard

    12-04-2023 Operation Fortune : Ruse De Guerre (TS Blu-Ray) (NL ONLY)
    12-04-2023 Operation Fortune : Ruse De Guerre UHD (TS Blu-Ray) (NL ONLY)

    Volgens website van Bol verplaatst naar 26-04-2023

  15. #7940

    Standaard

    pffff ik word zo moe van die distributeur !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #7941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Klopt maar ik denk dat steeds meer landen het zonder fysieke 4k release moeten gaan doen in de toekomst...voor Sony makkelijker en goedkoper om het digitaal te verdelen.
    Digitaal is ook niet makkelijk. Je moet zorgen voor voldoende bandbreedte en een stabiele verbinding. Als die niet voldoende zijn moet je gaan comprimeren en er voor zorgen dat het foutloos uitgepakt kan worden zodat het nog ergens op lijkt. Door de vele (lange) verbindingen die nodig zijn om te kunnen streamen is dit bijna niet te doen. Je zou dan ook een speler met heel veel RAM-geheugen moeten hebben voor een goede buffer om de tekortkomingen van de verbindingen te kunnen compenseren.

    De enige manier om de kwaliteit van fysiek te kunnen benaderen is door films als ISO's uit te brengen ofwel bestanden die je na aankoop kunt downloaden en thuis op een server kunt zetten. Scheelt ook weer bandbreedte als je een film wat vaker wilt bekijken.

    Het is dan alleen lastig om de rechten van de auteurs en filmmaatschappijen te beschermen, dus ik denk dat ze daarom liever voor kwantiteit kiezen i.p.v. kwaliteit. Zo lang de kwaliteit van digitaal nog niet hetzelfde kan zijn als van fysiek, mogen we blij zijn als we nog schijven kunnen kopen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  17. #7942
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij biedt Sony een exclusieve dienst die gelijkwaardig is of de disc-versie zelfs overstijgt, maar ik vind de kwaliteit van streaming zeker bij DV echt goed te noemen, helemaal voor de niet fanatieke, kritische collectors. We are but a view...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #7943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Digitaal is ook niet makkelijk. Je moet zorgen voor voldoende bandbreedte en een stabiele verbinding. Als die niet voldoende zijn moet je gaan comprimeren en er voor zorgen dat het foutloos uitgepakt kan worden zodat het nog ergens op lijkt. Door de vele (lange) verbindingen die nodig zijn om te kunnen streamen is dit bijna niet te doen. Je zou dan ook een speler met heel veel RAM-geheugen moeten hebben voor een goede buffer om de tekortkomingen van de verbindingen te kunnen compenseren.

    De enige manier om de kwaliteit van fysiek te kunnen benaderen is door films als ISO's uit te brengen ofwel bestanden die je na aankoop kunt downloaden en thuis op een server kunt zetten. Scheelt ook weer bandbreedte als je een film wat vaker wilt bekijken.

    Het is dan alleen lastig om de rechten van de auteurs en filmmaatschappijen te beschermen, dus ik denk dat ze daarom liever voor kwantiteit kiezen i.p.v. kwaliteit. Zo lang de kwaliteit van digitaal nog niet hetzelfde kan zijn als van fysiek, mogen we blij zijn als we nog schijven kunnen kopen.
    Een dergelijk systeem bestaat en dat heet Kaleidescape

  19. #7944

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Volgens mij biedt Sony een exclusieve dienst die gelijkwaardig is of de disc-versie zelfs overstijgt, maar ik vind de kwaliteit van streaming zeker bij DV echt goed te noemen, helemaal voor de niet fanatieke, kritische collectors. We are but a view...
    Ka klopt, dat heet Bravia Core en is alleen beschikbaar op bepaalde high-end modellen van Sony.

  20. #7945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Een dergelijk systeem bestaat en dat heet Kaleidescape
    Dat is een heel mooi systeem Rogier !
    Je kan dus inderdaad volledige bestanden (Endgame bijvoorbeeld is 104 GB) downloaden van hun server en dan kan je profiteren van 4k beeld met HDR en Dolby Atmos geluid zoals op een disc.
    Nadeel is dat de hardware heel duur is, echt minimaal € 9.500,00 en dan heb je de basis set met 6 TB aan opslag.

    Hoop over een jaartje zo'n systeem te kunnen aanschaffen voor mijn home theater, ben al een tijdje aan het sparen hehehe
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #7946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Dat is een heel mooi systeem Rogier !
    Je kan dus inderdaad volledige bestanden (Endgame bijvoorbeeld is 104 GB) downloaden van hun server en dan kan je profiteren van 4k beeld met HDR en Dolby Atmos geluid zoals op een disc.
    Nadeel is dat de hardware heel duur is, echt minimaal € 9.500,00 en dan heb je de basis set met 6 TB aan opslag.

    Hoop over een jaartje zo'n systeem te kunnen aanschaffen voor mijn home theater, ben al een tijdje aan het sparen hehehe
    Ja klopt idd, je bent zeker zo'n 10K kwijt wil je een beetje een systeem hebben met een beetje opslag. Voor mij te duur, ik hou het bij disc en streaming. Ik moet zeggen dat er steeds meer films uitkomen die een lagere herkijkwaarde voor me hebben, en dan is treaming voldoende.

  22. #7947

    Standaard

    Heren, heel interessant allemaal, maar deze discussie hoort niet echt in dit topic thuis. Misschien ergens anders heen verplaatsen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #7948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Een dergelijk systeem bestaat en dat heet Kaleidescape
    Ik bedoel meer een Zappiti of een Mede8er.
    De speler dan laten registreren bij Stichting Brein die je dan een link/code geeft wanneer je een film gekocht hebt oid.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ka klopt, dat heet Bravia Core en is alleen beschikbaar op bepaalde high-end modellen van Sony.
    Wanneer krijgt de rest dat?
    En IMAX Enhanced of Auro3D?

    Als ze fysiek in de ban willen doen moeten ze ook met goede alternatieven hebben.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 25-03-2023 om 12:34 Reden: Samenvoegen
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  24. #7949

    Standaard

    6 TB voor 1 film (= 3 TB 's in daluren), zelfs op formules voor 'onbeperkt downloaden' is er in België een limiet.

    Waar moet je die bewaren?

    Is goed als je 2 films per jaar koopt, maar aan het tempo van de gemiddelde forumgebruiker hier, moeten we dagelijks een 18 TB harddisk kopen en onszelf volledig ruïneren

  25. #7950

    Standaard

    Komt Shooter 4K hier uit?

    Volgens blu-ray.com heeft USA versie nl ondertitels.

Pagina 318 van 330 EersteEerste ... 218268308314315316317318319320321322328 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •