Pagina 324 van 330 EersteEerste ... 224274314320321322323324325326327328 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.076 tot 8.100 van 8243 worden weergegeven.
  1. #8076

    Standaard

    Volgens de cover die op bol.com staat wel maar goed dat zegt niet zoveel tegenwoordig.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #8077

    Standaard

    Paramount meestal gewoon wel hoor, net als Warner verzorgen die hun 4K-releases van recente titels gewoon netjes en compleet met BD.

  3. #8078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Paramount meestal gewoon wel hoor, net als Warner verzorgen die hun 4K-releases van recente titels gewoon netjes en compleet met BD.
    Dan ga ik niet de moeite doen om deze in het buitenland te bestellen en wacht ik rustig het einde van de week af.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #8079

    Standaard

    Weer mailtje gehad van Bol.com dat ''Devotion'' is uitgesteld voor de zoveelste keer. Ik mag er niks van zeggen, maar wat een maatschappij dat The Searchers zeg pfffff.

  5. #8080

    Standaard

    @ DVD Watcher :

    bedoel je dan de 05 Juli datum of is er weer een nieuwe ?
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #8081

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    @ DVD Watcher :

    bedoel je dan de 05 Juli datum of is er weer een nieuwe ?
    Dat hebben ze vandaag gemaild dat het 5 Juli is, raar als dat al eerder bekend was dan.

    Blijft een maatschappij van ....

  7. #8082

    Standaard

    Ik heb na mijn recente contact met The Searchers ook contact gezocht met hun persburau Remain in Light, en de samenwerking opnieuw leven in kunnen blazen. Zie het eerste persbericht weer vanuit hun: https://allesoverfilm.nl/nieuws/rema...juli-releases/
    Ik heb twee 4K UHD exemplaren aangevraagd en wie weet krijg ik die om te recenseren. Zo kunnen we weer wat content uitbreiden hier op AOF!

  8. #8083

    Standaard

    Je mag zeggen wat je wil over The Searchers, maar bij Remain In Light zitten er soms wel best interessante titels tussen. Nog zo blij dat er nog eens een minor is die fysieke releases uitbrengt!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #8084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Je mag zeggen wat je wil over The Searchers, maar bij Remain In Light zitten er soms wel best interessante titels tussen. Nog zo blij dat er nog eens een minor is die fysieke releases uitbrengt!
    Vind ik ook Werner. Ik heb nu ook weer opnieuw de contacten proberen aan te leggen vwb Belga Films. Hopelijk lukt dat ook.

  10. #8085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb na mijn recente contact met The Searchers ook contact gezocht met hun persburau Remain in Light, en de samenwerking opnieuw leven in kunnen blazen. Zie het eerste persbericht weer vanuit hun: https://allesoverfilm.nl/nieuws/rema...juli-releases/
    Ik heb twee 4K UHD exemplaren aangevraagd en wie weet krijg ik die om te recenseren. Zo kunnen we weer wat content uitbreiden hier op AOF!
    Hopelijk krijg je die, ben erg benieuwd naar de kwaliteit hiervan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #8086

    Standaard

    Vandaag Dungeons & Dragons: Honor Among Thievens UHD ontvangen en de uitgave bestaat, in tegenstelling tot the Amerikaanse versie, uit 2 discs (Blu-ray + UHD). De UHD bevat een aantal extra's meer.

  12. #8087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bevatten die ook de gewone Blu-ray?
    Waarom willen jullie toch steeds de Blu-ray er ook bij hebben? Voor mij mogen ze de gewone Blu-ray gewoon weglaten want die kijk ik toch nooit en in bonusmateriaal ben ik niet meer zo geïnteresseerd. Als daardoor de prijs navenant omlaag kan, dan graag. Tegenwoordig hoor je toch ook niemand meer klagen over het feit dat er bij een Blu-ray-uitgave geen DVD meer zit, zoals vroeger vaak het geval was?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #8088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarom willen jullie toch steeds de Blu-ray er ook bij hebben? Voor mij mogen ze de gewone Blu-ray gewoon weglaten want die kijk ik toch nooit en in bonusmateriaal ben ik niet meer zo geïnteresseerd. Als daardoor de prijs navenant omlaag kan, dan graag. Tegenwoordig hoor je toch ook niemand meer klagen over het feit dat er bij een Blu-ray-uitgave geen DVD meer zit, zoals vroeger vaak het geval was?
    En juist hier gaat het vaak om, het bonusmateriaal. Daar zijn veel mensen, waaronder ik, wel in geïnteresseerd en zouden daarom graag de blu-ray erbij hebben. En dan heb je meteen ook de reden waarom men niet klaagde dat de DVD niet bij een blu-ray release zat, die was overbodig omdat alles (en vaak meer) op de blu-ray staat.

  14. #8089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En juist hier gaat het vaak om, het bonusmateriaal. Daar zijn veel mensen, waaronder ik, wel in geïnteresseerd en zouden daarom graag de blu-ray erbij hebben. En dan heb je meteen ook de reden waarom men niet klaagde dat de DVD niet bij een blu-ray release zat, die was overbodig omdat alles (en vaak meer) op de blu-ray staat.
    +1

  15. #8090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En juist hier gaat het vaak om, het bonusmateriaal. Daar zijn veel mensen, waaronder ik, wel in geïnteresseerd en zouden daarom graag de blu-ray erbij hebben.
    Maar op een 4K UHD-schijfje van 100 GB (triple layer) zit toch zat ruimte om naast de film ook alle extra's van een Blu-ray erop te zetten?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #8091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar op een 4K UHD-schijfje van 100 GB (triple layer) zit toch zat ruimte om naast de film ook alle extra's van een Blu-ray erop te zetten?
    Klopt, maar niet altijd worden triple layer discs gebruikt en wordt vaak de eerdere uitgegeven BD bijgevoegd waar de extra’s al opstaan en hoeft men niet de moeite te doen om die opnieuw te authoren voor de UHD. Daarnaast is het ook soms een licentie kwestie en is die niet geldig voor een nieuwe UHD release.

  17. #8092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En juist hier gaat het vaak om, het bonusmateriaal. Daar zijn veel mensen, waaronder ik, wel in geïnteresseerd en zouden daarom graag de blu-ray erbij hebben. En dan heb je meteen ook de reden waarom men niet klaagde dat de DVD niet bij een blu-ray release zat, die was overbodig omdat alles (en vaak meer) op de blu-ray staat.
    Inderdaad.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #8093

    Standaard

    Bij mijn 4K disc van Dungeons and Dragons staan de ondertitels weer volledig boven de zwarte onderbalk - veel te hoog zoals bij vele iTunes-aankopen... Erg storend, maar blijkbaar ben ik de enige die hier last van heeft.

  19. #8094

    Standaard

    Bonusmateriaal:Kijkje achter de schermen vind ik altijd leuke content.

  20. #8095

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Bij mijn 4K disc van Dungeons and Dragons staan de ondertitels weer volledig boven de zwarte onderbalk - veel te hoog zoals bij vele iTunes-aankopen... Erg storend, maar blijkbaar ben ik de enige die hier last van heeft.
    Dat staan ze in de bioscoop toch ook? Maar goed, veel spelers kunnen de ondertiteling laten zakken, dus probleem van te hoge ondertiteling is makkelijk op te lossen lijkt me dan.

  21. #8096

    Standaard

    Als er een BD bij zit kun je die ook op een andere NIET UHD speler bekijken op bv een andere locatie of iets dergelijks (+ x andere redenen als je geen Remie bent).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarom willen jullie toch steeds de Blu-ray er ook bij hebben? Voor mij mogen ze de gewone Blu-ray gewoon weglaten want die kijk ik toch nooit en in bonusmateriaal ben ik niet meer zo geïnteresseerd. Als daardoor de prijs navenant omlaag kan, dan graag. Tegenwoordig hoor je toch ook niemand meer klagen over het feit dat er bij een Blu-ray-uitgave geen DVD meer zit, zoals vroeger vaak het geval was?
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #8097

    Standaard

    Ik zal een keer proberen om de ondertitels te laten zakken.

    Bij iTunes (apple 4k tv - ook niet via hdmi in bij de oppo) kan dit echter niet, en verpest echt het beeld.

  23. #8098

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 25 :


    21-06-2023 The Super Mario Bros Movie (UNI Blu-Ray)
    21-06-2023 The Super Mario Bros Movie UHD (UNI Blu-Ray)
    21-06-2023 The Super Mario Bros Movie UHD Steelbook (UNI Blu-Ray)
    21-06-2023 The Flash : Seizoen 8 (WB Blu-Ray)
    21-06-2023 Jurassic Park : 30th Anniversary Steelbook Edition UHD (UNI Blu-Ray)
    21-06-2023 Batman : The Doom That Came To Gotham (WB Blu-Ray)
    23-06-2023 Avatar : The Way Of Water (WDS Blu-Ray)
    23-06-2023 Avatar : The Way Of Water 3D (WDS Blu-Ray)
    23-06-2023 Avatar : The Way Of Water UHD (WDS Blu-Ray)
    23-06-2023 Avatar : The Way Of Water Steelbook UHD (WDS Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #8099

  25. #8100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    12-07 is er een NL release van de Max Original Peacemaker - seizoen 1:

    Peacemaker - Seizoen 1 (Blu-ray) (Blu-ray), John Cena | Dvd's | bol.com
    Klopt inderdaad: https://allesoverfilm.nl/nieuws/seiz...s-beschikbaar/

Pagina 324 van 330 EersteEerste ... 224274314320321322323324325326327328 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •