Pagina 296 van 330 EersteEerste ... 196246286292293294295296297298299300306 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.376 tot 7.400 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Bij Amazon duitsland is de release op 7-10., maar daar kan ik geen ondertitel info vinden.
    https://bluray-disc.de/blu-ray-filme..._4k_uhd_bluray
    The future is Blu

  2. #7377

    Standaard

    Free Guy zal heus wel hier op Blu-Ray verschijnen maar ik verwacht geen officiële 4K release, dat geldt voor Jungle Cruise eigenlijk ook.
    Als ik een gok moet wagen schat ik in dat beide ergens in December zullen verschijnen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #7378

    Standaard

    Iemand een idee of "Columbia Classics 4K Volume 2" een Nederlandse uitgave gaat krijgen? Ik heb ik de afbeeldingen van de UK uitgave wel gezien dat alle 6 de films Nederlandse ondertiteling hebben. Als er geen Nederlandse uitgave komt bestel ik de Duitse uitgave.

  4. #7379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Free Guy zal heus wel hier op Blu-Ray verschijnen maar ik verwacht geen officiële 4K release, dat geldt voor Jungle Cruise eigenlijk ook.
    Als ik een gok moet wagen schat ik in dat beide ergens in December zullen verschijnen.
    Dank u

  5. #7380

    Standaard

    Enig idee of er een NL release komt van "Underworld Limited Edition 5-Movie Collection 4K"?
    https://www.zavvi.nl/blu-ray/underwo.../13307766.html

  6. #7381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over een release van "Free Guy" in nederland

    Het is 20th Century / Disney dus op de 4K geen NL subs, maar op de Blu-Ray wel.
    Volgens bol.com komt Free Guy 4K op 05-01-2022 uit:
    https://www.bol.com/nl/nl/p/free-guy/9300000054522924

    De 4K disc heeft geen NL ondertitels, de BD waarschijnlijk wel.
    Laatst aangepast door [Martin] : 29-09-2021 om 00:38

  7. #7382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Free Guy zal heus wel hier op Blu-Ray verschijnen maar ik verwacht geen officiële 4K release, dat geldt voor Jungle Cruise eigenlijk ook.
    Als ik een gok moet wagen schat ik in dat beide ergens in December zullen verschijnen.
    Volgens bol.com komt Jungle Cruise 4K op 22-10-2021 uit:
    https://www.bol.com/nl/nl/p/jungle-c...00000054522927

    De 4K disc heeft geen NL ondertitels, de BD waarschijnlijk wel.

  8. #7383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [Martin] Bekijk bericht
    Volgens bol.com komt Free Guy 4K op 05-01-2022 uit:
    https://www.bol.com/nl/nl/p/free-guy/9300000054522924

    De 4K disc heeft geen NL ondertitels, de BD waarschijnlijk wel.
    Vanaf vandaag op D+.

  9. #7384

    Standaard

    € 39 per stuk. Wat een van de pot gerukte prijzen weer van Disney films op 4K in NL.
    The future is Blu

  10. #7385
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb de UK-versie besteld, komt volgende week, ook niet heel goedkoop, maar altijd nog goedkoper dan Bol en een heel stuk sneller.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #7386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Heb de UK-versie besteld, komt volgende week, ook niet heel goedkoop, maar altijd nog goedkoper dan Bol en een heel stuk sneller.
    Zou ik ook wel willen doen, maar niet via Zavvi ivm extra kosten.

    Hoe lang is hij via Amazon UK ongeveer onderweg ?

    Volgens de site van amazon, zou deze ook NL subs hebben.

  12. #7387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Zou ik ook wel willen doen, maar niet via Zavvi ivm extra kosten.

    Hoe lang is hij via Amazon UK ongeveer onderweg ?

    Volgens de site van amazon, zou deze ook NL subs hebben.
    Zodra Amazon UK verstuurd is het 2 à 3 dagen later bezorgd.

  13. #7388
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #7389

    Standaard

    Wedlock, ik zie dat je een grote update heb gedaan. Goed bezig!
    Alleen waar is 'in the heights' gebleven? Denk je dat die hier nog uitkomt?

  15. #7390

    Standaard

    Hij kan nog steeds uitkomen maar ik heb er zelf niet veel vertrouwen in aangezien de slechte prestaties.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #7391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twazerty Bekijk bericht
    Iemand een idee of "Columbia Classics 4K Volume 2" een Nederlandse uitgave gaat krijgen? Ik heb ik de afbeeldingen van de UK uitgave wel gezien dat alle 6 de films Nederlandse ondertiteling hebben. Als er geen Nederlandse uitgave komt bestel ik de Duitse uitgave.
    Ik vernam dat Sony hun Benelux fysieke verkooptak heeft opgeheven en er nog geen andere de fysieke distributie heeft opgenomen. Waarschijnlijk daarom dat The Boys S2 ook voorlopig geannuleerd is en die Columbia Classics VOL. 2 hier niet verschenen is. Erg balen want ik wou deze wel.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #7392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ik vernam dat Sony hun Benelux fysieke verkooptak heeft opgeheven en er nog geen andere de fysieke distributie heeft opgenomen. Waarschijnlijk daarom dat The Boys S2 ook voorlopig geannuleerd is en die Columbia Classics VOL. 2 hier niet verschenen is. Erg balen want ik wou deze wel.

    Balen, dit wordt weer een extra import dat erbij komt. Ik denk aan dit tempo dat de NL en België qua fysieke markttegen 2025 volledig verdwenen zal zijn.

  18. #7393

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 40 :


    06-10-2021 Monsters : Invisible Man UHD Steelbook (UNI Blu-Ray)
    06-10-2021 Monsters : Dracula UHD Steelbook (UNI Blu-Ray)
    06-10-2021 Monsters : Frankenstein UHD Steelbook (UNI Blu-Ray)
    06-10-2021 Monsters : Wolf Man UHD Steelbook (UNI Blu-Ray)
    06-10-2021 The Nevers : Seizoen 1 Deel 1 (WB Blu-Ray)
    06-10-2021 Godzilla 4-film Collection (WB Blu-Ray)
    06-10-2021 Godzilla 4-film Collection UHD (WB Blu-Ray)
    06-10-2021 DC Legends Of Tomorrow : Seizoen 5 (WB Blu-Ray)
    08-10-2021 Cruella (WDS Blu-Ray)
    08-10-2021 Cruella UHD (WDS Blu-Ray)
    08-10-2021 Black Widow (WDS Blu-Ray)
    08-10-2021 Black Widow UHD (WDS Blu-Ray)
    08-10-2021 Total Recall : Restored Version (LUMIERE Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #7394

    Standaard

    Al sinds jaar en dag koop ik blu-ray en sinds paar maanden overgegaan op 4K. Vraag me eigenlijk nu pas een beetje af waarom sommige films enkel op BR uitkomen en geen 4K release krijgen? Is daar een (of meerdere) verklaring voor te geven? Betekent dat dan ook dat als er enkel een BR uitgave komt er ook van uitgegaan mag worden dat er geen 4K release komt? Neem als voorbeeld The Conjuring 3 en Spiral (dan praat ik puur over een NL uitgave).

  20. #7395

    Standaard

    Het antwoord is vrij simpel, aan de ene kant heb je kleine distributeurs die daar gewoon geen geld voor hebben of het niet interessant vinden en aan de andere kant heb je distributeurs als Warner die besluiten om een titel gewoon niet in 4K aan te bieden omdat de film het slecht deed hier in Nederland of ook om economische reden.

    Het verbaasde mij dan ook dat bijvoorbeeld Old van Universal geen 4K release krijgt en er alleen een standaard Blu-Ray uitkomt.
    Daarin tegen krijgt een titel als Reminiscence wel een 4K versie terwijl deze het mega slecht gedaan heeft in de bioscopen......de beweegredenen van sommige distributeurs blijft soms een raadsel
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #7396

    Standaard

    Oké duidelijk! Nu we het er toch over hebben.. klopt het ook dat 4K niet per se beter materiaal (lees: beeld/kwaliteit) t.o.v. normale BR heeft, dan heb ik het vooral over films van afgelopen paar jaar en de huidige tijd? Hoe zou ik daar de juiste keuze in kunnen maken dat ik makkelijk weet of ik nou BR of 4K 'moet' aanschaffen?

  22. #7397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Oké duidelijk! Nu we het er toch over hebben. klopt het ook dat 4K niet per se beter materiaal (lees: beeld/kwaliteit) t.o.v. normale BR heeft, dan heb ik het vooral over films van afgelopen paar jaar en de huidige tijd? Hoe zou ik daar de juiste keuze in kunnen maken dat ik makkelijk weet of ik nou BR of 4K 'moet' aanschaffen?
    Daarvoor zou ik een beetje naar reviews kijken, al zou ik me er niet blind op staren. Ik zag laatst een review van een film die ik visueel werkelijk prachtig vind in 4K, maar waarvan de reviewer een 7 gaf voor 4K beeld. Ook loont het om te weten of een film een 4K master heeft of dat hij door de studio is geüpscaled, al is dat een veel betere kwaliteit upscale dan een speler thuis kan. Op IMDb kun je onder "technical specs" vaak makkelijk zien of een film een 4K master (digital intermediate, ofwel DI) heeft.

    Als je een 3D audio opstelling hebt, dus met speakers aan het plafond, dan loont het ook om te kijken of bijvoorbeeld een 4K uitgave Dolby Atmos of DTS X heeft, waarbij het bij de blu-ray ontbreekt.

    De film die ik het hardst afraadt is The Bourne Identity. Die transfer is schandalig. Donker en kleurloos.

    De film die ik het meest aanraadt op puur visueel vlak is Gemini Man, vooral omdat deze alle knoppen tot de max heeft gedraaid. De film is opgenomen in native 3D, 4K, en HFR (120 frames per seconde, waar normale films na grofweg 100 jaar nog steeds 24 frames per seconde zijn). De 4K is niet 3D en niet 120fps, maar 60 fps. Desalniettemin is het door die 60fps nog een wereld van verschil met elke andere 4K disc die ik ken.
    The future is Blu

  23. #7398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht

    De film die ik het meest aanraadt op puur visueel vlak is Gemini Man, vooral omdat deze alle knoppen tot de max heeft gedraaid. De film is opgenomen in native 3D, 4K, en HFR (120 frames per seconde, waar normale films na grofweg 100 jaar nog steeds 24 frames per seconde zijn). De 4K is niet 3D en niet 120fps, maar 60 fps. Desalniettemin is het door die 60fps nog een wereld van verschil met elke andere 4K disc die ik ken.
    Maar voor mij is dat niet echt mooier, eerder vreemd. Leuk idee, maar niet echt voor herhaling vatbaar voor speelfilms.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #7399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Maar voor mij is dat niet echt mooier, eerder vreemd. Leuk idee, maar niet echt voor herhaling vatbaar voor speelfilms.
    Ja die mening wordt ook breed gedeeld, maar niet door mij. De hogere framerate zorgt er veel meer voor dat de scherpte behouden blijft bij bewegend beeld, zoals wij in het de echte wereld ook waarnemen. Zo realistisch mogelijk beeld nastreven leek mij altijd het doel met al die technologische innovaties in bioscopen en films in het algemeen. Het zorgt mijns inziens voor meer immersie, los van de visuele pracht.
    The future is Blu

  25. #7400

    Standaard

    Ik meen me te herinneren dat eerder The Croods 1 UHD op de lijst stond.

    Komt The Croods 1 niet uit op 4K in Nederland?
    Moeten we het doen met de Duitse release?

Pagina 296 van 330 EersteEerste ... 196246286292293294295296297298299300306 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •