Pagina 33 van 330 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 8243 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Warner heeft deze wel op zijn lijst staan voor 2010 maar nog geen datum gegeven dus het kan ook nog goed 2011 worden.

    Er zijn meerdere titels van de lijst gehaald in verband met het herindelen van de complete lijst, excuses voor het ongemak.

    Warner heeft nog meer titels op de lijst staan zoals :

    Nightmare On Elm Street (original)
    Nightmare On Elm Street (2010)
    THX 1138 : Director's Cut
    Three Kings
    Mars Attacks
    Ghost Ship
    The Exorcist : Director's Cut And Theatrical Version
    Where Eagles Dare
    The Rookie
    Heartbreak Ridge
    Cop Out
    The Losers
    Cats & Dogs
    Cats & Dogs 2 : Revenge Of Kitty Galore

    Om er eens een paar te noemen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #802
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ah, Where Eagles Dare.

    Ik hoop dat Kelly's Heroes dan ook te koop zal zijn in Nederland.

  3. #803

    Standaard

    Klopt de releasedatum van Gladiator anniversary edition nog wel? Volgens mij wordt deze lijst nu door *TIMMIE* als bron gebruikt op Blu-ray.com.

  4. #804

    Standaard

    De release datum van Gladiator Anniversary Edition is nog altijd correct.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Krizna Bekijk bericht
    Klopt de releasedatum van Gladiator anniversary edition nog wel? Volgens mij wordt deze lijst nu door *TIMMIE* als bron gebruikt op Blu-ray.com.
    Niet nu pas. Al sinds 2007 plaats ik geregeld een kopie op Blu-Ray.com. Met medeweten van Wedlock, waarmee ik geregeld, goed contact heb.

    Het heeft er in ieder geval alle schijn van dat Gladiator klopt. De nieuwe Blu Ray van Gladiator is te bestellen bij o.a. Wehkamp, Bol en FRS.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  6. #806

    Standaard

    Er is ook al een persbericht over uit die Ludo geplaatst heeft hier op het forum:
    Universal juli releases op DVD en Blu-ray Disc
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #807

    Standaard

    In Tsjechië schijnt de blu ray er al te zijn. Kon zo 1-2-3 niets vinden over de kwaliteit.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #808

    Standaard

    Is er al een datum bekend van An Education?

  9. #809

    Standaard

    Sorry , geen datum voor An Education.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #810

    Standaard

    Volgens de persbericht van Buena Vista komt Lost: Seizoen 6 officiel op 6 oktober en niet in november

  11. #811
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    16-09-2010 The Pianist SCC (UNI Blu-Ray)
    Nu de rechten dus bij UNI i.p.v. A-Film. Ben benieuwd of UNI hier een mooie uitgave van maakt. A-Film maakt hier maar een saaie none extra's Blu-ray van.

  12. #812

    Standaard

    Er zou deze maand toch ook een nieuwe versie uitkomen van Escape from New York? De huidige versie is een SD-upconvert. Ik hoop dat de nieuwe versie een echte HD-uitgave wordt.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  13. #813

    Standaard

    Volgens mij niet.

  14. #814

    Standaard

    Wellicht heb ik me dan vergist. In Amerika wordt op 3 augustus a.s. een MGM-release van deze film uitgebracht. Misschien dat die versie me wel kan bekoren.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  15. #815

    Standaard

    Zoals frank al aan gaf is er geen nieuwe release van Escape From New York gepland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #816

    Standaard .

    Nog steeds geen nieuws over:

    The Illusionist (Edward Norton, Jessica Biel)

    In Bruges

    ???

    Vreemd-Grappig dat "In Bruges" zowat overal gereleased is (of binnenkort uitkomt) met uitzondering van België / Benelux.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 22-07-2010 om 07:05 Reden: .

  17. #817

    Standaard

    Sorry Quadran , ik heb van geen van beide titels een release datum dus op korte termijn komen ze niet uit.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    In Bruges

    ???

    Vreemd-Grappig dat "In Bruges" zowat overal gereleased is (of binnenkort uitkomt) met uitzondering van België / Benelux.
    Ik heb zelf de Duitse release gehaald, die heeft prima Engelse ondertiteling waarmee het prima te volgen is. (en btw, hoe wil je in vredesnaam die woordgrap in de treinscene gaan vertalen?)

  19. #819

    Standaard

    Is er iets bekend van "The 13th Warrior" ?

    Voor zover ik weet bestaat die nog steeds niet, ook geen usa versie
    Of heb ik iets gemist ?

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse Bekijk bericht
    Is er iets bekend van "The 13th Warrior" ?

    Voor zover ik weet bestaat die nog steeds niet, ook geen usa versie
    Of heb ik iets gemist ?
    Hij is uit in Duitsland. Wanneer hij in Nederland verschijnt is onbekend voor zover ik weet.

  21. #821

    Standaard

    Hij is op dit moment alleen in Duitsland verkrijgbaar van Concorde maar het beeld is niet bepaald geweldig plus zitten er ingebrande Duitse subs bij.

    Een amerikaanse release was in 2008 even genoemd op een lijst waar ook The Count Of Monte Cristo en Under The Tuscan Sun op stonden maar die zijn uiteindelijk nooit verschenen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #822

    Standaard

    Dank voor jullie antwoord.
    De duitse versie is dus duidelijk geen goede, dan maar wachten op een beter release, hopelijk duurt dat niet te lang.

  23. #823

    Standaard

    In de VS komt American Beauty in september uit. Is er voor Nederland al een verwachting?
    The future is Blu

  24. #824

    Standaard

    Ik heb nog geen datum gezien voor American Beauty maar ik verwacht dat dat niet zo lang op zich zal laten wachten, denk November/December.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #825

    Standaard

    Wedlock, enige tijd geleden vroeg ik je of er al nieuws was m.b.t. een BD-uitgave van The Last Of The Mohicans (Daniel-Day Lewis).

    Nu zie ik op Amazon.com dat er op 05-10 aanstaande wel een Regio 1 uitgave verschijnt, getiteld The Last Of The Mohicans: Director's Definitive Cut.

    Is er nu misschien ook nieuws over een Regio B- uitgave?
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

Pagina 33 van 330 EersteEerste ... 232930313233343536374383133 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •