Pagina 290 van 330 EersteEerste ... 190240280286287288289290291292293294300 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.226 tot 7.250 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7226

    Standaard

    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #7227

    Standaard

    Prettige zomer!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #7228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik verwacht dat Godzilla VS Kong niet eerder dan September/Oktober dat de Home Media versies uit zullen komen in Nederland.
    Ik heb de 4K US release besteld welke dinsdag a.s. uitkomt
    De Franse steelbook heeft zowel de 3d disc, de 4k disc, en de bd disc in 1 setje, en alle 3 de discs hebben zelfs Nederlandse subs. 35 euro bij Amazon FR in stock...

    Ik houd alleen niet van steelbooks!

    Zou Nederland ook alle 3 de discs krijgen vanwege de aanwezige subs? Hopelijk ook in een 3 disc setje, maar dan geen steelbook.
    Laatst aangepast door Barty32 : 08-07-2021 om 21:18

  4. #7229

    Standaard

    Er komt geen 3 disc versie van Godzilla VS Kong welke nu een datum heeft in Nederland en wel 15 September 2021.
    Het betreft een 2 disc release met 4k disc en standaard Blu-Ray.


    BX%20Godzilla%20vs%20Kong%20UHD%203D.jpg
    Laatst aangepast door Wedlock : 08-07-2021 om 22:25
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #7230

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray release van week 28 :


    16-07-2021 Search & Destroy (DFW Blu-Ray)



    De nieuwe Blu-Ray releases van week 29 :


    19-07-2021 Mortal Kombat 2021 (WB Blu-Ray)
    19-07-2021 Mortal Kombat 2021 UHD (WB Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #7231

    Standaard

    BX%20HP120TH_DOM_FINALSKEW_3D_TIPON_NL.jpg

    Harry Potter And The Sorcerer’s Stone : 20th Anniversary Edition UHD Steelbook

    Release : 25 Augustus 2021.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    BX%20HP120TH_DOM_FINALSKEW_3D_TIPON_NL.jpg

    Harry Potter And The Sorcerer’s Stone : 20th Anniversary Edition UHD Steelbook

    Release : 25 Augustus 2021.
    Ik heb ze allemaal al in 4K..
    Dit is echt wel om geld uit je zak te trekken he...

  8. #7233

    Standaard

    In Duitsland komt de Belgische serie Unité 42 seizoen 1 op blu-ray?

    Is het naïef om te hopen op een release bij ons?

    Je kan de reeks wel al bekijken op netflix in fullhd.

  9. #7234

    Standaard

    vrij naief ja hehehehe
    ik verwacht geen release hier eerlijk gezegd
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #7235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    BX%20HP120TH_DOM_FINALSKEW_3D_TIPON_NL.jpg

    Harry Potter And The Sorcerer’s Stone : 20th Anniversary Edition UHD Steelbook

    Release : 25 Augustus 2021.
    De meerwaarde zijnde?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #7236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De meerwaarde zijnde?
    De 'meerwaarde' is dat het in een stalen doosjes zit waarvoor - ook op dit forum - nog steeds liefhebbers zijn... Iets anders kan ik niet verzinnen. Of het zou de toevoeging '20th Anniversary Edition' moeten zijn, waarbij ze in de stoffige archieven van Harry Potter nog 'bonusmateriaal' hebben gevonden dat nog niet eerder is uitgebracht en eigenlijk in de prullenmand had moeten belanden (?).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #7237

    Standaard

    Komt de Crocodile Dundee Trilogy bij ons ook op 21 september 2021? (Paramount DFW)?

  13. #7238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Komt de Crocodile Dundee Trilogy bij ons ook op 21 september 2021? (Paramount DFW)?
    De rechten van deel 3 liggen volgens mij niet bij Paramount. Toen die film op DVD verscheen werd deze uitgebracht door Indies Home Entertainment. Die bestaan volgens mij niet meer, dus ik weet niet wie nu de rechten heeft.

  14. #7239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De 'meerwaarde' is dat het in een stalen doosjes zit waarvoor
    Het is gewoon blik. In staal krijgt je niet zo makkelijk een deuk.

    Heb zelf ook niets met steelbooks. Geef de voorkeur aan keepcases. Even geteld, heb er 20. Met name films die niet met "extra's" in keepcase zijn uitgebracht, of steelbooks die ik voor € 1,00 (wel in perfecte staat overigens) bij de kringloop heb gekocht. Bewaar ze in hard plastic hoezen.

  15. #7240

    Standaard

    Ik denk niet dat DFW deze films zal uitbrengen in Nederland......Ik heb het een tijdje terug nog met ze gehad over 4k releases zoals Collateral , Top Gun en Beverly Hills Cop (die in December in de VS uitgekomen zijn) maar DFW heeft daar geen enkele zeggenschap over. Er werd gewoon heel duidelijk gezegd dat Paramount beslist en dat voor die titels geen NL release plannen waren.

    Kortom voor de mensen die denken dat DFW de touwtjes in handen heeft over hoe een Paramount film uit komt in Nederland heeft het mis, hun zijn echt alleen maar distributeur en de inhoud van de discs en welke titels uitkomen bepaald Paramount.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #7241

    Standaard

    Op de US-release staat nu Paramount.

    Het hangt er natuurlijk van af hoe de restauratie is.
    Heb mijn twijfels of het verschil dag en nacht gaat zijn t.o.v. de dvd's, zeker bij de sequels...

  17. #7242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Er werd gewoon heel duidelijk gezegd dat Paramount beslist en dat voor die titels geen NL release plannen waren.
    Gelukkig is uitgerekend Paramount de distributeur die titels zelfs in de VS vaak NL-ondertitels geeft.
    The future is Blu

  18. #7243

    Standaard

    @Wedlock: heeft paramount geen plannen om Career Opportunities hier uit te brengen? Die staat op mijn lang verlanglijstje en is recent in de US (region A) uitgebracht.

  19. #7244

    Standaard

    Ik zal het eens nagaan maar catalogus titels zullen hier vrijwel nooit uit gaan komen met uitzondering van grote titels natuurlijk zoals Indiana Jones recentelijk.

    Edit :

    Ik zat net even te kijken op blu-ray.com maar dit is geen Paramount titel maar Kino Lorber…….die zal DFW zeker nooit uitbrengen.
    Laatst aangepast door Wedlock : 25-07-2021 om 22:33
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #7245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik zal het eens nagaan maar catalogus titels zullen hier vrijwel nooit uit gaan komen met uitzondering van grote titels natuurlijk zoals Indiana Jones recentelijk.

    Edit :

    Ik zat net even te kijken op blu-ray.com maar dit is geen Paramount titel maar Kino Lorber…….die zal DFW zeker nooit uitbrengen.
    Ja mijn fout. Het is oorspronkelijk een universal pictures film.

  21. #7246

    Standaard

    @Wedlock
    Gaan we die Columbia Pictures Classics Volume 2 4k box hier ook krijgen?

  22. #7247

    Standaard

    Mensen, laat Wedlock/Quint nou ook even genieten van wat rustigere zomerweken (zoals aangekondigd op de vorige pagina) en bestook hem niet zo met al die vragen. Heb geduld tot er aankondigingen komen, die komen er sowieso nu minder ivm zomerperiode, of doe anders zelf even onderzoek op internet. En als je het antwoord niet kan vinden, wacht dan even tot midden/eind augustus. Dan komt er vast meer nieuws los en je kan er van op aan dat Quint de info post zodra er nieuws over gaat komen.

  23. #7248

    Standaard

    Dat zou Quint zelf ook moeten kunnen zeggen, maar hij lijkt de vragen tot nu toe te beantwoorden. Het is natuurlijk in de eerste plaats aan Quint zelf om van zijn welverdiende rust te genieten.

    Hierbij wil ik je ook nog even bedanken voor al je inzet voor ons Quint!
    The future is Blu

  24. #7249

    Standaard

    Dat klopt Juvefan het is zeker aan mijzelf om rust te pakken, ik kan de verleiding niet weerstaan om toch te reageren dus dat ligt aan mij

    Het is gewoon zo dat bij de distributeurs ook mensen op vakantie zijn en dat alles op een lager pitje draait dus voor mij betekent dat dat ik minder info krijg en langer op reacties moet wachten als ik iets vraag. Daarom had ik eigenlijk ook aangegeven dat ik het zelf nu ook wat rustiger aan ging doen.

    Om even te reageren op Goregrind :

    Sony heeft nog een aantal titels liggen die aangekondigd moeten worden, alleen weet ik niet welke titels dat zijn dus daar kan best ook die 2e Classics box bij zitten.
    Ik verwacht alleen niet dat deze, zoals in de US, in September zal verschijnen.......zal eerder Oktober/November zijn als de box hier gereleased zal worden.


    Dank voor de steun Rogier, ik ga proberen mij wat rustiger te houden vanaf nu hahahaha
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #7250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Dat zou Quint zelf ook moeten kunnen zeggen, maar hij lijkt de vragen tot nu toe te beantwoorden. Het is natuurlijk in de eerste plaats aan Quint zelf om van zijn welverdiende rust te genieten.

    Hierbij wil ik je ook nog even bedanken voor al je inzet voor ons Quint!
    We kunnen hem natuurlijk ook een handje helpen door de vragen gewoon niet te stellen zodat hij niet hoeft te antwoorden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Dat klopt Juvefan het is zeker aan mijzelf om rust te pakken, ik kan de verleiding niet weerstaan om toch te reageren dus dat ligt aan mij

    Het is gewoon zo dat bij de distributeurs ook mensen op vakantie zijn en dat alles op een lager pitje draait dus voor mij betekent dat dat ik minder info krijg en langer op reacties moet wachten als ik iets vraag. Daarom had ik eigenlijk ook aangegeven dat ik het zelf nu ook wat rustiger aan ging doen.

    Om even te reageren op Goregrind :

    Sony heeft nog een aantal titels liggen die aangekondigd moeten worden, alleen weet ik niet welke titels dat zijn dus daar kan best ook die 2e Classics box bij zitten.
    Ik verwacht alleen niet dat deze, zoals in de US, in September zal verschijnen.......zal eerder Oktober/November zijn als de box hier gereleased zal worden.


    Dank voor de steun Rogier, ik ga proberen mij wat rustiger te houden vanaf nu hahahaha
    Geen dank, graag gedaan, en neem zeker even de rust! Ga ik ook doen met recensies, dus verwacht daar niks van hier de komende weken

Pagina 290 van 330 EersteEerste ... 190240280286287288289290291292293294300 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •