Pagina 2 van 330 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 8243 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard blu ray

    Die Ice Age-box heb ik ook al gezien.
    Wie de tweede film reeds in huis had, op dvdoutlet kan je de eerste afzonderlijk bestellen voor 17,95 €.

  2. #27

    Standaard

    Iemand enig idee of Bridge ToTerabithia en The Lake House met Nederlandse ondertitels uitkomen in de toekomst.

    En 3:10 To Yuma?

  3. #28

    Standaard

    Nwe update voorzien van de Juli releases van Warner !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #29

    Standaard

    Misschien handig op de uitgever erbij te zetten, als het niet teveel moeite is dan...:wink:

  5. #30

    Standaard

    Seven Years In Tibet op 8 mei uitgekomen, ligt inmiddels in de winkel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Marcel, heb je verzoek verwerkt en alle titels (m.u.v. onbekende data) hebben nu een studio naam erbij staan.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Marcel, heb je verzoek verwerkt en alle titels (m.u.v. onbekende data) hebben nu een studio naam erbij staan.

  8. #33

    Standaard

    Is er al een datum bekend wanneer Cloverfield uit gaat komen in NL ?
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  9. #34

    Standaard

    Is van Paramount, die komt vermoedelijk wat later op blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Marcel, heb je verzoek verwerkt en alle titels (m.u.v. onbekende data) hebben nu een studio naam erbij staan.
    Ben ik ook erg blij mee. Het is misschien wel handiger als je de officiële afkortingen gebruikt, zoals SPHE (Sony Pictures Home Entertainment) en BVHE (Buena Vista Home Entertainment) ipv DI.

  11. #36

    Standaard

    Brian,

    Die Sony afkorting zou ik kunnen gebruiken maar die BVHE niet daar die niet meer bestaat.
    Het is nu namelijk Walt Disney Studios Home Entertainment oftewel WDSHE en dat vind ik toch iets te heftig want ik wil max. 3 letters gebruiken.

    Heb nog niks definitiefs van Paramount of Universal gehoord maar ik verwacht daar binnen een paar weken meer over te vertellen dus i'll keep you guys posted
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #37

    Standaard

    Heroes staat erbij en die is toch van Universal? Nog niet definitief dan?

  13. #38

    Standaard

    areadvd.de heeft gemeld dat Universal hier pas eind 2008 met releases gaat komen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    Heroes seizoenen staan voorlopig gepland voor Augustus 2008 welke wereldwijd uitkomen in deze maand en niet alleen in Amerika.

    Ik doelde eerder op filmtitels, daar weet ik nog niet zoveel van en daarom heb ik ook nog niet die Rambo serie op mijn lijst gezet terwijl deze wel voor Augustus staan ingepland op de lijst van dvd-home.nl
    Het enigste dat ik echt zeker weet is dat de nieuwe zomerfilms zoals The Incredible Hulk en The Mummy 3 wel in het 4e kwartaal komen zoals gebruikelijk is voor deze periode.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #40

    Standaard

    Jammer dat er nog geen C.E. in de lijst staat van Batman Begins. Hoop dat deze ook hier uitkomt, maar vrees ervoor. Ook meld DVD-home.nl dat Batman Begins en vele andere titels die hier voor juli staan uitzouden komen in juni. Zal wel een fout van hen zijn.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Jammer dat er nog geen C.E. in de lijst staat van Batman Begins. Hoop dat deze ook hier uitkomt, maar vrees ervoor. Ook meld DVD-home.nl dat Batman Begins en vele andere titels die hier voor juli staan uitzouden komen in juni. Zal wel een fout van hen zijn.
    DVD-Home krijgt de info rechtstreeks van de maatschappijen. Dit zijn de officiele lijsten en die de lijsten met suggeties die in omloop zijn om te kijken of er retailer interst op te wekken is. Is dit niet het geval, dan verdwijnen r soms titels van de lijst.
    Vergeet niet dat in Nederland de retailers bepalen wat de consument mag kopen en niet de consument zelf...

  17. #42

    Standaard

    Ik krijg zelf ook info van de distributeurs en Warner heeft die titels die bij dvd-home voor 9 Juni staan nooit voor die datum aangekondigd.
    De datum is altijd 09 Juli geweest voor Batman en V For Vendetta.

    Ik denk dat Warner het niet interessant genoeg vind om die gift pack hier uit te brengen dus ik vrees dat je dan zal moeten importeren.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #43

    Standaard

    Is het mogelijk om de vervallen maanden, zoals mei nu, toch op de lijst te laten? Bijvoorbeeld onderaan.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #44

    Standaard

    Het zou kunnen maar dat maakt het alleen maar onoverzichtelijk denk ik.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #45

    Standaard

    Mischien een apart topic voor maken (door iemand die er ook de tijd insteekt) met uitgegeven titels??

  21. #46

    Standaard

    Mooi topic dit.

    Er staan wel een aantal blu ray's op de lijst die ik graag wil hebben Zeker nu we donderdag een nieuwe TV 'krijgen'

    Labyrinth
    V for Vendetta
    The Bucket list
    Ice-age/Ice-age 2
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #47
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben nog steeds blij met deze draad.
    Ik check regelmatig de lijst om te kijken wat er weer is aangepast.

    Nogmaals zeer goed initatief dit!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #48

    Standaard

    Ik ben blij dat je de lijst handig en informatief vind Claudio.

    Ik blijf de lijst netjes bijhouden en nieuwe titels e.d. toevoegen zodra iets aangekondigd is.
    Houd de lijst dus in de gaten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #49

    Standaard

    Elke dag kom ik lang om te zien of de datum van Lost S3 en 4 nog niet veranderd is. Zit al een hele tijd te wachten op deze. Heb er speciaal de DVD-box voor laten liggen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #50

    Standaard

    Enig idee wanneer Stargate: Continuum hier op dvd uitkomt? Zou iemand hieraan kunnen geraken?

    Dit is de regio A versie
    http://www.amazon.com/Stargate-Conti...2656001&sr=8-2

Pagina 2 van 330 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •