Pagina 323 van 330 EersteEerste ... 223273313319320321322323324325326327 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.051 tot 8.075 van 8243 worden weergegeven.
  1. #8051

  2. #8052

    Standaard

    Ik wwet niet hoe het bestellen in engeland gaat ivm Belasting en Inklaring, en ook heeft de engelse BluRay geen NL ondertitels. (Het gaat hier uiteraard over de 1e Avatar die Geremastered schijnt te zijn.
    Daarom is misschien de onderstaande link ook een mogelijkheid.

    Avatar 4K in Duitsland heeft zo te zien ook NL Ondertitels. (Geen garantie's !!)
    Laatst aangepast door TifKag : 03-06-2023 om 16:01 Reden: link verduidelijkt

  3. #8053

    Standaard

    De taxen komen bij de betaling (VAT), waardoor je geen inklaringskosten hoeft te betalen aan bpost of postnl.

  4. #8054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    De taxen komen bij de betaling (VAT), waardoor je geen inklaringskosten hoeft te betalen aan bpost of postnl.
    Hangt ervan af waar je bestelt. Als je dat bij Amazon doet, zit je altijd goed.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #8055

    Standaard

    Was ik vergeten te melden, bij 3rd party sellers is kans op douanekosten wel groot!

    Bij cdjapan kan je nu ook kiezen om de btw op voorhand te betalen.

  6. #8056

    Standaard

    CDJapan is meestal duurder dan Amazon JP. Zelfs met lagere verzendkosten omdat ze geen pre-order korting geven.

  7. #8057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    De taxen komen bij de betaling (VAT), waardoor je geen inklaringskosten hoeft te betalen aan bpost of postnl.
    Dank voor het antwoord, maar daar krijgt de Blu-Ray nog steeds geen NL Ondertitels door, Ik heb wel alle in nederland verkochte versies van de Blu-Ray, maar ik weet dus niet of de versie die bij de 4K zit, ook geremastered is.

  8. #8058

    Standaard

    Enig idee of Battlestar Galactica op 4K hier uit komt? Als ik alles moet gaan importeren, wordt het wel wat kostelijk

  9. #8059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Enig idee of Battlestar Galactica op 4K hier uit komt? Als ik alles moet gaan importeren, wordt het wel wat kostelijk
    Dat lijkt me eerlijk gezegd commercieel gezien geen interessante titel om hier in Nederland uit te brengen op 4K als ik een distributeur zou zijn.

  10. #8060

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 23 :


    06-06-2023 Operation Fortune : Ruse De Guerre UHD (TS Blu-Ray)
    09-06-2023 Living (TS Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #8061

    Standaard

    Nou, net een mailtje van Bol dat het pakketje met Operation Fortune is verzonden. Zou het dan echt zover komen dat....

  12. #8062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, net een mailtje van Bol dat het pakketje met Operation Fortune is verzonden. Zou het dan echt zover komen dat....
    Vingers gekruist...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #8063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, net een mailtje van Bol dat het pakketje met Operation Fortune is verzonden. Zou het dan echt zover komen dat....
    Hier ook, maar als je dan op de T&T van PostNL kijkt, is het eerste wat je ziet staan.
    "Het is op dit moment erg druk. Daardoor kunnen pakketten langer onderweg zijn dan je van ons gewend bent. Via track & trace vind je de laatste informatie. Sorry voor het ongemak."

  14. #8064

    Standaard

    Ik heb alleen “Bezorgtijd nog niet bekend” en dat ze het pakket nog niet hebben ontvangen. Ik ben benieuwd…

  15. #8065

    Standaard

    De PostNL app laat een afbeelding van het pakketje zien en de T&T is ook geupdate dat het pakketje vandaag bezorgd gaat worden. Zou het dan echt, vanmiddag weten we het.

  16. #8066

    Standaard

    PostNL Track&Trace - jouw.postnl.nl - 10.06.15.jpg
    Op de Desktop staat die regel van die vertraging er wel bij, maar bij de App niet.

  17. #8067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    PostNL Track&Trace - jouw.postnl.nl - 10.06.15.jpg
    Op de Desktop staat die regel van die vertraging er wel bij, maar bij de App niet.
    Gebruik je ook Mijnpost binnen de app? Dan krijg je scans van je post te zien, en ook van brievenbuspakketjes. Zo zie ik dat die van Bol ook echt fysiek onderweg is.
    Edit: ik krijg die bovenste balk met vertraging nu ook te zien, maar bij het pakket zelf nog niet. We gaan het maar weer zien.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 06-06-2023 om 11:57

  18. #8068

    Standaard

    Kreeg bericht van bol.com dat Walking Dead 11 een weekje is uitgesteld.

  19. #8069

    Standaard

    Weer een vertraging voor een Searchers titel, Plane komt nu 28-06 ipv de 21e
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #8070

    Standaard

    and the hits just keep on coming :

    Devotion wederom uitgesteld door The Searchers, nieuwe release datum 05 Juli 2023 !


    Hebben ze bij Devotion toch ook fouten ontdekt nadat er geklaagd is over Operation Fortune en nu snel dit gaan proberen op te lossen door nieuwe hoezen en discs te maken ???
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #8071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    and the hits just keep on coming :

    Devotion wederom uitgesteld door The Searchers, nieuwe release datum 05 Juli 2023 !


    Hebben ze bij Devotion toch ook fouten ontdekt nadat er geklaagd is over Operation Fortune en nu snel dit gaan proberen op te lossen door nieuwe hoezen en discs te maken ???
    Ik heb ze in ieder geval aan de telefoon geadviseerd om die Auro 3D track te skippen en in de plaats daarvoor te kiezen voor Dolby Atmos, omdat echt bijna niemand zo'n Auro 3D track kan afspelen en dus een DTS HD MA 7.1-track krijgt, die er ook nog eens afzonderlijk op staat. Dat was een goede tip en zouden ze meenemen. Dus wie weet...

  22. #8072

    Standaard

    Of ze doen beide dolby atmos en auro 3d.

    Er is toch een nichemarkt voor, natuurlijk niet in benelux.
    Hier is men blijven steken in 1998.

    Dat Auro 3D een kleine niche binnen de niche is, zullen ze hopelijk zelf wel weten. Anders vraag ik me waarom ze daar werken...

  23. #8073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Of ze doen beide dolby atmos en auro 3d.

    Er is toch een nichemarkt voor, natuurlijk niet in benelux.
    Hier is men blijven steken in 1998.

    Dat Auro 3D een kleine niche binnen de niche is, zullen ze hopelijk zelf wel weten. Anders vraag ik me waarom ze daar werken...
    Het lijkt me een verschil in licentiekosten.
    The future is Blu

  24. #8074

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 24 :


    14-06-2023 Leila's Brothers (TS Blu-Ray)
    14-06-2023 Summit Fever (AB Blu-Ray)
    16-06-2023 Dungeons & Dragons : Honor Among Thieves (PAR Blu-Ray)
    16-06-2023 Dungeons & Dragons : Honor Among Thieves UHD (PAR Blu-Ray)
    16-06-2023 Dungeons & Dragons : Honor Among Thieves Steelbook UHD (PAR Blu-Ray)
    16-06-2023 Toen Ik Je Zag (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #8075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    16-06-2023 Dungeons & Dragons : Honor Among Thieves UHD (PAR Blu-Ray)
    16-06-2023 Dungeons & Dragons : Honor Among Thieves Steelbook UHD (PAR Blu-Ray)
    Bevatten die ook de gewone Blu-ray?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 323 van 330 EersteEerste ... 223273313319320321322323324325326327 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •