Pagina 293 van 330 EersteEerste ... 193243283289290291292293294295296297303 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.301 tot 7.325 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Liever geen Franse hoes.
    Oei, ligt dat zo gevoelig bij de Vlamingen? ??
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #7302

    Standaard

    Het ergste is dat men op bepaalde releases een Belgische vlag zet, maar dat er enkele franse en duitse ondertitels op staan.

    Dat is toch enkel van slechte wil zijn, want in de itunes store zijn er meestal wel nl ondertitels.

    Ik zie toch ook regelmatig een kwade review van mensen die met een gerust hart kopen owv Belgische vlag op de hoes en dan moeten vaststellen dat de taal van de meerderheid van de Belgen er niet op staat.

    Ik heb al eerder voorstel gedaan om klachten te verzamelen, en op te sturen naar De Inspecteur op Radio 2, maar ben toen gek verklaard. Nochtans zal de Disney-woordvoerder dan live voor tien/honderdduizenden mensen op antenne moeten komen, wat toch nog iets anders is dan een auto-reply naar een particulier te versturen! Of gaat men live op antenne zeggen, 'jullie achterlijke vlamingen en nederlanders kunnen van Disney allemaal de boom in', ik denk het niet!

    Dat ze in Frankrijk een handvol discs meer verkopen dan in België ok, maar zal volgens mij niet eens een groot verschil zijn. Het is daar ook nog al dvd en veel meer illegaal downloaden wat de klok slaat...

    Streaming is in Frankrijk en Wallonië nog zeker een pak minder dan in Vlaanderen en Nederland.

    Met communautair gedoe ga ik me niet bezighouden. Woon op de taalgrens en zou nergens anders willen wonen

    Benieuwd hoe het met Cruella zal zijn...
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 23-08-2021 om 15:38

  3. #7303

    Standaard

    Belga Home Video brengt binnenkort ook een film uit op DVD en Bluray zonder NL subs, maar wel met een 12 logo.

    Bol.com meld dit in de titel: Chaos Walking (Blu-ray) (Geen Nederlandse ondertiteling)


  4. #7304

    Standaard

    Een Nederlandse release zonder Nederlandse ondertiteling?
    Moet niet gekker worden....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  5. #7305

    Standaard

    Op andere websites, als ik het zoek met het EAN nummer, staat er vermeld Blu-ray Frans. Het is dus een Franstalige uitgave in België.

  6. #7306

    Standaard

    Weet iemand of "Spiral from the book of saw" hier een bluray of 4k release krijgt? Grt

  7. #7307

    Standaard

    Hoe komt het dat deze paramount (en Super 8 4K) niet in NL te vinden is in de lijst op webshops?
    Heeft wel NL sups volgens Amazon DE / FR en komt over 2 weken uit.


    Star Trek I-IV - 4-Film Collectie [Blu-ray]
    Dit artikel verschijnt op 9 september 2021.
    https://www.amazon.de/dp/B099C52V5S/...v_ov_lig_dp_it
    Productinformatie
    Leeftijdsclassificatie : Vrijgegeven vanaf 12 jaar
    Regie : Nimoy, Leonard, Meyer, Nicholas, Wise, Robert
    Mediaformaat: 4K
    Speelduur : 7 uur en 49 minuten
    Oorspronkelijke releasedatum : 9 september 2021
    Hoofdrollen : Koenig, Walter, Takei, George, Kelley, DeForest, Shatner, William, Nimoy, Leonard
    Ondertiteling: Duits, Engels, Frans, Spaans, Japans, Nederlands, Deens, Zweeds, Noors, Fins


    Is het weer een uitgaven via DFW die niet goed weet wat ze met deze titels aan moet, zoals een aantal andere EU 4K en BD uitgaven van Paramount.
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #7308

    Standaard

    Heeft wel in NL in de bioscoop gedraaid en dus NL subs en een verdeler....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Een Nederlandse release zonder Nederlandse ondertiteling?
    Moet niet gekker worden....
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #7309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Hoe komt het dat deze paramount (en Super 8 4K) niet in NL te vinden is in de lijst op webshops?
    Heeft wel NL sups volgens Amazon DE / FR en komt over 2 weken uit.


    Star Trek I-IV - 4-Film Collectie [Blu-ray]
    Dit artikel verschijnt op 9 september 2021.
    https://www.amazon.de/dp/B099C52V5S/...v_ov_lig_dp_it
    Productinformatie
    Leeftijdsclassificatie : Vrijgegeven vanaf 12 jaar
    Regie : Nimoy, Leonard, Meyer, Nicholas, Wise, Robert
    Mediaformaat: 4K
    Speelduur : 7 uur en 49 minuten
    Oorspronkelijke releasedatum : 9 september 2021
    Hoofdrollen : Koenig, Walter, Takei, George, Kelley, DeForest, Shatner, William, Nimoy, Leonard
    Ondertiteling: Duits, Engels, Frans, Spaans, Japans, Nederlands, Deens, Zweeds, Noors, Fins


    Is het weer een uitgaven via DFW die niet goed weet wat ze met deze titels aan moet, zoals een aantal andere EU 4K en BD uitgaven van Paramount.

    DFW brengt alle fysieke media uit in Nederland voor Paramount maar hun bepalen niet wat er uitkomt.
    De kans bestaat dat Paramount er geen brood in ziet om deze box in Nederland uit te brengen.....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #7310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nuffel Bekijk bericht
    Weet iemand of "Spiral from the book of saw" hier een bluray of 4k release krijgt? Grt

    Sowieso geen 4k release voor Nederland......ik denk wel dat ze nog een gewone Blu-Ray zullen uitbrengen maar niet eerder dan Oktober/November als hij al komt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #7311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    DFW brengt alle fysieke media uit in Nederland voor Paramount maar hun bepalen niet wat er uitkomt.
    De kans bestaat dat Paramount er geen brood in ziet om deze box in Nederland uit te brengen.....
    Bijzonder, gezien deze bij Amazon DE / FR / UK en Scandinavië te bestellen is met NL subs.

    Kan ook komen doordat veel verzamelaars weinig vertrouwen in DFW hebben
    en sowieso veel in het buitenland bestellen i.v.m. release datum en prijs.

    Maar goed ik weet wat te doen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #7312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Bijzonder, gezien deze bij Amazon DE / FR / UK en Scandinavië te bestellen is met NL subs.

    Kan ook komen doordat veel verzamelaars weinig vertrouwen in DFW hebben
    en sowieso veel in het buitenland bestellen i.v.m. release datum en prijs.

    Maar goed ik weet wat te doen.
    Op zich jammer, maar vermoedelijk wegen de kosten van distributie in Nederland niet op tegen de baten. Dan is toch wel heel goed dat de op de Europese markt de 4k box toch met nl-ot beschikbaar is. De box zal sowieso bij amazon.nl te koop zijn en vermoedelijk als import ook bij andere online aanbieders.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #7313

    Standaard

    Is er nog geen nieuws over het verschijnen van The Walking Dead seizoen 10? In Engeland is deze sinds gisteren in de verkoop gegaan. Hoop ook op een Nederlandse release.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  14. #7314

    Standaard

    Review van de UHD ST TMP

    RECENSIE: "Star Trek: The Movie" (4K Ultra HD Blu-ray) | GEBIED DVD (areadvd.de)


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Bijzonder, gezien deze bij Amazon DE / FR / UK en Scandinavië te bestellen is met NL subs.

    Kan ook komen doordat veel verzamelaars weinig vertrouwen in DFW hebben
    en sowieso veel in het buitenland bestellen i.v.m. release datum en prijs.

    Maar goed ik weet wat te doen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #7315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Is er nog geen nieuws over het verschijnen van The Walking Dead seizoen 10? In Engeland is deze sinds gisteren in de verkoop gegaan. Hoop ook op een Nederlandse release.
    Ben ook wel benieuwd. Binnenkort verschijnt in VS / Duitsland / Frankrijk ook seizoen 6 van Fear the Walking Dead en het eerste seizoen van The Walking Dead: World Beyond is in de VS ook al uit.
    Laatst aangepast door tmvde : 24-08-2021 om 14:01

  16. #7316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Via DFW heb ik enkele weken terug vernomen dat ze in november Discovery en Lower Decks gaan releasen. Dus wie weet is er nog hoop voor de rest.
    Laatst aangepast door smooth Ron : 24-08-2021 om 14:15

  17. #7317

    Standaard

    Ik heb nog niks gehoord van een Nederlandse release van The Walking Dead S10......
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #7318

  19. #7319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    UHD van Black Widow krijgt NL subs: https://www.amazon.co.uk/Marvel-Stud.../dp/B098PXWRDY
    Bizar, deze wel en Star Wars en Speed niet??????
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #7320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Via DFW heb ik enkele weken terug vernomen dat ze in november Discovery en Lower Decks gaan releasen. Dus wie weet is er nog hoop voor de rest.
    Dank voor het delen.

    Discovery S3 ga ik aanschaffen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #7321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Bizar, deze wel en Star Wars en Speed niet??????
    De laatste tijd krijgen 4K MCU films NL-ondertitels. Dat was ook al bij de tweede Ant-Man, Captain Marvel en Endgame.
    The future is Blu

  22. #7322

    Standaard

    Voor Chaos Walking, Belga is een Waalse firma uit Braine L'Alleud.

    Soms krijgt Wallonië / Frankrijk blu-ray en Vlaanderen / Nederland enkel dvd-release.

    Of de rechten voor ons liggen bij een andere maatschappij.
    Dan krijgen we meestal niets meer, in allerbeste geval VOD.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 28-08-2021 om 11:01

  23. #7323

    Standaard

    Krijgen we geen 4K duopack van A Quiet Place I & II.
    De UK-versie is voorzien van nl-ondertitels volgens Amazon.

  24. #7324

    Standaard

    Chaos Walking word in Nederland uitgegeven door Independent Films en die werken samen met Belga Films voor home media releases.
    Ik zal ze eens contacteren en vragen wat er precies gaat gebeuren met Chaos in Nederland, zag wel dat op 13 Oktober de iTunes release gepland staat in HD.

    Voor zover ik weet is de A Quiet Place 1 & 2 Box alleen een standaard Blu-Ray release in Nederland, wat altijd kan veranderen natuurlijk.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #7325

    Standaard

    Voor zover ik weet is de A Quiet Place 1 & 2 Box alleen een standaard Blu-Ray release in Nederland, wat altijd kan veranderen natuurlijk.

    Ook op 4K blu-ray net als UK?

    Ik heb de eerste nog niet, en dan koop ik toch liever het duo-pack in de UK, want bij ons is de eerste film ook niet goedkoop te vinden op 4K.

Pagina 293 van 330 EersteEerste ... 193243283289290291292293294295296297303 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •