Pagina 294 van 330 EersteEerste ... 194244284290291292293294295296297298304 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.326 tot 7.350 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Voor zover ik weet is de A Quiet Place 1 & 2 Box alleen een standaard Blu-Ray release in Nederland, wat altijd kan veranderen natuurlijk.

    Ook op 4K blu-ray net als UK?

    Ik heb de eerste nog niet, en dan koop ik toch liever het duo-pack in de UK, want bij ons is de eerste film ook niet goedkoop te vinden op 4K.
    Nee in Nederland komt er vooralsnog alleen een standaard Blu-Ray box met beide films erin, alleen deel 2 komt als 4K disc en standaard Blu-Ray uit.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #7327

    Standaard

    Bedankt, Almost Famous 4K ook gecanceld?

    In de iTunes store ook nog steeds enkel HD?

  3. #7328

    Standaard

    Op korte termijn geen NL release van Almost Famous.
    Dat iTunes verhaal durf ik echt niks over te zeggen maar vind het wel raar dat ze dan niet eens de moeite nemen om die in 4K aan te bieden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #7329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Op korte termijn geen NL release van Almost Famous.
    Dat iTunes verhaal durf ik echt niks over te zeggen maar vind het wel raar dat ze dan niet eens de moeite nemen om die in 4K aan te bieden.
    Deze UHD is buiten NL al lang te vinden in de landen zie deze info. (gewoon te bestellen bij de diverse Amazon's. let hierbij wel op dat de UK vaak de US versie heeft zonder NL subs)
    Bootleg Cut: Danish, Dutch, English, English HoH, Finnish, French, German, Hungarian, Italian, Korean, Mandarin (Traditional), Norwegian, Polish, Spanish (Castilian), Spanish (Latin American), Swedish, Thai, Turkish
    Theatrical Cut: Arabic, Croatian, Czech, Danish, Dutch, English, English HoH, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hindi, Hungarian, Icelandic, Italian, Korean, Mandarin (Traditional), Norwegian, Polish, Portuguese (Brazilian), Portuguese (European), Romanian, Russian, Slovak, Slovene, Spanish (Castilian), Spanish (Latin American), Swedish, Thai, Turkish

    Super 8 UHD is ook uit en heeft NL subs.

    Nog te verwachten Star Trek 4K met NL subs - september en in november The Ten Commandments

    Of er voor NL iets te verwachten is in die suffe DFW - Paramount deal, geen idee.
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #7330

    Standaard

    Ik heb de steelbook 4K van Almost Famous & Super 8 maar had ook goedkoop op iTunes de HD-versie van AF gekocht met in het achterhoofd dat er dit najaar een gratis 4K / geluidsupgrade ging volgen.

    Geen goed teken als men dergelijke titels niet gaat uitbrengen. En als ze ons nu ook digitaal in de steek laten.

    Volgens mij valt 4K beter te promoten dan blu-ray.
    De term 4K herkent men van op de tv's, streamingdiensten,...

    Terwijl men zich bij blu-ray weinig kan voorstellen.

    Combinatie 4K disc + dvd + digital copy (google play/youtube + itunes), zou groter publiek aanspreken.

    Het nichepubliek spendeert budget nu aan 4K upgrades (desnoods via import). De mainstream weet niet wat blu-ray is en wil dvd of digitale code.

    Heb ook liever een fysieke release, maar beter digitaal dan niets (als zowel beeld & geluid ok zijn zoals bij o.a. The Man from U.N.C.L.E.).

    Bij 3:10 from Yuma kregen we wel een 4K upgrade digitaal, maar het geluid is geloof ik dolby digital. Nooit kan men iets van de eerste keer goed doen.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 03-09-2021 om 09:30

  6. #7331

    Standaard

    Total Recall (Restored Version) komt op 21 september op blu-ray & dvd (Lumière). 4K enkel als stream en is vanaf nu beschikbaar.

  7. #7332

    Standaard

    Total Recall - Restored Version is van 21/9 bij bol.com verkrijgbaar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #7333

    Standaard

    De regiocodering bij de Regio A is (nog) te omzijlen. Desalnietemin is de Newline versie DNR'ed, waardoor het grain weg is. Net als dat veel detail verloren is gegaan. Hier heeft de UK versie geen last van. De UK heeft grain, maar dat is zoals het bedoeld is.

    Er zijn daarnaast ook versies uit in Scandinavië en ik dacht in Frankrijk en Duitsland.

  9. #7334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Total Recall (Restored Version) komt op 21 september op blu-ray & dvd (Lumière). 4K enkel als stream en is vanaf nu beschikbaar.
    De 4K versie had ik zo gekocht, BD laat ik liggen, want ik heb al 2 versies
    en DVD (SD dus) koop ik al 15 JAAR niet meer!!!! (ik verkoop ze wel )

    Wat wel interessant is dat dit een Studio Canal+ titel is...
    Het zou slimmer van Lumiere zijn om een deal te maken dat de NL subs op hun uitgaven komen.
    Dan ontstaat er een hele reeks film met potentie, C+ heeft veel interessante titels op 4K.
    Laatst aangepast door Hombre : 04-09-2021 om 08:45
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #7335

    Standaard

    Daar ben ik het helemaal mee eens Hombre!

    Die deal met Studio Canal + zou een serieuze meerwaarde zijn!

    Net als de Engelse series die in USA release van PBS krijgen. Just Entertainment en DFW laten het hier ook meer en meer afweten in dat genre... hooguit een fletse dvd release.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 04-09-2021 om 10:21

  11. #7336

    Standaard

    Heb bij Mylum de 4k stream gekocht, koste omgerekend een € 4,--. Dit zou wel de eerste titel zijn die op 4k wordt aangeboden door mylum. Ik was dus benieuwd.
    Echter, binnen het apple ecosysteem krijg ik - voorzover ik dit kan beoordelen - geen 4k te zien, en ook geen dolby-atmos. Dit geldt voor airplay als voor weergave op mijn iMac 2021 (die 4k aankan en prachtig weergeeft). Heb hierover mytlum gemaild.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #7337

    Standaard

    Er is ook nog steeds geen app van Mylum voor Google TV en Apple TV. Waarom kunnen ze deze titel niet op de gebruikelijke platformen verkopen?

    Dit lijkt me toch eerder een release die buiten hun doelpubliek van crime series en arthouse films valt.

  13. #7338

    Standaard

    Ik zal hem toevoegen aan de lijst....
    Bij mij ligt de US 4K release van vorig jaar in de kast waar ik meer dan tevreden mee ben
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #7339

    Standaard

    Ik begrijp ook de logica van onze lokale distributeurs niet, Wedlock. Het lijkt wel of ze willen dat hun releases floppen.

    Zo hebben ze weer een excuus voor dvd-only releases.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 04-09-2021 om 15:10

  15. #7340

    Standaard

    Ik denk niet dat ze moedwillig hun eigen releases willen saboteren.
    Uiteindelijk zijn Blu-Ray en 4K Ultra-HD Blu-Ray maar hele kleine markten terwijl men veel meer dvd’s verkoopt.
    DVD is ook belachelijk goedkoop te produceren en iedereen kan het daarna dupliceren voor weinig geld, dat ligt anders bij (4K) Blu-Rays.

    Als men dus als een DFW of Belga maar weinig discs verkopen en je minstens zeg 10.000 exemplaren moet laten maken dan gaan ze heel goed nadenken voor welke titel ze dat risico gaan nemen.

    De discussie over of DFW slechte discs uitgeeft in verhouding tot de versie die in de US word verkocht is weer een apart verhaal.
    Als je besluit een Blu-Ray uit te brengen van bijvoorbeeld Hitman’s Wife’s Bodyguard maar weet dat de marges laag liggen dan ga je bezuinigen op zaken zoals de disc versie (BD-25 of 50) en wat daarop komt qua extra’s maar ook geluidssporen.
    Alles heeft zijn impact op kosten maar natuurlijk ook de kwaliteit.
    Ik denk dat je als fysieke media liefhebber blij mag zijn dat er überhaupt nog distributeurs in Nederland zijn die iets willen uitbrengen op disc in een tijd waar streaming steeds populairder word.
    Niet iedereen is bereid te importeren om diverse redenen zoals ontbreken van ondertiteling of puur kosten van verzenden/importeren.

    Ik heb graag een fysiek product in handen maar ik koop wel alles in de US/UK en nergens anders meer.
    Vooral omdat aanbod groter is maar ook vaak goedkoper is ten opzichte van de soms belachelijke prijzen die ze hier vragen, laat ik nog even in het midden wat ik van dat gerommel aan Atmos tracks enzo vind
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #7341

    Standaard

    Amen Quint!

  17. #7342

    Standaard

    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #7343

    Standaard

    10 000 exemplaren verkocht krijgen van een (4K) blu-ray, dan ben je al erg optimistisch denk ik

    Men zou met de blu-ray/dvd dan wel de 4K via downloadcode op iTunes / Youtube kunnen aanbieden, op voorwaarde dat geluidsspoor ook lossless is.

    Maar als je ziet dat je op iTunes bij toptitels als Harry Potter of Jurassic Park met een dolby digital moet doen, dan haak ik af

  19. #7344

    Standaard

    Dvd’s duur om dat dit vanaf een DLT hardware matig (video + audio decoders)omgezet moest worden. Echter dat is allang achterhaald en alles vind software matig plaats en is zeer vereenvoudigt (een knulletje van 8 kan dit op de PC van pa). De master wordt ook via internet aangeboden aan de replicatie fabriek, dus het hele fysieke en hardware deel is komen te vervallen.
    (Tegenwoordig werkt men met templates waar de hele regio in zit qua disclaimer, kopie waarschuwingen en leeftijd aanwijzingen. Deze staan standaard op vele discs van de majors voor NL, ookal staan er geen NL sub op de disc.)
    Ook het repliceren in minimum aantallen is anders. Afhankelijk van de fabriek is dat 50, 300 en 500 stuks. Uiteraard is het zo, hoe meer exemplaren hoe lager de productiekosten per disc.

    Toch kan dit met lage aantallen denk maar eens aan Disney Movie Club Blu-ray Exclusives en Warner Archive Collection deze hebben aantallen van 1500 kopieën. Andere independent hebben aantallen van 2500-5000. Het is een kwestie van wil en slim zaken doen, zoals mijn suggestie. Want meeliften met een andere maatschappij is delen in de kosten. Het bewijs was er ook in het DVD tijdperk waar Kinowelt Dvd’s maakt die door RCV, A-Film en zelfs Universal werden op de markt gebracht in NL.

    Als laatste overdenking. Een cake/spindel van 25 stuks BD-25(r) kost een consument ca.12 euro. Dat is 48 cent per disc en als je dus commercieel en in grote aantallen denkt…
    (NL+BE hebben samen 29 miljoen inwoners dat is meer dan Australië of heel Scandinavië die wel hun specifieke BD en 4K uitgaven krijgen)


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik denk niet dat ze moedwillig hun eigen releases willen saboteren.
    Uiteindelijk zijn Blu-Ray en 4K Ultra-HD Blu-Ray maar hele kleine markten terwijl men veel meer dvd’s verkoopt.
    DVD is ook belachelijk goedkoop te produceren en iedereen kan het daarna dupliceren voor weinig geld, dat ligt anders bij (4K) Blu-Rays.

    Als men dus als een DFW of Belga maar weinig discs verkopen en je minstens zeg 10.000 exemplaren moet laten maken dan gaan ze heel goed nadenken voor welke titel ze dat risico gaan nemen.

    De discussie over of DFW slechte discs uitgeeft in verhouding tot de versie die in de US word verkocht is weer een apart verhaal.
    Als je besluit een Blu-Ray uit te brengen van bijvoorbeeld Hitman’s Wife’s Bodyguard maar weet dat de marges laag liggen dan ga je bezuinigen op zaken zoals de disc versie (BD-25 of 50) en wat daarop komt qua extra’s maar ook geluidssporen.
    Alles heeft zijn impact op kosten maar natuurlijk ook de kwaliteit.
    Ik denk dat je als fysieke media liefhebber blij mag zijn dat er überhaupt nog distributeurs in Nederland zijn die iets willen uitbrengen op disc in een tijd waar streaming steeds populairder word.
    Niet iedereen is bereid te importeren om diverse redenen zoals ontbreken van ondertiteling of puur kosten van verzenden/importeren.

    Ik heb graag een fysiek product in handen maar ik koop wel alles in de US/UK en nergens anders meer.
    Vooral omdat aanbod groter is maar ook vaak goedkoper is ten opzichte van de soms belachelijke prijzen die ze hier vragen, laat ik nog even in het midden wat ik van dat gerommel aan Atmos tracks enzo vind
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #7345

    Standaard

    Leuke gedachte Hombre maar totaal niet realistisch...

    Ja Disney Movie Club en Warner Archive doen aantallen van 1.000-5.000 exemplaren (dat doen labels als Kino, Arrow en Shout ook) en die verkopen ook gewoon goed.
    Alleen de afzetmarkt is US/UK en die is dan qua potentiële klanten velen malen groter dan wij hier in de Benelux.
    In de Benelux is de Blu-Ray markt klein en is de 4K Blu-Ray markt nog kleiner.
    Als we het in context zetten, van DVD's werden er in de beginperiode duizenden afgezet en verkocht bij vele winkels zoals Free , van Leest, Media Markt, Blokkers en zelfs supermarkten.
    Door de komst van internet en streamingservices is dat allemaal verleden tijd en veel fysieke winkels bestaan niet meer of hebben hun winkelruimte met films aanzienlijk verkleind.
    Als ik kijk naar sommige Youtubers die dan in de US naar winkels gaan en je ziet dan echt hele winkels gevuld met DVD, Blu-Ray en 4K (en andere verzamelobjecten) dan kijk ik mijn ogen uit en denk dan dat die nog kunnen bestaan.

    Jouw vergelijking van een spindel lege discs a 12 euro gaat natuurlijk helemaal niet op.....
    Ik heb begrepen dat het remasteren van een film in 4K tot authoring van de disc zo'n 100.000 US dollar kost !!! en dan moeten ze de discs nog vervaardigen en hoezen laten printen.
    Als we praten over zulke bedragen en de lokale distributeurs die master echt niet gratis krijgen en dus moeten betalen voor die master (buiten de kosten van het laten maken van die discs) denk je dan echt dat distributeurs zich de benen onder hun lijf vandaan lopen om die mensen nog te bedienen met mooie uitgebreide releases ???
    Laat staan als een film het hier helemaal niet goed doet in de bioscoop dan zullen distributeurs zich beperken tot wat het minst kost en het meeste oplevert namelijk DVD en de streaming diensten.

    Studio's betalen iets van 15 % commissie aan Apple voor elke verkoop van een film en daar hoeven ze alleen maar de files aan te leveren en een afbeelding van de film erbij te doen om reclame te maken.
    Disney is helemaal kampioen streamen want alle films die ze op hun streaming dienst zetten is gewoon 100 % verdienen dus als we kijken naar bijvoorbeeld Black Widow waar ze 60 miljoen dollar mee verdiende na 1 weekend dan is dat dus gewoon kassa !

    Dat is de toekomst voor entertainment voor zowel film als series en niet fysieke media......
    Ik ben er wel van overtuigd dat fysieke media voorlopig zal blijven bestaan voor de liefhebbers maar de grote vraag is hoe lang nog ???
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #7346

    Standaard

    Eerst nog even goed lezen, want je bent appels en peren met elkaar aan het vergelijken.

    "Wel de kok horen fluiten, maar niet weten waar de lepel hangt", zou een bekent persoon zeggen

    De 100k is voor een complete 4k IP ORC procedure tot aan een 4K DI met alle toeters en bellen en dat is heel iets anders dan iets in licentie uitbrengen.
    Dat zou bv Soldaat Van Oranje "kunnen" kunnen kosten van een IP ORC tot het eind, maar dan wel inclusief een Atmos remix, HDR10 en DV.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Leuke gedachte Hombre maar totaal niet realistisch...

    Ja Disney Movie Club en Warner Archive doen aantallen van 1.000-5.000 exemplaren (dat doen labels als Kino, Arrow en Shout ook) en die verkopen ook gewoon goed.
    Alleen de afzetmarkt is US/UK en die is dan qua potentiële klanten velen malen groter dan wij hier in de Benelux.
    In de Benelux is de Blu-Ray markt klein en is de 4K Blu-Ray markt nog kleiner.
    Als we het in context zetten, van DVD's werden er in de beginperiode duizenden afgezet en verkocht bij vele winkels zoals Free , van Leest, Media Markt, Blokkers en zelfs supermarkten.
    Door de komst van internet en streamingservices is dat allemaal verleden tijd en veel fysieke winkels bestaan niet meer of hebben hun winkelruimte met films aanzienlijk verkleind.
    Als ik kijk naar sommige Youtubers die dan in de US naar winkels gaan en je ziet dan echt hele winkels gevuld met DVD, Blu-Ray en 4K (en andere verzamelobjecten) dan kijk ik mijn ogen uit en denk dan dat die nog kunnen bestaan.

    Jouw vergelijking van een spindel lege discs a 12 euro gaat natuurlijk helemaal niet op.....
    Ik heb begrepen dat het remasteren van een film in 4K tot authoring van de disc zo'n 100.000 US dollar kost !!! en dan moeten ze de discs nog vervaardigen en hoezen laten printen.
    Als we praten over zulke bedragen en de lokale distributeurs die master echt niet gratis krijgen en dus moeten betalen voor die master (buiten de kosten van het laten maken van die discs) denk je dan echt dat distributeurs zich de benen onder hun lijf vandaan lopen om die mensen nog te bedienen met mooie uitgebreide releases ???
    Laat staan als een film het hier helemaal niet goed doet in de bioscoop dan zullen distributeurs zich beperken tot wat het minst kost en het meeste oplevert namelijk DVD en de streaming diensten.

    Studio's betalen iets van 15 % commissie aan Apple voor elke verkoop van een film en daar hoeven ze alleen maar de files aan te leveren en een afbeelding van de film erbij te doen om reclame te maken.
    Disney is helemaal kampioen streamen want alle films die ze op hun streaming dienst zetten is gewoon 100 % verdienen dus als we kijken naar bijvoorbeeld Black Widow waar ze 60 miljoen dollar mee verdiende na 1 weekend dan is dat dus gewoon kassa !

    Dat is de toekomst voor entertainment voor zowel film als series en niet fysieke media......
    Ik ben er wel van overtuigd dat fysieke media voorlopig zal blijven bestaan voor de liefhebbers maar de grote vraag is hoe lang nog ???
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #7347

    Standaard

    Dit gezegd zijnde is het wraakroepend dat Disney bijvoorbeeld actief blokkeert dat er op buitenlandse 4K-releases Nederlandse ondertiels worden gezet, waar vaak Deense, Finse... met minder potentieel afzet wél worden gemaakt. Als ze nu eens pan-Europese releases maakten, zou het probleem minder zijn, maar dan zouden die graaiers er minder aan verdienen.

    Soit, ik ben al blij dat ik net het bericht heb gehad dat The Shawshank Redemption hier wél op 4K uitkomt... Samen met Clockwork Orange overigens, maar met die laatste film heb ik niets.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #7348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Eerst nog even goed lezen, want je bent appels en peren met elkaar aan het vergelijken.

    "Wel de kok horen fluiten, maar niet weten waar de lepel hangt", zou een bekent persoon zeggen

    De 100k is voor een complete 4k IP ORC procedure tot aan een 4K DI met alle toeters en bellen en dat is heel iets anders dan iets in licentie uitbrengen.
    Dat zou bv Soldaat Van Oranje "kunnen" kunnen kosten van een IP ORC tot het eind, maar dan wel inclusief een Atmos remix, HDR10 en DV.
    Ik vergelijk helemaal niks.....
    Bovendien die 100k is echt alleen maar voor het beeldwerk en standaard audio dus helemaal niet inclusief Atmos mix !
    Er zijn namelijk veel minder bedrijven die Atmos mixen mogen doen van Dolby en dat zijn hele uitgebreide en tijdrovende mixen om te maken en worden bovendien helemaal niet van de bioscooprelease af geplukt mocht je dat soms denken.
    Atmos voor home media kent namelijk veel minder kanalen dan voor theatrical releases en daarom moeten effecten en dergelijke opnieuw "geplaatst" worden in de mix.
    Volgens Shout ! betekent de toevoeging van een Atmos mix een extra kostenplaatje van nog eens $ 50.000-100.000 dollar !

    Maar inderdaad een master laten maken en een licentie verkopen zijn twee hele verschillende dingen maar in de basis komt het erop neer dat er geld terug verdiend moet worden.

    Maar goed mijn eerste punt blijft staan namelijk dat je blij mag zijn dat er überhaupt (4K) Blu-Ray's worden uitgebracht in deze markt.
    Dat jij niet blij bent met de kwaliteit van die releases zal hun waarschijnlijk heel weinig doen.....


    Atmos_pro-tools.jpg
    Laatst aangepast door Wedlock : 05-09-2021 om 23:36
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #7349

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 36 :


    08-09-2021 Vertigo UHD (UNI Blu-Ray)
    08-09-2021 Rear Window UHD (UNI Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #7350

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 37 :


    15-09-2021 Godzilla VS Kong (WB Blu-Ray)
    15-09-2021 Godzilla VS Kong UHD (WB Blu-Ray)
    15-09-2021 Godzilla VS Kong Steelbook UHD-3D-BR (WB Blu-Ray)
    15-09-2021 Mare Of Easttown : Mini Series (WB Blu-Ray)
    15-09-2021 Mortal Kombat : Battle Of The Realms (WB Blu-Ray)
    15-09-2021 Shawshank Redemption UHD (WB Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 294 van 330 EersteEerste ... 194244284290291292293294295296297298304 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •