Pagina 320 van 330 EersteEerste ... 220270310316317318319320321322323324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.976 tot 8.000 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, waarschijnlijk dus de 1080i50-versie
    Nee hoor. Hij ligt hier voor mijn neus.
    BDInfo zegt: 1080p en speelduur 2:01:30
    De informatie op de hoes is zonder checken van de vorige versie overgenomen.

    Ik vind dit geen goede film BTW.
    Laatst aangepast door Werner : 26-04-2023 om 11:26
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #7977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nee hoor. Hij ligt hier voor mijn neus.
    BDInfo zegt: 1080p en speelduur 2:01:30
    De informatie op de hoes is zonder checken van de vorige versie overgenomen.

    Ik vind dit geen goede film BTW.
    Kijk, dat is mooi dan. Dan kloppen de vorige posts in info dan denk ik eerlijk gezegd niet.

  3. #7978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Kijk, dat is mooi dan. Dan kloppen de vorige posts in info dan denk ik eerlijk gezegd niet.
    Leuk voor de fans: het is inderdaad een geremasterde versie. Alleen even uitkijken dat je je niet per ongeluk de verkeerde versie laat aannaaien, er moet 20th Anniversary Edition op staan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #7979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nee hoor. Hij ligt hier voor mijn neus.
    BDInfo zegt: 1080p en speelduur 2:01:30
    De informatie op de hoes is zonder checken van de vorige versie overgenomen.

    Ik vind dit geen goede film BTW.
    Bedankt Werner! Beetje dom van de foutieve info op de hoes, maar dan kan ik 'm bestellen. Ik vind het namelijk wél een goede film.
    "Bond. James Bond."

  5. #7980

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 18 :


    02-05-2023 Devotion (TS Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #7981

    Standaard

    @ Wedlock: Weet jij toevallig of de horrorfilm " Pearl" (met o.a. Mia Goth) bij ons op blu-ray uit komt ? In de UK komt hij uit op 19 juni.

  7. #7982

    Standaard

    Ik weet dat hij 22 Mei op digital uitkomt maar ik heb nog niks gehoord over een blu-ray release Maurice
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #7983

    Standaard

    Bol.com zegt dat Devotion is uitgesteld tot 30-05 maar ik heb hem gisteren wel in de brievenbus ontvangen. Vreemd maar ik ga niet klagen.

    Wedlock, "Missing" en "The Whale" komen hier dus niet uit op fysieke media? Dankjewel voor al je moeite nog steeds voor dit forum. Ik check het nog steeds wekelijks voor alle updates.

  9. #7984
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zinkstar Bekijk bericht
    Bol.com zegt dat Devotion is uitgesteld tot 30-05 maar ik heb hem gisteren wel in de brievenbus ontvangen. Vreemd maar ik ga niet klagen.

    Wedlock, "Missing" en "The Whale" komen hier dus niet uit op fysieke media? Dankjewel voor al je moeite nog steeds voor dit forum. Ik check het nog steeds wekelijks voor alle updates.
    Dolby Atmos geluid of DTS-HD MA 5.1?

  10. #7985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zinkstar Bekijk bericht
    Bol.com zegt dat Devotion is uitgesteld tot 30-05 maar ik heb hem gisteren wel in de brievenbus ontvangen. Vreemd maar ik ga niet klagen.
    Niks vreemds aan.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe Blu-Ray releases van week 18 :

    02-05-2023 Devotion (TS Blu-Ray)
    De 4K staat inderdaad op 30-5
    Laatst aangepast door TifKag : 03-05-2023 om 18:18

  11. #7986

    Standaard

    @zinkstar :

    The Whale komt voor zover ik kan zien op 12 Mei uit op iTunes (en anderen), voorlopig geen fysieke release.

    En wat betreft Missing, dit is een Sony titel en die brengt hier niks uit op fysieke media dus als je deze film wil hebben (en voor The Whale geldt dat ook) dan zal je moeten importeren.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #7987

  13. #7988

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 19 :


    11-05-2023 Terrifier 2 (GUSTO Blu-Ray)
    11-05-2023 Terrifer 1 + 2 Box Set (GUSTO Blu-Ray)
    11-05-2023 Righteous Thieves (PTD Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #7989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    @zinkstar :

    The Whale komt voor zover ik kan zien op 12 Mei uit op iTunes (en anderen), voorlopig geen fysieke release.....
    Voor de mensen die een 4K UHD release willen van ''The Whale'' : The Whale (Mediabook B, 4K-UHD+Blu-ray) € 31,99 (Release 27 Juli 2023)


  15. #7990

    Standaard

    Ik krijg net een mailtje van Bol dat "Operation Fortune" (Weer) is uitgesteld, en nu naar 30-5

  16. #7991

    Standaard

    Ik word echt een beetje moe van The Searchers.....elke keer dat uitstellen en dan weer toch een paar dagen later uitbrengen enz enz.
    Geef dan geen datums door aan de kanalen tot je zeker ben dat je die datum kan halen !
    Dit is gewoon slechte bedrijfsvoering van The Searchers en PR afdeling, komt heel amateuristisch over zo.

    Maar goed niet alleen Operation Fortune is uitgesteld (Blu-Ray nu 23-05 en 4k 30-05) ook Everything Everywhere 4k is uitgesteld naar 30-06 !!!
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #7992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik word echt een beetje moe van The Searchers.....elke keer dat uitstellen en dan weer toch een paar dagen later uitbrengen enz enz.
    Geef dan geen datums door aan de kanalen tot je zeker ben dat je die datum kan halen !
    Dit is gewoon slechte bedrijfsvoering van The Searchers en PR afdeling, komt heel amateuristisch over zo.

    Maar goed niet alleen Operation Fortune is uitgesteld (Blu-Ray nu 23-05 en 4k 30-05) ook Everything Everywhere 4k is uitgesteld naar 30-06 !!!
    Ze zijn ook niet te bereiken, ik heb ze zojuist proberen te bellen maar de telefoon geeft de toon van een afgesloten nummer.
    Heb ze daarom maar een mail gestuurd met de vraag of ze soms op de rand van een faillissement staan, omdat ze op geen enkele manier te bereilen zijn.

  18. #7993

    Standaard

    Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt....
    Heb zo vaak geprobeerd contact met ze te krijgen via email/telefoon/socials maar nooit een reactie gehad, vandaar dat ik niet zo'n hoge pet van ze op heb.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #7994

    Standaard

    Aha, ik denk al, wat vreemd dat mijn Everything Everywhere 4k nog steeds niet onderweg is van bol.

  20. #7995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt....
    Heb zo vaak geprobeerd contact met ze te krijgen via email/telefoon/socials maar nooit een reactie gehad, vandaar dat ik niet zo'n hoge pet van ze op heb.
    Ik heb antwoord gehad (Ik had info gevraagd over "Operation Fortune 4K" en "Devotion 4K".)
    --------------------------------------------------------
    We werken samen met een nieuwe blu-ray-producent om deze twee titels in 4K te kunnen uitbrengen (een primeur in onze activiteit!). We hebben in dat nieuwe proces echter enige vertraging opgelopen. Men bevestigt me dat de gloednieuwe exemplaren begin juni wel degelijk in de winkels zouden liggen. In tussentijd zijn beide films al wel beschikbaar op digitale platforms, zoals Proximus en Telenet. En binnenkort op PrimeVideo! Maar dat is natuurlijk geen 4K Bluray. Gelukkig volgt die snel.
    -------------------------------------------------------
    Maar....Het is dus nu al niet meer eind Mei, maar begin Jumi (Ik heb daar eigenlijk nu al mijn twijfels over
    Laatst aangepast door TifKag : 09-05-2023 om 18:31

  21. #7996

    Standaard

    Weet er misschien iemand wat het verschil is tussen:

    25-11-2022 Summit Fever (DFW Blu-Ray)
    14-06-2023 Summit Fever (AB Blu-Ray)

    Anders dan de distributeur en de prijs dan ???

    Ook de acteurs en regisseur zijn hetzelfde, ook het plot komt grotendeels overeen

    De hoes van mijn DFW versie is exact hetzelfde als van de versie die op 14-06 uitkomt.

    Laatst aangepast door TifKag : 09-05-2023 om 17:50

  22. #7997

    Standaard

    Lijkt een re-release. AB Video is een Franse distributeur, en waarschijnlijk hebben ze een deal met NL webshops dat ze hun uitgaven ook verkopen.

    Edit: Blu-ray.com stelt dat er alleen Franse subs op staan, geen NL. Dus ik zou de NL versie bestellen als je de film perse wilt hebben.

  23. #7998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Lijkt een re-release. AB Video is een Franse distributeur, en waarschijnlijk hebben ze een deal met NL webshops dat ze hun uitgaven ook verkopen.

    Edit: Blu-ray.com stelt dat er alleen Franse subs op staan, geen NL. Dus ik zou de NL versie bestellen als je de film perse wilt hebben.
    Dank je voor de info, maar ik heb de Nederlandse versie juist.
    Daarom vond ik het vreemd dat er een half jaar na de oorspronkelijke NL release alweer een release kwam van dezelfde film met een veel hogere prijs.
    Laatst aangepast door TifKag : 09-05-2023 om 19:11

  24. #7999

    Standaard

    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=10143
    mogen we toch blij zijn dat deze fim via Paradiso ook nog een fysieke release kreeg, ook al is het maar een dvd.
    Volgens bol.com ook verkrijgbaar op BD.

    https://www.bol.com/nl/nl/p/boiling-...2.ProductImage

  25. #8000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, dat klopt niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 320 van 330 EersteEerste ... 220270310316317318319320321322323324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •