Pagina 101 van 330 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Echt zeker dat het niet om de UK versie gaat? (komt namelijk op 29/07 uit) Op welke site kun je bij WB Benelux terecht ?
    FRS en Bol.com bevestigen. Wat WB betreft, ik heb de rechtstreekse contactgegevens nog uit de tijd dat ik recensies schreef. Ook via Facebook kan je hen bereiken. Ik vraag 't nog even na.

  2. #2502

    Standaard

    epic komt volgens cosmox 25-09-2013 uuit

  3. #2503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    epic komt volgens cosmox 25-09-2013 uuit
    Wel raar dat The Croods langer op zich laat wachten... Terwijl die véél eerder in de bioscoop verscheen. Fox brengt vanaf nu de Dreamworks film uit toch ?

  4. #2504

    Standaard

    The Croods word inderdaad door Fox uitgebracht.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #2505

    Standaard

    @ Wedlock, van WB heb ik nog geen antwoord gekregen betr. Burt Wonderstone, maar via Bol.com kreeg ik alvast de melding dat die datum eind juli wel degelijk correct is en dat hun gegevens daaromtrent kloppen.

  6. #2506

    Standaard

    Het gekke is dat ik op de persberichten van Warner deze titel nooit heb zien staan......


    De nieuwe releases deze week :

    16-07-2013 Broken City (DFW Blu-Ray)
    16-07-2013 Spiders 2D+3D (DFW Blu-Ray)
    17-07-2013 Oz : The Great And Powerful (WDS Blu-Ray)
    17-07-2013 Oz : The Great And Powerful 3D (WDS Blu-Ray)
    17-07-2013 Parker (EONE Blu-Ray)
    17-07-2013 Top Gun 3D (PAR Blu-Ray)
    17-07-2013 Team America : World Police (PAR Blu-Ray)
    17-07-2013 The Italian Job 2003 (PAR Blu-Ray)
    17-07-2013 An Officer And A Gentleman (PAR Blu-Ray)
    17-07-2013 Sunset Boulevard (PAR Blu-Ray)
    17-07-2013 Sneakers (UNI Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #2507

    Standaard

    Zag vandaag Willow al liggen bij de plaatselijke Media Markt!

  8. #2508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Het gekke is dat ik op de persberichten van Warner deze titel nooit heb zien staan......


    De nieuwe releases deze week :

    16-07-2013 Broken City (DFW Blu-Ray)
    16-07-2013 Spiders 2D+3D (DFW Blu-Ray)
    17-07-2013 Oz : The Great And Powerful (WDS Blu-Ray)
    17-07-2013 Oz : The Great And Powerful 3D (WDS Blu-Ray)
    17-07-2013 Parker (EONE Blu-Ray)
    17-07-2013 Top Gun 3D (PAR Blu-Ray)
    17-07-2013 Team America : World Police (PAR Blu-Ray)
    17-07-2013 The Italian Job 2003 (PAR Blu-Ray)
    17-07-2013 An Officer And A Gentleman (PAR Blu-Ray)
    17-07-2013 Sunset Boulevard (PAR Blu-Ray)
    17-07-2013 Sneakers (UNI Blu-Ray)
    Komt Promised Land niet meer uit deze week ? Staat eigenlijk ook maar enkel op bol.com dat ie morgen verschijnt...

  9. #2509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Komt Promised Land niet meer uit deze week ? Staat eigenlijk ook maar enkel op bol.com dat ie morgen verschijnt...
    Die is samen met Cloud Atlas naar september verplaatst.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #2510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die is samen met Cloud Atlas naar september verplaatst.
    Ahn damn... Die fusie met a-film was dus toch niet zo positief xd

  11. #2511

    Standaard

    Waar is faling skies - seizoen 1 gebleven.
    Stond begin september en is nu verdwenen

  12. #2512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Waar is faling skies - seizoen 1 gebleven.
    Stond begin september en is nu verdwenen
    Staat achter 'Stoker'.

  13. #2513

    Standaard

    Promised Land staat bij Benelux Film Distributors als To Be Announced dus geen officiele datum nog.

    http://bfdfilm.nl/bluray
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #2514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Zag vandaag Willow al liggen bij de plaatselijke Media Markt!
    Mooi, zit ik op te wachten.

  15. #2515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Het gekke is dat ik op de persberichten van Warner deze titel nooit heb zien staan......
    Ik ook niet. Misschien omdat de beslissing vrij onaangekondigd en snel genomen is. De titel lag in verscheidene landen plots in de winkel en werd ook pas in dezelfde week aangekondigd, zoa las ik op andere fora. Mogelijk hier ook 't geval? Ik wacht nog steeds op antwoord van WB.

  16. #2516

    Standaard

    Nog niemand onderstaande opgevallen? Oke deel 3 en 4 zijn zeker niet de beste maar de eerste 2 delen waren toch wel vermakelijk. En ik dacht ik post het toch maar want het viel me vandaag op. Deel 1 is al langer verkrijgbaar (komt ook opnieuw uit) maar delen 2 t/m 4 zijn zijn voor zover ik weet hier nog nooit op blu ray uitgebracht. Volgens bol komen ze op 7-8-2013 uit. Ze komen ook uit in een box met alle 4 de delen maar die staat gek genoeg op 31-12-2013. Normaal komt zoiets toch gelijk uit zou je zeggen.

    Maargoed ik wilde het jullie toch niet onthouden.

    Kijk maar -->> http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresu...questid=399903

  17. #2517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Staat achter 'Stoker'.
    Oeps inderdaad, blame it on the heat.

  18. #2518

    Standaard

    @Wedlock, hou Burt Wonderstone voorlopig inderdaad maar uit de lijst. Eerder bevestigde Warner Bros dat dit inderdaad de datum is waarop deze titel verschijnt. Ook Bol.com bevestigde. Nu krijg ik via de facebook-pagina het nieuws te lezen dat deze dan toch pas vanaf oktober beschikbaar zal zijn, naar ik kan lezen enkel digitaal beschikbaar. (VOD, iTunes) Volgens WB zijn de versies op FRS en Bol.com import, volgens bol.com is dat niet zo.

    EDIT : Bol.com bevestigde zonet nogmaals dat hun informatie 100% klopt en het geen import betreft : Wij hebben het op grand van uw e-mail nogmaals nagevraagd en krijgen daarbij 29 juli 2013 bevestigd door Warner Bros. Het is ons onduidelijk waar uw contactpersoon de andere informatie vandaan haalt. Gezien wij van Warner uit 29 juli 2013 door krijgen, blijven wij deze datum hanteren op onze site.
    Met die contactpersoon bedoelen ze dus eveneens Warner Bros ...

    Wat 'n circus. Meer (on)duidelijkheid volgt nog.
    Laatst aangepast door Esteban : 19-07-2013 om 18:26

  19. #2519

    Standaard

    Beetje raar hoor.....afwachten dus
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #2520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    @Wedlock, hou Burt Wonderstone voorlopig inderdaad maar uit de lijst. Eerder bevestigde Warner Bros dat dit inderdaad de datum is waarop deze titel verschijnt. Ook Bol.com bevestigde. Nu krijg ik via de facebook-pagina het nieuws te lezen dat deze dan toch pas vanaf oktober beschikbaar zal zijn, naar ik kan lezen enkel digitaal beschikbaar. (VOD, iTunes) Volgens WB zijn de versies op FRS en Bol.com import, volgens bol.com is dat niet zo.
    Wat is dat toch voor soep bij Warner ? Eerst geen blu-ray's uitbrengen nu enkel via Itunes... Begrijp er geen snars van.

  21. #2521

    Standaard

    soep? niets soep. Gewoon het feit dat VOD op de Benelux word losgegooid als test. En het zal ze nog lukken ook.

  22. #2522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    soep? niets soep. Gewoon het feit dat VOD op de Benelux word losgegooid als test. En het zal ze nog lukken ook.
    Spijtig genoeg is er hier bij ons daar inderdaad markt voor. Ik vind dat dit de blu-ray niet mag verdringen van de kwaliteit van die HD dingen laat te wensen over...
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 20-07-2013 om 08:02

  23. #2523

    Standaard

    Ondertussen ook eindelijk duidelijkheid. Burt Wonderstone verschijnt NIET eind deze maand, de versie op bol.com én FRS betreft inderdaad import. Aldus Bol.com - Het heeft maar vijf welles-nietes-mails geduurd om dat er eindelijk uit te krijgen. En wat Warner Bros betreft, volgens de informatie die zij gaven zit het er inderdaad in dat ze VOD gaan uittesten. Klote, wat mij betreft. Ik wil deze titel in mijn verzameling staan hebben. (niet-import)

    Via Facebook :

    Ik ; Op verscheidene sites (Bol.com, Free Record Shop, etc) staat dat 'Burt Wonderstone' bij ons op 29/07 op DVD en BLU RAY verschijnt. In een antwoord op een eerdere vraag, kreeg ik echter de informatie dat dit oktober zal zijn. Is het mogelijk hieromtrent even wat duidelijkheid te scheppen? Alvast bedankt.

    WB ; Burt wonderstone is vanaf oktober digitaal beschikbaar (via Video on Demand en als Download bij o.a. I-tunes). De versies die via FRS en Bol verkrijgbaar zijn, zijn imports.

    Ik ; Digitaal verkrijgbaar ... Betekent dat dan dat deze film niet op BLU RAY en DVD verschijnt? Is het mogelijk daar even een concreet antwoord op te krijgen? Nogmaals dank.

    Ze draaien wel eindeloos rond de pot, ook via mail.

  24. #2524

    Standaard

    Waar ik ook schrik voor heb is The Kindergarten Cop, die voor september staat gepland. Ik zie deze nog verdwijnen van de lijst.
    Dit is het soort films, zoals The Nutty professor, die normaal vorig jaar had moeten uitkomen en die Universal ook ineens stillerogen van de lijst liet verdwijnen.
    Is echter wel uitgekomen in de US als 100th Anniversary Edition.
    Komt deze laatste hier nog uit eigenlijk?

  25. #2525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Nog niemand onderstaande opgevallen? Oke deel 3 en 4 zijn zeker niet de beste maar de eerste 2 delen waren toch wel vermakelijk. En ik dacht ik post het toch maar want het viel me vandaag op. Deel 1 is al langer verkrijgbaar (komt ook opnieuw uit) maar delen 2 t/m 4 zijn zijn voor zover ik weet hier nog nooit op blu ray uitgebracht. Volgens bol komen ze op 7-8-2013 uit. Ze komen ook uit in een box met alle 4 de delen maar die staat gek genoeg op 31-12-2013. Normaal komt zoiets toch gelijk uit zou je zeggen.

    Maargoed ik wilde het jullie toch niet onthouden.

    Kijk maar -->> http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresu...questid=399903

    Tevens zie ik in de releaselijst voor december staan Man of Steel. Maar waar is Man of Steel 3D dan? Die staat er niet tussen terwijl er toch echt een 3D versie zal komen.... Bij bol staat ie al in de db (hoewel nog geen releasedatum erop geplakt is daar)

Pagina 101 van 330 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •