Pagina 321 van 330 EersteEerste ... 221271311317318319320321322323324325 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.001 tot 8.025 van 8243 worden weergegeven.
  1. #8001

    Standaard

    Asterix en Obelix in het Middenrijk krijgt geen blu-ray release?

    iTunes heeft enkel NL gedubde versie, geen origineel geluidsspoor!!!

    Terug naar de tijd van de Romeinen dus voor de nederlandstalige filmliefhebber.

    Geen reactie van Just Entertainment na 1 week!
    En dan maar klagen dat niemand nog wil betalen voor films en series!

  2. #8002

    Standaard

    De NL only films (Operation Fortune), komen die achteraf nog in Vlaanderen uit. Zijn er webshops die ze toch verzenden?

    Raak stilaan gedegouteerd van deze hobby.

  3. #8003

    Standaard

    Ik neem aan dat bol.com gewoon naar België verzend…..

    Asterix heeft inderdaad nog geen blu-ray release maar of er een komt, geen idee.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #8004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    De NL only films (Operation Fortune), komen die achteraf nog in Vlaanderen uit. Zijn er webshops die ze toch verzenden?

    Raak stilaan gedegouteerd van deze hobby.

    Ik had die vraag ook gesteld aan iemand van The Searchers en kreeg als antwoord dat die gewoon uitkomt in juni en ook in Vlaanderen. Snap ook niet waarom er overal NL only bijstaat.

  5. #8005

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 20 :


    17-05-2023 Cocaine Bear (UNI Blu-Ray)
    17-05-2023 Knock At The Cabin (UNI Blu-Ray)
    17-05-2023 Tár (UNI Blu-Ray)
    17-05-2023 Vendetta (AB Blu-Ray)
    19-05-2023 Poker Face (DFW Blu-Ray)
    19-05-2023 Warriors (PAR Blu-Ray)
    19-05-2023 Warriors Steelbook (PAR Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #8006

    Standaard

    NL only, misschien enkel NL ondertitels, en geen Franse?

  7. #8007

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 21 :


    23-05-2023 Operation Fortune : Ruse De Guerre (TS Blu-Ray)
    23-05-2023 Three Thousand Years Of Longing (TS Blu-Ray)
    26-05-2023 The Banshees Of Inisherin (WDS Blu-Ray) (IMPORT / GEEN NL SUBS !)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #8008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik had die vraag ook gesteld aan iemand van The Searchers en kreeg als antwoord dat die gewoon uitkomt in juni en ook in Vlaanderen. Snap ook niet waarom er overal NL only bijstaat.
    Dat komt omdat er in eerste instantie een releasedatum voor Nederland, en een andere releasedatum voor België zou zijn.
    Maar omdat de release steeds opgeschoven is, is die NL Only eigenlijk niet meer nodig.
    Als je in de productbeschrijving van de 4K kijkt op Bol.com, staan daar nog steeds 2 datums.
    Bol is dus gewoon te lam om zijn site aan te passen.

    Operation Fortune .jpg

  9. #8009

    Standaard

    Ik heb sowieso de US releases van Operation Fortune en Devotion besteld....Fortune heeft daar Dolby Vision/Atmos en ik betwijfel of de NL release dat zal hebben.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #8010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb sowieso de US releases van Operation Fortune en Devotion besteld....Fortune heeft daar Dolby Vision/Atmos en ik betwijfel of de NL release dat zal hebben.
    Ik heb de NL UHD van Operation Fortune besteld, die was een paar weken terug nog maar 16,99. Ben benieuwd wat ze ervan hebben gebakken.

  11. #8011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb de NL UHD van Operation Fortune besteld, die was een paar weken terug nog maar 16,99. Ben benieuwd wat ze ervan hebben gebakken.
    Die heb ik samen met Devotion, die toen ook 16.99 was, ook besteld.
    Alleen verschijnen er nu ook afbeeldingen van covers waar alleen 4K Ultra HD op staat.
    Op Blu-ray.com staat ook Single Disc bij de NL releases van The Searchers.

    122x155.jpg 110x155.jpg
    Laatst aangepast door TifKag : 22-05-2023 om 11:40

  12. #8012

    Standaard

    Ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn wat betreft die twee titels.....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #8013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn wat betreft die twee titels.....
    Begin juni maak er een review van die ik hier zal plaatsen.

  14. #8014

    Standaard

    Heeft Disney Nederland iets losgelaten over een release van Avatar 1 en 2 in 4K?
    The future is Blu

  15. #8015
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #8016

    Standaard

    De Duitse versies zijn te pre-orderen en hebben Nederlandse ondertitels!

    Dit product komt uit op 6 juli 2023.

    • Releasedatum ? : 6 juli 2023
    • Ondertitel: ? : Duits, Nederlands, Frans, Spaans
    • Taal ? : Italiaans (Dolby Digital Plus 7.1), Frans (Dolby Digital Plus 7.1), Duits (Dolby Digital Plus 7.1), Engels (Dolby Atmos), Spaans (DTS HD 5.1 Surround)
    • Studio ? : Walt Disney Bedrijf


    Avatar: The Way of Water - 4K UHD Edition (Steelbook) [Blu-ray]: Amazon.de: James Cameron, Sam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney Weaver, Kate Winslet: DVD & Blu-ray



    Avatar: Dawn of Pandora [Blu-ray]: Amazon.de: James Cameron, Sam Worthington, Zoe Saldana, Sigourney Weaver, Michelle Rodriguez: DVD & Blu-ray
    "A man's got to know his limitations", ...

  17. #8017

    Standaard

    Dat is volgens mij de eerste film. Zou cool zijn als die ook op 4K komt maar liefst de extended versie en dat schijnt niet het geval te zijn.
    Laatst aangepast door Werner : 23-05-2023 om 14:35
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #8018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat is volgens mij de eerste film. Zou cool zijn als die ook op 4K komt maar liefst de extended versie en dat schijnt niet het geval te zijn.
    Dat is inderdaad de eerste film (de vermeldde Michelle Rodriguez speelt niet mee in het vervolg) en de Extended Version plus alle extra's van de SE BD staan er inderdaad niet op, alleen de Bioscoopversie in 4K.

  19. #8019

    Standaard

    Ik las gisteren op Internet dat er naast een Blu ray en 4K release er ook een Blu ray 3D release gaat komen. Aangezien James Cameron pro 3D is heeft hij dit kennelijk af weten te dwingen bij de filmmaatschappijen. Is het bekend of er ook een 3D release in Nederland komt? Ik vind persoonlijk dat Avatar in 3D gezien moet kunnen worden gezien de film ervoor gemaakt is.

  20. #8020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darkbilly Bekijk bericht
    Ik las gisteren op Internet dat er naast een Blu ray en 4K release er ook een Blu ray 3D release gaat komen. Aangezien James Cameron pro 3D is heeft hij dit kennelijk af weten te dwingen bij de filmmaatschappijen. Is het bekend of er ook een 3D release in Nederland komt? Ik vind persoonlijk dat Avatar in 3D gezien moet kunnen worden gezien de film ervoor gemaakt is.
    Nog niks over bekend, ik denk dat er hooguit een Benelux-uitgave komt. Maar de Duitse uitgave is in elk geval Nederlands ondertiteld en die is zo te bestellen bij Amazon, dus geen reden om te wachten op een eventuele NL release

  21. #8021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nog niks over bekend, ik denk dat er hooguit een Benelux-uitgave komt. Maar de Duitse uitgave is in elk geval Nederlands ondertiteld en die is zo te bestellen bij Amazon, dus geen reden om te wachten op een eventuele NL release
    Pre orders bij bol.com, ook 3D zijn live: https://www.bol.com/nl/nl/p/avatar-the-way-of-water/9300000151040151/?s2a=&bltgh=raBsr-6-jjS5PyY7USNA3A.2_24_25.26.FeatureOptionButton#prod uctTitle

    Als ik dvdfr.com mag geloven, dan staat de 3D versie op 2 discs.

    https://www.dvdfr.com/dvd/f171245-av...e-de-leau.html

    NB Bij Amazon FR ben je voor alle edities (zelfde EAN codes) een stuk goedkoper uit dan bij bol.com.

    https://www.amazon.fr/dp/B0C5YGVJ43/...v_ov_lig_dp_it
    Laatst aangepast door tmvde : 24-05-2023 om 10:01

  22. #8022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb de NL UHD van Operation Fortune besteld, die was een paar weken terug nog maar 16,99. Ben benieuwd wat ze ervan hebben gebakken.
    Net een mailtje van Bol.com dat deze wederom is vertraagd naar 9 juni. Zou die ooit nog uitkomen?? Waardeloos label zeg.

  23. #8023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Net een mailtje van Bol.com dat deze wederom is vertraagd naar 9 juni. Zou die ooit nog uitkomen?? Waardeloos label zeg.
    En.....Devotion naar 16 Juni.............................ZUCHT
    The Searchers waardeloos label zeg jij......Ik heb er een ander woord voor, maar dat kan ik hier niet neer zetten.
    Laatst aangepast door TifKag : 25-05-2023 om 17:27

  24. #8024

    Standaard

    "Dit zijn de nieuwste releases deze maand van Remain In Light. Maar waarschijnlijk niet."
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #8025

    Standaard

    Dit bedoel ik nou.....The Searchers zijn echt ZO amateuristisch bezig, word er een beetje moe van al dat uitstellen van releases.

    edit :

    voor iedereen die ook zaten te wachten op Living met Bill Nighy mogen ook tot tenminste 09 Juni wachten !
    zie het nog wel gebeuren dat ze verder gaan uitstellen en ik vrees ook voor Plane
    Laatst aangepast door Wedlock : 25-05-2023 om 18:16
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 321 van 330 EersteEerste ... 221271311317318319320321322323324325 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •