Pagina 23 van 330 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 8243 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Oké, als de releases tegenvielen zal ik wel wachten...


  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op Braveheart en Gladiator na zijn alle titels van Paramount regiovrij.
    Plus nog een paar CSI boxen.

  3. #553

    Standaard

    Heeft iemand enige informatie over The Wizard of Oz release? Wordt het net zo'n editie als Amerika kreeg, of krijgen wij alleen een single disc editie?

  4. #554

    Standaard

    Heeft iemand het vijfde seizoen van LOST al in de Belgische winkels gezien? Mediadis spreekt van een vertraging. :sad:

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Heeft iemand het vijfde seizoen van LOST al in de Belgische winkels gezien? Mediadis spreekt van een vertraging. :sad:
    Ik heb hem gisteren in de Carrefour zien liggen en vandaag int stad.


  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik heb hem gisteren in de Carrefour zien liggen en vandaag int stad.
    Fnac?

  7. #557

    Standaard

    Wanneer komt FRINGE uit? Die was toch voor begin oktober voorzien?

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Wanneer komt FRINGE uit? Die was toch voor begin oktober voorzien?

    Voorzover ik weet is er nog geen Nederlandse release voorzien. Daarom heb ik hem besteld in Frankrijk, waar hij volgens de berichten nl-ot heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Voorzover ik weet is er nog geen Nederlandse release voorzien. Daarom heb ik hem besteld in Frankrijk, waar hij volgens de berichten nl-ot heeft.
    Volgens een zeer bekende Franse forum, is de Franse release ook gecanceld.

    Edit: Het zou wel kunnen dat het in Frankrijk uitkomt want iemand heeft de blu-ray al in de winkel "Auchan" gezien. Maar waarom wordt er op een franse forum gezegd dat het gecanceld is wegens een technische probleem?
    Ik heb hem daarnet besteld bij Amazon.fr voor 40,46€. Het heeft mij zelfs niets gekost want ik heb recht nog op meer dan 40,46€ in geschenkbonnen.
    Laatst aangepast door BASIL : 14-11-2009 om 11:18

  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Volgens een zeer bekende Franse forum, is de Franse release ook gecanceld.
    Nee, de mijne staat reeds klaar om verzonden te worden. Hij is echter wel officieel uitgesteld naar 18 november i.p.v. de oorspronkelijke eind oktober datum.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Nee, de mijne staat reeds klaar om verzonden te worden. Hij is echter wel officieel uitgesteld naar 18 november i.p.v. de oorspronkelijke eind oktober datum.
    Dat is goed nieuws

  12. #562

    Standaard

    Ik zie dat mijn vrienden van E1 een hoop releases geland hebben voor begin volgend jaar, ben benieuwd naar het beeld maar gelukkig heb ik de meeste al geimporteerd.
    Ben vooral benieuwd naar Equilibrium want tot nu toe heeft alleen de Japanse versie HD audio en de juiste beeldverhouding.

  13. #563

    Standaard

    De juiste beeldverhouding is niet gegarandeerd bij E1/RCV, maar er zal minimaal DTS-HD Master Audio-geluid op staan en de discs zullen voor 99,9% zekerheid geen extra's bevatten.

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Daarom heb ik hem besteld in Frankrijk, waar hij volgens de berichten nl-ot heeft.
    Ik had hem bij Amazon.fr besteld. En goed nieuws, mijn exemplaar wordt vandaag verstuurd.

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Blu-Ray release-lijst voor Nederland 2009 :


    00-00-2010 Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban : Ultimate Edition (WB Blu-Ray)
    00-00-2010 Harry Potter And The Goblet Of Fire : Ultimate Edition (WB Blu-Ray)

    Is het dan al bekend dat deze in 2010 gaan komen ?


  16. #566

    Standaard

    Ik gok (hoop) op 2 in het voorjaar, en 2 in het najaar. Of is dat te snel?

  17. #567

    Standaard

    Ik denk dat ze er nog 2 per film gaan uitbrengen. Dus met film 7 word deel 3 en 4 uitgebracht (2010) en met film 8 word dan deel 5 en 6 uitgebracht.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #568

    Standaard

    Ik weet alleen dat deel 3 en 4 gepland zijn voor 2010 door Warner maar wanneer ze precies uitkomen en of het bij deze delen blijft volgend jaar is voorlopig onbekend.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #569

    Standaard

    Is het al bekend welke versie van The Hangover wij krijgen? In de US en de UK hebben ze een unrated extended versie. DIE WIL IK!
    The future is Blu

  20. #570

    Standaard

    Die krijgen wij 99% zeker ook. De Duitse versie is ook de unrated versie, en die zal NL subs hebben. Hoewel ik dit baseer op de info van Amazon.de


  21. #571

    Standaard

    Warner brengt de Unrated Extended version uit op16 December.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #572

    Standaard

    Slecht nieuws voor de mensen die FRINGE bij Amazon.fr besteld hebben. Het is een versie met alléén een Engelse soundtrack en Engelse ondertitels. Geen Franse en Nederlandse ondertitels zoals het op de cover vermeld is. Ik had jullie verwittigd dat de release gecanceld was en dat is de reden. Ik versta niet waarom dat Amazon die defecte voorraad verkocht heeft.

  23. #573

    Standaard

    Mijne komt van Fnac vandaan, dus denk dat het geen 'defecte' release is. Er wordt ook nergens anders dan op DVDFr.com over Nederlandse ondertiteling gesproken, dus had al mijn verwachtingen. Engelse ondertiteling vind ik dan al prima (het zou er pas uit zien als er alleen Franse op zou hebben gezeten).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Mijne komt van Fnac vandaan, dus denk dat het geen 'defecte' release is. Er wordt ook nergens anders dan op DVDFr.com over Nederlandse ondertiteling gesproken, dus had al mijn verwachtingen. Engelse ondertiteling vind ik dan al prima (het zou er pas uit zien als er alleen Franse op zou hebben gezeten).
    Die van de FNAC is blijkbaar de goede versie. Volgens getuigenissen zijn er wel Nederlandse ondertitels.

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Die van de FNAC is blijkbaar de goede versie. Volgens getuigenissen zijn er wel Nederlandse ondertitels.
    Nou, vandaag binnengehad van Fnac (gisteren verstuurd, dus kudos to them). En inderdaad, de versie van hun bevat in ieder geval Nederlandse ondertiteling. Staat op de doos en zojuist ook even fysiek bekeken om te kijken of het geen fout was. Nice
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 23 van 330 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •