Pagina 330 van 330 EersteEerste ... 230280320326327328329330
De resultaten 8.226 tot 8.243 van 8243 worden weergegeven.
  1. #8226

    Standaard

    nieuwe uitstel van The Searchers

    Mona Lisa and the blood moon en What's love got to do with it? beide uitgesteld naar 27 september
    Laatst aangepast door Jeffrey : 26-08-2023 om 00:11

  2. #8227

    Standaard

    het lijkt er op dat Everything everywere all at once uhd gewoon gaat komen op 29 aug aangezien deze sinds vandaag op groen staat bij VSN zodat hij besteld kan worden

    Devotion uhd is echter opnieuw uitgesteld en staat nu voor 27 september
    Laatst aangepast door Jeffrey : 27-08-2023 om 12:39

  3. #8228

    Standaard

    Ik hen EEAAO gisteren zien liggen in de Fnac van Brugge, hij is dus uit. Het is echter een film die me niet interesseert dus niet gekocht.
    Laatst aangepast door Werner : 27-08-2023 om 15:12
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #8229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik hen EEAAO gisteren zien liggen in de Fnac van Brugge, hij is dus uit. Het is echter een film die me niet interesseert dus niet gekocht.
    ik heb eigenlijk wel hetzelfde, zat dan ook meer op Devotion te wachten, het is niet anders
    maar ze gaan ze iig nog wel uitbrengen en het is nog een beginnende maatschappij op dat gebied dus we moeten ze ook nog maar wat tijd geven

  5. #8230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    ik heb eigenlijk wel hetzelfde, zat dan ook meer op Devotion te wachten, het is niet anders
    maar ze gaan ze iig nog wel uitbrengen en het is nog een beginnende maatschappij op dat gebied dus we moeten ze ook nog maar wat tijd geven
    Bol.durft in ieder geval momenteel geen release datum meer te geven voor Devotion, maar zet er elleen maar bij "Niet leverbaar".
    Ik ben na meer dan 4 maanden, en 7 uitstelmailtjes the searchers zo beu dat ik de 4K geannuleerd heb, en de BD besteld heb.

  6. #8231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Bol.durft in ieder geval momenteel geen release datum meer te geven voor Devotion, maar zet er elleen maar bij "Niet leverbaar".
    Ik ben na meer dan 4 maanden, en 7 uitstelmailtjes the searchers zo beu dat ik de 4K geannuleerd heb, en de BD besteld heb.
    bol maakt er ook een potje van
    Corrective measures van o.a. Bruce Willis staat al heel lang op 31-12-2023, maar komt wel met iedere actie die bol heeft voorbij om te kunnen bestellen

    vwb die Devotion bd zou ik daar nog even mee wachten, want voor de prijs waar hij nu voor staat is een stuk duurder dan hiervoor, bovendien komt ook die bd al een paar keer voorbij met een actie

  7. #8232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    vwb die Devotion bd zou ik daar nog even mee wachten, want voor de prijs waar hij nu voor staat is een stuk duurder dan hiervoor, bovendien komt ook die bd al een paar keer voorbij met een actie
    Te laat: Hij is al onderweg, en ik heb een verschrikkelijke hekel aan terugsturen.

    En ik had voordat ik hem afgelopen zaterdag bestelde, eerst bij de acties bij Bol gekeken.
    Laatst aangepast door TifKag : 28-08-2023 om 10:52

  8. #8233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    het lijkt er op dat Everything everywere all at once uhd gewoon gaat komen op 29 aug aangezien deze sinds vandaag op groen staat bij VSN zodat hij besteld kan worden

    Devotion uhd is echter opnieuw uitgesteld en staat nu voor 27 september
    Ik geloof het pas als ik 'm binnen heb . 5x uitgesteld volgens mij?

  9. #8234

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 35 :


    29-08-2023 Everything Everywhere All At Once UHD (TS Blu-Ray)
    29-08-2023 The Son (TS Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #8235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik geloof het pas als ik 'm binnen heb . 5x uitgesteld volgens mij?
    hij ligt al in sommige winkels en ik kan hem op verschillende plekken nu ook bestellen, dus ik ga er maar van uit dat hij morgen gewoon in je brievenbus kan liggen

  11. #8236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe Blu-Ray releases van week 35 :


    29-08-2023 Everything Everywhere All At Once UHD (TS Blu-Ray)
    29-08-2023 The Son (TS Blu-Ray)
    The son is ook uitgesteld naar 27 september

  12. #8237

    Standaard

    ik kon die film niet meer vinden dus ja heb hem maar meegenomen.
    daarnaast was het mijn allerlaatste Nieuwe Blu-Ray post ooit dus maakt het mij ook niks meer uit
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #8238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    ik kon die film niet meer vinden dus ja heb hem maar meegenomen.
    daarnaast was het mijn allerlaatste Nieuwe Blu-Ray post ooit dus maakt het mij ook niks meer uit
    Ik heb hier de afgelopen weken verdrietig naar zitten aftellen. Desalniettemin is de rust je van harte gegund! Bedankt voor alles al die jaren!
    The future is Blu

  14. #8239

    Standaard

    Helaas is het einde nabij.....maar nog geen 01 September dus ben nog een paar dagen actief voor deze lijst
    maar alle gekkigheid op de stokje, ik heb het met veel plezier gedaan.......
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #8240

    Standaard

    Ik ga dit topic ook per 1-9 sluiten. Als dank en eerbetoon aan Quint, en om dit topic niet te laten verzanden in hetgeen waarom Quint deels ging stoppen met dit topic. Degene die een nieuw topic wil aanmaken kan dat doen en dan zal ik er een sticky van maken. Deze blijft sticky tot einde jaar ivm de info die nog in de begin post staat.

  16. #8241

    Standaard

    Wedlock gaat er zoals hij aankondigde helaas per 1 september het topic niet meer updaten.

    Is er iemand die toegang heeft tot nieuwe releases en zich wilt aanmelden om het over te nemen (in een nieuw topic)?

  17. #8242

    Standaard

    Bedankt voor alle steun en.......




    the end.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #8243

    Standaard

    Bedankt Quint voor je tomeloze inzet! Ik ga je topic sluiten. Zie mijn post hierboven voor degene die een nieuw topic wil starten.

Pagina 330 van 330 EersteEerste ... 230280320326327328329330

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •