Pagina 328 van 330 EersteEerste ... 228278318324325326327328329330 LaatsteLaatste
De resultaten 8.176 tot 8.200 van 8243 worden weergegeven.
  1. #8176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    ik vrees dat je die kunt vergeten, zowel bij Bol als VSN weggehaald en ook mijn connectie waar ik films en series koop gaat alleen de bluray en dvd krijgen
    jammer dat een maatschappij als Belga Film wel eerst deel 3 op UHD uitbrengt om er daarna weer mee te stoppen
    Ik weet niet of VSN een betrouwbare bron is, en jouw connectie al natuurlijk helemaal niet. Belga Films heeft in elk geval bij mij aangegeven dat ze de 4K UHD niet uitgeven voor promotiemateriaal, maar niet dat die er niet gaat komen. Dus laten we niet op de zaken vooruit lopen en gewoon even rustig afwachten.

  2. #8177

    Standaard

    Hee Paramount titels, zijn we van de P/DFW deal af???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe Blu-Ray releases van week 28 :

    12-07-2023 Avatar UHD (WDS Blu-Ray)
    13-07-2023 Creed 3 (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Creed 3 UHD (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Creed 3 UHD Steelbook (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Creed 1 t/m 3 Box Set (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Creed 1 t/m 3 Box Set UHD (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Evil Dead Rise (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 The Peacemaker : Seizoen 1 (WB Blu-Ray)
    13-07-2023 Nummer Achttien (GUSTO Blu-Ray)
    14-07-2023 Scream VI (PAR Blu-Ray)
    14-07-2023 Scream VI UHD (PAR Blu-Ray)
    14-07-2023 Scream VI Steelbook UHD (PAR Blu-Ray)
    14-07-2023 Maybe I Do (DFW Blu-Ray)
    14-07-2023 Grenzeloos Verraad (DFW Blu-Ray)
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #8178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Hee Paramount titels, zijn we van de P/DFW deal af???
    Volgens mij niet. Waarom zou je daar vanaf willen?

  4. #8179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    ik vrees dat je die kunt vergeten, zowel bij Bol als VSN weggehaald en ook mijn connectie waar ik films en series koop gaat alleen de bluray en dvd krijgen
    jammer dat een maatschappij als Belga Film wel eerst deel 3 op UHD uitbrengt om er daarna weer mee te stoppen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik weet niet of VSN een betrouwbare bron is, en jouw connectie al natuurlijk helemaal niet. Belga Films heeft in elk geval bij mij aangegeven dat ze de 4K UHD niet uitgeven voor promotiemateriaal, maar niet dat die er niet gaat komen. Dus laten we niet op de zaken vooruit lopen en gewoon even rustig afwachten.
    Steelbook 4K weer beschikbaar bij bol.com, wel 3 euro duurder dan eerst.

  5. #8180

    Standaard

    Ik ben altijd Paramount blijven aangeven ondanks de distributiedeal met DFW dus niks nieuws.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #8181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik ben altijd Paramount blijven aangeven ondanks de distributiedeal met DFW dus niks nieuws.
    Goed zo, want er is immers niets wezenlijks veranderd aan de uitgaves. We mogen blij zijn dat deze deal bestaat, want anders hadden we naast Sony-titels ook geen Paramount-titels meer gekregen.

  7. #8182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Goed zo, want er is immers niets wezenlijks veranderd aan de uitgaves. We mogen blij zijn dat deze deal bestaat, want anders hadden we naast Sony-titels ook geen Paramount-titels meer gekregen.
    helaas nog meer dan genoeg voorbeelden van films die Paramount wel met NL ondertiteling heeft uitgebracht maar nog (steeds) niet in NL zijn uitgebracht
    zoals bv alles vanaf Star Trek deel 3 UHD en Scream 2 UHD

    daarnaast brengt Paramount heel veel van hun series uit op (UHD)bluray, maar waarvan wij zelfs geen dvd krijgen, zoals bv Reacher, Tulsa King

    heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met Star Trek Strange new worlds, want ook van die zie ik in heel veel landen (UHD)blurays uitkomen, maar nergens een spoortje van NL ondertiteling
    op zich zou het vreemd zijn als die niet met NL zou worden uitgebracht aangezien de andere series (Picard - Discovery - Lower decks) dat wel zijn gedaan

  8. #8183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    helaas nog meer dan genoeg voorbeelden van films die Paramount wel met NL ondertiteling heeft uitgebracht maar nog (steeds) niet in NL zijn uitgebracht
    zoals bv alles vanaf Star Trek deel 3 UHD en Scream 2 UHD
    Klopt, maar dat is iets van alle tijden. Al sinds er DVD's zijn worden er titels in het buiteland uitgebracht met Nederlandse ondertitels, terwijl deze in Nederland niet worden uitgebracht. Dat komt niet door deze deal.

    Over Scream gesproken: deel 1 is in het buitenland op Blu-ray (en 4K) uitgebracht met Nederlandse ondertitels, maar de Nederlandse Blu-ray (de 4K is hier niet uitgebracht) is niet hetzelfde schijfje: geen extra's en andere audio- en ondertitelsporen. En dan heb ik het over de Blu-ray van Paramount, niet van RCV die eerder verscheen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met Star Trek Strange new worlds, want ook van die zie ik in heel veel landen (UHD)blurays uitkomen, maar nergens een spoortje van NL ondertiteling
    op zich zou het vreemd zijn als die niet met NL zou worden uitgebracht aangezien de andere series (Picard - Discovery - Lower decks) dat wel zijn gedaan
    Het zou me niets verbazen als deze titel helemaal niet uit wordt gebracht hier in Nederland. Dat andere series wel zijn uitgebracht geeft geen garantie dat deze serie wel zal worden uitgebracht. Hij is bovendien te streamen op SkyShowtime.

  9. #8184

    Standaard

    Vwb releases in Nederland waarvan in het verleden wel eerdere delen zijn uitgebracht past daarbij het credo “in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst” helaas uitstekend…

  10. #8185

    Standaard

    Vandaag is mijn 4K UHD Steelbook van John Wick 4 bezorgd. Volgens de backcover heeft deze Dolby Vision, Dolby Atmos en heel veel extra’s. Ben benieuwd!

  11. #8186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vandaag is mijn 4K UHD Steelbook van John Wick 4 bezorgd. Volgens de backcover heeft deze Dolby Vision, Dolby Atmos en heel veel extra’s. Ben benieuwd!
    Waar heb je die vandaan Rogier als ik vragen mag? In NL komt ie toch pas de 22e uit?

  12. #8187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waar heb je die vandaan Rogier als ik vragen mag? In NL komt ie toch pas de 22e uit?
    Preorder van Bol.com. Vond het ook al gek. Heb ook de LE blu-ray besteld en die is nog niet binnen.

  13. #8188

    Standaard

    De 4K steelbook stond een dag of twee op "voor 23:59 besteld morgen in huis", maar dat hebben ze nu gecorrigeerd.

    Hopelijk zelfde encodes als Franse Metropolitan release net als vorige keer. De encodes van 3 BD+UHD waren beter dan US/UK.
    Laatst aangepast door Scavenger : 15-07-2023 om 16:10

  14. #8189

    Standaard

    Vandaag ook John Wick steelbook 4k ontvangen van Bol. frans en nederlands op de hoes.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #8190

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 29 :


    19-07-2023 The Walking Dead : Seizoen 11 (WWE Blu-Ray)
    20-07-2023 The Last Of Us : Seizoen 1 (WB Blu-Ray)
    20-07-2023 The Last Of Us : Seizoen 1 UHD (WB Blu-Ray)
    20-07-2023 The Last Of Us : Seizoen 1 Steelbook UHD (WB Blu-Ray)
    22-07-2023 John Wick : Chapter 4 (BELGA Blu-Ray)
    22-07-2023 John Wick : Chapter 4 Steelbook (BELGA Blu-Ray)
    22-07-2023 John Wick : Chapter 4 UHD (BELGA Blu-Ray)
    22-07-2023 John Wick : Chapter 4 Steelbook UHD (BELGA Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #8191

    Standaard

    Graag posts over prijzen ed hier plaatsen:

    https://allesoverfilm.nl/forum/showt...icewatch-topic

  17. #8192

    Standaard

    Deze week moet ik gewoon álle titels hebben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #8193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Deze week moet ik gewoon álle titels hebben.

    Ha, ik ook TLOU en John Wick. Ik heb van TLOU zelfs alle versies, dus 4K UHD regulier (nog niet te koop), Steelbook en reguliere blu-ray. Die laatste heb ik wel gekocht om screenshots te kunen plaatsen bij de review. Van John Wick heb ik de 4K Steelbook en de LE Blu-ray box gekocht. Niet goedkoop, maar heb em ook van deel 3 dus dat staat dan mooi naast elkaar.
    Is trouwens sinds tijden dat ik zoveel NL titels heb gekocht., Meestal krijg ik ze namelijk en de rest (vnl back catalogue en boutique labels) importeer ik.

  19. #8194

    Standaard

    mooie week idd,

    Shazam is ook een mooie steelbook, ze hebben het borstsymbool mooi laten oplichten tov de rest

  20. #8195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ha, ik ook TLOU en John Wick. Ik heb van TLOU zelfs alle versies, dus 4K UHD regulier (nog niet te koop), Steelbook en reguliere blu-ray. Die laatste heb ik wel gekocht om screenshots te kunen plaatsen bij de review. Van John Wick heb ik de 4K Steelbook en de LE Blu-ray box gekocht. Niet goedkoop, maar heb em ook van deel 3 dus dat staat dan mooi naast elkaar.
    De standaard 4K van TLOU heb ik ook aangekregen als viewing. De recensie zal echter pas voor binnen een paar weken zijn want ik vertrek zaterdag op vakantie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #8196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeffrey Bekijk bericht
    mooie week idd,

    Shazam is ook een mooie steelbook, ze hebben het borstsymbool mooi laten oplichten tov de rest
    Deze ook al binnen gekregen en inderdaad een mooie steelbook.

  22. #8197

    Standaard

    John Wick Chapter 4 UHD+BD standaard editie komt uit op 2 augustus https://www.bol.com/nl/nl/p/john-wic...0000155643145/

    Als ik dat eerder had gezien, dan had ik de steelbook niet besteld.

  23. #8198

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 30 :


    26-07-2023 EO (TS Blu-Ray)
    27-07-2023 Shazam : Fury Of The Gods (WB Blu-Ray)
    27-07-2023 Shazam : Fury Of The Gods UHD (WB Blu-Ray)
    27-07-2023 Shazam : Fury Of The Gods Steelbook UHD (WB Blu-Ray)
    28-07-2023 Black Lotus (DFW Blu-Ray)
    Laatst aangepast door Wedlock : 31-07-2023 om 21:54
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #8199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    John Wick Chapter 4 UHD+BD standaard editie komt uit op 2 augustus https://www.bol.com/nl/nl/p/john-wic...0000155643145/

    Als ik dat eerder had gezien, dan had ik de steelbook niet besteld.
    hij is al weer van bol af, maar voorlopig houd ik mijn uhd nog even in de folie voor als deze alsnog terug komt

  25. #8200

    Standaard

    Geen nieuwe releases in week 31.
    Laatst aangepast door Wedlock : 01-08-2023 om 09:06
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 328 van 330 EersteEerste ... 228278318324325326327328329330 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •