Pagina 317 van 330 EersteEerste ... 217267307313314315316317318319320321327 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.901 tot 7.925 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7901

    Standaard

    Big Trip 2 voor mij...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #7902

    Standaard

    Weet iemand wat er gaande is met Zavvi? De NL website heeft helemaal geen blu-ray's meer die je kunt bestellen, alleen merchandise zoals t-shirts, terwijl op de UK website (die ik voorheen ook wel eens gebruikte) je niet meer de optie hebt om van de UK naar NL te verzenden.. Alleen binnen de UK wordt nu nog verzonden. Wat super zonde als Zavvi ophoudt met het verkopen en verzenden van blu-rays naar andere landen. Ik shopte er toch wel regelmatig.

    Weet iemand een andere UK website die blu-ray's verkoopt en ook naar NL verzend? Ze komen met zoveel dingen uit in de UK (denk aan Criterion, unieke boxsets, etc) die gewoon niet in NL verkrijgbaar zijn. Hopelijk kan iemand mij helpen of meer uitzoeken over hoe dit precies allemaal zit.

  3. #7903

    Standaard

    Check de Welke....Gekocht ? topic en daar staan een paar berichten die ik heb gepost over Zavvi
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #7904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TCB97 Bekijk bericht
    Weet iemand wat er gaande is met Zavvi? De NL website heeft helemaal geen blu-ray's meer die je kunt bestellen, alleen merchandise zoals t-shirts, terwijl op de UK website (die ik voorheen ook wel eens gebruikte) je niet meer de optie hebt om van de UK naar NL te verzenden.. Alleen binnen de UK wordt nu nog verzonden. Wat super zonde als Zavvi ophoudt met het verkopen en verzenden van blu-rays naar andere landen. Ik shopte er toch wel regelmatig.

    Weet iemand een andere UK website die blu-ray's verkoopt en ook naar NL verzend? Ze komen met zoveel dingen uit in de UK (denk aan Criterion, unieke boxsets, etc) die gewoon niet in NL verkrijgbaar zijn. Hopelijk kan iemand mij helpen of meer uitzoeken over hoe dit precies allemaal zit.
    Wat dacht je van Amazon UK?

  5. #7905

    Standaard

    Er is zelfs een zavvi.nl topic waar dit wordt benoemd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #7906

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 07 :


    15-02-2023 Violent Night (UNI Blu-Ray)
    15-02-2023 She Said (UNI Blu-Ray)
    17-02-2023 Strange World (WDS Blu-Ray)
    17-02-2023 Black Panther : Wakanda Forever (WDS Blu-Ray)
    17-02-2023 Black Panther : Wakanda Forever UHD (WDS Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7907

    Standaard

    Ik kan zo snel niet vinden in welk topic ik deze vraag het beste kon stellen, leek mij dan hier de juiste plek..

    Iemand enig idee of de blu-ray van Cruella enkel 16:9 formaat is of ook beschikbaar is in cinescope 24:2.38/178:1?
    Betreft een NL uitgave.

    Thanks!

  8. #7908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Iemand enig idee of de blu-ray van Cruella enkel 16:9 formaat is of ook beschikbaar is in cinescope 24:2.38/178:1?
    Betreft een NL uitgave.Thanks!
    16:9 is hetzelfde als 1.78:1. In de bioscoopwereld is 2.39:1 scope en 1.85:1 flat.

    Ik heb geen idee wat je bedoelt met "24:2.38/178:1"
    The future is Blu

  9. #7909

    Standaard

    Cruella is gefilmd met een aspect ratio van 1.85:1 dus waar die cijfers vandaan komen geen idee.
    Deze aspect ratio is ook overgenomen voor de (4K) blu-ray dus doe er je voordeel mee

    Cinemascope is een term die al lang niet meer gebruikt word maar nu gewoon als Scope gezien word en de techniek kent nu aspect ratios van 2.35:1 , 2.39:1 , 2.40:1 en 2.55:1
    Sinds Cruella geen van deze ratios gebruikt maar de door Juvefan al beschreven Flat ratio van 1.85:1 is het geen Scope.....die 24 refereert waarschijnlijk aan frame rate dus 24 frames per seconde wat voor de meeste films gebruikt word.....tenzij je James Cameron heet en graag 48 frame switching gebruikt hahahahaha.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #7910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    [...] tenzij je James Cameron heet en graag 48 frame switching gebruikt hahahahaha.
    Of Peter Jackson bij The Hobbit met 48fps of Ang Lee bij Gemini Man met zelfs 120fps. Die 120fps had ik overigens graag nog gezien, maar dat was toen in Nederland bij mijn weten alleen bij Dolby Cinema, waar toen 2K120 werd gebruikt. Ik koos voor IMAX met laser, voor 4K60, vanwege het grote beeld.
    The future is Blu

  11. #7911

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 08 :


    22-02-2023 Black Adam (WB Blu-Ray)
    22-02-2023 Black Adam UHD (WB Blu-Ray)
    22-02-2023 Black Adam UHD Steelbook (WB Blu-Ray)
    22-02-2023 Armageddon Time (UNI Blu-Ray)
    22-02-2023 Mrs Harris Goes To Paris (UNI Blu-Ray)
    24-02-2023 Prey For The Devil (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #7912

    Standaard

    5 april verschijnt seizoen 2 van Genndy Tartakovsky's Primal. Erg goeie (en heftige) animatieserie.

    Genndy Tartakovsky's Primal - Seizoen 2 | Blu-Ray | 5051888263242 | BookSpot.nl

  13. #7913

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 10 :


    08-03-2023 Puss In Boots : The Last Wish (UNI Blu-Ray)
    08-03-2023 Puss In Boots 1 & 2 Box Set (UNI Blu-Ray)
    08-03-2023 Training Day UHD (WB Blu-Ray)
    08-03-2023 Training Day UHD Steelbook Collector's Edition (WB Blu-Ray)
    10-03-2023 The Estate (PAR Blu-Ray)
    10-03-2023 Zillion (DFW Blu-Ray)
    10-03-2023 Hotel Sinestra (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #7914

    Standaard

    Weet iemand wanneer de rest van de overige arrowverse series hier in Nederland op dvd en blu-ray verschijnen? Ik wacht al een eeuwigheid op Legends of tomorrow seizoen 6 die heb ik al 7 of 8 maanden geleden al gereserveerd en ik had intussen the flash seizoen 8 en batwoman seizoen 3 ook al verwacht? Maar er is helemaal niks over bekend er zijn wel import versies verkrijgbaar maar daar heb ik niks aan ik wil de Nederlandse releases met gewone Nederlandse ondertiteling. Ik had op Amazon wel een blu-ray van the flash seizoen 8 gevonden met Nederlandse ondertiteling maar het was helaas een Duitse import met alleen Duitse en Frans gesproken taal dus daar had ik ook niks aan. Is er al iets bekend wanneer die series en seizoenen hier in Nederland verschijnen?

  15. #7915

    Standaard

    Ik denk niet dat die series snel op Blu-Ray zullen verschijnen in Nederland.
    Ben bang dat je voor die delen aangewezen zal zijn op import.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #7916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmgek1993 Bekijk bericht
    Ik had op Amazon wel een blu-ray van the flash seizoen 8 gevonden met Nederlandse ondertiteling maar het was helaas een Duitse import met alleen Duitse en Frans gesproken taal dus daar had ik ook niks aan.
    Het zou me verbazen dat deze geen originele spraak zou hebben.

    EDIT: Kijk eens hier...


    https://bluray-disc.de/blu-ray-filme..._achte_staffel

    EDIT2: Met deze informatie in het achterhoofd heb ik 'm net besteld.
    Laatst aangepast door Werner : 09-03-2023 om 17:14
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #7917

    Standaard

    Bij de arrowverse series is het over het algemeen zo dat hij best snel in het Verenigd Koninkrijk uitkomt zonder Nederlandse ondertitels en een tijd later in Duitsland met Nederlandse ondertitels. En tot nu toe kwamen ze ook altijd wel een keer hier uit, maar het duurt nu wel erg lang... Zonder de originele Engelse spraak uitbrengen gebeurt volgens mij nooit.

  18. #7918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het zou me verbazen dat deze geen originele spraak zou hebben.

    EDIT: Kijk eens hier...


    https://bluray-disc.de/blu-ray-filme..._achte_staffel

    EDIT2: Met deze informatie in het achterhoofd heb ik 'm net besteld.


    Je had gelijk de Duitse import blu-ray op Amazon heeft gewoon de originele Engelse taal en Nederlandse ondertiteling. Ik heb ook seizoen 6 van Legends of tomorrow gevonden ook met Nederlandse ondertiteling, dus samen met de flash seizoen 8 heb ik weer 2 seizoenen binnen van de arrowverse. Hopelijk kan ik snel batwoman seizoen 3,superman en lois seizoen 2 en legends of tomorrow seizoen 7 bestellen.
    Laatst aangepast door filmgek1993 : 11-03-2023 om 14:19

  19. #7919

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 11 :


    15-03-2023 Triangle Of Sadness (SEPT Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #7920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmgek1993 Bekijk bericht
    Je had gelijk de Duitse import blu-ray op Amazon heeft gewoon de originele Engelse taal en Nederlandse ondertiteling. Ik heb ook seizoen 6 van Legends of tomorrow gevonden ook met Nederlandse ondertiteling, dus samen met de flash seizoen 8 heb ik weer 2 seizoenen binnen van de arrowverse. Hopelijk kan ik snel batwoman seizoen 3,superman en lois seizoen 2 en legends of tomorrow seizoen 7 bestellen.
    Ik kan dat van The Flash 8 intussen bevestigen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #7921

    Standaard

    Titanic, The Abyss, Avatar en True Lies zouden dit jaar nog aangekondigt worden op 4K, wellicht US en UK, maar ik hoop dat ze ook hier worden uitgebracht.

  22. #7922

    Standaard

    Ik zag inderdaad dat Jon Landau uitspraken heeft gedaan tegen Bill Hunt over 4k releases voor vrijwel al zijn films (Aliens uitgezonderd).
    De kans is groot dat als het inderdaad klopt dat ze dit jaar gereleased worden dat er een release komt hier in Nederland maar dan wel via import, dus via Frankrijk of Engeland.

    Tevens schijnt het zo te zijn dat Bob Iger aan het onderzoeken is of Disney weer meer aandacht aan home media moet gaan besteden.
    Blijkbaar was dat ooit een goede bron van inkomsten voor hun (ten tijde van DVD neem ik aan) en willen ze er misschien wel terug in stappen.
    Goed nieuws vind ik want ook al dalen de verkopen van fysieke media al jaren dan nog is er genoeg te verdienen aan discs.
    We gaan het meemaken want ik verwacht dat dit dan zeker niet in 2023 veranderd, eerder 2024.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #7923

    Standaard

    Klopt over Disney. Heb ik ook gelezen. Wellicht ziet Disney in dat ze het niet gaan halen met hun streamingsdienst alleen, die nog ruim onder netflix hangt en dat er best nog een klandizie is voor physical media. Hoop doet leven, Wedlock, en bij deze eens goed nieuws voor de physical releases. En Disney, vooral met betrekking tot de Fox-titels, heeft heel wat titels die ik graag op 4K zou zien verschijnen.

  24. #7924

    Standaard

    Via The Searchers verschijnt Devotion op 26 April en niet alleen op DVD en Bluray, maar ook als 4K release. Blijkt al de tweede film te zijn die ook als 4K uitkomt bij hun, want ook Operation Fortune op DVD, BD en 4K op 12 April 2023. Bron: Bol.com.

    Devotion is Sony film, maar heeft Amerikaanse BD disc aan Paramount overgelaten met twee doco's van samen 23 minuten. Meestal doet Searchers (die beide films ook uit bracht in de Nederlandse bios) niet aan extra's, maar ook niet aan 4K dus even afwachten of de uitgaven extra's zullen hebben.
    Laatst aangepast door pietdvd : 20-03-2023 om 00:20

  25. #7925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik zag inderdaad dat Jon Landau uitspraken heeft gedaan tegen Bill Hunt over 4k releases voor vrijwel al zijn films (Aliens uitgezonderd).
    De kans is groot dat als het inderdaad klopt dat ze dit jaar gereleased worden dat er een release komt hier in Nederland maar dan wel via import, dus via Frankrijk of Engeland.
    Ik heb het interview ook gezien, en ik vond er niet veel van, zeker niet hoe het wordt verdraaid en gehyped op social media. John Landau zei bij elke titel die werd gevraagd of deze in 2023 werd gereleased "I bet it would be" en daarmee zegt hij eigenlijk helemaal niks en al helemaal niets meer dan alle andere uitspraken van anderen. Dit "nieuws" wordt verdraaid en gehyped op sites die draaien om clicks en bezoekers, en het valt me tegen dat Bill Hunt dit nieuws ook ophemelt als een soort "confirmation". Eerst zien, dan geloven...

Pagina 317 van 330 EersteEerste ... 217267307313314315316317318319320321327 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •