Pagina 298 van 330 EersteEerste ... 198248288294295296297298299300301302308 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.426 tot 7.450 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7426

    Standaard

    Komt inderdaad op 17 November uit :

    BX%20Smallville%20CSR%20BD%203D.jpg

    Producing Smallville: The Heroes Behind the Camera • The Chloe Chronicles • Smallville Legends: The Oliver Queen Chronicles • Smallville Legends: Kara and The Chronicles of Krypton • Smallville Legends: Justice and Doom • The Making of Smallville Legends • Being Lois Lane • Behind Closed Doors - Inside the Writer's Room • Pilot Storyboard to Screen • Original Extended Broadcast Pilot • Smallville's 100th Episode: The Making of a Milestone • Look Up in the Sky! The Amazing Story of Superman • Green Arrow: The Legend of the Emerald Archer • Smallville: Big Fans • Jimmy on Jimmy • Supergirl: The Last Daughter of Krypton • In The Director's Chair: Behind the Lens and Calling the Shots • Smallville’s Doomsday: The Making of A Monster • Kneel Before Zod • Absolute Justice: From Script to Screen • Back in the Jacket: A Smallville Homecoming • The Son Becomes the Father • “How Do We Do” by Swank, feat. Cassidy Freeman, Justin Hartley and Alessandro Juliani • Christopher Reeve: The Man of Steel • Faster than a Speeding Bullet: The VFX of Smallville • Commentary • Gag Reel • Deleted Scenes


    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #7427

    Standaard

    Ik sta er ook wel van te kijken dat die smallville box hieruit komt. Ik weet nog niet waar ik de tijd vandaan ga halen om alles nog een keer te kijken, maar ik ga die box wel kopen.

  3. #7428

    Standaard

    Beste mede-forumleden

    Een tijdje terug heb ik wat informatie geplaatst over De Slag Om De Schelde fysieke media release.
    Vond het een leuk stukje om te delen met jullie en dat wil ik eigenlijk zo af en toe weer doen, informatie delen aangaande releases.
    Dit hoeft dan niet alleen over Nederlandse releases te gaan, gewoon beetje informatief naar jullie toe als liefhebbers van fysieke releases.

    Vandaag heb ik twee nieuwe stukjes om te delen met jullie, hopelijk kunnen jullie dat waarderen


    1. De Nederlandse film De Oost met onder andere Martijn Lakemeier heeft blijkbaar in Amerika een Blu-Ray release gehad !!
    Deze word uitgegeven door Magnolia Pictures in de US (Magnet Releasing original) maar heeft geen release in Nederland gehad.
    Zover ik weet is De Oost wel te zien geweest in de bioscopen en op Amazon Prime Video maar er is nooit een fysieke media release aangekondigd in Nederland.
    Splendid Film is de distributeur en ga met hun eens contact opnemen om te kijken of een Blu-Ray überhaupt nog in de planning staat......word vervolgd.

    299533_front.jpg


    2. Vandaag las ik een artikel op een Duitse site waar werd vermeld dat Universal/Warner voor het eerst nu alleen 4K UltraHD releases alleen van een 4K disc voorziet en geen standaard Blu-Ray !
    Titels als Halloween Kills, Last Night In Soho en Candyman 2021 zijn de eerste releases die alleen een 4k disc hebben.
    Ik vraag mij eigen hier dan gelijk bij af of dit iets met de prijzen van deze releases doet maar zover ik kan zien scheelt dit, althans in Duitsland, vrijwel niks.
    Bovendien zie ik dit ook wel in Nederland gebeuren maar dan wel met de 30+ euro vraagprijzen die ze hier durven te vragen tegenwoordig.
    Ben benieuwd wat jullie van deze ontwikkeling vinden..........
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #7429

    Standaard

    Op zich vind ik het te prijzen dat men steeds meer overgaat naar uitgaven die alleen nog maar de 4K UHD-schijf bevatten en niet meer de Blu-ray. Immers: de Blu-ray + DVD-combi's uit de 'begintijd' van de Blu-ray zie je tegenwoordig ook nauwelijks of niet meer. Alleen moet dan wel de prijs navenant omlaag gaan en dat zie ik lang niet altijd gebeuren. En ander nadeel is dat op een 4K UHD-schijf zelden of nooit bonusmateriaal staat dat wel op de Blu-ray te vinden is. Dat moet dan wel gebeuren, ook als dat betekent dat er een BD-100 ipv een BD-66 schijf gebruikt moet worden. Dat maakt het natuurlijk wel weer wat duurder, lijkt me.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #7430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens bol.com zonder NL subs. Zou bijzonder zijn, als dat klopt.
    Benedetta komt op 9-2-2022 uit op Blu-ray (met NL ondertiteling!): https://www.bol.com/nl/nl/p/benedett...specifications

  6. #7431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Beste mede-forumleden

    Een tijdje terug heb ik wat informatie geplaatst over De Slag Om De Schelde fysieke media release.
    Vond het een leuk stukje om te delen met jullie en dat wil ik eigenlijk zo af en toe weer doen, informatie delen aangaande releases.
    Dit hoeft dan niet alleen over Nederlandse releases te gaan, gewoon beetje informatief naar jullie toe als liefhebbers van fysieke releases.

    Vandaag heb ik twee nieuwe stukjes om te delen met jullie, hopelijk kunnen jullie dat waarderen


    1. De Nederlandse film De Oost met onder andere Martijn Lakemeier heeft blijkbaar in Amerika een Blu-Ray release gehad !!
    Deze word uitgegeven door Magnolia Pictures in de US (Magnet Releasing original) maar heeft geen release in Nederland gehad.
    Zover ik weet is De Oost wel te zien geweest in de bioscopen en op Amazon Prime Video maar er is nooit een fysieke media release aangekondigd in Nederland.
    Splendid Film is de distributeur en ga met hun eens contact opnemen om te kijken of een Blu-Ray überhaupt nog in de planning staat......word vervolgd.

    299533_front.jpg


    2. Vandaag las ik een artikel op een Duitse site waar werd vermeld dat Universal/Warner voor het eerst nu alleen 4K UltraHD releases alleen van een 4K disc voorziet en geen standaard Blu-Ray !
    Titels als Halloween Kills, Last Night In Soho en Candyman 2021 zijn de eerste releases die alleen een 4k disc hebben.
    Ik vraag mij eigen hier dan gelijk bij af of dit iets met de prijzen van deze releases doet maar zover ik kan zien scheelt dit, althans in Duitsland, vrijwel niks.
    Bovendien zie ik dit ook wel in Nederland gebeuren maar dan wel met de 30+ euro vraagprijzen die ze hier durven te vragen tegenwoordig.
    Ben benieuwd wat jullie van deze ontwikkeling vinden..........
    Leuk dat je dit soort zaken weer met ons wilt delen.

    2. De samenwerking tussen Warner en Universal vind ik zelf apart. Het zijn bedrijven die een filosofie hebben die ver bij elkaar vandaan liggen. Of de samenwerking goed is voor de omzet is te betwijfelen. Beide wilden een tijdje geleden nog wel er voor zorgen dat we een hoogwaardig produkt kregen zoals de Harry Potter en de Jason Bourne films in 4K die allemaal DTS:X hebben, maar dat zien nu nog maar weinig. Ik hoop dat het snel weer terug komt zodat we weer een film kunnen beleven zoals dat ook bij BD ging, dus zonder te hoeven kijken naar de specs.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 07-11-2021 om 14:26
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7432

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 45 :


    10-11-2021 The Croods : A New Age (UNI Blu-Ray)
    10-11-2021 The Croods : A New Age UHD (UNI Blu-Ray)
    10-11-2021 The Croods 1 & 2 Box Set (UNI Blu-Ray)
    10-11-2021 Harry Potter Complete Collection Train Edition UHD (WB Blu-Ray)
    12-11-2021 Star Trek Discovery : Seizoen 3 (PAR Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #7433

    Standaard

    Ik vind het weer een rare zet dat The Croods 2 hier op UHD uitkomt en de eerste film niet. Importeren dan maar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #7434

    Standaard

    Ben het met je eens Werner, had echt wel verwacht dat het eerste deel ook op 4k uitgebracht zou worden hier in Nederland maar zoals wel vaker tegenwoordig grijpen we weer mis.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #7435

    Standaard

    Ik vermoed dat hier de corona crisis ook een rol speelt. Croods 1 heeft nl-ot in het buitenland. Mogelijk zal men gelet op beperkte productiecapaciteit en transportcapaciteit de grotere markten voorrang hebben gegeven met deze titel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #7436

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 46 :


    17-11-2021 Fast & Furious 9 (UNI Blu-Ray)
    17-11-2021 Fast & Furious 9 UHD (UNI Blu-Ray)
    17-11-2021 Fast & Furious 9 UHD Steelbook (UNI Blu-Ray)
    17-11-2021 Cash Truck (Wrath Of Man) (TS Blu-Ray) (BE ONLY)
    17-11-2021 Voyagers (TS Blu-Ray)
    17-11-2021 Smallville : Complete Series Box Set (WB Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #7437

    Standaard

    Ook nog steeds niets over All Creatures Great and Small? Op de BBC-first page van NL/BE is de reactie massaal.
    Misschien niet zo groot als in UK en US, maar toch beduidend groter dan bij de andere series die ze uitzenden.

    Het lijkt dat de media op het Europese vasteland ook stilaan volop op de cancel culture-trein is gesprongen.

    Deze serie moet toch minimum op blu-ray.... seizoen 1 uit USA is gewoon fantastisch op blu-ray.
    Om eerlijk te zijn is dit één van de weinige blu-ray's van de laatste jaren die ik meerdere keren uit de kast heb gehaald om te herbekijken voor de prachtige beelden.

    UK-dvd is niet om aan te zien en mist de seizoensfinale (ironisch genoeg net in deze episode wel een woke-thema maar dan heel goed gebracht) ...
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 15-11-2021 om 11:43

  13. #7438

    Standaard

    Ik heb daar nik over gehoord Quadran.....mocht deze titel op de planning komen vermeld ik dit in de lijst.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #7439

    Standaard

    Zelfs UK heeft geen deftige release.
    Een blunder-dvd ... en dan zijn we in benelux toch één en ander gewoon

    De US blu-ray (regio A) ziet er over het algemeen uitmuntend uit qua beeld. Het verschil is echt heel erg groot t.o.v. uk dvd. Geluid is 2.0 maar voor dit type serie voldoende, aangezien er geen echte actiescenes zijn. Subs engels sdh.

    Het is natuurlijke om politieke redenen dat de serie niet in EU gepromoot is. Bij BBC vloeken ze nu, als ze de kijkcijfers zien
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 15-11-2021 om 17:42

  15. #7440

    Standaard

    Nu deel 2 van a quiet place uit is, wilde ik deel 1 op uhd kopen. Maar die is gewoon niet meer te verkrijgen. Op bol.com vind ik alleen nog de Duitse versie voor veel geld. Is het normaal dat een uhd op een gegeven moment gewoon uitverkocht is? Of komt er wel weer een keer een nieuwe voorraad beschikbaar? Op zich is importeren niet zo'n probleem in dit geval, maar ik zou het wel vreemd vinden als zo'n grote titel al na twee jaar verdwenen is.

  16. #7441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthonie Bekijk bericht
    Nu deel 2 van a quiet place uit is, wilde ik deel 1 op uhd kopen. Maar die is gewoon niet meer te verkrijgen. Op bol.com vind ik alleen nog de Duitse versie voor veel geld. Is het normaal dat een uhd op een gegeven moment gewoon uitverkocht is? Of komt er wel weer een keer een nieuwe voorraad beschikbaar? Op zich is importeren niet zo'n probleem in dit geval, maar ik zou het wel vreemd vinden als zo'n grote titel al na twee jaar verdwenen is.
    Dit is volgens mij de NL versie

  17. #7442

    Standaard

    Bedankt voor het medenken TifKag, maar daar staat ook bij Tijdelijk niet op voorraad'.
    Het lijkt dat het een paramount probleem is, want ook van bumblebee en mission impossible fallout zie ik alleen import voor de uhd bij bol.com.
    Het heeft misschien iets te maken met dutch filmworks die nu de distributie doet? Al zijn de blu-rays van deze films nog gewoon leverbaar...

  18. #7443
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #7444

    Standaard

    Na Black Widow en binnenkort ook die 10 rings film verschijnnen ook Unbreakable en Roger Rabbit film als 2 Disc 4K release met Nederlandse ondertitels op 10 December. Bron: Bol.com.

    Bij Roger Rabbit meld bol.com zelfs geen Franse ondertitels, maar wel Franse vlag op de voorkant. Zou kunnen betekenen dat 4K geen Franse ondertitels heeft, koekje van eigen deeg (of waarschijnlijk eindelijk hun eigen disc).

    De huidige BD disc heeft wel Franse subs (Bron: Dvdcompare) en als die wordt hergebruikt heb je meteen de reden voor de Franse vlag.
    Laatst aangepast door pietdvd : 20-11-2021 om 14:17

  20. #7445

    Standaard

    De Franstaligen kijken meestal naar Frans gedubde versie, en gebruiken dus geen ondertitels.

    Toen er enkele jaren terug geen lossless Franse dub op bepaalde films stond, stonden de Franse forums op hun kop.

    Daarmee dat wij nu ook regelmatig een lossy Engelstalig geluidsspoor hebben, maar wel een lossless Frans geluidsspoor.

    De Vlamingen en Nederlanders blijven liever klagen in hun hoekje, ipv collectief te reageren.

    Ik lees ook regelmatig dat 4k schijven niet haalbaar zijn voor de independents in benelux, maar men zou de 4k dan wel op itunes kunnen zetten. Maar daar moet je ook nog eens de volle pot betalen... voor de standaard versie met lossy geluidsspoor.

  21. #7446

    Standaard

    De nieuwe releases van week 47 :


    24-11-2021 Space Jam : A New Legacy (WB Blu-Ray)
    24-11-2021 Space Jam : A New Legacy UHD (WB Blu-Ray)
    24-11-2021 Space Jam : A New Legacy UHD Steelbook (WB Blu-Ray)
    24-11-2021 Spiral : From The Book Of Saw (BELGA Blu-Ray)
    24-11-2021 The Marksman (TS Blu-Ray)
    24-11-2021 The Walking Dead : Seizoen 10 (WWE Blu-Ray)
    24-11-2021 Fear The Walking Dead : Seizoen 6 (WWE Blu-Ray)
    26-11-2021 Snake Eyes : GI Joe Origin Story (PAR Blu-Ray)
    26-11-2021 Star Trek Lower Decks : Seizoen 1 (PAR Blu-Ray)
    26-11-2021 The Hitman's Wife's Bodyguard (DFW Blu-Ray)
    26-11-2021 Luizenmoeder : De Film (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #7447

    Standaard

    Snake Eyes : GI Joe Origin Story geen UHD???
    De niet NL EU uitgave heeft wel NL subs.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe releases van week 47 :


    24-11-2021 Space Jam : A New Legacy (WB Blu-Ray)
    24-11-2021 Space Jam : A New Legacy UHD (WB Blu-Ray)
    24-11-2021 Space Jam : A New Legacy UHD Steelbook (WB Blu-Ray)
    24-11-2021 Spiral : From The Book Of Saw (BELGA Blu-Ray)
    24-11-2021 The Marksman (TS Blu-Ray)
    24-11-2021 The Walking Dead : Seizoen 10 (WWE Blu-Ray)
    24-11-2021 Fear The Walking Dead : Seizoen 6 (WWE Blu-Ray)
    26-11-2021 Snake Eyes : GI Joe Origin Story (PAR Blu-Ray)
    26-11-2021 Star Trek Lower Decks : Seizoen 1 (PAR Blu-Ray)
    26-11-2021 The Hitman's Wife's Bodyguard (DFW Blu-Ray)
    26-11-2021 Luizenmoeder : De Film (DFW Blu-Ray)
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #7448

    Standaard

    DFW heeft geen UHD aangekondigd van Snake Eyes : Origin Story dus alleen standaard Blu-Ray.
    Wel 4K Dolby Vision / Dolby Atmos op iTunes overigens.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #7449

    Standaard

    Al enig nieuws van The Crown: seizoen 4. Overal beschikbaar behalve ....

  25. #7450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Al enig nieuws van The Crown: seizoen 4. Overal beschikbaar behalve ....
    Zolang de fysieke verkooptak van Sony niet door een andere uitgever is overgenomen zal deze en andere titels niet uitgebracht worden in de Benelux vrees ik.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 298 van 330 EersteEerste ... 198248288294295296297298299300301302308 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •