Pagina 326 van 330 EersteEerste ... 226276316322323324325326327328329330 LaatsteLaatste
De resultaten 8.126 tot 8.150 van 8243 worden weergegeven.
  1. #8126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zou even wachten Werner, want bij mij is er een authoring fout in het beeld op ongeveer 58 min. Veel storing en blocking dat rond een minuut duurt. Ik heb The Searchers gemaild en ga het zelf morgen nog op een andere speler testen.

    Overigens heeft deze Dolby Vision en vond ik de rest van de film niet te donker, maar overeenkomstig met de trailer.
    Bedankt voor de waarschuwing.
    Ik ben eens benieuwd wat de andere speler zal zeggen.
    Laatst aangepast door Werner : 28-06-2023 om 22:02
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #8127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ik heb zojuist even op +1 snelheid tussen 55 en 59 minuten gespoeld.
    Daar heb ik niks geks gezien, helaas had ik 2 personen in mijn nek zitten, omdat ze iets op TV aan het kijken waren.

    Als jij een. iets nauwkeuriger tijd hebt, kijk ik morgenvroeg even op mijn gemak als ik de TV voor mezelf heb..

    Sony X800-M2
    Het is bij normale weergave, dus niet bij spoelen.

  3. #8128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het is bij normale weergave, dus niet bij spoelen.
    Ik heb zojuist de film af laten spelen vanaf 52:03 en gekeken tot 1:05:15, en dat stuk was foutloos.
    .

  4. #8129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ik heb zojuist de film af laten spelen vanaf 52:03 en gekeken tot 1:05:15, en dat stuk was foutloos.
    .
    Oke, dat is natuurlijk fijn voor jou maar best gek op zich. Misschien is mn Panasonic wel wat gevoeliger, ik ga het straks eens testen op mn PS5.

  5. #8130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oke, dat is natuurlijk fijn voor jou maar best gek op zich. Misschien is mn Panasonic wel wat gevoeliger, ik ga het straks eens testen op mn PS5.
    Laat zeker eens weten wat je bevindingen zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #8131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oke, dat is natuurlijk fijn voor jou maar best gek op zich. Misschien is mn Panasonic wel wat gevoeliger, ik ga het straks eens testen op mn PS5.
    Ik heb zelf ook een Panasonic speler en had bij SW: The Force Awakens ook een moment die niet lekker liep terwijl het schijfje op de PS5, XBOX Series X en een stand alone Sony speler de film wel correct afspelen.

  7. #8132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Laat zeker eens weten wat je bevindingen zijn.
    Op de PS5 geen problemen, dus het is mn Panny die extra gevoelig is. Heeft hij ook met de UHD van The Bourne Supremacy gehad meen ik me te herinneren dus je kan em gerust kopen Werner.

  8. #8133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Laat zeker eens weten wat je bevindingen zijn.
    Kan je met die laatste zin leven.

  9. #8134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zou even wachten Werner, want bij mij is er een authoring fout in het beeld op ongeveer 58 min. Veel storing en blocking dat rond een minuut duurt. Ik heb The Searchers gemaild en ga het zelf morgen nog op een andere speler testen.

    Overigens heeft deze Dolby Vision en vond ik de rest van de film niet te donker, maar overeenkomstig met de trailer.
    Prutsmaatschappij!!! Eerst van alles uitstellen, en als dan het eenmaal uitgekomen is, zijn er diverse fouten. Nou ik heb Devotion bij deze geannuleerd & ga lekker importeren. Ben ik tenminste verzekerd van kwaliteit!

  10. #8135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Prutsmaatschappij!!! Eerst van alles uitstellen, en als dan het eenmaal uitgekomen is, zijn er diverse fouten. Nou ik heb Devotion bij deze geannuleerd & ga lekker importeren. Ben ik tenminste verzekerd van kwaliteit!
    Lees het hele topic even Raymond, dan zie je dat buiten de coverfout er verder niks mis is met deze release.

  11. #8136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Lees het hele topic even Raymond, dan zie je dat buiten de coverfout er verder niks mis is met deze release.
    Wat te denken van de releases ''Operation Fortune'' met de vele uitgestelde datums? met de coverfouten & wat er ontbreekt, met de titel ''Devotion'' die ook meerdere malen al is uitgesteld. Nou ik heb er weinig vertrouwen in dat daar wel op staat wat de hoes aangeeft. Alles bij elkaar opgeteld geeft mij weinig vertrouwen voor de toekomst.

  12. #8137

    Standaard Avatar 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Bijzonder hoor, van zo'n grote film. Heel West-Europa krijgt hem, behalve de Benelux.
    bij VSN staat nu aangegeven dat de dvd - bd - uhd als remastered zal worden uitgegeven op 12 juli, bol.com vermeld nog niets
    adviesprijs is resp €11.99 - 14.99 - 28.99 niet verkeerd

    uhd is met bluray en bonus bluray

  13. #8138

    Standaard

    Guardians of the galaxy Vol 3 dvd-bd-uhd staat voor 8 september gepland

  14. #8139

    Standaard

    het zijn de eerste uhd-releases van The Searchers

    ik heb Operation Fortune gekeken en die was foutloos, Plane uhd is wel gewoon op tijd uitgekomen
    hopelijk gaan ze nog meer films op uhd uitbrengen

  15. #8140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeffrey Bekijk bericht
    bij vsn staat nu aangegeven dat de dvd - bd - uhd als remastered zal worden uitgegeven op 12 juli, bol.com vermeld nog niets
    adviesprijs is resp €11.99 - 14.99 - 28.99 niet verkeerd

    uhd is met bluray en bonus bluray
    vsn?
    The future is Blu

  16. #8141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat te denken van de releases ''Operation Fortune'' met de vele uitgestelde datums? met de coverfouten & wat er ontbreekt, met de titel ''Devotion'' die ook meerdere malen al is uitgesteld. Nou ik heb er weinig vertrouwen in dat daar wel op staat wat de hoes aangeeft. Alles bij elkaar opgeteld geeft mij weinig vertrouwen voor de toekomst.
    Zoals gezegd zijn dit de eerste UHD releases van The Searchers. Dus geef ze gewoon even de kans. Je moet blij zijn dat een klein label het nog aandurft in deze tijden. Ik kan er alleen maar respect voor hebben. Heb jij nooit fouten gemaakt in je werk?

  17. #8142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Kan je met die laatste zin leven.
    Wat is daar mis mee?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #8143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zoals gezegd zijn dit de eerste UHD releases van The Searchers. Dus geef ze gewoon even de kans. Je moet blij zijn dat een klein label het nog aandurft in deze tijden. Ik kan er alleen maar respect voor hebben. Heb jij nooit fouten gemaakt in je werk?
    Daar ben ik het volledig mee eens!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #8144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat is daar mis mee?
    Nou misschien heb je moeite dat iets op een spelletjes systeem getest wordt.Snap je het of...?

  20. #8145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    vsn?
    VSN = Vendor Services Nederland, een groothandel in home entertainment producten en speelgoed.

  21. #8146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nou misschien heb je moeite dat iets op een spelletjes systeem getest wordt.Snap je het of...?
    Ik denk niet dat het de moeite is om nog verder op je onzin te reageren.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #8147

    Standaard

    Ik zie bij bol nog bij Everything Everywhere All At Once UHD staan: "Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar. Beschikbaar op 19-07-2023".

    Is deze nu weer uitgesteld? Dat kan toch niet? Dat zou de 3e of zelfs 4e keer zijn!!!

  23. #8148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie bij bol nog bij Everything Everywhere All At Once UHD staan: "Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar. Beschikbaar op 19-07-2023".

    Is deze nu weer uitgesteld? Dat kan toch niet? Dat zou de 3e of zelfs 4e keer zijn!!!
    Valt nog mee, van Devotion heb ik al 5 mailtjes over uitstel.
    Ach ja, we zullen het maar 4K opstartproblemen noemen

  24. #8149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    vsn?
    vsn = Vendor Services Nederland en zit in Alblasserdam en is een groothandel in o.a. films en series

    zij versturen binnen NL de films en series voor o.a. Bol en Lumiére en deden dat in het verleden ook voor Wehkamp en Bookspot

  25. #8150

    Standaard

    Dit stond er bij het persbericht voor de releases van de maand Juli afkomstig van Remain In Light :


    EVERYTHING EVERYWHERE ALL AT ONCE

    UHD 4K RELEASE: 26 JULI
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 326 van 330 EersteEerste ... 226276316322323324325326327328329330 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •