Pagina 292 van 330 EersteEerste ... 192242282288289290291292293294295296302 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.276 tot 7.300 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7276

  2. #7277

    Standaard

    Joepie
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #7278

    Standaard

    Op Amazon Fr staan de UHD's van The Thing en Almost Famous met NL subs.

    Overigens is Belga Film nog actief?
    Zij Hadden veel Lions Gate films...

    En zo ook de pre-orders van UHD Star Trek 4 Movie box (+ NL subs) en de Mad Max box...
    Laatst aangepast door Hombre : 06-08-2021 om 08:22
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #7279

    Standaard

    Belga Films is nog actief, zijn volgens mij bedrijf uit Waals-Brabant?

    Sommige van hun releases kregen een blu-ray voor Franstalige markt (met Fr cover, geluidsspoor & ondertitels) terwijl ze voor de Nederlandstalige markt een afzonderlijk schijf maakten maar dan enkel op dvd....

    Helaas heb ik nooit antwoord van hen gekregen op mijn vragen.

    Zouden The Searchers (Vlaams) nu ook geen films van hen uitbrengen? Want er zijn films van Belga en Remain in Light die precies via The Searchers gaan.
    Sommige oude films van A Film zouden ze ook voor hun rekening nemen (denk ik).

    Misschien houden ze zich nu ook bezig met de distributie van het Nederlandstalige gedeelte van Belga?

    Bij mij staat een 4K release van Drive hoog op mijn verlanglijstje. In het buitenland lijkt die er al te komen, of de Nederlandstalige wereld zal volgen is een andere zaak

    PS: op Amazon.fr momenteel veel discs aan 10€ en 15€.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 06-08-2021 om 12:49

  5. #7280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Belga Films is nog actief, zijn volgens mij bedrijf uit Waals-Brabant?


    PS: op Amazon.fr momenteel veel discs aan 10€ en 15€.

    Voor zo'n prijzen zal je eeuwig mogen wachten hier in BE of NL, daarvoor is de afzetmarkt hier te klein. En prijzen zoals in de US zou ik zeker wel zien zitten, vaak kom je titels tegen aan 5 en 10 USD.

    Ik hoop ook dat ze ooit Lucia y el sexo, The Dreamers, Conquest of Paradise en Girl with the Pearl Earring op BD gaan uitbrengen. Kortom, zoveel op de wenslijst en wellicht geen ervan die ooit een BD zullen krijgen hier.

  6. #7281

    Standaard

    Ik kreeg vandaag een mailtje van bol dat mijn order van The Boys - Seizoen 2 blu-ray geannuleerd is. Komt hier helemaal geen NL-release meer van?

  7. #7282

    Standaard

    Volgens mij zouden ze beter, een 4K uitbrengen in combinatie met dvd / digitale code. En dit dan aan een prijs van ongeveer 15€, zodat ze net onder de prijs van de grote spelers zitten.

    Het zijn vooral de die hards die nog schijfjes kopen in benelux, en die schakelen over op 4K, zoniet gaan ze importeren.
    Blu-ray is nooit mainstream geweest hier,.... de massa heeft geen speler meer of een dvd-speler.

    Met de 4K plezier je dan dat paar percent diehards, terwijl de grote massa de dvd / download kan bekijken.
    Iedereen tevreden.

    Maar bij veel van de oude AFilm titels zal er veel oppoetswerk zijn

    Met Bol (select) toch enkele titels rond 14€-16€ kunnen scoren.
    En ook bij Mediamarkt en Fnac soms ook als je op het juiste moment komt.

    Als ze prijzen van 25€-40€ blijven hanteren dan is het niet verwonderlijk dat het formaat flopt.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 06-08-2021 om 20:28

  8. #7283

    Standaard

    Laat ons hopen van niet... waarom kunnen ze dan verdorie bij de Franse, Engelse of Duitse release geen ondertitels bij zetten.
    De markt is klein, maar moet je daarom iedereen straffen?

    Misschien heeft de UK blu-ray NL-ondertitels? (was het geval bij seizoen 1)

    Anders de ondertitels van Amazon Prime rippen?
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 06-08-2021 om 20:36

  9. #7284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Ik kreeg vandaag een mailtje van bol dat mijn order van The Boys - Seizoen 2 blu-ray geannuleerd is. Komt hier helemaal geen NL-release meer van?
    Franse en UK uitgave zijn wel al verschenen en die zouden NL subs hebben.

  10. #7285

    Standaard

    Peter Rabbit 2 geen 4K?

    De UK-versie heeft ondertitels van zowat alle talen in de wereld, behalve Nederlands?

    Ook geen 4k van 3:10 to yuma?

  11. #7286

    Standaard

    Je gunt mij ook geen rust he Quadran

    van 3:10 To Yuma kan ik je zeggen dat hier nooit en ten nimmer een 4k versie zal verschijnen sinds de distributeur DFW daar helemaal geen behoefte aan heeft om oude titels nog op 4k disc uit te brengen.

    Wat betreft Peter Rabbit 2 had je mijn reactie al enigszins kunnen weten want ik berichtte hier eerder al dat Sony nog een boel titels moet aankondigen en het nu vakantie tijd is en ook de distributeurs op een lager pitje draaien.
    Ik verwacht over enkele weken dat alles weer opgestart is en dan zal er meer nieuws beschikbaar komen.
    Bovendien is Peter Rabbit 2 pas vanaf Juni vertoont in de bioscopen dus ik verwacht sowieso niet voor Oktober/November een home media release.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #7287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Je gunt mij ook geen rust he Quadran
    Gewoon niet op ingaan

  13. #7288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Gewoon niet op ingaan

    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #7289

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 33 :


    20-08-2021 Saving Private Ryan UHD Steelbook (PAR Blu-Ray)
    20-08-2021 Forrest Gump UHD Steelbook (PAR Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #7290

    Standaard

    Een goedkope week

    Op 25/08 komt ook Legionnaire, Austin Powers 1 & Dances with Wolves (Theatrical version) uit op blu-ray dankzij The Searchers.

  16. #7291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Een goedkope week

    Op 25/08 komt ook Legionnaire, Austin Powers 1 & Dances with Wolves (Theatrical version) uit op blu-ray dankzij The Searchers.
    Dat die laatste nog niet uitgebracht is op 4K ...... Onbegrijpelijk!

  17. #7292

    Standaard

    Mail met SPHE over "Peter Rabbit 2"

    ------------------------------------------------------------------
    Beste heer xxxxxxx

    Zoals net aan de telefoon besproken, wilde ik u vragen of er in Nederland een Release van Peter Rabbit 2 op Blu-Ray of nog liever UHD gaat komen.

    Via Bol.com is deze film nu al leverbaar, maar deze versies zijn zonder Nederlandse spraak, en hebben ook geen Nederlandse ondertitels.

    M vr gr
    ----------------------------------------------------------------
    Beste heer xxxxxxxx

    Ik kan helaas bevestigen dat deze niet gereleased zal worden met Nederlandse spraak of Nederlandse ondertitels.

    Met vriendelijke groeten,
    -----------------------------------------------------------------

  18. #7293

    Standaard

    Ik had al min of meer al zoiets begrepen maar nog niet officieel.....
    Helaas zal men deze titel moeten importeren of digitaal moeten aanschaffen als men een 4K versie wil.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #7294

    Standaard

    Wat is het contactadres van SPHE?
    Dan ga ik ook nog eens mailen

  20. #7295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Wat is het contactadres van SPHE?
    Dan ga ik ook nog eens mailen
    Kan ik helaas niet geven, is een rechtstreeks persoon bij Sony Pictures.

  21. #7296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Wat is het contactadres van SPHE?
    Dan ga ik ook nog eens mailen
    Even googelen op Sony Pictures Home Entertainment Benelux dan komt je het wel tegen.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 19-08-2021 om 17:21

  22. #7297

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 34 :


    25-08-2021 Harry Potter And The Sorcerer’s Stone UHD Steelbook (WB Blu-Ray)
    25-08-2021 Rick And Morty : Seizoen 1 t/m 4 Box Set (WB Blu-Ray)
    27-08-2021 Luca (WDS Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #7298

    Standaard

    Die Luca wordt van mij...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #7299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Die Luca wordt van mij...
    Bij Amazon.fr kost ie € 15,99 ex verzending (weet niet of dat naar België misschien wel gratis is). Heeft NL subs.

  25. #7300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij Amazon.fr kost ie € 15,99 ex verzending (weet niet of dat naar België misschien wel gratis is). Heeft NL subs.
    Liever geen Franse hoes.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 292 van 330 EersteEerste ... 192242282288289290291292293294295296302 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •