Pagina 249 van 330 EersteEerste ... 149199239245246247248249250251252253259299 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.201 tot 6.225 van 8243 worden weergegeven.
  1. #6201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Bijlage 9978

    The Matrix Trilogy UHD Box Set
    Release : 31-10-2018
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Niet voor de vermelde prijs die bol.com hanteert a 75 euro.
    Heb hem in Engeland besteld voor 45 euro, dat is al veel beter
    nu bij Bol voor €34,99

  2. #6202

    Standaard

    Zal wel een foutje zijn maar goed voor de klanten die bestellen mooi meegenomen
    Mijn box is al onderweg dus hopelijk dinsdag binnen.



    Voor release op 04 December 2018 :


    Mission Impossible : Fallout verkrijgbaar op Blu-Ray en 4K Blu-Ray

    mission-impossible-6-uhd-5053083163921-3d-large.jpg


    • Speelduur: 147?
    • 2.39:1 – 4K UHD
    • Engels Dolby Atmos
    • Engels Dolby Digital 5.1
    • Frans Dolby Digital 5.1
    • Ondertiteling: Engels voor doven en slechthorenden, Frans, Nederland



    • Behind the Fallout
    • Montage van de Deleted Scenes met Optioneel Commentaar van regisseur Christopher McQuarrie en filmmonteur Eddie Hamilton
    • Foot Chase Musical Breakdown
    • The Ultimate Mission
    • Storyboards
    • Bioscooptrailer
    • Commentaar van regisseur Christopher McQuarrie en Tom Cruise
    • Commentaar van regisseur Christopher McQuarrie en filmmonteur Eddie Hamilton
    • Commentaar van componist Lorne Balfe
    • Aparte audiotrack met de filmmuziek
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #6203

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 44:


    31-10-2018 The Matrix Trilogy UHD (WB Blu-Ray)
    01-11-2018 The Con Is On (SOURCE1 Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #6204

    Standaard

    Warner heeft kenbaar gemaakt dat er geen Blu-Ray release zal zijn van Flash : Seizoen 4 in Nederland, het is dus een dvd-only release en pas daar eventuele aankoop plannen op aan.
    Dit geldt ook voor De Dirigent , Niemand In De Stad en Vechtmeisje.
    Nederlandse films zijn blijkbaar geen goeie kandidaat voor Blu-Ray releases.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #6205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe Blu-Ray releases van week 44:


    31-10-2018 The Matrix Trilogy UHD (WB Blu-Ray)
    Bol.com heeft nu een releasedatum van 17-11. Mijn exemplaar zou gisteren worden bezorgd (bij een AH afhaalpunt) maar is nooit aangekomen. Bol heeft ook de prijs drastisch verhoogd naar 74,99...

  6. #6206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bol.com heeft nu een releasedatum van 17-11. Mijn exemplaar zou gisteren worden bezorgd (bij een AH afhaalpunt) maar is nooit aangekomen. Bol heeft ook de prijs drastisch verhoogd naar 74,99...
    Bij mij hetzelfde. Staat dat die 31-10-2018 bezorgd wordt, maar ook niks ontvangen. Ook geen mail dat die verzonden of uitgesteld is. Nog maar even afwachten wat de oorzaak is.

  7. #6207
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geschrokken van hun eigen prijs.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #6208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Geschrokken van hun eigen prijs.
    Haha, ja misschien wel...ik heb het eerder gehad, met het bestellen van allebei de seizoensboxen van Twin Peaks...ook deze waren in de preorder rond de 35,- en gingen daarna naar het dubbele...

  9. #6209

    Standaard

    Bij bookspot is hij 2 werkdagen vertraagd, dat wil zeggen dat hij ergens in de loop van volgende zal verzonden worden.
    Ooh, en Bpost staakt voor een week vanaf de 7e november.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 01-11-2018 om 13:12

  10. #6210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Bij mij hetzelfde. Staat dat die 31-10-2018 bezorgd wordt, maar ook niks ontvangen. Ook geen mail dat die verzonden of uitgesteld is. Nog maar even afwachten wat de oorzaak is.
    Bol schrijft mij vertraagde bestelling, problemen bij fabriek. Levering nu 17-11. Compensatie kadobon 5 euro. Goede service!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #6211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Bol schrijft mij vertraagde bestelling, problemen bij fabriek. Levering nu 17-11. Compensatie kadobon 5 euro. Goede service!
    Dat mailtje krijg ik nu ook net binnen. Goed opgelost door bol.com

  12. #6212

    Standaard

    Alle uitgaves van seizoen 2 van Westworld op bol.com nu Limited editions.

  13. #6213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Warner heeft kenbaar gemaakt dat er geen Blu-Ray release zal zijn van Flash : Seizoen 4 in Nederland, het is dus een dvd-only release en pas daar eventuele aankoop plannen op aan.
    Dit geldt ook voor De Dirigent , Niemand In De Stad en Vechtmeisje.
    Nederlandse films zijn blijkbaar geen goeie kandidaat voor Blu-Ray releases.
    Echt weer vreemd van Warner NL!

    In de UK is hij WEL verkrijgbaar op Blu-ray, MET NL-ondertiteling!

    https://www.bol.com/nl/p/the-flash-s...alSection=main

  14. #6214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bol.com heeft nu een releasedatum van 17-11. Mijn exemplaar zou gisteren worden bezorgd (bij een AH afhaalpunt) maar is nooit aangekomen. Bol heeft ook de prijs drastisch verhoogd naar 74,99...
    De prijs is inmiddels weer verlaagd naar €54,99

    https://www.bol.com/nl/p/the-complet...alSection=main

  15. #6215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henklbr Bekijk bericht
    De prijs is inmiddels weer verlaagd naar €54,99

    https://www.bol.com/nl/p/the-complet...alSection=main
    Dat is op zich een nette prijs. 34,99 is wel wat laag voor een 3-film boxset in UHD+BD. Maar goed, je hoort mij niet klagen haha. Heb ook de mail met kortingsbon gehad, inderdaad een nette oplossing.

  16. #6216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henklbr Bekijk bericht
    Echt weer vreemd van Warner NL!

    In de UK is hij WEL verkrijgbaar op Blu-ray, MET NL-ondertiteling!

    https://www.bol.com/nl/p/the-flash-s...alSection=main
    Nochtans staat hij op Bol aangekondigd:
    https://www.bol.com/nl/p/the-flash-s....5.ProductPage
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #6217

    Standaard

    Op de perssite van Warner staat alleen een dvd release vermeld, geen Blu-Ray.
    Dat wil niks zeggen maar ik acht de kans klein.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #6218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Op de perssite van Warner staat alleen een dvd release vermeld, geen Blu-Ray.
    Dat wil niks zeggen maar ik acht de kans klein.
    Nog niks bekend over de Nederlandse release van "Gotham Seizoen 4"? Deze is inmiddels wel beschikbaar in de UK, MET NL-ondertitels...

  19. #6219

    Standaard

    Ik heb dan maar de knoop doorgehakt en gisteren Arrow 6, Flash 4, Legends 3 en Gotham 4 in één trek bij Amazon UK besteld. Zo graaft Warner in de Benelux zijn eigen graf!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #6220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb dan maar de knoop doorgehakt en gisteren Arrow 6, Flash 4, Legends 3 en Gotham 4 in één trek bij Amazon UK besteld. Zo graaft Warner in de Benelux zijn eigen graf!
    Dat doen alle maatschappijen.

    Ik heb z'n 10-15 nieuwe BD's in mijn favorieten lijst staan die ik wil kopen, maar weiger om er 25eu voor te betalen.
    Gezien mijn kijk achterstand wacht ik dan tot ze rond de 12eu zijn of koop ze in DE als ze NL subs hebben.
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #6221

    Standaard

    Ik heb geen enkele info gehad over een Nederlandse release voor Gotham : Seizoen 4 op Blu-Ray.......

    Nederland begint een beetje achter gesteld te worden op omliggende landen, ze brengen ze in het buitenland uit met Nederlandse ondertiteling maar brengen ze vervolgens niet in ons land zelf uit.
    Diverse films komen tegenwoordig zelfs alleen maar op dvd uit of zelfs alleen digitaal zoals de Josh Brolin film Only The Brave wat misschien geen grote boxoffice klapper was maar toch wel een Blu-Ray verdient (in Duitsland heeft men zelfs een 4K versie uitgebracht).
    Het is een trend die steeds vaker toegepast word in Nederland, het lijkt wel alsof distributeurs langzaamaan de gedachte volgt van liefhebbers importeren toch wel dus dan hoeven wij geen kosten te maken voor een Nederlandse release.

    Als je ook kijkt naar de prijsontwikkeling van 4K discs dan zie je dat ze allemaal duur blijven (een enkele actie hier en daar uitgezonderd) terwijl in het buitenland volop gestunt word met de prijzen van deze discs.
    Het is een zorgelijke ontwikkeling en ik ben bang dat het alleen maar erger word.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #6222

    Standaard

    Supergirl seizoen 2 kwam begin dit jaar ook alleen uit op dvd in Nederland. Maar maanden later kwam alsnog de blu-ray uit.

  23. #6223

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 45:


    06-11-2018 Adrift (TS Blu-Ray)
    07-11-2018 Shutter Island UHD (PAR Blu-Ray)
    07-11-2018 Hansel & Gretel : Witch Hunters UHD (PAR Blu-Ray)
    07-11-2018 The Fast And The Furious UHD (UNI Blu-Ray)
    07-11-2018 2 Fast 2 Furious UHD (UNI Blu-Ray)
    07-11-2018 Fast And The Furious : Tokyo Drift UHD (UNI Blu-Ray)
    07-11-2018 Homeland : Seizoen 7 (FOX Blu-Ray)
    09-11-2018 The Incredibles 2 (WDS Blu-Ray)
    09-11-2018 The Incredibles 1 en 2 Box Set (WDS Blu-Ray)
    Laatst aangepast door Wedlock : 05-11-2018 om 12:34
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #6224

    Standaard

    Verschijnt de 3D-versie van Incredibles 2 eigenlijk wel? Bij Bol.com is hij niet meer te zien en voor zover ik kan zien is hij alleen bij Wehkamp nog te bestellen.

  25. #6225

    Standaard

    Ziet er naar uit dat deze niet komt in Nederland.....zal het weg halen om problemen te voorkomen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 249 van 330 EersteEerste ... 149199239245246247248249250251252253259299 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •