Pagina 102 van 330 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.526 tot 2.550 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2526

    Standaard

    31-07-2013 Jack The Giant Killer (WB Blu-Ray)
    31-07-2013 Jack The Giant Killer 3D (WB Blu-Ray)

    Volgens mij moet dit zijn: Jack the Giant Slayer. Want Jack the giant killer is uitgegeven door een ander label (EIC, uitgebracht in mei) en is zo slecht...Zou zonde zijn als mensen per ongeluk de verkeerde titel bestellen.

  2. #2527

    Standaard

    Volgens Comox :

    - The Croods heeft als release datm 9 oktober gekregen op cosmox...
    - Ook is op Cosmox de release datum van Olympus Has Fallen verplaatst naar 22 augustus...
    - Frits en Franky verschijnen op 10 oktober op blu-ray
    - Kon Tiki verschijnt op 18 september op blu-ray
    -Two Mothers verschijnt op 10 September
    -
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 22-07-2013 om 10:32

  3. #2528

    Standaard

    @scorpius :

    Heb de titel aangepast.....bedankt voor het opletten


    @Waymann :

    Ik heb van DFW de datum 20-08-2013 doorgekregen aangezien dit op hun vaste releasedag (dinsdags) is houd ik hem zo.
    The Croods heb ik toegevoegd net als de datums voor The Wolverine en Sons Of Anarchy Seizoen 5 van Fox.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #2529

    Standaard

    Trouwens nog iets over de Mud Blu-ray... heb contact gehad met Imagine, volgens hun komt de blu-ray er pas in november... en gaat het om een import versie op de webshops... wel vreemd dan dat cosmox nederlands als ondertitels plaatst...

    Weet je toevallig iets over de blu-ray van American Horror Story Seizoen 2 ?? Moet toch ook in september ofzo verschijnen ?

  5. #2530

    Standaard

    Het wordt een rustig najaar zonder mega oude blockbusters, zonder boxen en zonder Amblin/DreamWorks aankondigingen. Nochtans zijn er nog veel films van en/of geproduceerd door Spielberg die nog op een Blu-ray release wachten. Er was sprake om de hele reeks Pink Panther uit te brengen tegen het einde van het jaar. Maar tot nu toe is er nog geen officiele aankondiging met een releasedatum. Dus, ik denk dat het nog niet voor dit jaar wordt.

  6. #2531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het wordt een rustig najaar zonder mega oude blockbusters, zonder boxen en zonder Amblin/DreamWorks aankondigingen. Nochtans zijn er nog veel films van en/of geproduceerd door Spielberg die nog op een Blu-ray release wachten. Er was sprake om de hele reeks Pink Panther uit te brengen tegen het einde van het jaar. Maar tot nu toe is er nog geen officiele aankondiging met een releasedatum. Dus, ik denk dat het nog niet voor dit jaar wordt.
    Dacht ik gisteren ook net... vorige jaar werden we doodgegooid met re-release van oude klassiekers op blu-ray en mooie verzamelboxen... Het is opvallend stil xD Al komt er in augustus , september en oktober ook weer heel wat nieuws aan;

  7. #2532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Al komt er in augustus , september en oktober ook weer heel wat nieuws aan;
    Aankondiging van grote blockbusters worden meestal een paar maanden op voohand gedaan zelfs als er nog geen exacte releasedatum is. Maar in dit geval niet. Het is wel positief voor ons visakaart. Geen megaboxsetten van 100€ of meer.

  8. #2533

    Standaard

    In Duitsland brengt Studio Canal in november onder andere Citizen Kane en It's A Wonderful Life uit. Is er een reële kans dat dit ook goed nieuws voor ons betekent betreffende de Nederlandse release van deze films?

    Bron:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc
    The future is Blu

  9. #2534

    Standaard

    Ik heb er weinig vertrouwen in. Het is op dit moment slecht gesteld met het uitbrengen in Nederland van oude films op blu-ray.
    Vooral van films t/m de jaren 60 komt maar hier nog weinig van op de markt.
    Zelfs films die in het buitenland zijn uitgebracht en wel Ned. ondertiteld zijn zoals Great escape, How green was my valley, The Big country en Laura zijn komen hier niet meer.

  10. #2535

    Standaard

    The Great Escape is wel in Nederland uitgebracht, want die zag ik afgelopen week liggen bij de Media Markt in Eindhoven. De Blu-ray is blijkbaar exclusief verkrijgbaar bij Media Markt, want je kunt 'm voor zover ik weet nergens anders bestellen.

    Wat betreft de slechte gesteldheid van het uitbrengen van oude(re) films: dat zal de komende tijd alleen maar minder worden. We hebben de afgelopen maanden bijna 100 verkooppunten zien verdwijnen door het failliet gaan van Free Record Shop en ik lees berichten dat de overgebleven vestigingen van FRS zich in de toekomst alleen willen richten op titels op de populaire titels. Verkopen ze niet meer goed dan verdwijnen ze uit de winkel.
    Laatst aangepast door Frank : 23-07-2013 om 18:48

  11. #2536

    Standaard

    Nieuwe releases deze week :

    20-07-2013 Warm Bodies (IF Blu-Ray)
    24-07-2013 Star Trek : Next Generation Seizoen 4 (PAR Blu-Ray)
    24-07-2013 Valentino (AFILM Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #2537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    The Great Escape is wel in Nederland uitgebracht, want die zag ik afgelopen week liggen bij de Media Markt in Eindhoven. De Blu-ray is blijkbaar exclusief verkrijgbaar bij Media Markt, want je kunt 'm voor zover ik weet nergens anders bestellen.

    Wat betreft de slechte gesteldheid van het uitbrengen van oude(re) films: dat zal de komende tijd alleen maar minder worden. We hebben de afgelopen maanden bijna 100 verkooppunten zien verdwijnen door het failliet gaan van Free Record Shop en ik lees berichten dat de overgebleven vestigingen van FRS zich in de toekomst alleen willen richten op titels op de populaire titels. Verkopen ze niet meer goed dan verdwijnen ze uit de winkel.
    Inderdaad heb The Great Escape NL enkel kunnen vinden in Media Markt. Zeg hoe komt het dat ik nog in geen enkele winkel Chimpanzee en African cats hebben kunnen vinden ???

  13. #2538

    Standaard

    Die titels moeten toch gewoon uit zijn hoor.....bij bol staan ze op voorraad en volgens mij heb ik ze ook bij de Media Markt in Breda gezien maar dat weet ik niet 100 % zeker meer.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #2539

    Standaard

    Chimpanzee en African cats zaterdag gezien in blokker sluis

  15. #2540

    Standaard

    @ Wedlock

    Wat betreft de Blu-ray van Mud, het zou goed kunnen dat de blu-ray enkel op 2 september wordt uitgebracht in België (door TwinPics/Cinéart) en later rond November in Nederland door (Imagine).
    Heb contact gehad met Twinpics maar ik wacht nog op een bevestiging van de persoon die er zich mee bezig houdt. Met Imagine ook contact gehad en zij zeiden dat de blu-ray rond november verwacht wordt.

    EDIT : Deze mail kreeg ik net door, haha word precies van het kastje naar de muur gestuurd :P

    Beste,

    We releasen inderdaad de DVD en Blu-Ray van Mud op 02/09. Maar ons bedrijf heft enkel de rechten voor Franstalig Belgïe. Onze hoes zal dus enkel in het Frans zijn. De Nl versie van de film zal door De Filmfreak uitgebracht worden (www.filmfreaks.nl), waarschijnlijk op hetzelfde datum.

    mvg

    Dusja nu nog even een mailtje sturen naar filmfreaks maar ik denk dat de Nederlandse uitgave op zich zal laten wachten tot november aangezien Imagine tot hun groep behoord.
    Toch nog even vragen ook hun franstalige blu-ray ook nederlandse ondertitels heeft. Wat een gedoe zeg.

    EDIT 2 :

    De franse blu-ray heeft Nederlandse ondertitels... Dus waarschijnlijk bieden de webshops deze aan. De Nederlandse zal later in November volgen denk ik.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 24-07-2013 om 13:30

  16. #2541

    Standaard

    Deze 2 moeten nog toegevoegd worden ;

    28/08/2013 - The Secret (The Tall Man)
    11/09/2013 - West of Memphis

  17. #2542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Deze 2 moeten nog toegevoegd worden ;

    28/08/2013 - The Secret (The Tall Man)
    11/09/2013 - West of Memphis
    Hoe komt het eigenlijk dat The Secret al bijna een maand te koop is ? Net als Fire with Fire die ook rond september verschijnt ?

  18. #2543

    Standaard

    @Wedlock: Zal je de 2 films van Jean Claude van Damme ook nog willen toevoegen in het lijst? Hard target & Sudden death op 7 augustus
    en Babe 1 & 2 zouden volgens bol.com op 14 augustus uitkomen! alvast bedankt!

  19. #2544

    Standaard

    Wist niet dat Star Trek naar 11 september is verplaatst. Leuk

    Volgens Coxmox :

    Percy Jackson 2 : 11-12-13

    Zo te zien geen blu-ray voor American horror Story seizoen 2... Dan koop ik seizoen 1 eens op blu-ray brengen ze die hier weer niet uit!!
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 25-07-2013 om 12:09

  20. #2545

  21. #2546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Volgens bol.com komt 4 september Gremlins 1 + 2 uit
    http://www.bol.com/nl/p/gremlins-1-2...0000017740242/
    Beetje aan de dure kant. Voor 15 dollar heb je een 6 inch gizmo pluche...

  22. #2547

    Standaard

    Jezus Christus! 82 euro!! Voor die prijs koop ik voor mijn vriendin al een mooie en degelijke Swarofski ring. geen 2 "prullen" bluray's (die wellicht ook nog eens matige transfers zullen zijn) met nog een teddybeer erbij.

  23. #2548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jezus Christus! 82 euro!! Voor die prijs koop ik voor mijn vriendin al een mooie en degelijke Swarofski ring. geen 2 "prullen" bluray's (die wellicht ook nog eens matige transfers zullen zijn) met nog een teddybeer erbij.
    Dat pluche beest is van zijde gemaakt zeker. haha

  24. #2549

    Standaard

    Ik weet niet of de lijst compleet is, maar het valt me wel op dat er erg weinig catalogus titels uitkomen dit jaar, in verhouding met andere jaren. Wordt te weinig gekocht denk ik. Dan maar importeren.

  25. #2550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Volgens bol.com komt 4 september Gremlins 1 + 2 uit
    http://www.bol.com/nl/p/gremlins-1-2...0000017740242/
    Hopelijk ook een losse release zonder dat dure pluche ding zoals er in Frankrijk al bestaat (en waar de release met pluche 'maar' € 50 zal kosten). Is wel vreemd dat ze speciaal voor Benelux een Gremlins 2 uitbrengen met NL ondertitels aangezien de reeds bestaande disc deze niet heeft... Zou ook een import versie kunnen dus zijn op bol & anderen maar dat valt nog af te wachten.





    EDIT: via via vernomen dat het een box zou zijn voor Belgische markt met op Gremlins 2 enkel Franse ondertiteling (dus voor de Waalse markt). Of dit betrouwbare info is valt af te wachten dus op de release zelf.
    Laatst aangepast door Kev : 29-07-2013 om 07:32

Pagina 102 van 330 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112152202 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •