Pagina 11 van 330 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 8243 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Tot mijn grote vreugde staat de bourne trilogie op de nederlandse universal site gepland voor 19 maart 2009.

    Ik zie dit echter niet terug in deze lijst.
    The future is Blu

  2. #252

    Standaard

    Waren al de "Planet of the Apes" films niet in november voorzien?

  3. #253

    Standaard

    Klopt. Bij DVD Outlet is de box op voorraad, de losse blu-ray van deel 1 is niet op voorraad bij de fabrikant volgens de website. De andere delen zijn niet los te koop.

  4. #254

    Standaard

    De planet of the apes films is deze week uitgekomen als box-set en deel 1 geloof ik ook los.

    Juvefan,

    Heb ze toegevoegd samen met Frost/Nixon , Red Dragon en Van Helsing
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #255

    Standaard

    80 eur bij MM Eindhoven in een vreemd uitziende box
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #256

    Standaard

    Heeft iemand die boxset van "The Planet of the Apes" gekocht? Is er een groot verschil van beeld en geluidskwaliteit tussen de vorige dvdboxset?

  7. #257

    Standaard

    waar blijft de release van THE TERMINATOR???
    deel 2 is er al...
    deel 3 komt er aan (al duurt t nog wel even)

    wie weet het, zeg het maar...

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    80 eur bij MM Eindhoven in een vreemd uitziende box
    MM Arnhem gisteren gezien voor ...ik meen...59 of 69. ff bellen.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  9. #259

    Standaard

    Rechten deel 1 liggen bij MGM dacht ik. Dus die moet Fox uitbrengen, maar wanneer?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  10. #260

    Standaard

    Geen DTS HD Master Audio maar wel DTS HD HR voor "The Happening".

  11. #261

    Standaard

    Volgens dvd-home.nl zijn de batmans vervallen/uitgesteld.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  12. #262

    Standaard

    Ik hecht niet zoveel waarde aan de data van dvd-home.nl

    Volgens Warners perssite staan ze voorlopig nog gewoon gepland op 21 Januari 2009.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #263

    Standaard

    En anders zijn ze ook gewoon in Duitsland verkrijgbaar met NL subs!

  14. #264

    Standaard

    Oh, wat zie ik! Gaat BRIDGE ook blu ray? Nice.

    Nu nog A-Film!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  15. #265

    Standaard

    Ik zou maar niet te hard juigen, ze zullen waarschijnlijk gewoon 1:78:1 1080i masters gebruiken.
    OAR kan je denk ik vergeten in de meeste gevallen.

  16. #266

    Standaard

    Heb nog geen specs gezien voor de Bridge releases maar ook ik verwacht niet veel bijzonders.

    Ik heb al diverse malen aan A-Film gevraagd of er al plannen zijn voor blu-ray en het is zelfs zo erg dat ze er mij nooit een antwoord op hebben willen geven dus ik verwacht dat ze pas als een van de laatste distributeurs zullen beginnen met blu-ray.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #267

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Volgens dvd-home.nl zijn de batmans vervallen/uitgesteld.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Heb nog geen specs gezien voor de Bridge releases maar ook ik verwacht niet veel bijzonders.

    Ik heb al diverse malen aan A-Film gevraagd of er al plannen zijn voor blu-ray en het is zelfs zo erg dat ze er mij nooit een antwoord op hebben willen geven dus ik verwacht dat ze pas als een van de laatste distributeurs zullen beginnen met blu-ray.
    Geen wonder dat men niet reageerd, als je alles in twijvel terkt

  18. #268
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Geen wonder dat men niet reageerd, als je alles in twijvel terkt

    Denk dat de topic starter wel een beetje krediet verdient!
    Beetje vage reactie?


    Overigens ben ik blij dat Die Hard 3 nu eindelijk toch nog wordt uitgebracht!
    En wederom kudo's voor je moeite deze draad continue bij te houden
    Ik maak daar nog steeds dankbaar gebruik van!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-12-2008 om 18:16
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Geen wonder dat men niet reageerd, als je alles in twijvel terkt

    Ik trek helemaal niks in twijfel van distributeurs , hoe kom je daar bij dat ik dat zou doen ?

    Ik trek alleen de release-info die dvd-home.nl op hun website zetten in twijfel omdat hun stellen dat er geen batman blu-rays komen in Januari 2009 terwijl de distributeur (Warner) zegt dat ze wel komen dus mag jij tegen mij zeggen wie ik serieus moet nemen en wie niet ??!!

    Dat A-Film niet reageerd op mijn vragen is hun keuze en kan ik alleen maar respecteren ook al vind ik het jammer.

    Ik blijf mijn best doen om de meest up-to-date info te plaatsen in deze thread dus ook in 2009 sta ik weer paraat om iedereen te voorzien van alle nieuws omtrent blu-ray releases

    Ik wens iedereen dan ook hele fijne feestdagen toe en alvast veel kijkplezier voor 2009 !!!!!!!!
    Laatst aangepast door Wedlock : 21-12-2008 om 20:10
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #270
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik trek helemaal niks in twijfel van distributeurs , hoe kom je daar bij dat ik dat zou doen ?

    Ik trek alleen de release-info die dvd-home.nl op hun website zetten in twijfel omdat hun stellen dat er geen batman blu-rays komen in Januari 2009 terwijl de distributeur (Warner) zegt dat ze wel komen dus mag jij tegen mij zeggen wie ik serieus moet nemen en wie niet ??!!

    Dat A-Film niet reageerd op mijn vragen is hun keuze en kan ik alleen maar respecteren ook al vind ik het jammer.

    Ik blijf mijn best doen om de meest up-to-date info te plaatsen in deze thread dus ook in 2009 sta ik weer paraat om iedereen te voorzien van alle nieuws omtrent blu-ray releases

    Ik wens iedereen dan ook hele fijne feestdagen toe en alvast veel kijkplezier voor 2009 !!!!!!!!
    Thanks, en jij uiteraard hetzelfde
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #271

    Standaard

    Jij ook hetzelfde Wedlock!

    En bedankt dat je dit voor ons wilt doen. Top. Ik gebruik je lijst ongeveer altijd.
    The future is Blu

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik trek helemaal niks in twijfel van distributeurs , hoe kom je daar bij dat ik dat zou doen ?

    Ik trek alleen de release-info die dvd-home.nl op hun website zetten in twijfel omdat hun stellen dat er geen batman blu-rays komen in Januari 2009 terwijl de distributeur (Warner) zegt dat ze wel komen dus mag jij tegen mij zeggen wie ik serieus moet nemen en wie niet ??!!
    Dit klinkt een beetje ongenuanceerd alsof dvd-home de verkeerde informatie zelf brengt. Mogelijk heb jij een betere, informele ingang bij de distribiteur dan dvd-home. Dvd-home heeft dan weer een andere ingang, officieel via kantoor, en krijgt zodoende andere info. Meer we zien het wel in januari a.s.Ik vind de lijst hier, net als die van dvd-home goed. Enige nadeel van de lijst hier is dat de oude info verdwijnt, dan heeft dvd-home wel een voordeel.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 22-12-2008 om 00:08
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #273
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is wel algemeen bekend dat de datums van dvdhome niet altijd evengoed klopten!
    Met alle respect, maar dat is wat ikzelf, al enige tijd constateer!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #274

    Standaard

    Dat geldt voor deze lijst ook wel eens, voorbeeld Gremlins zou op 19/11 uitkomen. Zie hem niet zo gauw online te koop staan. Jewel of the Nile stond in deze lijst op zeker moment op twee verschillende data. Beide lijsten zullen een bepaalde betrouwbaarheidsmarge hebben, die in beide gevallen zal zijn bepaald door de kwaliteit van de info bron, de distribiteur. Dus ik blijf zelf gewoon beide lijsten checken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Dat geldt voor deze lijst ook wel eens, voorbeeld Gremlins zou op 19/11 uitkomen. Zie hem niet zo gauw online te koop staan. Jewel of the Nile stond in deze lijst op zeker moment op twee verschillende data. Beide lijsten zullen een bepaalde betrouwbaarheidsmarge hebben, die in beide gevallen zal zijn bepaald door de kwaliteit van de info bron, de distribiteur. Dus ik blijf zelf gewoon beide lijsten checken.
    Dat Gremlins niet uitgekomen is heeft te maken met het feit dat Warner deze release op het laatste moment heeft gecancelled zonder dat van te voren kenbaar te maken.
    Er staat dan ook onderaan de lijst : "Alle datums zijn onder voorbehoud van wijzigingen door de distributeurs."

    Ik vind jouw voorbeeld dat Jewel Of The Nile twee keer in de lijst stond wat flauw.
    Dat had puur te maken met een wijziging in datum en ik vergeten was de oude te deleten, sorry maar ik ben ook maar een mens
    Ik heb al jaren contacten met de diverse distributeurs en krijg van hun de info en van niemand anders.

    Ik ben de lijst begonnen omdat er vraag naar was naar een overzichtelijke lijst en dat is volgens mij wel aardig gelukt.
    Ik ga er echt geen oudere datums op laten staan daar dat onnodig ruimte in beslag neemt en je zo bij elke webshop kan zien welke titels er leverbaar zijn.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 11 van 330 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •