Pagina 15 van 330 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 8243 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Indeed, MI box heeft geen NL subs. Paramount is nogal zuinig met zijn subs.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  2. #352

    Standaard

    Trouwens spijtig dat ze The Fast & The Furious zonder NL subs uitbrengen, gemiste kans... en dat terwijl de subs er gewoon zijn van de DVD release.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Trouwens spijtig dat ze The Fast & The Furious zonder NL subs uitbrengen, gemiste kans... en dat terwijl de subs er gewoon zijn van de DVD release.
    Idd ik zou ook graag de box hebben met nederlandse subs maja...


  4. #354

    Standaard

    Heeft de MI-box (UK en/of USA) wel engelse subs? Bij voorkeur geen HOH.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  5. #355

    Standaard

    Kan iemand met de NL versie van Quantum Of Solace mij vertellen of er DTS-HD MA of -HR op zit?
    Ik las ergens dat het High Resloution is maar zou dat wel raar vinden.
    The future is Blu

  6. #356

    Standaard

    DTS-HD HR, helaas heb je het goed gelezen.

  7. #357

    Standaard

    Weet iemand wanneer Eternal Sunshine of the Spotless Mind uitkomt op Blu Ray?

  8. #358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Trouwens spijtig dat ze The Fast & The Furious zonder NL subs uitbrengen, gemiste kans... en dat terwijl de subs er gewoon zijn van de DVD release.
    Gaat later in het jaar komen. Ik gok dan op een box met de nieuwe F&F erbij.

  9. #359

    Standaard

    Voorlopig heeft Universal alleen losse releases gepland voor alle delen in September en deze zullen waarschijnlijk wel nl-subs hebben.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #360

    Standaard

    en iemand nieuws over Requiem for a Dream en Fightclub toevallig?

  11. #361

    Standaard

    Misschien dat ik er overheen gekeken heb maar is er al iets bekend over Once upon a time in the west.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #362

    Standaard

    Sicco :

    Requiem For A Dream heeft nog geen releasedatum noch is er enige info over een aankomende release.
    Fightclub komt misschien tegen het einde van het jaar maar dat is nog lang niet zeker.


    Dennis :

    Once Upon A Time In The West heeft ook nog geen releasedatum maar komt mogelijk ook nog dit jaar uit dus houd de lijst in de gaten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #363

    Standaard

    thanks wedlock!

  14. #364

    Standaard

    is er misschien al iets bekend of:

    Night of the Creeps
    Re-Animator
    From Beyond
    Wishmaster

    op blu-ray uitkomen?
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  15. #365

    Standaard

    Voor alle 4 de titels geen informatie.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #366

    Standaard

    Wedlock, bedankt voor je informatie!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  17. #367

    Standaard

    Iemand al wat vernomen van Heat (1995)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Iemand al wat vernomen van Heat (1995)
    Zit in de "reruchtenmolen" voor eind van dit jaar:

    Additional catalog titles we've been told to expect on Blu-ray before the end of the year from Warner and New Line include Nightmare on Elm Street, Snakes on a Plane, Sphere, Gremlins, Magnolia, Heat, Boogie Nights, Willy Wonka and the Chocolate Factory, Logan's Run, The Wizard of Oz, Gone with the Wind, The Green Mile, North by Northwest and more (all TBA).

    bron: thedigitalbits.com

    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #369

    Standaard

    Iemand al info gevonden over de release van The Abyss ?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht
    Iemand al info gevonden over de release van The Abyss ?
    The Abyss is een verhaal apart:

    Ik heb nog de Widescreen LaserDisc van The Abyss en daar wordt, door middel van een bijgeleverd blad, door James Cameron aangegeven dat hij voor de homevideo sterk de voorkeur heeft voor de beeldvullende 3:4 versie van de film, en dat de Widescreen LD als uitzondering in 2.35:1 formaat was uitgebracht bedoeld voor de gene die de film per se in het orginele Bioscoop formaat wilde hebben,....later bij de DVD heeft de zelfde rede van zijn voorkeur van de 3:4 versie er voor gezorgd dat er nooit een Anamophic widescreen versie is uitgebracht van de film.

    Nu is met de komst van HDTV en 16:9 schermen het een en ander veranderd en zie ik geen rede waarom Cameron nu niet de voorkeur voor 2.35:1 versie zou hebben, maar dat is aan de Man zelf, en James Cameron kennende kan dat nog wel even duren.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #371
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zelfs de Titanic DVD was nog letterboxed 4:3

    Aan de andere kant wel een vreemde conclusie, want de originele bron was natuurlijk 2.35:1.
    Dus zo zou hij het toch wel bedoelt hebben.
    Laserdiscs waren uiteraard allemaal 4:3 letterboxed.
    De eerste dvd's veelal ook.
    De Abyss kwam juist uit op dvd, toen men vol aan het switchen was naar anamorphic!
    Des te groter mijn terleurstelling toen! :sad:

    Het kan dus ook zijn dat Camerons voorkeur, meer de voorkeur van de studio was!
    De Terminators dvd's (ook al op BD) zijn gewoon anamorphic 16:9!
    Dan was hij toch even van zijn geloof afgestapt!

    The Abyss is wat mij betreft, wel ééntje om naar uit te kijken!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Zelfs de Titanic DVD was nog letterboxed 4:3


    Het kan dus ook zijn dat Camerons voorkeur, meer de voorkeur van de studio was!
    De Terminators dvd's (ook al op BD) zijn gewoon anamorphic 16:9!
    Dan was hij toch even van zijn geloof afgestapt!
    Nu was Cameron testijds groot voorstander van de "super 35" techniek waarmee je eenvoudig een 3:4 beeld en andere formaten kunt monteren uit de orginele filmstock, en The Abyss was een van de eerste films waarbij deze techniek werdt toegepast.
    Ik vermoed dat er tijdens de opnames van The Abyss al breed rekening is gehouden met montage naar 3:4 formaat.
    Ook T2, True Lies, en Titanic zijn met "Super 35" techniek opgenomen, maar waarschijnlijk zijn deze films weer meer gericht op het 2.35:1 formaat gefilmd en had Cameron minder moeite om deze ook in 2.35:1 formaat op homevideo uit te brengen.

    Ik kijk ook, naast The Abyss, uit naar True Lies op BD, en liever goede geremasterde HD transfers van deze films die wat tijd kosten, dan een wat vluchtig uitgebrachte BD zoals we nu bij T2 zien.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    The Abyss is een verhaal apart:

    Ik heb nog de Widescreen LaserDisc van The Abyss en daar wordt, door middel van een bijgeleverd blad, door James Cameron aangegeven dat hij voor de homevideo sterk de voorkeur heeft voor de beeldvullende 3:4 versie van de film, en dat de Widescreen LD als uitzondering in 2.35:1 formaat was uitgebracht bedoeld voor de gene die de film per se in het orginele Bioscoop formaat wilde hebben,....later bij de DVD heeft de zelfde rede van zijn voorkeur van de 3:4 versie er voor gezorgd dat er nooit een Anamophic widescreen versie is uitgebracht van de film.

    Dit blijft een vreemde redenatie. Want de versie op is dus nog steeds 2.35:1, dus er gaat dan nog veel van de informatie verloren. in de visievan Cameron verloren. Maar ook ik zit te wachten op eindelijk een goede breedbeeld versie van de film.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #374

    Standaard

    Wat kijk ik uit naar 2 september, eindelijk 'se7en' in HD !

    En ik zie ook 'Gangs Of NewYork' ik hoop dat dit een betere transfer gaat worden dan de USA, want die wordt aardig afgekraakt !

    Hierbij nog even mijn complimenten aan Wedlock voor alle tijd en moeite in het bijhouden van dit topic, Thumbs up dude !!
    Laatst aangepast door Fidelio : 15-05-2009 om 18:49
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Trouwens spijtig dat ze The Fast & The Furious zonder NL subs uitbrengen, gemiste kans... en dat terwijl de subs er gewoon zijn van de DVD release.
    Ik dacht dat ze het gewoon hetzelfde matriaal gebruikte als de hddvd versie, die heb ik wel met nl subs.

Pagina 15 van 330 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •