Pagina 169 van 330 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173179219269 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.201 tot 4.225 van 8243 worden weergegeven.
  1. #4201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb een haat-liefdeverhouding met je topic. Elke keer als ik het bekijk, huilt mijn portefeuille...
    Als het te erg is, heb ik voor die van mij vlugzout nodig.

  2. #4202

    Standaard

    Misschien kan iemand me helpen, ik vind het apart hoe de Disney animatie releases in Nederland verlopen, en hoopte dat iemand mij kon informeren over hoe die precies worden geselecteerd over welke wij wel en niet krijgen..
    Als bijvoorbeeld, we hebben de hele Lion King Trilogy op Blu Ray gekregen, evenals de hele Little Mermaid Trilogy, Brother Bear 2, Pocahontas 2, Bambi 2 en noem maar op.
    Maar en dit is de rede waarom ik niet tevreden ben, we krijgen de laatst tijd niks meer..
    Winnie the Pooh zowel de originele als de nieuwe van 2011 allebei niet op Blu Ray verkrijgbaar.
    Nu komen de Aladdin vervolgen op Blu Ray uit en ook die allebei niet verkrijgbaar,
    Beauty and the Beast Christmas, Lilo & Stitch 2, Mulan 2, 101 Dalmatians 2 in London,een heleboel andere Mickey Mouse films en Winnie the Pooh films (Tigger Movie), maar ook klassiekers als The Great Mouse Detective, Fun and Fancy Free en The Adventures of Ichabod and Mr Toad.
    Al deze Blu Rays zijn niet verkrijgbaar in Nederland op de een of andere manier...
    En ik wil graag weten en begrijpen hoe hun kiezen of bepalen welke hier blijkbaar wel op Blu Ray, en welke er niet uit komen, ik vind het heel apart.

    Mijn vraag was dan ook of iemand van jullie dit weet, of in contact kan komen met Disney om deze vraag te stellen, want op deze manier kan de collectie nooit compleet gemaakt worden, tenzij ik alles moet laten over importeren van Amerika...

    Ik hoop wat van jullie te horen!

  3. #4203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TCB97 Bekijk bericht
    Mijn vraag was dan ook of iemand van jullie dit weet, of in contact kan komen met Disney om deze vraag te stellen, want op deze manier kan de collectie nooit compleet gemaakt worden, tenzij ik alles moet laten over importeren van Amerika...

    Ik hoop wat van jullie te horen!
    Disney ziet hier al een tijdje geen toekomst meer in het uitbrengen van dvd's en blu-ray's in de benelux, enkel nog hun grote producties en Pixar films brengen ze uit. Kleinere films, (bijvoorbeeld Nightcrawler, MacFarland USA, Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day enz.) brengen in de benelux niet genoeg meer op om rendabel te zijn. Daarom worden deze enkel via VOD aangeboden. Spijtig, het begin van het einde zeg maar... Ze zouden wel ervoor mogen zorgen dat er in het buitenland een alternatief beschikbaar is met nederlandse subs en taal. Ik zou er niet meer op rekenen dat je je nederlandse collectie compleet zal kunnen maken.

  4. #4204

    Standaard

    Om toe te voegen:

    F.C. De Kampioenen 2 - Jubilee Général - 29/02
    F.C. De Kampioenen 1 & 2 Boxset - 29/02
    Black Mass - 30/03
    Strike Back: Seizoen 4 - 30/03
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 06-01-2016 om 08:31

  5. #4205

    Standaard

    @TCB97, Disney Benelux brengt de resterende titels van zowel de Disney Classics als de vervolgtitels en dergelijke niet meer uit op blu-ray. Dat werd ondertussen helaas al verscheidene malen bevestigd. Enkel nieuwe titels verschijnen nog. En dan nog niet allemaal, zoals bv. Toy Story shorts etc. Waymann ook al opmerkte, vele nieuwe films die bij ons de bioscopen niet halen, worden eveneens niet meer uitgebracht, enkel VOD. Een héél vervelende zaak voor de verzamelaars die NL spraak of zelfs simpelweg NL subs willen ... Maar er is duidelijk niemand bij de maatschappij die daar om geeft.

  6. #4206

    Standaard

    Deze titel is bij de mediamarkt al leverbaar dus behoort ook bij de releases van week 1 :


    2016 Dope (SPHE Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #4207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Om toe te voegen:

    F.C. De Kampioenen 2 - Jubilee Général - 29/02
    En laat ons hopen nu WEL van de eerste keer een Blu-ray!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #4208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Deze titel is bij de mediamarkt al leverbaar dus behoort ook bij de releases van week 1 :


    2016 Dope (SPHE Blu-Ray)
    Deze film is uit met slipcover en digital copy sinds 16/12. De andere pre order is wss de re-release in maart.

  9. #4209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En laat ons hopen nu WEL van de eerste keer een Blu-ray!
    Aangezien hij aangekondigd is komt die er dus meteen aan.

  10. #4210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Aangezien hij aangekondigd is komt die er dus meteen aan.
    Ik zal het pas geloven als ik 'm zie. Belgische producties op Bluray... het is me een zooitje!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #4211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zal het pas geloven als ik 'm zie. Belgische producties op Bluray... het is me een zooitje!
    Vooral omdat het door DFW gebeurt...

    Maar volgens de website van EIC komt de blu-ray zelfs eerder uit... 11/02 ? http://www.eic.be/dvd-blu-ray/produc...-5412012169364
    Zal wel een foutje zijn.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 07-01-2016 om 12:14

  12. #4212

    Standaard

    De blu-ray voor Life lijkt gecanceld.

  13. #4213

    Standaard

    Five Years - 23/02
    Glassland - 23/02
    Iron Fist - 23/02
    Hallow - 23/02

  14. #4214

    Standaard

    De nieuwe blu-ray releases van week 2 :


    13-01-2016 Southpaw (EONE Blu-Ray)
    13-01-2016 Ricky And The Flash (SPHE Blu-Ray)
    13-01-2016 The Perfect Guy (SPHE Blu-Ray)
    13-01-2016 The Final Girls (SPHE Blu-Ray)
    13-01-2016 Tekken 2 (SPHE Blu-Ray)
    13-01-2016 D-Train (SPHE Blu-Ray)
    13-01-2016 Joe Dirt : Beautiful Loser (Blu-Ray)
    15-01-2016 Schone Handen (DFW Blu-Ray)
    15-01-2016 Knock Knock (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #4215

    Standaard

    Om toe te voegen :

    The Visit (Universal Blu-ray) wordt uitgebracht op 16 Maart a.s

  16. #4216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Om toe te voegen :

    The Visit (Universal Blu-ray) wordt uitgebracht op 16 Maart a.s
    Komt er nog iets uit bij universal in maart ?

  17. #4217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Komt er nog iets uit bij universal in maart ?
    Geen idee, ik had speciaal naar Universal gebeld om te vragen wanneer deze uit kwam op Blu-ray, omdat ik deze graag wilde aanschaffen, en benieuwd was wanneer hij hier uit kwam (in de UK trouwens de 18e).

    Over andere releases heb ik niks gevraagd.

  18. #4218

    Standaard

    Hallo Wedlock,

    is er al meer bekend over de blu-ray van Spectre? Dit weekend heeft Mediamarkt de datum aangepast naar 2 maart 2016. Is dit correct? Of moet ik gewoon tot 25 maart met samengeknepen billen zitten?

  19. #4219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas-swa! Bekijk bericht
    Hallo Wedlock,

    is er al meer bekend over de blu-ray van Spectre. Dit weekend heeft Mediamarkt de datum aangepast naar 2 maart 2016. Is dit correct? Of moet ik gewoon tot 25 maart met samengeknepen billen zitten?
    Blijkbaar is het officieel 2 maart nu.

  20. #4220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Geen idee, ik had speciaal naar Universal gebeld om te vragen wanneer deze uit kwam op Blu-ray, omdat ik deze graag wilde aanschaffen, en benieuwd was wanneer hij hier uit kwam (in de UK trouwens de 18e).

    Over andere releases heb ik niks gevraagd.
    Ja ik ga geen 2 maanden wachten. De UK komt erin volgende week, kan is dan nog groot dat de ned subs erop staan.

  21. #4221

    Standaard

    Zou er al iets bekend zijn ivm met The Good Dinosaur ?

  22. #4222

    Standaard

    Om toe te voegen:

    Scouts Guide To The Zombie Apocalypse - 16/03 (Universal/Paramount)
    Crimson Peak - 16/03 (Universal)
    Under The Dome: The Complete Series - 23/03 (Universal/Paramount)
    Downton Abbey: Seizoen 6 - 16/03
    Downton Abbey: 1-6 - 16/03
    Five Years - 23/02 (Just Bridge)
    Glassland - 23/02 (Just Bridge)
    Iron Fist - 23/02 (Just Bridge)
    Hallow - 23/02 (Just Bridge)

  23. #4223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Downton Abbey: Seizoen 6 - 16/03
    Bedankt voor de tip.

  24. #4224

    Standaard

    Volgens bol.com en wehkamp is Ja, ik wil vervroegd van 2-3 naar 17-2

  25. #4225

    Standaard

    Om toe te voegen:

    Joy - 18/05 (Fox)

Pagina 169 van 330 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173179219269 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •