Pagina 195 van 330 EersteEerste ... 95145185191192193194195196197198199205245295 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.851 tot 4.875 van 8243 worden weergegeven.
  1. #4851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Misschien een domme vraag (Belgische series) maar komt er een blu-ray van La Trêve en Ennemi Public?

    En van T. waarschijnlijk ook niet, men reageert niet eens op mijn mailtjes?
    De enige belgische serie die op blu-ray is verschenen is Code 37 seizoen 2 en dat is alweer meer dan 5 jaar geleden... Blu-ray moet je van ons niet verwachten jammer genoeg. T. Seizoen 2 komt uit op 10/11 enkel op dvd. Wat die waalse series betreft, daar kan ik weinig over zeggen dan dat deze in vlaanderen weinig worden bekeken. De kloof tussen vlaanderen en wallonie is op televisie vlak enorm groot. Vraag me niet wat men uitzend bij onze franse vrieden, ik zou het begot niet weten. We mogen al blij zijn hier dat er nog dvd's worden uitgebracht. Segunda die de meeste uitgaves verzorgt lijkt me niet blu-ray minded en blauwe schijven van eci daar zit niemand op te wachten.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #4852

    Standaard

    Dan best op Canvas verderķijken naar La Trêve en hopen dat Ennemi Public ook ooit Vlaamse of Nederlandse tv haalt.

  3. #4853

    Standaard

    Finding Dory komt dus 02 november uit, (nogal verwarrend wanneer bol met die 16/11 komt aangelopen?) Enkele standaardboekhandels verkopen hem al. Helaas geen 3D in hun winkels. Hopelijk ook dit weekend bij Media Markt.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4854

    Standaard

    Had niet anders verwacht aangezien ik van Disney nooit een andere datum gehoord had
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #4855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Is The Neon Demon nu beschikbaar vanaf morgen? Bij bol kan ik hem niet terugvinden op blu-ray.
    The Neon Demon komt dus zeker uit vandaag, want heb deze daarnet gekocht bij Media Markt.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #4856

    Standaard

    Om toe te voegen:

    The Magnificent Seven - 24/01 (ook in UHD en steelbook)
    Sausage Party - 18/01 (ook in UHD)
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #4857

    Standaard

    Independence Day : Resurgence Ultra-HD Blu-Ray heeft Dolby Atmos en word zelfs vermeld op de cover ! Dat was wel eens anders bij Fox
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #4858
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Was bij Deadpool ook zo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #4859

    Standaard

    Niet op mijn disc in ieder geval

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Was bij Deadpool ook zo.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #4860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Was bij Deadpool ook zo.
    Nee hoor, de blu-ray van Deadpool heeft geen Dolby Atmos, helaas. Alleen de UHD-versie schijnt (onvermeld) wél Atmos te hebben,
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  11. #4861
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wedlock heeft het over de Ultra HD Blu-ray, maar ik denk dat hij doelt op het feit dat het dit keer netjes op de cover staat. Dat is inderdaad wel eens anders geweest.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #4862

    Standaard

    Daar doelde ik inderdaad op Claudio......het word voor het eerst vermeld op de cover bij Fox Ultra-HD Blu-Rays.
    Deadpool en X-Men : Apocalypse hebben Atmos op de 4k disc maar daar kom je dan alleen achter door ze af te spelen.....de hoes geeft DTS-HD MA 7.1 aan wat de gewone blu-ray heeft.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #4863

    Standaard

    Helder
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  14. #4864

    Standaard

    Al bekend of Hell or High Water een blu ray release krijgt in Nederland? Zie dat de distributie valt onder een kleine speler genaamd The Searchers (voorheen Remain in Light?), weet niet hoe zij omgaan met blu-ray releases... Iemand bekend met deze uitgever?

  15. #4865

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Al bekend of Hell or High Water een blu ray release krijgt in Nederland? Zie dat de distributie valt onder een kleine speler genaamd The Searchers (voorheen Remain in Light?), weet niet hoe zij omgaan met blu-ray releases... Iemand bekend met deze uitgever?
    Als de film het redelijk heeft gedaan voor dat soort kleine films zie ik hun wel een blu-ray uitbrengen. (Slow West, Blue Ruin, The Voices,...)
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 31-10-2016 om 10:01
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #4866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Als de film het redelijk heeft gedaan voor die soort kleine films zie ik hun wel een blu-ray uitbrengen. (Slow West, Blue Ruin, The Voices,...)
    Bedankt, dat ze in ieder geval blu ray uitbrengen geeft al hoop. Waarschijnlijk wel BD25 schijfjes en 16-bit geluid, maar we zullen afwachten...

  17. #4867

    Standaard

    De nieuwe blu-ray releases van week 44 :


    02-11-2016 Finding Dory (WDS Blu-Ray)
    02-11-2016 Finding Dory 3D (WDS Blu-Ray)
    02-11-2016 Star Wars Episode 7 : The Force Awakens 3D (WDS Blu-Ray)
    02-11-2016 Star Trek : The Animated Series (PAR Blu-Ray)
    02-11-2016 Truth (SPHE Blu-Ray)
    02-11-2016 Miles Ahead (SPHE Blu-Ray)
    02-11-2016 The Bronze (SPHE Blu-Ray)
    04-11-2016 Term Life (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #4868

    Standaard

    Is ergens een toelichting van de 2e bonusdisc van Finding Dory die je bij Bol kan krijgen. Ik zie namelijk alleen de volgende lijst: https://www.bol.com/nl/p/finding-dor...uggestedsearch

    De extra bonus disc bevat:
    - Skateboarden en schetsen met Jason Deamer
    - Dory’s thema
    - Een zware dag op het rif
    - Vissticks (bloopers)
    - 4 Aquarium animaties
    - 7 deleted scenes met introductie van Andrew Stanton
    - Finding Nemo Emoji-versie

    Ik kan bij de vette benamingen geen beeld vormen wat het precies is.

  19. #4869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is ergens een toelichting van de 2e bonusdisc van Finding Dory die je bij Bol kan krijgen. Ik zie namelijk alleen de volgende lijst: https://www.bol.com/nl/p/finding-dor...uggestedsearch

    De extra bonus disc bevat:
    - Skateboarden en schetsen met Jason Deamer
    - Dory’s thema
    - Een zware dag op het rif
    - Vissticks (bloopers)
    - 4 Aquarium animaties
    - 7 deleted scenes met introductie van Andrew Stanton
    - Finding Nemo Emoji-versie

    Ik kan bij de vette benamingen geen beeld vormen wat het precies is.
    Van blu-ray.com:

    COMPLETE LIST OF SPECIAL FEATURES:
    • Theatrical Short: "Piper" – A hungry sandpiper hatchling ventures from her nest for the first time to dig for food by the shoreline. The only problem is that the food is buried beneath the sand where scary waves roll up onto the shore.
    • Marine Life Interviews (All-New Mini Short) – Meet the inhabitants of the Marine Life Institute as they remember our favorite blue tang.
    • The Octopus That Nearly Broke Pixar – Pixar's "Team Hank" unravels the challenges, frustrations, and rewards of bringing to life the studio's crankiest and most technically complicated character ever.
    • What Were We Talking About? – This piece showcases the complex routes Dory's story took as the filmmakers worked to construct a comprehensive narrative involving a main character with short-term memory loss.
    • Casual Carpool – What's it like to commute with the voices of Marlin, Charlie, Bailey and Hank? Join "Finding Dory" writer/director Andrew Stanton as he drives Albert Brooks, Eugene Levy, Ty Burrell and Ed O'Neill to work.
    • Animation & Acting – How do you create a connection between a human audience and a fish? This behind-the-scenes look behind the curtain examines the process of constructing believable performances through a unique collaboration between the director, voice actors and animators.
    • Creature Features – The cast of "Finding Dory" share cool facts about the creatures they voice in the film.
    • Deep in the Kelp – Disney Channel's Jenna Ortega guides us on a research trip to the Monterey Bay Aquarium to show how far the "Finding Dory" crew went to make Dory's world feel real.
    • Skating & Sketching with Jason Deamer – "Finding Dory" character art director Jason Deamer talks about how he got to Pixar, how he draws the characters in the film, and how falling off a skateboard teaches you lessons you can use in art and life.
    • Dory's Theme – A spirited discussion among the composer, music editor and director of "Finding Dory" about the musical elements that shape Dory's quirky and joyful theme.
    • Rough Day on the Reef – Sometimes computers make mistakes. Here you'll see some of the funny, creepy and just plain bizarre footage the crew encountered while making "Finding Dory."
    • Audio Commentary – Director Andrew Stanton, co-director Angus MacLane and producer Lindsey Collins deliver their personal perspective on "Finding Dory."
    • Deleted Scenes (introduced by director Andrew Stanton)
      • Losing Nemo – While watching the stingray migration, Dory starts to follow two fish that remind her of her parents, leaving Nemo all alone.
      • Little Tension in Clown Town – In this alternate version of the film, Dory tries to "follow her fins" to her parents, but ends up in a strange place with even stranger fish fashion.
      • Dory Dumped – In this early version of the story, Dory's parents had short-term memory loss as well.
      • Sleep Swimming – Dory begins to talk and swim in her sleep, revealing what seem to be clues to her past.
      • Meeting Hank – Wandering the Marine Life Institute's elaborate pipe system, Dory happens upon the abode of Hank the cranky octopus.
      • The Pig – Frantically navigating the pipes of the Marine Life Institute in search of her parents, Dory crosses paths with a terrifying cleaning device.
      • Starting Over – Director Andrew Stanton presents four different versions of the movie's opening scene to illustrate the filmmakers' search for the best way to introduce Dory's backstory and to connect this new film to "Finding Nemo."
      • Tank Gang (Digital exclusive) – After a close encounter with a squid leaves them separated from Dory, Marlin and Nemo unexpectedly meet up with the Tank Gang from "Finding Nemo," who make it their mission to get to the Marine Life Institute … by any means necessary.
      • Hidden Seacrets of Finding Dory (Digital exclusive) – Take a deep dive to catch secret Easter Eggs throughout the movie. And just like Hank, they're hidden in plain sight.

  20. #4870

    Standaard

    Bedankt tmvde voor deze info. Nu zijn de extra's helder en tevens interessant.

  21. #4871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedankt tmvde voor deze info. Nu zijn de extra's helder en tevens interessant.

  22. #4872

    Standaard

    The Neon Demon in Mediamarkt Brussel gevonden, maar enkel degene met Franstalig hoesje (maar met Nederlandse ondertitels).

  23. #4873

    Standaard

    Is er al nieuws wat er met bepaalde BBC-series gaat gebeuren die voordien door A-Film werden uitgebracht? Ik had gehoopt op Just Bridge of DFW maar nog niets gehoord.

    bv. het laatste seizoen van Sherlock dat er binnenkort aankomt, alsook de resterende seizoenen van The Musketeers?

    Wat met Marvel series en Netflix originals in Nederland/Vlaanderen?
    o.a. Agent Carter (nu ook hier op TV), Luke Cage, Jessica Jones, Stranger Things, The Get Down,...

  24. #4874

    Standaard

    Geen Marvel series hier op blu-ray voor zover ik weet.

    Sherlock word door DFW uitgebracht dus als seizoen 4 uitgezonden is begin volgend jaar zal er wel een blu-ray volgen.
    The Musketeers was van A-Film maar geen idee of DFW ze overgenomen heeft.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #4875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    The Neon Demon in Mediamarkt Brussel gevonden, maar enkel degene met Franstalig hoesje (maar met Nederlandse ondertitels).
    Ze hebben dus een volledig franstalige hoes gemaakt voor Wallonië? De versie die ik heb is inderdaad volledig Nederlands.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 195 van 330 EersteEerste ... 95145185191192193194195196197198199205245295 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •