Pagina 277 van 330 EersteEerste ... 177227267273274275276277278279280281287327 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.901 tot 6.925 van 8243 worden weergegeven.
  1. #6901

    Standaard

    Veel sterkte de komende tijd! Dit topic is 1 van de redenen waarom ik nog online ben op dit forum.
    Zorg goed voor jezelf!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  2. #6902
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Quint,

    Wat een rare tijden zijn het toch? Ik hoop toch dat je straks de rust en wijsheid vindt om er uit te komen. Veel dank voor je tomeloze inzet al die jaren. Je was na al die jaren toch een beetje van ons. En met ons bedoel ik waarschijnlijk ieder forumlid van DVD.nl/Allesoverfilm.nl.

    Sterkte...

    PS: de deur is nooit dicht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #6903

  4. #6904

    Standaard

    Quint, heel veel sterkte en hopelijk kom je later als herboren terug.

  5. #6905

    Standaard

    Gezondheid blijft altijd het belangrijkste, dus heel begrijpelijk dat je een stapje terug doet.

    Sterkte en hopelijk een spoedig herstel.

  6. #6906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Veel sterkte de komende tijd! Dit topic is 1 van de redenen waarom ik nog online ben op dit forum.
    Zorg goed voor jezelf!

    Idem.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #6907

    Standaard

    Veel sterkte en een snelle beterschap, Quint!

  8. #6908

    Standaard

    Dank jullie wel voor alle berichtjes !
    Ik hoop dat ik weer er bovenop kom en daarom neem ik er de tijd voor.....

    Hoop dat ik de draad toch weer kan oppakken op termijn
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #6909

    Standaard

    Dag Quint,

    Ik volg de lijst ook al sinds de prille begindagen van de blu-ray.

    Ondanks we steeds meer op onze honger blijven zitten, en steeds minder releases krijgen.
    Niet langer de kans hebben elke serie of film te kunnen kopen, ik vind het enorm jammer.

    Ik keek vooral uit naar de minder bekende pareltjes.

    Jammer dat net deze terug verdrongen zijn naar dvd of zelfs geen fysieke release krijgen, terwijl complete misbaksels zoals Cats of Charlie's Angels wel een release krijgen met alles erop en eraan.

    Ik ga momenteel ook door een wat moeilijkere tijd.

    Mijn beste collega's met pensioen of elders werken, beste vriend aan wie ik deze hobby te danken heb ongeneeslijk ziek (op onaanvaardbare leeftijd, -50 jaar, enige 'real life'-persoon met zelfde passie voor film en muziek), ook de stress omwille van bepaalde mensen / huisdieren in directe omgeving die dagje ouder worden. En dan de wereld die steeds onverdraagzamer aan het worden is, alhoewel men graag het tegendeel beweert.

    Kortom, het lijkt dat iedere houvast en zekerheid stilaan aan het afbrokkelen is.

    Ik haal mijn kracht vooral uit wandelen/fietsen in de natuur, mijn tuin, mijn film- en muziekcollectie.

    Geniet vooral van je directe omgeving en de kleine dingen in het leven.

    De 'moderne sociale media' en het materialisme (behalve dan mijn hifi/video installatie en fiets) kunnen me gestolen worden.
    Ik zie zoveel mensen die in een leugen leven enkel om toch maar populair en geliefd te zijn bij hun (online-)vrienden.

    Geef mij dan maar de gedachte aan de nuchterheid van mijn 'oude vrienden' die gingen voor een bescheiden, maar volgens mij, veel rijker leven.

    Ik hoop dat je terug tot rust kunt komen en alles relativeren... en hopelijk nadien terug je lijst kan verderzetten!
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 21-06-2020 om 11:15

  10. #6910

    Standaard

    Hey Quint, veel sterkte. Ik wou ook even zeggen dat ik dit topic héél, maar dan ook héél erg handig vind! Het staat in mijn bookmarks en ik kijk er wekelijks een aantal keren naar om effectief te zien welke releases er uitkomen en wanneer ik deze kan gaan halen in de winkel / bestellen online.

    Het wordt dus misschien niet altijd gezegd, maar ik denk dat je weldegelijk voor héél erg veel mensen een héél erg grote hulp geweest bent met dit topic, hoor! Het zou jammer zijn moest je de indruk hebben dat er geen nood / geen interesse meer is in deze lijst, want ik ben zeker dat dit niet het geval is en héél wat mensen uw werk appreciëren.

    Maar zorg vooral dat je er terug helemaal bovenop komt! Zoals gezegd is gezondheid het allerbelangrijkste! Sterkte!

  11. #6911

    Standaard

    Ik zag dat in Frankrijk in oktober de Breaking Bad film El Camino op blu-ray uit gaat komen, al gezien op Netflix, maar de blu-ray komt er zeker in.

  12. #6912

    Standaard

    Call of the wild, probleem bij bol.com?

  13. #6913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Call of the wild, probleem bij bol.com?
    Inderdaad binnen 5 dagen 5 Euro gestegen, maar ....kijk hier even, of hier (Allebei gevonden op EAN Nummer 8717418569303)
    Laatst aangepast door TifKag : 01-07-2020 om 17:00

  14. #6914

    Standaard

    Waarom spendeer ik nog geld aan fysieke media, dat vraag ik me soms af. Wel het antwoord is simpel omdat ik zelf wil beslissen welke film ik wil kijken en niet wil wachten tot een bepaalde film of serie op een streamingdienst terecht komt.

    Maar wat is dit een frustrerende hobby aan het worden. Ik importeer enkel maar als er NL subs op de buitenlandse releases staan.

    Enkele voorbeelden van mijn frustratie:

    Bluray: Pennyworth – seizoen 1, wij krijgen enkel een DVD release
    Bluray: Short treks – UK import, op het eerste zicht geen NL subs

    DVD: Star wars resistance - seizoen 1, enkel verkrijgbaar in de US regio 1
    DVD: Animal kingdom - 4 seizoenen, 2 maar beschikbaar in NL
    DVD: Seal team - 3 seizoen, 1 maar beschikbaar in NL
    DVD: Strike back: Vendetta, uit in de UK maar totaal geen nieuws van een NL release
    DVD: The expanse - 4 seizoenen, 3 beschikbaar in NL maar het 4de seizoen zit op Amazon, dus is de vraag gaan we daar ooit een NL DVD release van krijgen

    Voor mij en vooral de gezinsleden zijn NL subs zeer belangrijk dus wordt het op deze manier heel moeilijk omdat importeren geen optie is.


    Tot voor kort bracht men in sommige gevallen enkele seizoenen uit op Bluray en ging met dan verder met DVD releases, Orange is the new black is hier een mooi voorbeeld van of deed men het andersom, Boardwalk empire bijvoorbeeld. Seizoen 1 enkel op DVD en de rest ook op Bluray beschikbaar.

    Nu gaat men zelfs nog een stap verder, series op DVD uitbrengen en na enkele seizoenen gewoon stoppen.

    De frustratie is bij mij zeer hoog op dit moment.

  15. #6915

    Standaard

    Ik deel je frustratie, Ron.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #6916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Inderdaad binnen 5 dagen 5 Euro gestegen, maar ....kijk hier even, of hier (Allebei gevonden op EAN Nummer 8717418569303)
    Of anders bij Amazon UK https://www.amazon.co.uk/Call-Wild-B...s%2C145&sr=1-3

    met NL subs

  17. #6917

    Standaard

    Toch even een kleine update



    De releases van weken 25-26-27-28 :


    17-06-2020 Birds Of Prey (WB Blu-Ray)
    17-06-2020 Birds Of Prey UHD (WB Blu-Ray)
    17-06-2020 Richard Jewell (WB Blu-Ray)
    19-06-2020 Jojo Rabbit (FOX Blu-Ray)
    20-06-2020 Light Of My Life (TS Blu-Ray)
    26-06-2020 Onward (WDS Blu-Ray)
    26-06-2020 Call Of The Wild (FOX Blu-Ray)
    26-06-2020 Call Of The Wild UHD (IMPORT) (FOX Blu-Ray)
    01-07-2020 Sonic The Hedgehog (PAR Blu-Ray)
    01-07-2020 Sonic The Hedgehog UHD (PAR Blu-Ray)
    01-07-2020 Bloodshot (SPHE Blu-Ray)
    01-07-2020 Bloodshot UHD (SPHE Blu-Ray)
    01-07-2020 Little Women (SPHE Blu-Ray)
    01-07-2020 Fantasy Island 2020 (SPHE Blu-Ray)
    01-07-2020 Judy (WWENT Blu-Ray)
    01-07-2020 Cats (UNI Blu-Ray)
    01-07-2020 Ronin 47 UHD (UNI Blu-Ray)
    01-07-2020 Top Gun UHD (PAR Blu-Ray)
    01-07-2020 War Of The Worlds UHD (PAR Blu-Ray)
    08-07-2020 Wedding Year (TS Blu-Ray)
    08-07-2020 Monty Python's Flying Circus (SPHE Blu-Ray)
    10-07-2020 The Courier (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #6918

    Standaard

    You are amazing, Wedlock!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #6919

    Standaard

    Smooth Ron, ook hier veel frustratie.

    Trouwens in het buitenland ook steeds meer dvd-only of helemaal niets.

    Ik wil ook mijn films en series bezitten.

    We gaan stilaan terug naar een tijd waar anderen willen controleren wat we moeten bekijken, voor ons censureren en blokkeren. De hypocriete Amerikanen hoeven mij niet komen dicteren wat goed of slecht is.

    Waarom kan men gewoon de films niet downloaden in kwaliteit naar keuze, als men dan toch van de schijfjes af wil. Een systeem zoals qobuz voor muziek?

    Op iTunes is er ook veel te veel niet beschikbaar in onze regio, en bij Apple maak ik me toch ook zorgen over drm, beeld- en audiokwaliteit.

  20. #6920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Smooth Ron, ook hier veel frustratie.

    Trouwens in het buitenland ook steeds meer dvd-only of helemaal niets.

    Ik wil ook mijn films en series bezitten.

    We gaan stilaan terug naar een tijd waar anderen willen controleren wat we moeten bekijken, voor ons censureren en blokkeren. De hypocriete Amerikanen hoeven mij niet komen dicteren wat goed of slecht is.

    Waarom kan men gewoon de films niet downloaden in kwaliteit naar keuze, als men dan toch van de schijfjes af wil. Een systeem zoals qobuz voor muziek?

    Op iTunes is er ook veel te veel niet beschikbaar in onze regio, en bij Apple maak ik me toch ook zorgen over drm, beeld- en audiokwaliteit.
    België is ook buitenland

  21. #6921

    Standaard

    Komt Hitchcock-collection bij ons ook op uhd?

  22. #6922

    Standaard

    Nieuwe Bud Spencer / Terence Hill box dit najaar?

    In Duitsland ook nieuwe titels.

  23. #6923

    Standaard

    Nieuwe Blu-Ray releases van weken 29-30:


    15-07-2020 The Invisible Man (UNI Blu-Ray)
    15-07-2020 The Invisible Man UHD (UNI Blu-Ray)
    15-07-2020 Emma (UNI Blu-Ray)
    15-07-2020 The Lighthouse (UNI Blu-Ray)
    15-07-2020 Like A Boss (PAR Blu-Ray)
    15-07-2020 The Operative (RIL Blu-Ray)
    22-07-2020 Dark Waters (WWENT Blu-Ray)
    22-07-2020 Queen & Slim (WWENT Blu-Ray)
    22-07-2020 The Turning (WWENT Blu-Ray)
    24-07-2020 Money Plane (DFW Blu-Ray)
    24-07-2020 Fukushima 50 (DFW Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #6924

    Standaard

    Ik zie gravity op uhd bij de verwachte releases staan. Wat een mooi vooruitzicht!

  25. #6925
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthonie Bekijk bericht
    Ik zie gravity op uhd bij de verwachte releases staan. Wat een mooi vooruitzicht!
    Voor welke maand? Oktober/november zeker?

Pagina 277 van 330 EersteEerste ... 177227267273274275276277278279280281287327 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •