Pagina 283 van 330 EersteEerste ... 183233273279280281282283284285286287293 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.051 tot 7.075 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7051

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Even terug komend op Greenland.....

    Ik heb even contact gehad met The Searchers en begrepen dat de release van 16 December alleen voor België bestemd is en dat een Nederlandse release waarschijnlijk pas in April 2021 zal plaats vinden.
    Heb aangegeven dat bol.com stelt dat hun de release van 16 December aan Nederlandse klanten gaan verkopen maar daar heb ik geen reactie op gehad.......afwachten dus wat bol.com zal doen op 16 December.
    Waarom slapende honden wakker maken?

  2. #7052

    Standaard

    [QUOTE=DVD Watcher;2083633]Waarom slapende honden wakker maken?[/QUOTE

    ja, waarom????
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #7053

    Standaard

    [QUOTE=Pieter Kleine;2083635]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waarom slapende honden wakker maken?[/QUOTE

    ja, waarom????
    Ik vind dat onbegrijpelijk. Gun ons ook de kans om de film eerder te hebben zou ik denken. Nu is de kans groot dat ze hem gaan blokkeren of iets dergelijks, omdat die boodschap nu is doorgegeven aan de uitgever. Waarom in hemelsnaam ga je dat zeggen Wedlock?? Gun je ons de uitgave ''wel eerder''?

  4. #7054

    Standaard

    Ja.....Sorry Wedlock, dat vind ik ook niet echt netjes, iedereen stelt je werk zeer op prijs, Maar................
    Ik vroeg alleen of er iemand wist of hij ook in Nederland uitkomt, en dat blijkt nu April te zijn.

    Ik heb niet gevraagd of je iemand een oor aan wil naaien.
    Laatst aangepast door TifKag : 30-11-2020 om 17:06

  5. #7055

    Standaard

    Whoehahahahaha mag ik even lachen !!

    Bol.com en Bookspot hebben allebei netjes op hun website staan dat deze release ALLEEN voor België is en aangezien ze nog niks geleverd hebben aangezien
    de release pas op 16 December is kunnen jullie ook niet weten of ze de disc ook daadwerkelijk gaan verzenden aan klanten in Nederland.
    Nee sorry maar jullie trekken veel te vroeg een conclusie dat jullie geleverd krijgen alleen maar omdat een medewerker van een callcenter buiten bol.com dat zegt.....

    Ik vind jullie opmerkingen raar en beledigend !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #7056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Whoehahahahaha mag ik even lachen !!

    Bol.com en Bookspot hebben allebei netjes op hun website staan dat deze release ALLEEN voor België is en aangezien ze nog niks geleverd hebben aangezien
    de release pas op 16 December is kunnen jullie ook niet weten of ze de disc ook daadwerkelijk gaan verzenden aan klanten in Nederland.
    Nee sorry maar jullie trekken veel te vroeg een conclusie dat jullie geleverd krijgen alleen maar omdat een medewerker van een callcenter buiten bol.com dat zegt.....

    Ik vind jullie opmerkingen raar en beledigend !
    Ik beledig jou helemaal niet, vroeg alleen waarom slapende honden wakker maken. Dat is een vraag en geen belediging! Jij zegt in je laatste zin raar en beledigend!. Nou sorry, maar dat whoehahahaha van in het begin, is meer iets wat past bij een kind, niet bij een volwassene. Dat vind ik dan raar.

    Maar nogmaals: Ik stelde gewoon een vraag en heb je geen enkele keer beledigd kerel!

  7. #7057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Whoehahahahaha mag ik even lachen !!

    Ik vind jullie opmerkingen raar en beledigend !
    Jij lacht ons uit, en vind ONS beledigend, Nogmaals het was niet nodig geweest on hen hiervan op de hoogte te stellen.
    Ik verwacht ook geen levering, maar ga geen distributeur op de hoogte stellen.

    Daar zijn woorden voor die verder gaan dan degene die wij hier gebruiken.

    En als je dan toch bezig bent over een uitgave van "The Searchers" had je ze ook kunnen vragen waarom ze een 4K uitgave van "The Doorman" op de markt zetten ZONDER HDR

    Laat dat verhaal van Greenland maar rusten, anders word het een nare discussie,
    En als je je door mijn woorden beledigd voelt......Sorry !!!
    Laatst aangepast door TifKag : 30-11-2020 om 18:18

  8. #7058

    Standaard

    Pfff, wat een gedoe om de zoveelste Amerikaanse rampenfilm. Kunnen jullie dan echt niet een paar maanden wachten? Hoe erg is dat, mensen? Er zijn echt belangrijkere dingen op dit moment.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #7059

    Standaard

    @DVD Watcher :

    Het zijn wel degelijk beledigende woorden kerel door die vraag te stellen en dat ik dan vervolgens niks zou mogen vragen aan een bedrijf die gaat over de release van hun product.
    Jij bepaald dat namelijk niet maar ik zelf als de volwassen kerel die ik ben.

    Jullie gaan helemaal uit je dak voor iets heel onzinnigs namelijk omdat je een paar maanden langer moet wachten op een film.
    waar gaat het over zeg ?! Dat noem ik kinderachtig en daar moet ik dan om lachen want het is ook lachwekkend om zo’n vraag te stellen.
    Bovendien misschien heb je wel geluk en krijg je de disc gewoon dus allemaal energie verspilling om niks.

    @Tifkag:

    hetzelfde geldt voor jou zoals ik hierboven al aan DVD Watcher heb geschreven.....

    Je haalt er nu iets bij met The Doorman wat helemaal niks met Greenland te maken heeft.
    Alleen maar omdat je boos bent op mij en daar ga ik dus ook geen verdere reactie op geven.
    Laatst aangepast door Wedlock : 30-11-2020 om 20:38
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #7060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht

    @Tifkag:

    hetzelfde geldt voor jou zoals ik hierboven al aan DVD Watcher heb geschreven.....

    Je haalt er nu iets bij met The Hangman wat helemaal niks met Greenland te maken heeft.
    Alleen maar omdat je boos bent op mij en daar ga ik dus ook geen verdere reactie op geven.
    Ik heb al gezegd dat ik het onderwetp Greenland verder laat rusten, en sorry gezegd !

    BTW het was The Doorman en niet The Hangman

  11. #7061

  12. #7062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Seizoen 8 van Arrow schijnt op 13 januari te komen.

    https://www.serietotaal.nl/nieuws/13...blu-ray-en-dvd
    Klopt!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #7063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Seizoen 8 van Arrow schijnt op 13 januari te komen.

    https://www.serietotaal.nl/nieuws/13...blu-ray-en-dvd
    Ben helaas na het derde seizoen afgehaakt. Vond het toch teveel van hetzelfde worden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #7064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ja.....Sorry Wedlock, dat vind ik ook niet echt netjes, iedereen stelt je werk zeer op prijs, Maar................
    Ik vroeg alleen of er iemand wist of hij ook in Nederland uitkomt, en dat blijkt nu April te zijn.

    Ik heb niet gevraagd of je iemand een oor aan wil naaien.
    Tikje naïef als je werkelijk denkt dat een grote distributeur zijn zaakjes niet op orde heeft, en door één enkel mailtje opeens zijn release zou uitstellen.... En vervolgens mensen te beschuldigen van "oor aannaaien" is wel erg flauw. Grow up zeg. Waar maak je je druk om. Dan pak je in de tussentijd je Legodoos en verzin je even iets anders...

    Laat je niet gek maken hoor Wedlock...
    Laatst aangepast door John Tak : 07-12-2020 om 22:46
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  15. #7065

    Standaard

    Zal niet gebeuren hoor John

    Ik heb mijzelf ondertussen getrakteerd door de 4K disc van Greenland via vrienden uit Scandinavië te laten meenemen.....deze komt daar als het goed is op 14 December uit

    greenland_4k_ultra_hd_blu-ray_nordic-55938766-.jpg
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #7066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Zal niet gebeuren hoor John

    Ik heb mijzelf ondertussen getrakteerd door de 4K disc van Greenland via vrienden uit Scandinavië te laten meenemen.....deze komt daar als het goed is op 14 December uit

    greenland_4k_ultra_hd_blu-ray_nordic-55938766-.jpg
    Leuke film, heb hem al een paar x gezien. Wel raar dat ie hier alleen op Blu-ray uitkomt. Je zou toch verwachten bij een film als deze, dat ze deze ook als 4K schijf zouden uitbrengen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-12-2020 om 01:20

  17. #7067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Leuke film, heb hem al een paar x gezien. Wel raar dat ie hier alleen op Blu-ray uitkomt. Je zou toch verwachten bij een film als deze, dat ze deze ook als 4K schijf zouden uitbrengen.
    Echt, de 4K-markt in Nederland is te verwaarlozen klein en absoluut niet rendabel genoeg. Ik krijg soms de indruk dat de enigen die in Nederlandse (web)shops dit soort producten kopen allemaal leden van dit forum zijn. En zo spectaculair zijn de verschillen tussen Blu-ray en UHD nu ook weer niet, zeker niet bij recente titels. We mogen al blij zijn dat er nog zoveel 4K-titels hier te verkrijgen zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #7068

    Standaard

    Het is in Nederland inderdaad geen grote markt maar als alleen die paar mensen 4k schijfjes zouden kopen dan werden er echt geen nieuwe discs meer uitgebracht want dat is dan een verspilling van geld.
    Daarnaast het grote voordeel is dat 4k discs HDR hebben en vrijwel altijd een Atmos/DTSX soundtrack bevatten wat de gewone blu-ray dan vaak niet heeft.

    Uiteindelijk zal fysieke media grotendeels verdwijnen omdat streaming het medium is waar de meeste mensen gebruik van maken omdat ze beeldkwaliteit of mooi geluid niet zo belangrijk vinden ten opzichte van gemak.
    Ik persoonlijk ben gefascineerd door het medium van Kaleidescape, het is geen streaming maar je download de film op de harde schijf van de speler en speelt hem af in de resolutie die jij wil dus FullHD of 4k met HDR.
    Disney titels op de Kaleidescape store zijn beter van kwaliteit dan de 4k discs, Avengers : Endgame bijvoorbeeld staat op een 66 GB disc terwijl de versie op de Kaleidescape store 110 GB is !!
    Nadeel van dit merk is dat de speler hartstikke duur is, een speler met een 6 TB opslag kost ruim 7.000 euro en is dus meer voor de high-end markt bedoeld.

    Greenland komt overigens pas op 09 Februari 2021 uit in de US en het is nog niet duidelijk of hun een 4k disc krijgen aangezien de studio die deze film gemaakt heeft (STX Films) van al hun films maar 2 4k discs heeft uitgebracht (The Gentlemen en Hustlers) via Universal.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #7069

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Disney titels op de Kaleidescape store zijn beter van kwaliteit dan de 4k discs, Avengers : Endgame bijvoorbeeld staat op een 66 GB disc terwijl de versie op de Kaleidescape store 110 GB is !!
    110GB! Dat gaat al richting DCP hoeveelheden. Ik dacht altijd dat disk het beste was dat mogelijk is voor normale consumenten. Met die prijzen ben ik ook nog niet in de markt voor Kaleidoscape.
    The future is Blu

  20. #7070

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Tikje naïef als je werkelijk denkt dat een grote distributeur zijn zaakjes niet op orde heeft, en door één enkel mailtje opeens zijn release zou uitstellen.... En vervolgens mensen te beschuldigen van "oor aannaaien" is wel erg flauw. Grow uo zeg. Waar maak je je druk om. Dan pak je in de tussentijd je Legodoos en verzin je even iets anders...

    Laat je niet gek maken hoor Wedlock...
    Al dat gedoe over een hele matige film (heb 'm op amazon prime gezien)....

  21. #7071

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 50:


    11-12-2020 Arrow : Seizoen 7 (WB Blu-Ray)
    11-12-2020 Perry Mason : Seizoen 1 (WB Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #7072

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Tikje naïef als je werkelijk denkt dat een grote distributeur zijn zaakjes niet op orde heeft, en door één enkel mailtje opeens zijn release zou uitstellen.... En vervolgens mensen te beschuldigen van "oor aannaaien" is wel erg flauw. Grow uo zeg. Waar maak je je druk om. Dan pak je in de tussentijd je Legodoos en verzin je even iets anders...

    Laat je niet gek maken hoor Wedlock...
    Amen. Helemaal mee eens John. Wedlock doet fantastisch werk met deze topic, en hem dan op deze manier behandelen is op z'n minst een beetje aan de respectloze kant.
    En dat allemaal voor zo'n zeer matige film als deze (heb 'm via Prime Video bekeken toe 'ie daar uitkwam en viel mij persoonlijk nogal tegen, maar smaken verschillen natuurlijk). Keep up the good work Wedlock.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  23. #7073

    Standaard

    Gaat Mulan ook een release krijgen? Kan er niks over vinden namelijk.

  24. #7074

    Standaard

    Daar is nog niks definitiefs over bekend helaas.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #7075

    Standaard

    ik heb op vrijdag bij boekenvoordeel greenland gekocht op blu-ray voor 12,99

Pagina 283 van 330 EersteEerste ... 183233273279280281282283284285286287293 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •