Pagina 291 van 330 EersteEerste ... 191241281287288289290291292293294295301 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.251 tot 7.275 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7251

    Standaard

    Eind augustus brengt The Searchers de eerste Austin Powers op blu-ray uit ontdek ik net. Dat is nieuw voor Nederland.
    The future is Blu

  2. #7252

    Standaard

    The Searchers hebben een deal gesloten met Resurgence, hopelijk volgen er nog meer catalogus-titels na Austin Powers.

  3. #7253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    The Searchers hebben een deal gesloten met Resurgence, hopelijk volgen er nog meer catalogus-titels na Austin Powers.
    Is die catalogus ergens in te zien? Google levert niets op. Vooral hits over de tweede Independence Day film.
    The future is Blu

  4. #7254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Eind augustus brengt The Searchers de eerste Austin Powers op blu-ray uit ontdek ik net. Dat is nieuw voor Nederland.
    En ik heb juist de nieuwe UK uitgave aangeschaft. Heel mooie transfer en leuke extra s maar geen enkele ondertiteling. Benieuwd of onze uitgave extra s gaat krijgen, maar wellicht zal dat niet het geval zijn.

  5. #7255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Eind augustus brengt The Searchers de eerste Austin Powers op blu-ray uit ontdek ik net. Dat is nieuw voor Nederland.
    Legionnaire van Jean Claude Van Damme verschijnt ook eind augustus. Maar weet niet of dit van The Searchers is.

  6. #7256

    Standaard

    Dit lijken me de eerste catalogus-titels te zijn van The Searchers in samenwerking met Resurgence Media:

    Dances with Wolves 25/08/2021, blu-ray 11,99€
    Austin Powers - International Man of Mystery, 25/08/2021, blu-ray, 11,99€
    Legionnaire 25/08/2021, blu-ray, 11,99€

    Volgende keer Point Break?

  7. #7257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dit lijken me de eerste catalogus-titels te zijn van The Searchers in samenwerking met Resurgence Media:

    Dances with Wolves 25/08/2021, blu-ray 11,99€
    Austin Powers - International Man of Mystery, 25/08/2021, blu-ray, 11,99€
    Legionnaire 25/08/2021, blu-ray, 11,99€

    Volgende keer Point Break?

    The Searchers heeft haar catalogus gevoelig uitgebreid, nadat het zopas een library deal sloot met Resurgence Media. Onder de vleugels van Resurgence bevinden zich onder meer de legendarische collecties van Capitol Library, Franchise Library en RKO Pictures. Het betreft de eerste grote library deal in het intussen zesjarig bestaan van The Searchers tijdens dewelke het aan een catalogus bouwde met moderne klassiekers als ‘Hell or High Water’, ‘Wind River’, ‘I Tonya’, ‘Jackie’, ‘Promising Young Woman’ en ‘Greenland’. Deze reeks wordt nu dus uitgebreid met een aantal all-time favorites.
    De samenwerking met Resurgence omvat bijna honderd films waaronder actie-klassieker ‘Point Break’, zevenvoudig Oscarwinnaar ‘Dances With Wolves’, Ryan Gosling’s grote doorbraak ‘Half Nelson’, Spike Lee’s box-office hit ‘Malcolm X’ en Kirsten Dunst evergreen ‘Drop Dead Gorgeous’.
    Availability en release dates zijn op te vragen bij je gebruikelijke contactpersoon bij The Searchers.

  8. #7258

    Standaard

    The Searchers doen blijkbaar ook de distributie van een aantal Amazon Prime-producties.

    El Cid Seizoen 1 & 2 mogen ze alvast ook op blu-ray uitbrengen.

  9. #7259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    The Searchers doen blijkbaar ook de distributie van een aantal Amazon Prime-producties.

    El Cid Seizoen 1 & 2 mogen ze alvast ook op blu-ray uitbrengen.

    Ik ben vooral benieuwd of ze voor Dances with Wolves the extended cut gaan uitbrengen en ook welke catalogustitels ze nog allemaal hebben binnengelijfd. The Searchers zijn een beetje wat A-film vroeger was.

  10. #7260

    Standaard

    Geen 4K editie van de Sergio Leone westerns bij ons?

  11. #7261

    Standaard

    Hallo, kan iemand mij vertellen wanneer No time to die een keer verschijnt op blu ray? Bij voirbaat dank!

  12. #7262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Hallo, kan iemand mij vertellen wanneer No time to die een keer verschijnt op blu ray? Bij voirbaat dank!
    Die zal eerst nog in de bioscoop uitkomen. Hou rekening met het 1e kwartaal volgend jaar als de bioscooprelease dit jaar doorgaat.

  13. #7263

    Standaard

    Lang wachten nog dus bedank voor de info

  14. #7264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Hallo, kan iemand mij vertellen wanneer No time to die een keer verschijnt op blu ray? Bij voirbaat dank!
    14 Januari 2022 (Amerika), of anders Februari of Maart wordt de releasedatum in Amerika in Ieder geval. Dus hier zal ie dan ook waarschijnlijk rond die koers gaan verschijnen.

  15. #7265

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 31:


    04-08-2021 Batman : The Long Halloween Part 02 (WB Blu-Ray)
    06-08-2021 In The Mood For Love (EYE Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #7266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Er komt geen 3 disc versie van Godzilla VS Kong welke nu een datum heeft in Nederland en wel 15 September 2021.
    Het betreft een 2 disc release met 4k disc en standaard Blu-Ray.


    Bijlage 12090

    Blijft wel vreemd hé? In Frankrijk is er wel een 3 disc versie met 4K, Blu-ray 3D en Blu-ray discs in een steelbook versie van deze film en al gereleased ook. Alle 3 de schijven zijn Nederlands ondertiteld, en er staat een Nederlandse Overview en text op de opgeplakte slipcover.
    Blijft toch een beetje raar die release strategie van WB....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  17. #7267

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer DC's Legends of Tomorrow Seizoen 5 en DC's Stargirl Seizoen 1 bij ons gereleased worden?

  18. #7268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Iemand enig idee wanneer DC's Legends of Tomorrow Seizoen 5 en DC's Stargirl Seizoen 1 bij ons gereleased worden?
    Stargirl seizoen 1 is al lang uit. Je bedoelt wellicht seizoen 2.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #7269

    Standaard

    In Benelux? Nog nooit stargirl gevonden...

  20. #7270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Iemand enig idee wanneer DC's Legends of Tomorrow Seizoen 5 en DC's Stargirl Seizoen 1 bij ons gereleased worden?
    Legends of Tomorrow - seizoen 5 komt op 31 December uit (op DVD!) : https://www.tvserieshop.be/nl/legend...seizoen-5.html & Stargirl - seizoen 1 is al uit op DVD: https://www.tvserieshop.be/nl/stargirl-seizoen-1.html

  21. #7271

    Standaard

    Geen van beiden op blu-ray meer?

  22. #7272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Geen van beiden op blu-ray meer?
    Blijkbaar niet, maar in Engeland zijn beide bv wel uitgebracht op Blu-ray.

    Stargirl - Season 1: https://www.amazon.co.uk/Stargirl-Th...A3P5ROKL5A1OLE

    Legends of Tomorrow - The Complete Fifth Season: https://www.amazon.co.uk/Legends-of-...A3P5ROKL5A1OLE

  23. #7273

    Standaard

    Toevallig zag ik net op de Warner pers site dat DC Legends Of Tomorrow Seizoen 5 op 22 September op Blu-Ray uit komt.

    BX%20fake%20packshot%20DC%20Legends%20of%20Tomorrow%20S5%20BD.jpg
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #7274

    Standaard

    Was jij niet met vakantie?
    Geniet ervan, na de vakantie reageren mag ook
    Maar ik ben wel heel blij met het Legends nieuws, laten we hopen dat Stargirl ergens in Europa toch nog een release krijgt met NL ondertitels.

  25. #7275

    Standaard

    ik ben met vakantie maar ik dacht laten we ff snel wat mensen blij maken met dit nieuws
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 291 van 330 EersteEerste ... 191241281287288289290291292293294295301 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •