Pagina 3 van 330 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 8243 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Daar is nog niks over bekend Sparky.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Daar is nog niks over bekend Sparky.
    Toch wel, volgens de nederlandstalige site van Fox:

    Oktober 2008

    01 Stargate Continuum

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timbel Bekijk bericht
    Toch wel, volgens de nederlandstalige site van Fox:

    Oktober 2008

    01 Stargate Continuum
    Dat gaat over de DVD. Dat wil nog niet direct zeggen dat hij ook op Blu-ray uitkomt.
    The future is Blu

  4. #54

    Standaard

    Ik heb nog geen bevestiging van Fox gehad dat Stargate op blu-ray verschijnt.
    Mocht dit nog wel gebeuren dan vermeld ik hem op de lijst.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb nog geen bevestiging van Fox gehad dat Stargate op blu-ray verschijnt.
    Mocht dit nog wel gebeuren dan vermeld ik hem op de lijst.
    thanks :d

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Dat gaat over de DVD. Dat wil nog niet direct zeggen dat hij ook op Blu-ray uitkomt.

    Sparky vroeg naar de DVD-release niet de BD

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timbel Bekijk bericht
    Sparky vroeg naar de DVD-release niet de BD
    Als je zijn link had gevolgd dan het je kunnen zien dat hij Blu-ray bedoelde.

    http://www.amazon.com/Stargate-Conti...2656001&sr=8-2

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timbel Bekijk bericht
    Sparky vroeg naar de DVD-release niet de BD
    oh ja sorry ik bedoelde de bluray

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpArkY Bekijk bericht
    oh ja sorry ik bedoelde de bluray
    Ja daar ging ik al van uit. Anders zou je in het verkeerde topic zitten.
    The future is Blu

  10. #60

    Standaard

    Bij deze wil ik meneer Wedlock even bedanken voor dit fijne topic !!

    Ik kijk elke week wel een paar keer om te zien of er nog nieuwe releases aankomen.

    Ik hoop dan ook dat dit topic nog lang zal worden bijgehouden, hierbij alvast een blijk van waardering
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  11. #61

    Standaard

    http://www.stichtingblu-ray.nl/news.php?id=21

    Hier hebben ze het over 'The Shawshank Redemption' op blu-ray voor deze zomer. Weet iemand hier meer van?
    The future is Blu

  12. #62

    Standaard

    In Amerika word de film in November op Blu-Ray verwacht welke door Warner verdeeld zal worden.
    In Nederland heeft Universal de rechten en die heeft geen plannen voor deze titel voor zover ik weet.

    Fidelio, graag gedaan hoor
    Er zijn gisteren en vandaag weer heel veel titels toegevoegd aan de lijst waaronder nieuwe Warner, Buena Vista, Fox en Dutch FilmWorks titels dus enjoy !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #63

    Standaard

    Volgens mij zijn die rechten hier overgegaan naar DFW (of IDF). Die heeft de laatste versie van Shawshank onder het label assential cinema uitgebracht (met remastered beeld en DD 5.1, wel extraloos).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #64

    Standaard

    IMDB heeft het nog over Universal:

    http://www.imdb.com/title/tt0111161/companycredits

    Ik denk dat het maar importeren wordt.
    The future is Blu

  15. #65

    Standaard

    IMDB zegt veel, maar niet alles. Ik denk dat ik voor de US release ga van Warner of wacht op een DTS-HD release van DFW/Universal of uit de UK/Duitsland/France.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #66

    Standaard

    Is er al eens iets meer bekend of/wanneer A-Film, RCV en Paradiso met blu-ray gaan beginnen?

    Ik heb laatst nl. een interview met Peter Jackson gelezen en daarin werd gezegd dat ze bezig zijn met een HD-tranfer van de LOTR trilogie. Dit zal dus wel een release worden ergens in 2009.
    Maar aangezien de rechten hier bij A-Film liggen, zullen die, zoals het er nu naar uitziet, niet in Nederland (Benelux) uitgebracht worden.

  17. #67

    Standaard

    Er is over geen van de drie distributeurs iets bekend over wanneer ze blu-ray zullen gaan doen.

    Ik denk dat A-Film wel de Lord Of The Rings films uit zal willen brengen op blu-ray maar dat moet de tijd leren.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rolo71 Bekijk bericht
    Is er al eens iets meer bekend of/wanneer A-Film, RCV en Paradiso met blu-ray gaan beginnen?

    Ik heb laatst nl. een interview met Peter Jackson gelezen en daarin werd gezegd dat ze bezig zijn met een HD-tranfer van de LOTR trilogie. Dit zal dus wel een release worden ergens in 2009.
    Maar aangezien de rechten hier bij A-Film liggen, zullen die, zoals het er nu naar uitziet, niet in Nederland (Benelux) uitgebracht worden.
    Geen van deze maatschappijen is momenteel van plan om iets dit jaar op BD uit te brengen. Reden: de markt voor HD is te klein en de kosten voor BD zijn te hoog.

    Eeven wat aanvullende informatie.
    Voor elke medium m.b.t. het uitbrengen van een film moeten de rechten worden vast gelegd. Dus bioscoop, tv, verhuur, koop en in SD en HD.
    Dit houd in dat dat een maatschappij de rechten voor DVD heeft, deze niet automatisch ook voor HD heeft...
    Laatst aangepast door Hombre : 26-06-2008 om 13:05

  19. #69
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Geen van deze maatschappijen is momenteel van plan om iets dit jaar op BD uit te brengen. Reden: de markt voor HD is te klein en de kosten voor BD zijn te hoog.

    Eeven wat aanvullende informatie.
    Voor elke medium m.b.t. het uitbrengen van een film moeten de rechten worden vast gelegd. Dua bioscoop, tv, verhuur, koop en in SD en HD.
    Dit houd in dat dat een maatschappij de rechten voor DVD heeft, deze niet automatisch ook voor HD heeft...
    Dat zou te mooi zijn om waar te zijn.
    Ik heb het namelijk niet zo op distributeurs.
    Ik heb liever dat de studio's ze zelf uitbrengen.
    Zitten we niet met beginners schoonheidsfoutjes, en zullen ze er sneller zijn
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #70

    Standaard

    Ik had vernomen dat Warner Bros de LOTR Trilogy zouden gaan verzorgen.
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fidelio Bekijk bericht
    Ik had vernomen dat Warner Bros de LOTR Trilogy zouden gaan verzorgen.
    Dat zou heel goed mogelijk zijn, want New Line is een onderdeel van Warner, maar wel in de VS. Maar ik denk niet dat A-Film de rechten voor HD bezit.

    Andere vraag, is dit wat jij hebt gehoord een VS of Nederlandse wensgedachte gerucht.
    Laatst aangepast door Hombre : 26-06-2008 om 13:08

  22. #72

    Standaard

    Iets bekend over een 'The Fifth Element (remastered)' blu-ray uitgave in Nederland? In de USA is deze, regio-vrij, uitgegeven door Sony.

  23. #73

    Standaard

    Niks over bekend , overigens word de film hier door Walt Disney Home Entertainment uitgebracht.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Niks over bekend , overigens word de film hier door Walt Disney Home Entertainment uitgebracht.
    Nee Disney heeft de rechten van deze film niet meer.

    Deze liggen nu bij Paramount en die was van plan deze uit te brengen op HD-DVD.
    Of dit nu BD zal gaan worden???? Is nog de vraag.

  25. #75

    Standaard

    Volgens mij heeft Paramount de rechten nooit gehad en zijn plannen voor een HD-DVD altijd geruchten gebleven.

    Volgens data van imdb had Buena Vista eerst de rechten maar nu schijnt Sony dat sinds 2006 te hebben.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 3 van 330 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •