Pagina 303 van 330 EersteEerste ... 203253293299300301302303304305306307313 ... LaatsteLaatste
De resultaten 7.551 tot 7.575 van 8243 worden weergegeven.
  1. #7551

    Standaard

    Voorlopig niet, alles Sony is voorlopig alleen digitaal te krijgen/zien in Nederland/België !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #7552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Bedankt Werner en Wedlock... dan maar importeren. Ik ga dan wel voor de UK release. Engelse subs zijn goed genoeg voor mij
    Ik neem aan dat de nieuwe Spiderman dan ook geen benelux release gaat krijgen? Was die van Sony of Marvel/Disney?
    Spider-man rechten liggen bij Sony, de film is wel door Marvel Studios geproduceerd en is daardoor wel onderdeel van het MCU.

  3. #7553

    Standaard

    De Disney/Fox 4K uitgave The King's Man - The Beginning gaat dezelfde behandeling krijgen als The Last Duel
    Dus geen mogelijkheid tot een completer trilogie met NL ondertitels.

    Talen:
    Duits Dolby Digital Plus 7.1
    Engels Dolby Atmos Engels Dolby TrueHD 7.1
    Frans Dolby Digital Plus 7.1
    Italiaans Dolby Digital Plus 7.1

    Blu-ray:
    Duits Dolby Digital Plus 7.1
    Engels DTS-HD MA 7.1


    Ondertitel:
    4K UHD: Duits,Engels voor slechthorenden,
    Deens, Fins, Frans, Italiaans, Noors, Zweeds

    Blu-ray: Duits,Engels voor slechthorenden, Deens, Fins, Noors, Zweeds


    The King's Man - The Beginning 4K (4K UHD + Blu-ray) Blu-ray - Filmdetails (bluray-disc.de)
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #7554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De Disney/Fox 4K uitgave The King's Man - The Beginning gaat dezelfde behandeling krijgen als The Last Duel
    Dus geen mogelijkheid tot een completer trilogie met NL ondertitels.

    Talen:
    Duits Dolby Digital Plus 7.1
    Engels Dolby Atmos Engels Dolby TrueHD 7.1
    Frans Dolby Digital Plus 7.1
    Italiaans Dolby Digital Plus 7.1

    Blu-ray:
    Duits Dolby Digital Plus 7.1
    Engels DTS-HD MA 7.1


    Ondertitel:
    4K UHD: Duits,Engels voor slechthorenden,
    Deens, Fins, Frans, Italiaans, Noors, Zweeds

    Blu-ray: Duits,Engels voor slechthorenden, Deens, Fins, Noors, Zweeds


    The King's Man - The Beginning 4K (4K UHD + Blu-ray) Blu-ray - Filmdetails (bluray-disc.de)
    Op de UK 4K release heeft de blu-ray wel NL subs.

    The King's Man 4K UHD [Blu-ray] [2020] [Region Free]: Amazon.co.uk: DVD & Blu-ray

  5. #7555

    Standaard

    Geen 4K Daniel Craig boxset (James Bond) bij ons?

  6. #7556

    Standaard

    Jammer dat niemand het nodig acht die arrogantie van Disney aan te kaarten in bv. De Inspecteur op Radio 2.

  7. #7557

    Standaard

    Geen boxset van Bond Daniel Craig 4K.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #7558

    Standaard

    @Wedlock: ik durf het u bijna niet meer vragen, wellicht omdat ik het zelf nu ondertussen ook wel weet, maar toch, krijgen wij hier eigenlijk nog significante releases van grote films als The Godfather trilogie op 4K en andere films?

  9. #7559

    Standaard

    @Jurgen42u :

    Ik denk dat er een goede kans is dat The Godfather Collection op 4k zal uitkomen in Nederland.
    We hebben Indiana Jones ook gehad via DFW dus het lijkt mij aannemelijk dat dat voor Godfather films hetzelfde geldt.
    Verder zou ik er niet vanuit gaan dat andere Paramount titels hier verschijnen, denk dan aan Collateral, Shooter, Coming To America, Beverly Hills Cop, Scream, Juice en The Man Who Shot Liberty Valance (die binnenkort in de US verschijnt).
    Nieuwe releases zoals de aankomende Scream film en Sonic The Hedgehog 2 zullen wel uitgebracht worden.

    Als je diep catalogus titels wil dan zal je moeten importeren, ik acht de kans dat die hier in Nederland uitkomen zeer klein maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #7560

    Standaard

    16-03-2022 Vikings Seizoen 6 (WB Blu-Ray) zie ik.

    Maar wordt dit geen 6.2. box?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #7561

    Standaard

    Nee geen 6.2 box set
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #7562

    Standaard

    Was met S5 van Vikings ook.

    Heb toen ook 5.1 gekocht, en nadien opnieuw volle pot mogen betalen voor volledige 5de seizoen.

    De entertainment industrie doet wel erg zijn best om onsympathiek te zijn.

    De aanhangers van fysieke dragers moeten precies constant gestraft worden.

  13. #7563

    Standaard

    Ik ben benieuwd voor de nieuwe Scream.

    De iTunes pre-order is momenteel enkel 'HD', hopelijk is dat geen slecht voorteken.

  14. #7564

    Standaard

    Dat gebeurd wel vaker, dat is momenteel voor Spider-Man : No Way Home ook het geval. Standaard HD only maar dat veranderd nog wel maar mate de release datum dichterbij komt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #7565

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 05 :


    01-02-2022 Basic Instinct Remastered (LUMIERE Blu-Ray)
    04-02-2022 Encanto (WDS Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #7566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De nieuwe Blu-Ray releases van week 05 :
    04-02-2022 Encanto (WDS Blu-Ray)
    Encanto: geen 4K-versie hier, zo te zien?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #7567

    Standaard

    neen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #7568

    Standaard

    Ik wilde the Mitchells vs the machines graag op blu-ray kopen, maar die bracht Sony hier niet uit...
    Ik heb hem nu geïmporteerd uit Frankrijk en dat is volgens mij gewoon de versie die hier uit had kunnen komen: Nederlands (en Vlaams) gesproken en Nederlands ondertiteld.
    (En ook het kijkwijzer filmpje met veel te hard geluid wat Sony altijd doet..)

  19. #7569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthonie Bekijk bericht
    (En ook het kijkwijzer filmpje met veel te hard geluid wat Sony altijd doet..)
    Sony niet alleen *kuch* Warner *kuch*
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #7570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthonie Bekijk bericht
    Ik wilde the Mitchells vs the machines graag op blu-ray kopen, maar die bracht Sony hier niet uit...
    Ik heb hem nu geïmporteerd uit Frankrijk en dat is volgens mij gewoon de versie die hier uit had kunnen komen: Nederlands (en Vlaams) gesproken en Nederlands ondertiteld.
    (En ook het kijkwijzer filmpje met veel te hard geluid wat Sony altijd doet..)
    Net op iTunes gekocht, 4k, dolby vision en Dolby Atmos.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #7571

    Standaard

    Wanneer komen de blu-rays van Ghostbusters afterlife. Venom let there be carnage. Spider-Man no way home?

  22. #7572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nozem Bekijk bericht
    Wanneer komen de blu-rays van Ghostbusters afterlife. Venom let there be carnage. Spider-Man no way home?
    Het is maar de vraag of die in NL uitkomen, aangezien Sony geen fysieke distributietak meer heeft in NL. Van Venom: LTBC en Ghostbusters: Afterlife weet ik zeker dat de Duitse en Franse uitgave NL subs hebben.

  23. #7573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het is maar de vraag of die in NL uitkomen, aangezien Sony geen fysieke distributietak meer heeft in NL. Van Venom: LTBC en Ghostbusters: Afterlife weet ik zeker dat de Duitse en Franse uitgave NL subs hebben.
    Het zelfde gaat helaas ook grotendeels op voor de Paramount uitgaven.
    Alhoewel DFW een enorm Bokito bericht heeft uitgedaan, is wat ze hebben uitgebracht in 2021 zeer mager en voor 2022 tot nu toe helemaal niets..

    Maak me ook zorgen want ik zie dat DFW de rechten heeft voor Moonfall en dan word dan weer een suffe zwaar gecomprimeerde BD25 uitgave kwa beeld en geluid.
    En een 4K, ja misschien in een parallel universum .
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #7574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het is maar de vraag of die in NL uitkomen, aangezien Sony geen fysieke distributietak meer heeft in NL. Van Venom: LTBC en Ghostbusters: Afterlife weet ik zeker dat de Duitse en Franse uitgave NL subs hebben.
    Venom LTBC 4K kan ik vinden op amazon.de, maar ghostbusters 4K (nog) geen duitse release ?

  25. #7575

    Standaard

    Hij heet Ghostbusters Legacy in sommige landen :

    https://www.amazon.de/-/en/Carrie-Co...vd%2C79&sr=1-2
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 303 van 330 EersteEerste ... 203253293299300301302303304305306307313 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •