Pagina 325 van 330 EersteEerste ... 225275315321322323324325326327328329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 8.101 tot 8.125 van 8243 worden weergegeven.
  1. #8101

    Standaard

    ohh had deze al wel gezien bij de perssite van Warner maar ik dacht dat het een heruitgave was hahaha
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #8102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Heeft Disney Nederland iets losgelaten over een release van Avatar 1 en 2 in 4K?
    Heeft iemand hier nog antwoord op met betrekking tot deel 1?
    The future is Blu

  3. #8103

    Standaard

    ik heb niks gehoord over een Nederlandse release van Avatar 1 op 4K.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #8104

    Standaard

    Bijzonder hoor, van zo'n grote film. Heel West-Europa krijgt hem, behalve de Benelux.
    The future is Blu

  5. #8105

    Standaard

    Ze blijven bij The Searchers maar uitstellen, nu Devotion alweer 1 week later. Zijn het foutieve masters of gewoon te groot denken? Leuk dat er nog wat uitgebracht wordt, maar steeds keer op keer iets uitstellen wordt je ook niet goed van.

  6. #8106

    Standaard

    Beter uitstel dan afstel, moet je maar denken. Jullie hebben nog genoeg te kijken, denk ik zo.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #8107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Beter uitstel dan afstel, moet je maar denken. Jullie hebben nog genoeg te kijken, denk ik zo.
    Dat is zeker zo Marcel, maar Everything Everywhere All At Once UHD is al 2 of 3x uitgesteld. Boezemt weinig vertrouwen in moet ik zeggen.

  8. #8108

    Standaard

    Ik wilde net bij Boekenvoordeel de UHD van The Super Mario Bros. Movie gaan kopen. Het hoesje hadden ze in het rek staan, maar bij de kassa kregen ze geen geseald exemplaar of de schijfjes gevonden, dus ik ben met lege handen naar huis gegaan.

  9. #8109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik wilde net bij Boekenvoordeel de UHD van The Super Mario Bros. Movie gaan kopen. Het hoesje hadden ze in het rek staan, maar bij de kassa kregen ze geen geseald exemplaar of de schijfjes gevonden, dus ik ben met lege handen naar huis gegaan.
    Net gekocht bij Boekenvoordeel, ik zal gewoon vrees ik meer geluk gehad hebben...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #8110

    Standaard

    Daar lijkt het wel op. Ik heb 'm nu online besteld en als het goed is krijg ik 'm morgen binnen via DHL.

  11. #8111

    Standaard

    @ Wedlock; naar alle waarschijnlijkheid komt de blu-ray van "Spider-Man: across the spiderverse" hier niet uit. Weet jij toevallig of de Franse versie nl ondertiteling heeft ? Ze hebben daar nl een mooie steelbook daar

  12. #8112

    Standaard

    dat is nu echt nog niet te zeggen want de film draait nog in de bioscopen en de verwachting is dat de film op zijn vroegst September/Oktober uit zal komen.
    Ik zou de webshops goed in de gaten houden de komende weken….
    Laatst aangepast door Wedlock : 22-06-2023 om 21:58
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #8113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maurice1982 Bekijk bericht
    @ Wedlock; naar alle waarschijnlijkheid komt de blu-ray van "Spider-Man: across the spiderverse" hier niet uit. Weet jij toevallig of de Franse versie nl ondertiteling heeft ? Ze hebben daar nl een mooie steelbook daar
    Bij de UK uitgave staat een NL dub op Amazon UK, maar het is altijd afwachten.

  14. #8114

    Standaard

    De nieuwe Blu-Ray releases van week 26 :


    28-06-2023 Plane (TS Blu-Ray)
    28-06-2023 Plane UHD (TS Blu-Ray)
    28-06-2023 The Fabelmans (WWE Blu-Ray)
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #8115

    Standaard

    Ben eens nieuwsgierig of Plane 4K er echt gaat zijn woensdag...
    Laatst aangepast door Werner : 26-06-2023 om 20:14
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #8116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ben eens nieuwsgierig of Plane er echt gaat zijn woensdag...
    Ik heb al een recensie exemplaar binnen en die is hetzelfde als de retail versie dus ik denk van wel.

  17. #8117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb al een recensie exemplaar binnen en die is hetzelfde als de retail versie dus ik denk van wel.
    Ik bedoelde eigenlijk de 4K... een viewing van de gewone Blu-ray heb ik ook al binnen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #8118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik bedoelde eigenlijk de 4K... een viewing van de gewone Blu-ray heb ik ook al binnen.
    Ja die bedoel ik ook, die heb ik binnen gekregen.

  19. #8119

    Standaard

    Ik heb Plane ook binnen, met weer exact dezelfde fouten op de Cover en Schijf als bij Operation Fortune.

  20. #8120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ik heb Plane ook binnen, met weer exact dezelfde fouten op de Cover en Schijf als bij Operation Fortune.
    4K?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #8121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    4K?
    Ja.

    Op de cover staat Dolby Atmos maar die is niet aanwezig
    HDR heet voortaan - High Dynamic Riange

    Op de schijf staat Auro3d maar deze wotdt teruggezet naar DTS-HD.

    En....het is net of hij net zoals bij Operation Fortune te donker is.
    Laatst aangepast door TifKag : 28-06-2023 om 18:00

  22. #8122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ja.
    Okee, dan is 'ie beschikbaar, ga ik de lokale winkel stalken!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #8123

    Standaard

    Ik zou even wachten Werner, want bij mij is er een authoring fout in het beeld op ongeveer 58 min. Veel storing en blocking dat rond een minuut duurt. Ik heb The Searchers gemaild en ga het zelf morgen nog op een andere speler testen.

    Overigens heeft deze Dolby Vision en vond ik de rest van de film niet te donker, maar overeenkomstig met de trailer.

  24. #8124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ik heb Plane ook binnen, met weer exact dezelfde fouten op de Cover en Schijf als bij Operation Fortune.
    Wil jij eens testen rond de 58 min? Heb jij dan fouten?

  25. #8125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wil jij eens testen rond de 58 min? Heb jij dan fouten?
    Ik heb zojuist even op +1 snelheid tussen 55 en 59 minuten gespoeld.
    Daar heb ik niks geks gezien, helaas had ik 2 personen in mijn nek zitten, omdat ze iets op TV aan het kijken waren.

    Als jij een. iets nauwkeuriger tijd hebt, kijk ik morgenvroeg even op mijn gemak als ik de TV voor mezelf heb..

    Sony X800-M2

Pagina 325 van 330 EersteEerste ... 225275315321322323324325326327328329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •