Pagina 43 van 330 EersteEerste ... 333940414243444546475393143 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    @RYAN3112 : Geen releasedatum bekend voor All The President's Men op dit moment.

    @Quadran : Geen Nederlandse release op dit moment voor Rien A Declarer.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #1052

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ryan3112 Bekijk bericht
    Al iets bekend over de nederlandse release van All The President's Men? US en UK hebben een releasedatum, maar geen ned. subs.
    De duitse uitgave heeft wel NL subs en is al uit!

  3. #1053

    Standaard

    Alleen staat daar (amazon.de) geen engels bij de gesproken talen ?
    En, ja, die duitse hoestekst hè

  4. #1054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Alleen staat daar (amazon.de) geen engels bij de gesproken talen ?
    Even www.blu-ray.com of www.bluray-disc.de checken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #1055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Alleen staat daar (amazon.de) geen engels bij de gesproken talen ?
    En, ja, die duitse hoestekst hè
    All the president's men heeft ook Engelse mono soundtrack, aldus dvdprofiler.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #1056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik durf daar eerlijk gezegd geen antwoord op te geven, Warner kondigt zo mondjesmaat catalogustitels aan voor Nederland.
    Denk wel dat Once Upon A Time In America snel zal verschijnen, misschien wel April.

    Het releasebeleid van Warner Benelux is ZEER teleurstellend!
    Vooral mbt de backcatalogus.

    Hierdoor mist Nederland een hoop klassiekers, en komt er dus wsl ook geen Soylent Green met NL ot (Net als Logan's Run ed). Balen

  7. #1057

    Standaard

    Another Year komt ook 24-03 uit.

  8. #1058

    Standaard

    Misschien een vraag die al eens eerder gesteld is, maar ik had niet echt zin om alle 43 pagina's door te zoeken:

    Waarom is in de releaselijst een aantal titels vet gedrukt? Zit daar een bedoeling achter, want het zijn geen hyperlinks en de vet gedrukte titels zijn nu niet bepaald topfilms. Gewoon een opmaakfout of wat? De legenda verschaft hier ook geen duidelijkheid over.

  9. #1059

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Misschien een vraag die al eens eerder gesteld is, maar ik had niet echt zin om alle 43 pagina's door te zoeken:

    Waarom is in de releaselijst een aantal titels vet gedrukt? Zit daar een bedoeling achter, want het zijn geen hyperlinks en de vet gedrukte titels zijn nu niet bepaald topfilms. Gewoon een opmaakfout of wat? De legenda verschaft hier ook geen duidelijkheid over.
    Mijn gok is dat dat de meest recente wijzigingen in de releaselijst zijn.

  10. #1060

    Standaard

    @marcel :

    De vet gedrukte tekst is inderdaad een aanduiding voor een recente wijziging zoals Jack al melde.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #1061

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    @marcel :

    De vet gedrukte tekst is inderdaad een aanduiding voor een recente wijziging zoals Jack al melde.
    OK. Dat is duidelijk. Jammer alleen dat dit niet even in de begintopic aangegeven wordt.

  12. #1062

    Standaard

    Dit jaar 5 Walt Disneyfilms op Blu-ray? wow
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  13. #1063

    Standaard

    We krijgen dit jaar zowiezo :

    Bambi
    Bambi 2
    Fantasia
    Fantasia 2000
    Alice In Wonderland
    The Lion King
    The Incredibles
    Tangled
    Mars Needs Moms
    Pirates Of The Caribbean : On Stranger Tides
    en nog meer......

    Dus dat zijn zeker meer dan 5 blu-ray films van Disney dit jaar
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #1064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    We krijgen dit jaar zowiezo :

    Bambi
    Bambi 2
    Fantasia
    Fantasia 2000
    Alice In Wonderland
    The Lion King
    The Incredibles
    Tangled
    Mars Needs Moms
    Pirates Of The Caribbean : On Stranger Tides
    en nog meer......

    Dus dat zijn zeker meer dan 5 blu-ray films van Disney dit jaar
    Moet je nagaan dat de eerste 5 zelfs al in de winkel liggen (en in mijn kast staan)
    En dan heb je de de Tron, Tron: Legacy, FInding Nemo en Gnomeo & Juliet nog niet meegerekend, dus komt langzaam los dit jaar

  15. #1065

    Standaard

    Tron weer een maand opgeschoven maar nu wel met een dag erbij. Blij te zien dat Tron hier los uitkomt. Zo te zien in de UK niet. In de US wel maar is het natuurlijk vraag is hij regio vrij.

  16. #1066

    Standaard

    Komt er een 2D + 3D duopack van Tron?

  17. #1067

    Standaard

    @Quadran

    Ik durf dat niet te zeggen met zekerheid....voorlopig staat er alleen een aparte 3D versie op de lijst.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #1068

    Standaard

    -
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #1069

    Standaard Scarface

    Een tijdje geleden stond Scarface (Blu-ray) in deze lijst, maar is nu verdwenen, kan iemand mij hiervoor een reden geven

    Bij voorbaat dank,

    m.vr.gr. Nikki Russel

  20. #1070

    Standaard

    Due Date staat hier voor 11-05, maar die ben ik op station Utrecht Centraal al bij de FRS tegengekomen vanmiddag. 2 maanden eerder dus! Hij kan dus van de lijst af.

    Wedlock is er inmiddels iets richting iets conreets over Schindler's List bekend? Ik begin het vermoeden te ontwikkelen dat hij niet in mei gaat uitkomen, aangezien hij dan, omdat het zo'n grote titel is, volgens mij al wel was aangekondigd.
    The future is Blu

  21. #1071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Due Date staat hier voor 11-05, maar die ben ik op station Utrecht Centraal al bij de FRS tegengekomen vanmiddag. 2 maanden eerder dus! Hij kan dus van de lijst af.

    Wedlock is er inmiddels iets richting iets conreets over Schindler's List bekend? Ik begin het vermoeden te ontwikkelen dat hij niet in mei gaat uitkomen, aangezien hij dan, omdat het zo'n grote titel is, volgens mij al wel was aangekondigd.
    Klopt want due date had een release in maart

  22. #1072

    Standaard

    Ik haal Due Date van de lijst maar vind het wel raar.....Warner heeft op zijn website zelf de datum gewijzigd van Maart naar 11 Mei 2011 dus nam ik aan dat hij uitgesteld was.
    Maar goed als je hem gezien hebt dan is ie gewoon uit

    Schindler's List kan nog uitkomen in Mei maar zoals je al zei is de kans steeds kleiner dat dat inderdaad gebeurd.
    Ik zal de titel ook voorlopig van de lijst halen en terug zetten als Universal een concrete datum kan geven.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #1073

    Standaard

    @Wedlock

    Hoe zit het met de release van The Blues Brothers (09-06-2011). Kan deze nog nergens vinden om een preorder te plaatsen? Ben ik te ongeduldig of is deze uitgesteld?
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  24. #1074

    Standaard

    Cool, The Rock staat er weer bij Hopen dat het deze keer goed komt

    Kan iemand trouwens bevestigen dat Platoon in mei op BD verschijnt. Ik zie hem niet in de release lijst, maar kan me herinneren dat ik een aankondiging ergens zag staan.

  25. #1075

    Standaard

    Mei: The Thin Red Line

    Gelijk aanschaffen!

Pagina 43 van 330 EersteEerste ... 333940414243444546475393143 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •