Pagina 47 van 330 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door iveL Bekijk bericht
    Heeft iemand een idee wanneer Hubble 3D uitkomt op blu ray in Nederland?
    De US-versie is regio vrij. Hij is van namelijk van Warner. Ik heb zelf alleen de versie met 2D maar geen nederlandse ondertiteling.

  2. #1152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Wedlock is back.

    Jammer dat The Blues Brothers uit 1980 voor ons nergens meer aangekondigd wordt, 2000 dan weer wel. Vreemd.
    In Duitsland op 25 augustus met NL subs volgens bluray-disc.de: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...s-blu-ray-disc
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1153

    Standaard

    Een spoedig herstel Wedlock en bedankt voor al de moeite die je in deze lijst steekt!

  4. #1154

    Standaard

    30-06-2011 The Brotherhood Of The Wolf (UNI Blu-Ray)

    is dit wel correct?, kan deze bij geen winkel vinden...

  5. #1155

  6. #1156

    Standaard

    Wedlock,
    sterkte en vooral beterschap toegewenst!


    Enig idee van een NL blu-ray Dances With Wolves 4 uur Extended Edition?

  7. #1157

    Standaard

    Heel veel sterkte Wedlock !

    Ondanks ik hier niet zo heel erg veel te vinden ben, heb ik toch veel plezier van je release lijst.
    Vooral de release van The Blues Brothers volg ik op de voet.

  8. #1158

    Standaard

    Iedereen heel erg bedankt voor alle steunbetuigingen , daar ben ik echt blij mee.

    Half volgende week zal ik niet online zijn daar ik dan weer in het ziekenhuis lig voor een operatie maar daarna ben ik er weer op volle sterkte
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #1159

    Standaard

    Ook vlg week weer veel sterkte toegewenst Wedlock en bedankt voor deze altijd handige lijst, toppie!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #1160
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja heel veel succes. Sterkte met de operatie. Omdat ik zelf in de medische wereld zit, (orthopedie) ben ik best nieuwsgierig naar jouw medische probleem. Maar dat lijkt mij aardig persoonlijk. En ik zou daar ook geen zin in hebben. Maar ondanks dat dit niet altijd even makkelijk is, wens ik je vooral veel positieve momenten toe. Immers je druk maken om iets waar je de uitkomst niet van weet, is als je er logisch over nadenkt, vrij zinloos. Maar ja, maak dat jezelf maar eens wijs.

    Zie het zo, na volgende week is alles weer anders, en een paar maanden verder lach je er om.
    ... En tijd vliegt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1161

    Standaard

    Zou Das Boot wel uitgesteld zijn? Enkel FRS geeft een latere datum (06-07) weer.

  12. #1162

    Standaard

    Originele Tron is dus verschoven naar augustus?

    Dan toch maar in UK bestellen ...

  13. #1163

    Standaard

    Een nieuwe release van The Da Vinci Code in augustus? Zou deze nu wel HD-geluid hebben in het Engels? Laten we het hopen.

  14. #1164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Zou Das Boot wel uitgesteld zijn? Enkel FRS geeft een latere datum (06-07) weer.
    Volgens Bol.com en DVDOutlet.nl is de releasedatum morgen.

  15. #1165

    Standaard

    Het kan heel goed zijn dat The Da Vinci Code een repromotion uitgave is dus daar zullen we pas in Augustus uitsluitsel over kunnen geven.

    De originele Tron is voorlopig Augustus zonder datum maar het kan net zo goed September of Oktober worden, Disney is niet zo'n studio waar de informatie rijkelijk vandaan vloeit.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #1166

    Standaard

    00-10-2011 Legend (UNI Blu-Ray)

    Legend is in Europa een titel van Fox (net als de DVD).
    Dit is wsl dus ook weer de EU (International) release, en niet de US of Directors Cut (was met de R2 en R1 DVD ook).

    De UK Fox release datum is 24-10
    http://www.amazon.co.uk/Legend-Blu-r...8137581&sr=8-1

  17. #1167
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Móet altijd lachen op het finding nemo mysterie fenomeen. Al jaren staat hij in de lijst, en al jaren schuift hij weer vrolijk door. Dat noemen ze nu een running gag. Denk dat hij nooit een definitieve datum krijgt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1168

    Standaard

    Zal Sucker Punch hier ook de extended version bevatten anders importeer ik nu gewoon de US versie heeft anders geen zin om te wachten.

    En ik denk dat ik DFW maar weer eens een kans geef aangezien Drive Angry 3D in de US regio A locked is en de UK versie een ontzettend lelijk hoesje heeft.

  19. #1169

    Standaard

    Sucker Punch wordt extended version, zie persbericht op dvd-home.nl
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #1170

    Standaard

    Is er ook iets bekend of deze Coens ook hier in NL worden uitgebracht?

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Co...Blu-ray/25115/#

    Blood Simple en Miller's Crossing in het bijzonder.

  21. #1171

    Standaard

    Voorlopig geen oudere Coen Brothers films op blu-ray in Nederland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #1172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voorlopig geen oudere Coen Brothers films op blu-ray in Nederland.
    Dat wordt flink importeren dan, want er komen er wat uit de komende maanden...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1173
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voorlopig geen oudere Coen Brothers films op blu-ray in Nederland.
    Weer lekker actief op het forum. Ik hoop met goed gevoel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Weer lekker actief op het forum. Ik hoop met goed gevoel.
    Yep weer terug na de operatie en het gaat een stuk beter

    Vanaf heden zullen de updates weer op de oude frequentie plaats vinden en nogmaals dank voor alle steun die ik hier heb gekregen van de forumleden !
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #1175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Is er ook iets bekend of deze Coens ook hier in NL worden uitgebracht?

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Co...Blu-ray/25115/#

    Blood Simple en Miller's Crossing in het bijzonder.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Voorlopig geen oudere Coen Brothers films op blu-ray in Nederland.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat wordt flink importeren dan, want er komen er wat uit de komende maanden...
    Raising Arizona en Miller's Crossing op 3 augustus in de 2 voor 20 euro bij frs.nl
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 47 van 330 EersteEerste ... 374344454647484950515797147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •