Pagina 6 van 330 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 8243 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gertrudis Bekijk bericht
    Hallo
    Binnenkort krijgen wij een blu-ray dvd speler. Wat wil zeggen DI of FOX wat er voor staat? Kun je via deze site ook dvd blu-ray bestellen. Of op inschrijven? Of heeft iemand suggesties waar dan wel?
    Zoals je ziet ben ik nog in de leer maar misschien kan iemand me helpen?
    Truus van Versendaal
    DI=Disney
    FOX=20th Century Fox Home Entertainment

    Via deze site kan je geen Blu-ray kopen. Daar zijn wel sites waar je Blu-ray kan kopen zoals o.a. Mediadis.com. Die vind ik toch de goedkoopste. Maar je hebt ook dvdoutlet.nl, freerecordshop (.nl en .be). Maar ik raad je aan om die bij Mediamarkt te kopen want die zijn de goedkoopste, zelfs goedkoper dan op internet.

  2. #127

    Standaard

    Kijk ook eens in het subforum van dit forum HD DVD en Blu ray pricewatch voor prijsvergelijking.

    NB. Dze thread gaat over de Nederlandse releaselijst. Heb je meer vragen maak dan een nieuwe thread aan aub.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 27-07-2008 om 22:17
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #128

    Standaard

    Shooter komt op 18 september uit en dat staat nog niet in de nederlandse release lijst.
    Het staat wel bij Bol.com want je kan vooraf reserveren.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  4. #129

    Standaard

    weet iemand of nightwatch gelijk met daywatch uitkomt? Als vampierenfilmliefhebber heb ik die nog niet gezien en gelijk alletwee op blu ray zou wel ideaal zijn....
    Never to forgive, Never to forget - Bene Gesserit saying

  5. #130

    Standaard

    Ik heb alleen gegevens gekregen voor Daywatch, en nog niks over Nightwatch.

    Zodra meer bekend zet ik het op de lijst.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #131

    Standaard

    De Japanse versie is in ieder geval reeds uit, en bevat beide films met Nederlandse ondertiteling.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xander Rühl Bekijk bericht
    Ik zit al tijden te wachten op 'n nederlandse release van "Pan's Labyrinth", maar dat schijnt er niet in te zitten. Onbegrijpelijk... in de UK en Duitsland al maanden verkrijgbaar.
    Precies, Pan's Labyrinth is net de Blu-Ray die ik graag wil en weigert uit te komen in Nederland.

  8. #133

    Standaard

    Bij ons liggen de rechten dan ook bij Paradiso. Vind die nog slechter dan DFW en die doen geen BR's tot nu toe.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #134

    Standaard

    De DVD-uitgave van Pan's Labyrinth is anders zeer netjes verzorgd.

  10. #135

    Standaard

    Volgens eerste berichten komt Sex And The City als eerste blu-ray uit van Paradiso in het najaar.
    Of er meer titels komen is nog afwachten.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De DVD-uitgave van Pan's Labyrinth is anders zeer netjes verzorgd.
    Ja, maar andere dvd's krijgen tegenwoordig een wel erg belabberde versie.
    Halloween is er één van.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #137

    Standaard

    Daar heb je gelijk in.

  13. #138

    Exclamation

    @Wedlock.

    Misschien nog niet opgevallen, maar Heroes staat dubbel in de lijst. En hiermee bedoel ik niet mee met de seizoenen.

    SEPTEMBER 2008

    11-09-2008 Heroes Seizoen 1 (UNI Blu-Ray)
    11-09-2008 Heroes Seizoen 2 (UNI Blu-Ray)


    GEEN DATUM

    00-00-2008 Heroes : Seizoen 2 (UNI Blu-Ray)
    00-00-2008 Heroes : Seizoen 1 (UNI Blu-Ray)


    Ter info: Overgens is dit geen kritiek of eum...kijk je hebt een fout gemaakt situatie. Ik ben allang blij dat er zo'n lijst bestaat.

  14. #139

    Standaard

    Crocs,

    Ik beschouw het ook niet als kritiek maar als iemand die mij helpt de lijst netjes te houden

    Dank voor je melding.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fidelio Bekijk bericht
    Is er nog niets bekend over ' No Country For Old Men ' ? Dit is in de USA een titel van Buena Vista...
    Op Free Record shop kan je No Country For Old Men al in Pre-order zetten.
    Het rare ook Indiana Jones Kingdom Of The Crystal Skull kan je pre-order zetten. Dat is wel heel snel lijkt mij
    Laatst aangepast door IveC : 04-08-2008 om 14:46

  16. #141

    Standaard

    Nee, hoor. Doen winkels wel vaker.

  17. #142

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Crocs,

    Ik beschouw het ook niet als kritiek maar als iemand die mij helpt de lijst netjes te houden

    Dank voor je melding.
    Glad to help

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    DI=Disney
    FOX=20th Century Fox Home Entertainment

    Via deze site kan je geen Blu-ray kopen. Daar zijn wel sites waar je Blu-ray kan kopen zoals o.a. Mediadis.com. Die vind ik toch de goedkoopste. Maar je hebt ook dvdoutlet.nl, freerecordshop (.nl en .be). Maar ik raad je aan om die bij Mediamarkt te kopen want die zijn de goedkoopste, zelfs goedkoper dan op internet.
    Hartelijk dank hiervoor.
    Nu heb ik nog een vraag: Wat wil precies die regiocodering zeggen? Moet ik daar rekening mee houden met aanschaf van Blu-ray films?
    En hoe kan ik zien of de film of muziek Blu-Ray opgenomen is of dat de films geupdate worden naar Blu-Ray?
    Truus van Versendaal

  19. #144

    Standaard

    Met de regiocode moet je inderdaad rekening houden, maar niet als je films uit Europa en Australië wilt bestellen. Deze landen hebben regio B. Wil je echter Amerikaanse blu-rays hebben dan moet je goed opletten, want die hebben doorgaans regio A en zijn niet afspeelbaar op apparatuur uit regio B. Tal van blu-rays zijn overigens regiovrij.

  20. #145

    Standaard

    Het woord doorgaans zou ik niet gebruiken, er zijn namelijk meer USA regiovrije Blu-ray's, dan Blu-ray's met regiocode.

    Wel is het zo dat FOX altijd regiolocked, zonder uitzondering.
    Zelfs oude 80's pief-paf-poef films.

    Gewoon even op http://bluray.liesinc.net/ kijken.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Het woord doorgaans zou ik niet gebruiken, er zijn namelijk meer USA regiovrije Blu-ray's, dan Blu-ray's met regiocode.

    Wel is het zo dat FOX altijd regiolocked, zonder uitzondering.
    Zelfs oude 80's pief-paf-poef films.

    Gewoon even op http://bluray.liesinc.net/ kijken.
    Fout want Stargate: Continuum (MGM) en Prison Break 3 (FOX) zijn regiovrij :wink:

  22. #147

    Standaard

    Daar kwam ik vandaag vol verbazing ook achter.
    Maar dit zijn uitzonderingen.
    Nouja, gewoon op http://bluray.liesic.net/ kijken.

  23. #148

    Standaard

    Op belgische site van fox staat stargate Continuum voor 1oktober, er staat wel niet bij of het ook om de bluray gaat

  24. #149

    Standaard

    Helaas heeft Fox geen blu-ray datum gepland voor Stargate, ik verwacht dan ook niet dat deze snel zal komen hier in Nederland.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Helaas heeft Fox geen blu-ray datum gepland voor Stargate, ik verwacht dan ook niet dat deze snel zal komen hier in Nederland.
    crap! ja dat wordt dan van axelmusic zonder nl subs!
    of zou ik uk versie nemen?

Pagina 6 van 330 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •