Pagina 95 van 330 EersteEerste ... 4585919293949596979899105145195 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.351 tot 2.375 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2351

    Standaard

    Vanaf 17/07/2014 Hitchcock (2012) En Oz, the great and powerful

    Jack the giant slayer vanaf 31 juli

    Bron : Cosmox.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 04-05-2013 om 18:33

  2. #2352

    Standaard

    Op 5 Juni komen 4 Hitchcock films uit op blu ray, wel de losse titels als The Birds, Rear window, Saboteur en Family Plot, maar ik zie niets in deze lijst staan, terwijl deze al aangekondigd zijn bij diverse webshops. Hoe kan dat...???

  3. #2353

    Standaard

    Ik heb er geen persbericht van gehad dus dan kan ik ze ook niet plaatsen......

    Zal dit alsnog doen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #2354

    Standaard

    De Philadelphia & Sleepless In Seattle releases van 26/06 zijn onderdeel van een nieuwe classics batch van Sony. Het is jammer dat ze geen vermelding maken van As Good As It Gets want deze is in andere landen ook onderdeel van deze nieuwe batch (& heeft NL subs). Zou deze graag hier zien want die vertaalde covers (zoals bvb Duitsland & Spanje) storen mij enorm...

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=218695

  5. #2355

    Standaard

    Ik wil Philadelphia hebben, maar die is nog steeds nergens te bestellen in Nederland voor zover ik weet. Komt dat wel goed met die release?
    The future is Blu

  6. #2356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik wil Philadelphia hebben, maar die is nog steeds nergens te bestellen in Nederland voor zover ik weet. Komt dat wel goed met die release?
    http://www.cosmox.nl/film/philadelph...-8712609651416

  7. #2357

    Standaard

    Heel apart dat op BOL Monsters Inc. 3D nog totaal onvindbaar is. Volgens FRS klopt de gegeven datum in deze lijst wel.

    Ik wil misschien Termnator kopen, alleen zijn alle delen los. Denkt iemand dat er nog keer een complete box komt?

    (Ik twijfelde of dit het goede thread is voor deze vraag.... Een nieuwe openen leek me ook to much)

  8. #2358

    Standaard

    Iemand ergens al Pyscho 2 van Universal op Blu-ray gezien?

    Zou volgens mij de 8e of 9e uitkomen...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #2359

    Standaard

    Themeparkfan1987 :

    Hij staat er gewoon bij hoor

    http://www.bol.com/nl/p/monsters-en-...2004013623497/
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #2360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Iemand ergens al Pyscho 2 van Universal op Blu-ray gezien?

    Zou volgens mij de 8e of 9e uitkomen...
    Psycho 2 is zo goed als zeker niet uitgebracht. Op Bol.com is de levertijd 6-8 weken, DVDOulet zegt dat er geen voorraad is bij de fabrikant en Free Record Shop geeft aan dat hij niet leverbaar is.

    En Sophie's Choice is trouwens ook niet uitgebracht op Blu-ray. Wel op DVD. Mensen die de Blu-ray besteld hadden hebben de DVD toegestuurd gekregen.

  11. #2361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Psycho 2 is zo goed als zeker niet uitgebracht. Op Bol.com is de levertijd 6-8 weken, DVDOulet zegt dat er geen voorraad is bij de fabrikant en Free Record Shop geeft aan dat hij niet leverbaar is.

    En Sophie's Choice is trouwens ook niet uitgebracht op Blu-ray. Wel op DVD. Mensen die de Blu-ray besteld hadden hebben de DVD toegestuurd gekregen.

    Sterker nog...bij Wehkamp word het pas 31 December 2013, maar of dat ook zo werkelijk is...??? I don't know.

  12. #2362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Themeparkfan1987 :

    Hij staat er gewoon bij hoor

    http://www.bol.com/nl/p/monsters-en-...2004013623497/
    Vorige week kreeg ik echt niks met zoekfunctie.

    Iemand enig idee of er nog een complete Terminator box aankomt?

  13. #2363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Vorige week kreeg ik echt niks met zoekfunctie.

    Iemand enig idee of er nog een complete Terminator box aankomt?
    Ze gaan een deel 5 maken, dus ik zou zowiezo dan ff wachten met het kopen van een box.

  14. #2364

    Standaard

    @ Wedlock: Ik had Wickerman (1973) bij bol al een tijdje in bestelling staan en ik kreeg nu melding dat deze ten vroegste op 5 juni zal verzonden worden.

    Ook de al langer uitgekomen The Breakfast Club heeft leveringsproblemen en word terug pas de 5e juni verwacht.

  15. #2365

    Standaard

    As Good As It Gets zou volgens Sony in oktober uitkomen in de Benelux op blu-ray. Ivm de Hot Shots films heb ik nog geen reactie van Fox gekregen...

  16. #2366
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zoals jullie weten is deze draad al jaren een waardevolle bijdrage aan het forum. Nieuw op het forum is de optie om een specifiek topic te 'liken' op Facebook. (zie knop linksbovenin). Aan iedereen die dit topic waardeert en Facebook gebruikt de vraag zijn waardering te laten gelden.

    Evenals andere topics uiteraard. Ik was iig zo vrij op dit topic te delen op de Facebook pagina van DVD.nl. Als Wedlock daar geen bezwaar tegen heeft uiteraard.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #2367

    Standaard

    En liken dat we dit topic gaan doen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #2368

    Standaard

    Is er al iets bekend over de (nederlandse) release van Evil Dead (2013) ? Word hopelijk toch wel een 'unrated' versie.

  19. #2369

    Standaard

    Ik heb er geen problemen mee hoor Claudio

    Nog geen informatie over de Evil Dead remake , verwacht niet dat deze voor Oktober uit zal komen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #2370

    Standaard

    Ik heb de pagina uiteraard ook geliked
    .

  21. #2371

    Standaard

    Warm Bodies en Beautifull Creatures verschijnen in de eerste week van Juli op dvd en blu-ray...

  22. #2372

    Standaard

    Waar haal jij die wijsheid vandaan waymann ??
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #2373

    Standaard

    Cosmox. Ik ga ervan uit dat Belga Films deze releases verzorgd... Warm Bodies komt weer op een zaterdag uit zoals Belga Films wel eens doet.
    Ook komt Spring Breakers die week uit. Allemaal dezelfde distributeur lijkt mij maar ben nu niet zeker dat het Belga Films is. Maar van die films zat altijd een promo card bij de blu-ray's van hen.
    http://www.cosmox.be/film/beautiful-...-5412370850492
    http://www.cosmox.be/film/warm-bodie...-5412370820594

    Ik heb trouwens net eventjes gevraagd aan Belga Films zelf of dit klopt en zij vertelden me dat op 3 juli beautiful Creatures verschijnt en op 20 juli Warm Bodies. Dus die kan ook in je lijst droppen


    Trouwens komt er nu een blu-ray van Hitchcock of niet ? Want hierover is nergens meer iets te vinden en op de fox site vind je enkel de dvd.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 18-05-2013 om 11:15

  24. #2374

    Standaard

    Oke zal ze in de lijst zetten.

    DIe Hitchcock komt blijkbaar alleen maar op dvd.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #2375

    Standaard

    17 juli brengt Universal volgende films uit op BD in Benelux:

    - Team America: World Police
    - The Italian Job (2003)
    - Sneakers
    Laatst aangepast door Kev : 20-05-2013 om 09:42

Pagina 95 van 330 EersteEerste ... 4585919293949596979899105145195 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •