Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Earendil Bekijk bericht
    Badminton rocks! Hoe hoog speel jij?
    Hoofdklasse.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat is gewoon een stuk Helmond behalve voor mensen uit Stiphout. Die willen gewoon niet uit Helmond komen.
    Ik dacht dat iedereen trots zou zijn om plaatsgenoot van Berry van Aerle te zijn
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Ik dacht dat iedereen trots zou zijn om plaatsgenoot van Berry van Aerle te zijn
    Tuurlijk, en ook groot fan van m'n favoriete postbode.

    Maar voor veel mensen die uit het dorp Stiphout komen dat wordt opgeslokt door een stad ligt dat vaak toch anders. En misschien dat de naam en faam die Helmond geniet ook wat invloed heeft.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Hoofdklasse.
    Zaterdag of Zondag? En welk district?
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  5. #30

    Standaard

    Leuk interview
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #31

    Standaard

    Ik woon in Milheeze en ik vertel ook nooit dat ik in omgeving Helmond woon. Die wordt altijd overgeslagen en zeg ik maar bij Eindhoven

    Leuk interview
    SafeTrader

    If you shoot this man, you die next.
    Repeat.
    If you shoot this man, you die next.

    What I Watch

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thijs vd N. Bekijk bericht
    Ik woon in Milheeze en ik vertel ook nooit dat ik in omgeving Helmond woon. Die wordt altijd overgeslagen en zeg ik maar bij Eindhoven

    Leuk interview
    Je lijkt m'n moeder wel.... Althans, ik bedoel dus dat die dat ook zegt....

    Nu woon ik in Aarle-Rixtel en dat ligt bij Veghel. Komt geen Helmond meer aan te pas.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Earendil Bekijk bericht
    Zaterdag of Zondag? En welk district?
    Ik speel geen NBB meer. Dat reizen door heel Nederland was echt irritant. Nu speel ik HBB. Dat is de regio van een groot deel van Brabant. Daar is een behoorlijk sterke competitie met veel spelers die ook geen zin meer hadden om door heel Nederland te crossen om een potje te kunnen sporten.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #34

    Standaard

    Dat van dat badminton had ik nou weer niet achter je gezocht

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Dat van dat badminton had ik nou weer niet achter je gezocht
    Dat is een dekmantel.

    Helaas kan ik daar verder niets over zeggen.... 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik speel geen NBB meer. Dat reizen door heel Nederland was echt irritant. Nu speel ik HBB. Dat is de regio van een groot deel van Brabant. Daar is een behoorlijk sterke competitie met veel spelers die ook geen zin meer hadden om door heel Nederland te crossen om een potje te kunnen sporten.
    Ok! En terecht, ik woon ook in Brabant en moet vaak zat naar het uiterste puntje van Zeeland :S
    -Aiya Eärendil Elenion Ancalima!-

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Earendil Bekijk bericht
    Ok! En terecht, ik woon ook in Brabant en moet vaak zat naar het uiterste puntje van Zeeland :S
    Vroeger had ik daar geen problemen mee. Maar nu met werk en kids en andere drukke zaken vind ik het zonde om bijna een hele zaterdag weg te zijn.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Bij Veghel??? Kom op zeg!
    Inderdaad.... als je nou in Heeswijk zou wonen bij Veghel zoals ik, dan was het wat anders.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Bij Veghel??? Kom op zeg!
    Sprak de man uit Brouwhuis.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #41

    Standaard

    Leuk interview Alexander! Ik ben het er mee eens dat de soundtrack van Forrest Gump super is en ik kan daarnaast ook niet anders dan met je instemmen dat Titanic zwaar overrated is.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Leuk interview Alexander! Ik ben het er mee eens dat de soundtrack van Forrest Gump super is en ik kan daarnaast ook niet anders dan met je instemmen dat Titanic zwaar overrated is.

    Overigens is de soundtrack van Judgement Night ook helemaal top maar die is waarschijnlijk bij veel minder mensen bekend.... 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #43

    Standaard

    Nog nooit van gehoord en ken de hele film niet eens.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Nog nooit van gehoord en ken de hele film niet eens.
    Snel de film kijken dan maar vooral snel de soundtrack luisteren!!! (klinkt wel net effe anders dan die van Forrest Gump)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •