Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 334 van 334 worden weergegeven.

Discussie: Oppassen!!! op DVD

  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Beeldkwaliteit van Zeg 'ns Aaa, is zeer acceptabel, voor materiaal van 30 jaar oud.
    Sterker nog, ik vind het beter dan van menig 'Oppassen' aflevering.
    Vooral de eerste boxen van Oppassen hadden heel veel last van kleurflikkerringen, hetgeen zeer onrustig kijkt.

    Daarbij weet ik zeker dat er meer liefhebbers zijn voor 'Zeg 'ns Aaa', als 'Oppassen' rendabel genoeg is om volledig uit te brengen, geldt dat zeker voor de populairste comedy aller tijden!!
    Die kleurflikkeringen zaten ook op de DVD's van Zeg 'ns AAA maar de afleveringen die nu op TV te zien zijn kunnen perfect op een DVD. Weet niet of ze ALLE afleveringen uitzenden of toch weer een electie gemaakt hebben maar wat ze nu laten zien is echt niet ongeschikt voor DVD. Dan is er kwalitatief gezien toch echt wel aanzienlijk minder materiaal op DVD uitgebracht.

  2. #327

    Standaard

    De hoes van deel 12 wat groter
    Op de VARA site schijnt deel 12 van Oppassen reeds in voorraad te zijn

  3. #328

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JohanNL Bekijk bericht
    Dat heeft de VARA herhaaldelijk gemeld, via mail en media
    Mja, de mails van de VARA-klantenservice heb ik nooit als een officiële bron gezien, vooral vanwege het feit dat daar onwetende weekend-stagiaires achter de computer/telefoon plaatsnamen/nemen. Wat betreft andere media wil ik je gerust geloven maar kan ik even geen échte persberichten of what not vinden... Dus als je dat even voor me opzoekt?

  4. #329

    Standaard

    Inmiddels zijn er op De Beeld & Geluid Wiki ook enkele promotieshots van het duo Bol/Buys (Ben Hulsman en Coen Flink) uit 1992 geplaatst. http://www.beeldengeluidwiki.nl/inde...y:_Oppassen!!!

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Mja, de mails van de VARA-klantenservice heb ik nooit als een officiële bron gezien, vooral vanwege het feit dat daar onwetende weekend-stagiaires achter de computer/telefoon plaatsnamen/nemen. Wat betreft andere media wil ik je gerust geloven maar kan ik even geen échte persberichten of what not vinden... Dus als je dat even voor me opzoekt?
    Tja, ik ben geen lopend knip en plakboek maar het was algemeen bekend dat in eerste instantie alleen de afleveringen met Coen Flink uit zouden komen. Dat is hier ook vaak genoeg besproken. Waar zouden anders ook al die discussies vandaan komen of ze wel door zouden gaan met de DVD's na de laatste aflevering met Coen Flink? Dat moet toch ergens vandaan komen lijkt me. Het heeft ook op de Wikipedia van Oppassen gestaan maar is aangepast toen men doorging met de rest van de afleveringen.

    In ieder geval wil ik je één link niet onthouden, DEZE dus, waar je zélf verteld dat Van Houweninge inderdaad had gezegd dat alleen de afleveringen met Coen Flink uit zouden komen en je er ook van uit ging dat dat zou kloppen... Er zal genoeg ander materiaal te vinden zijn maar vind het wat overbodig dat te zoeken als iedereen weet dat het klopt en pas later is besloten de serie volledig uit te brengen.

  6. #331

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JohanNL Bekijk bericht
    Tja, ik ben geen lopend knip en plakboek maar het was algemeen bekend dat in eerste instantie alleen de afleveringen met Coen Flink uit zouden komen. Dat is hier ook vaak genoeg besproken. Waar zouden anders ook al die discussies vandaan komen of ze wel door zouden gaan met de DVD's na de laatste aflevering met Coen Flink? Dat moet toch ergens vandaan komen lijkt me. Het heeft ook op de Wikipedia van Oppassen gestaan maar is aangepast toen men doorging met de rest van de afleveringen.

    In ieder geval wil ik je één link niet onthouden, DEZE dus, waar je zélf verteld dat Van Houweninge inderdaad had gezegd dat alleen de afleveringen met Coen Flink uit zouden komen en je er ook van uit ging dat dat zou kloppen... Er zal genoeg ander materiaal te vinden zijn maar vind het wat overbodig dat te zoeken als iedereen weet dat het klopt en pas later is besloten de serie volledig uit te brengen.
    Aah! Die post was ik al bijna vergeten Bij deze neem ik mijn uitspraak terug, I stand corrected.

  7. #332

    Standaard

    Het is me een eer en een genoegen om de cover van de allerlaatste box hier te mogen presenteren, groots aangeprijsd met 'Extra veel afleveringen!':

    Laatst aangepast door Samba-boy : 20-12-2012 om 20:10

  8. #333

    Standaard

    Fijn dat alle afleveringen van Oppassen!!! op DVD zijn verschenen. Misschien ben ik wel iemand met een slecht gevoel voor humor, maar ik vind de afleveringen met de nieuwe familie ook best leuk hoor! Maar de afleveringen met Coen Flink zijn natuurlijk wel veel leuker.

  9. #334

    Standaard

    Hallo allemaal,

    De fansite van Oppassen!!! is verhuist naar een nieuw adres en daarmee is de website nu ook uitgebreider geworden.
    Want naast wat nieuws en informatie over de serie, kun je nu ook filmpjes en afleveringen terug kijken!

    de fansite vind je voortaan op www.oppassen.tk en zal regelmatig worden bijgewerkt. Kom dus ook langs en laat weten wat je van de site vind in het gastenboek!

    TVSITES

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •