Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 334 worden weergegeven.

Discussie: Oppassen!!! op DVD

  1. #26

    Standaard

    Las laatst ergens dat het juni zou worden, maar heb dat nog nergens 'officieel' bevestigd gezien.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  2. #27

    Standaard

    De serie zal nu wel uitgesteld zijn tot Juni.... Hopelijk komt er van uitstel geen afstel....

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    O heerlijke tijden met een "zaterdagavondje" (meestal roze koeken ofzoiets) en een (toen nog glazen!) flesje naar keuze en dan kijken naar wat Nederland 3 ons bood (12 steden, 13 ongelukken, oppassen en praktisch al zijn voorgangers/opvolgers, unit 13, jules unlimited..). Zalige tijden.
    Haha, die andere series die je nu opnoemt keken wij dus ook bij allemaal.

    Ik heb eergisteren in de Mediamarkt gekeken, maar kon de serie nog niet op DVD spotten...

  4. #29

    Standaard

    Bij Bol.com is de DVD van Oppassen!!! niet meer te bestellen. En volgens DVD Outlet is de levering vertraagd, omdat de fabrikant geen voorraad heeft.

  5. #30

    Standaard

    Op het forum van de website Bubblegum's Nederlandse Televisie Favorieten (die overigens deels plat ligt door een inval van Bumra/Stemra) staat te lezen dat de nieuwe releasedatum 6 juni is en de DVD 3 discs bevat. Ben benieuwd of dit ook echt zo zal zijn.

  6. #31

    Standaard

    Dit staat er te lezen op de website van de Vara:

    Extra leden voordeel
    ‘Oppassen’ op DVD
    Wie zorgt er voor de kinderen? Een oud-burgemeester en een gepensioneerd jeneverstoker doen samen het huishouden en passen op hun kleinkinderen. Een mooie oplossing voor ouders die beiden werken en altijd weg zijn. Natuurlijk leidt de opvoeding van de opa’s tot allerlei gekke situaties. Gelukkig beschikt de familie over een groot huis, waar de alom bekende Nederlandse comedyserie ‘Oppassen’ zich afspeelt. Met Coen Flink als opa Henry Buys en Ben Hulsman als opa Willem Bol. ‘Oppassen’ is geschreven door Chiem van Houweninge, Marina de Vos, Alexander Pola en Kees Weidinger en werd geregisseerd door Nico Knapper. De serie werd tussen 1990 en 2003 door de VARA uitgezonden en telt totaal 321 afleveringen.

    Nu op dvd!
    In juni komt de eerste dvdbox ‘Oppassen’ uit met de eerste 24 afleveringen uit de seizoenen 1991-1992.
    Als VARA-lid kunt u de dvd-box in de voorverkoop met korting bestellen.
    U betaalt slechts € 9,99 (niet-leden betalen € 14,99). Bestellen kan via het bestelformulier (tot 15 juni 2008) of bel VARA's Klantenservice op 0900-0123 (€ 0,10 pm).

    Bron: http://omroep.vara.nl/Aanbiedingen.218.0.html.

  7. #32

    Standaard

    Damn dat is goedkoop. Gelukkig is mijn moeder lid van de Vara .

  8. #33

    Standaard

    Ik dacht overigens dat de eerste afleveringen door een andere omroep werden uitgezonden, en dat de VARA daarom pas begon te herhalen vanaf aflevering 30. Of ik moet het zelf hebben bedacht

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Ik dacht overigens dat de eerste afleveringen door een andere omroep werden uitgezonden, en dat de VARA daarom pas begon te herhalen vanaf aflevering 30. Of ik moet het zelf hebben bedacht
    Dat moet je dan zelf hebben bedacht. Want het begon allemaal op 9 maart 1991, door de Vara.

  10. #35

    Standaard

    Eens kijken of er iemand in mijn directe omgeving lid is van de VARA
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  11. #36

    Standaard

    Dat moet je dan zelf hebben bedacht. Want het begon allemaal op 9 maart 1991, door de Vara.
    Vreemd!

  12. #37

    Standaard



    Vandaag eens wat foto's gezocht van de eerste seizoenen, en dit is toch wel heel erg. Zag iedereen er zo uit in '93? Deze seizoenen heb ik nog nooit gezien! Benieuwd of ze ook verdere seizoenen gaan uitbrengen..

  13. #38

    Standaard

    Vara leden die de DVD besteld hebben deze sinds zaterdag in huis.
    Nog steeds geen cover beschikbaar.

  14. #39

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Beetje in stijl van de hoes van In Voor en Tegenspoed. Volgens mij heb ik de eerste seizoenen nog niet gezien, dus ben benieuwd!
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  17. #42

    Standaard

    Vreemd dat ze geen castfoto van het eerste seizoen hebben genomen, al moet ik zeggen dat de foto die ik 4 posts terug plaatste ook geen mooie foto is

  18. #43

    Standaard

    Het antwoord op de vraag of er meer seizoenen van Opaassen!!! uitkomen:

    Geachte heer,

    Op deel 1 van Oppassen!!! staan de eerste 24 afleveringen (seizoen 1 en een deel van seizoen 2). Het is op dit moment nog niet bekend of we de andere afleveringen ook op DVD zullen uitbrengen.

    Met vriendelijke groet,

  19. #44

    Standaard

    Volgens Bol.com is de DVD leverbaar. Als je 'm op werkdagen voor 21:00 uur besteld heb je 'm de volgende dag in huis.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De cover:

    Wou! Hip!

    Zij er inmiddels al mensen die hem hebben? Ben erg benieuwd hoe de kwaliteit is!

  21. #46

    Standaard

    Ik heb 'm sinds vrijdag. De kwaliteit van het beeld en geluid is acceptabel, vind ik. Niet geweldig, maar ook niet slecht. Het 2.0 mono-geluid is ook prima. In twee afleveringen (ik heb de eerste 8 afleveringen al bekeken) zit er kort een echo. Een van de acteurs zegt een woord en een seconde later hoor je om een of andere reden dat woord nog een keer, maar verder is het geluid ook prima.

    Hier een aantal screenshots:









  22. #47

    Standaard

    Ik lees net op het forum van www.bubblegum.nl dat de DVD inmiddels bij Bol.com niet meer leverbaar is... Vreemd.

  23. #48

    Standaard

    Alle 10 de geproduceerde dvd's voor die paar nostalgische fans zijn dus uitverkocht

    Serieus...zon duffe oudbollige serie wil je toch niet meer herzien? Brave familiehumor voor de zaterdagavond. Alhoewel, humor...
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Serieus...zon duffe oudbollige serie wil je toch niet meer herzien?
    Jij niet, ik wel.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb 'm sinds vrijdag. De kwaliteit van het beeld en geluid is acceptabel, vind ik. Niet geweldig, maar ook niet slecht. Het 2.0 mono-geluid is ook prima. In twee afleveringen (ik heb de eerste 8 afleveringen al bekeken) zit er kort een echo. Een van de acteurs zegt een woord en een seconde later hoor je om een of andere reden dat woord nog een keer, maar verder is het geluid ook prima.

    Hier een aantal screenshots:
    ...
    ''zie post hierboven''
    Hey super bedankt voor de screens! Leuk dat je ze ff hebt gepost, ik vindt het er best ok uitzien... ofwel.. goed genoeg! Hoop dat die van mij er ook snel is...

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •