Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 334 worden weergegeven.

Discussie: Oppassen!!! op DVD

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Jij niet, ik wel.
    Ik ook.

    En over die screenshots: Raar dat bij dat ene screenshot van het logo Oppassen uit de leader een MEGA videolijn in beeld zit, en bij de beelden van het verhaal zelf, dus na de leader, helemaal niet of nauwelijks een videolijn te zien is.

  2. #52

    Standaard

    Serieus...zon duffe oudbollige serie wil je toch niet meer herzien?


    Hoezo niet? Als het nu nog leuk is. Sommige series doorstaan de tijd écht niet (Who;s the boss, vrouwenvleugel en 90210 voor mij) maar deze comdey blijf ik leuk vinden.

    En om nou negatief te reageren iets wat je niet leuk vind... Ben ik nog wel even bezig met alle sf en aktieseries Beetje kansloos!

  3. #53

    Standaard

    : Raar dat bij dat ene screenshot van het logo Oppassen uit de leader een MEGA videolijn in beeld zit
    Na 3 maal kijken zie ik nog steeds geen lijn...

  4. #54

    Standaard

    Kwaliteit is prima voor een dergelijk ('oud') televisieproduct. Vond Vrouwenvleugel (toch nog iets recenter) er bijv. wat slechter uitzien. Leuk om te zien overigens, die eerste afleveringen. Kende ze nog niet.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    [/i]

    Hoezo niet? Als het nu nog leuk is. Sommige series doorstaan de tijd écht niet (Who;s the boss, vrouwenvleugel en 90210 voor mij) maar deze comdey blijf ik leuk vinden.

    En om nou negatief te reageren iets wat je niet leuk vind... Ben ik nog wel even bezig met alle sf en aktieseries Beetje kansloos!
    Ik mag toch mijn mening geven? Ik heb Oppassen vroeger altijd gekeken maar dat was omdat pa en ma het keken. Het is zoooo braaf en flauw. Alleen Harry was een beetje leuk.
    Maar voor wie het leuk vind, kopen.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  6. #56

    Standaard

    heb hem vrijdag besteld, staat alleen bij de vara niet bij hoe lang het duurt eer hij komt, dus dat word afwachten

  7. #57

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Na 3 maal kijken zie ik nog steeds geen lijn...
    Sorry, m'n ogen lieten me even in de steek, waarvan ik dacht dat het een videolijn was, was gewoon de stoep voor het huis van Oppassen:razz: Ik ben ECHT erg

  8. #58

    Standaard

    Ook mooi, hier hebben al een x aantal mensen de box.
    ik denk ik bel de vara even wat de levertijd is aangezien ik hem vrijdag heb besteld.
    Krijg je als antwoord, aangezien hij nog niet uit is, kan ik geen datum geven.

    Nog niet uit? maar mensen hebben hem, al. vonden ze maar gek daar

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Sorry, m'n ogen lieten me even in de steek, waarvan ik dacht dat het een videolijn was, was gewoon de stoep voor het huis van Oppassen:razz: Ik ben ECHT erg
    Hahahahahahahahahahahahahaha!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Ook mooi, hier hebben al een x aantal mensen de box.
    ik denk ik bel de vara even wat de levertijd is aangezien ik hem vrijdag heb besteld.
    Krijg je als antwoord, aangezien hij nog niet uit is, kan ik geen datum geven.

    Nog niet uit? maar mensen hebben hem, al. vonden ze maar gek daar
    Merkwaardige reactie van de Vara. Misschien heeft Bol.com 'm eerder verkocht dan mocht, maar een paar posts terug staat dat de Vara-leden de DVD al sinds 31 mei al in huis hebben. Volgens mij was de medewerker de je gesproken hebt niet op de hoogte.

    Hoe dan ook, ik heb inmiddels alle afleveringen bekeken en ik vond het erg leuk om ze te zien. Laat de volgende DVD-box maar komen.

  11. #61

    Standaard

    Nou ik denk ook dat de medewerker daar nog niet wakker was.
    want word nu netr door mn vriendin gebeld dat hij binnen is.

  12. #62

    Standaard

    Nou mijn Oppassen!!! DVD is inmiddels ook aangekomen! Ik heb al even een paar afleveringen gekeken, maar ik moet wel zeggen dat de serie vroeger een stuk grappiger was... Humor heeft toch een houdbaarheids datum... Toch wel leuk om deze afleveringen eens te zien, ik ben pas veel later in deze serie gerolt!

  13. #63

    Standaard

    De DVD is inmiddels weer te bestellen bij Bol.com (op werkdagen voor 21:00 uur besteld, de volgende dag in huis). Ook kun je 'm bij DVD Outlet bestellen (voor 14,74 inclusief verzendkosten). De levertijd hier is 2 tot 8 werkdagen.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane Bekijk bericht
    Nou mijn Oppassen!!! DVD is inmiddels ook aangekomen! Ik heb al even een paar afleveringen gekeken, maar ik moet wel zeggen dat de serie vroeger een stuk grappiger was... Humor heeft toch een houdbaarheids datum... Toch wel leuk om deze afleveringen eens te zien, ik ben pas veel later in deze serie gerolt!
    Dit bedoelde ik dus met een post van de week. De serie is qua humor oudbollig en ik vraag me af hoevelen dit nog echt leuk vinden. Toen de serie ergens in de jaren 90 begon was men ook minder op tv gewend dan nu. En toen was je een kind, nu ben je jaren ouder. Beide zaken spelen wel mee. Ik heb ook wel eens stukjes van programma's en serie's van vroeger teruggezien waarbij ik dacht ''vond ik dit echt leuk?''.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  15. #65

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Dit bedoelde ik dus met een post van de week. De serie is qua humor oudbollig en ik vraag me af hoevelen dit nog echt leuk vinden. Toen de serie ergens in de jaren 90 begon was men ook minder op tv gewend dan nu. En toen was je een kind, nu ben je jaren ouder. Beide zaken spelen wel mee. Ik heb ook wel eens stukjes van programma's en serie's van vroeger teruggezien waarbij ik dacht ''vond ik dit echt leuk?''.
    Man, als je de serie of de grappen niet leuk vind, post hier dan niet.

  16. #66

    Standaard

    Haha dus je mag alleen commentaren geven als je enthousiast en positief bent? Schijnbaar snap je dan niet wat een forum inhoudt...
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  17. #67

    Unhappy

    Weet je wat het punt is, ik snap wel wat een forum inhoudt, maar je hebt je punt gemaakt dat je het geen leuke serie vind, en dan moet je niet nog een keer reageren met zowat dezelfde mening erin Ik denk dan gewoon: Maak je punt, en ga dan weg. Niet onaardig tegen jou bedoeld, maar zo denk ik er nou eenmaal over

  18. #68

    Standaard

    Heb nu ook een paar afleveringen bekeken en moet zeggen ik vind het nog steeds erg leuk. En ook qua kwliteit is het niet zo slecht. Is leuk vermaak weer.

    enige wat ik jammer vind is (maar dat is eigenlijk bij alle nederandse series zo) je hebt geen keus voor ondertiteling. aangezien mijn vriendin een erg slecht gehoor heeft schiet dat weer niet op aangezien ze in nederland liever de bijgeluiden hard laten horen dan de stemmen.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    enige wat ik jammer vind is (maar dat is eigenlijk bij alle nederandse series zo) je hebt geen keus voor ondertiteling. aangezien mijn vriendin een erg slecht gehoor heeft schiet dat weer niet op aangezien ze in nederland liever de bijgeluiden hard laten horen dan de stemmen.
    Dat is dan inderdaad erg jammer...
    Bij 'Kinderen geen bezwaar' (wat tevens ook van de VARA is, dus dat is ook het gekke eraan) is er wél de mogelijkheid voor de keuze van ondertiteling. Dus ze is nog niet helemaal verloren wat nederlandse series betreft... :wink:
    En misschien bij de VARA er na vragen voor de komende delen in de toekomst...

  20. #70

    Standaard

    Laatste tijd zie je gelukkig steeds vaker ondertiteling voor doven en slechthorenden, maar het gebeurt inderdaad nog veel te weinig.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  21. #71

    Standaard

    Meen je dat echt.
    ik heb ook kinderen geen bezwaar maar heb het niet kunnen vinden.

    Ja ik vind het ook raar dat ze die optie niet hebben.
    want lijkt me dat het qua produktie niet veel extra zal kosten.
    het is alleen overtypen wat je hoeft te doen, vertalen is niet nodig

    Maar ik zal zeker nog is kijken bij kinderen geen bezwaar. zit ik steraks voor niks met het geluid op levensgevaarlijk

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    Meen je dat echt.
    Ja ik vind het ook raar dat ze die optie niet hebben.
    want lijkt me dat het qua produktie niet veel extra zal kosten.
    het is alleen overtypen wat je hoeft te doen, vertalen is niet nodig
    Het is heus wel wat meer dan 'iets overtypen' Voor Kinderen geen bezwaar is dit allemaal al gedaan (teletekst 888) dus dát kost niks extra's, dit natuurlijk wel.

  23. #73

    Standaard

    Kijk maar 'ns op de achterkant van het doosje: als het goed is, hebben ze het de alle 7 delen!! Da's dus 108 afleveringen lang lekker luisteren én lezen... :wink:

  24. #74

    Standaard

    Ik heb even gekeken en inderdaad, maar mn vriendin wist het al.
    maar kinderen geen bezwaar is blijkbaar 1 van de weinige nederlandse series die zonder harde bijgeluiden werken, hier hoort ze het wel "goed" bij.

  25. #75

    Standaard

    Op het Bubblegum forum meld iemand het volgende:
    Ik heb zojuist contact gehad met de VARA deel 2 van Oppassen!!! verschijnt augustus/september dat is zeker. Ze gaan alle afleveringen op dvd zetten en waarschijnlijk zal iedereen eind 2009 de serie compleet op dvd hebben, ze zijn dan allemaal op dvd verschenen aldus de VARA.
    Vreemd dat de VARA 2 weken geleden nog niet wist of seizoen 2 op DVD zou komen, en nu weet dat alle ruim 300 afleveringen er binnen een jaar (!) aankomen. Ik moet het nog eerst zien, is wel érg snel!

    Ook las ik dat er 2 afleveringen misten van seizoen 1. Maar die zullen dan wel op de DVD's van seizoen 2 staan. (al is dat bij Vrienden voor het leven ook niet gebeurd)

Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •